Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

salut method am identificat problema dupa ce am demontat carenele este vb de teava metalica care iese din motor in partea superioara la imbinarea dintre cele doua parti metalice a tevii cu antigel inainte de furtun are un o ring si se pare ca trebuie unul nou, comandat la yamaha 1,3 € 7-10 zile lucratoare. stau pe bara pana vine. asfalt uscat si un sezon fara incidente pt toti motociclistii 😁!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,salutare! ma confrunt cu o problema la mobra mea,un R1 din 2000.Problema sta in felul urmator.De vreo 3 zile nu imi mai indica temperatura in bord...imi sta mereu pe LOW...am vreificat sonda,este curata fara calamina fara absolut nimic...am masurato,e ok...m-am uitat si la mufa de la venitilator,e ok.am curatat mufa de la sonda si mufa de la venitlator,cu toate ca nu era nevoie dar am zis sa fac si asta.

Astazi am mai umblat pe la fire sa vad eu unde duc ele( ca un mare electrician ce sunt :| )...am tras de ele pe acolo si la un moment dat iar a inceput sa indice tempreatura(54 de grade)...m-am bucurat foarte tare:)) doar pt 30 de secunde cand iar a inceput sa imi indice pe LOW.

Pt cei care au mai intalnit problema va rog spuneti-mi si mie ce sa fac...chiar ma bate grav treaba asta...Multumesc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schema instalatiei electrice printata pe o foaie mai mare, identificat senzorul de temperatura al lichidului de racire, manualul de reparatie. Daca nu te descurci, mergi la un cunoscator. Aparat de masurat tensiunea electrica, evident, iti trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"]Schema instalatiei electrice printata pe o foaie mai mare, identificat senzorul de temperatura al lichidului de racire, manualul de reparatie. Daca nu te descurci, mergi la un cunoscator. Aparat de masurat tensiunea electrica, evident, iti trebuie.["

 

Nu am schema instalatiei dar din cate stiu eu senzorul de temperatura l-am depistat si l-am masurat,e ok.Cum am spus si mai sus dupa ce am tras de niste fire pe acolo, vreo 30 de sec a inceput sa indice iar,am oprit mobreta si dupa ce am repornito iar imi indica "low"...in situatia asta senzorul de temperatura merge....eu ma gandeam sa nu am vreun scurt circuit pe undeva.sau mai ramane varianta sa cumpar alt senzor sa vad daca merge cu ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai , la depistarea continuitatii sau intreruperii cablurilor dintre senzor si (sau) ECU, bord iti trebuie un aparat de masura teniune , rezistente.. Pina la ele ai mai multe mufe. Trebuie luat babeste. Nu incerca sa ghicesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 2 probleme la un R1 2006

1.

Ieri dupa ce am spalat motorul cu vap ul, imi sta martorul care indica N aprins usor(cand este in viteza)...mai mult palpaie, iar cand o bag in N se aprinde clar.

Daca stau pe loc in 1, nu mai palpaie, cand iau putin mana din ambreiaj palpaie iar.....

In mers la fel palapaie.

2.

Cand vin in frana de motor de la 100 spre 0, imi tremura tare ghidonul.

Inainte sa ajung la un service, poate aflu care ar putea fi cauzele.

Editat de DENY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de 2 ani

1

s a rezolvat, era de la indicatorul treapta viteza after market, pus ulterior si dadea eroare cu neutralul.

2

tremuratul este de la anvelopa care este uzata neuniform

Editat de DENY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,salutare! ma confrunt cu o problema la mobra mea,un R1 din 2000.Problema sta in felul urmator.De vreo 3 zile nu imi mai indica temperatura in bord...imi sta mereu pe LOW...am vreificat sonda,este curata fara calamina fara absolut nimic...am masurato,e ok...m-am uitat si la mufa de la venitilator,e ok.am curatat mufa de la sonda si mufa de la venitlator,cu toate ca nu era nevoie dar am zis sa fac si asta.

Astazi am mai umblat pe la fire sa vad eu unde duc ele( ca un mare electrician ce sunt :| )...am tras de ele pe acolo si la un moment dat iar a inceput sa indice tempreatura(54 de grade)...m-am bucurat foarte tare:)) doar pt 30 de secunde cand iar a inceput sa imi indice pe LOW.

Pt cei care au mai intalnit problema va rog spuneti-mi si mie ce sa fac...chiar ma bate grav treaba asta...Multumesc!!!

Salut,

 

Nu ai masa pe radiator.Verifica firul de masa care vine legat pe radiator.

Cel mai simplu ca sa verifici daca e de acolo este sa tragi un fir de la borna (-) de la baterie direct pana pe corpul senzorului de T°.

Daca atunci iti indica temperatura ia-o pe traseu si vezi unde este masa intrerupta.

 

Am 2 probleme la un R1 2006

1.

Ieri dupa ce am spalat motorul cu vap ul, imi sta martorul care indica N aprins usor(cand este in viteza)...mai mult palpaie, iar cand o bag in N se aprinde clar.

Daca stau pe loc in 1, nu mai palpaie, cand iau putin mana din ambreiaj palpaie iar.....

In mers la fel palapaie.

2.

Cand vin in frana de motor de la 100 spre 0, imi tremura tare ghidonul.

Inainte sa ajung la un service, poate aflu care ar putea fi cauzele.

 

Inainte sa incepi sa speli motoreta te-ai plimbat cu ea? Discul fata era cumva fierbinte?

Daca da, nasol, tre sa schimbi discul; Daca nu, verifica saibele de la disc sa nu fie blocate (wave).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!Am o mica dilema...sau poate o curiozitate...am un R1 2002..si in ture joase cand o iau de pe loc face un mic carait pana prin 1200-1300 de ture...caraitul suna a ceva lant.(lantul de transmisie e in regula)..azi la relanti...se auzea putin dar numai cateodata...nu e constant sunetul la relanti..dar cand o iau de pe loc tot timpul are caraitul ala pana prin 1300RPM .eu suspectez distributia...mi-am comandat lant dar ma gandesc sa nu fie si intinzatorul...daca a-ti mai avut careva simptomatologia asta fell free to tell!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat astazi scaritele, pompa, am schimbat gumele si maine cred c-o scot la o tura, daca e vremea buna. :rolleyes:

Vezi ca tija trebuia prinsa in partea de jos pe interiorul levierului. Si , ai raza cablului din QS, prea strinsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vind tobele Yamaha OEM modificate cu site race AR. 120 euro plus un set de tobe originale nemodificate. In tobele ele se afla in fiecare cite 2 tzesaturi metalice provenite de la cite 2 tobe OEM, plus vata de sticla din kitul A&R. Vreau sa-mi fac alt set de tobe modificate, dar mult mai scurte. Nu mai au prinderile metalice pt cover-urile laterale de plastic.

 

R1 2007-2008.

 

Daca veti nevoie de set carene OEM, faruri, puneti intrebari.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...