Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

intreb si eu pe cei mai priceputi:

am o oferta buna la o evacuare full pentru R1 2008. In momentul asta eu am pe mobra Y-pipe care a eliminat catalizatorul si interioarele tobelor stock inlocuite cu doua interioare de MIVV; am in continuare sonda Lambda si EXUP-ul.

Daca pun sistemul full o sa dispara EXUP-ul dar o sa-mi ramana sonda.

Merita oare investitia? Cum se modifica comportamentul motoretei? O sa traga mai liniar?

 

PS: am avut un R1 2000 caruia i-am scos EXUP-ul si nu prea mi-a placut cum mergea, drept urmare l-am montat la loc...

PPS: Scuze daca intreb prosti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vrei sa trag mobra ta mult mai liniar? Resoftarea la acest model schimba complet liniaritatea acceleratiei in functie de turatie. Am avut full Akra-powercomm, BMC race, testat la Dyno-162 cai. Vindut sistemul Akra cu 700euro, Powercommanderul cu 150euro, cumparat un Y Akra nou cu 150europlus 100euro sitele A&R, resoftat ECU-ul si Dyno a scos constant 163cai, incepind cu treapta 1-a, a 2-a,...a 6-a. Cu ECU stoc, scoate puterea maxima numai in treptele 5 si 6. Pe serpentine, la iesirile din viraj, cind ii dai blana in trepte inferioare, nu ai niciodata full power, abia daca scoate 152 cai, si cu un cuplu micsorat. Am cercetat pe Dyno cum e cu limitarile la R1, la modelul european limitarea e din hartile de ignition, prin resoftare se rescriu si acele harti , pe fiecare treapta de viteza. Sint aici multi baieti care si-au resoftat ECU. Vii la mine, punem ECU -ul meu resoftat, dai ture blana, si alegi. Un sist full are sens, numai daca te-ai da intr-un campionat, curse. Mai scoate , dupa zeci de run-uri pe Dyno 3-4 cai in plus fatza de un simplu Y. La turele joase si submedii, pierde cuplu. Eu am pus la loc EX-up-ul, la demaraj e net superior sistemul cu ex-up. La curse nu ai nevoie de ex-up, acolo, sub 5000ture nu cobori.

Apropo de resoftare, dispare ruperea de aderentza de la 8 000ture, practic ai mai multi cai inca din ture medii, si la 8000 ture nu mai se face explozia de putere.



Pot rescrie hartile de acceleratie in functie de fiecare treapta de viteza, se poate scrie si o acceleratie rapida(nu recomand).



Sonda lambda lucreaza practic pin la 20% deschidere TPS, peste 20%, sonda este inactiva. Conteaza acei 20%, la mers stradal e folosit mai mereu, si se face o reala economie de benzina. Daca vrei raspuns mai rapid al acceleratiei incepind de la 1% deschidere TPS, sonda se poate elimina fizic, sau din soft. La fel si EX-UP-ul, poate fi eliminat din soft, chiar si supapa de admisie aer proaspat in evacuare care e " vinovat" de flacarile din evacuare pe decelerare.



PS: cine o vinde? Alexone?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa trag mobra ta mult mai liniar? Resoftarea la acest model schimba complet liniaritatea acceleratiei in functie de turatie. Am avut full Akra-powercomm, BMC race, testat la Dyno-162 cai. Vindut sistemul Akra cu 700euro, Powercommanderul cu 150euro, cumparat un Y Akra nou cu 150europlus 100euro sitele A&R, resoftat ECU-ul si Dyno a scos constant 163cai, incepind cu treapta 1-a, a 2-a,...a 6-a. Cu ECU stoc, scoate puterea maxima numai in treptele 5 si 6. Pe serpentine, la iesirile din viraj, cind ii dai blana in trepte inferioare, nu ai niciodata full power, abia daca scoate 152 cai, si cu un cuplu micsorat. Am cercetat pe Dyno cum e cu limitarile la R1, la modelul european limitarea e din hartile de ignition, prin resoftare se rescriu si acele harti , pe fiecare treapta de viteza. Sint aici multi baieti care si-au resoftat ECU. Vii la mine, punem ECU -ul meu resoftat, dai ture blana, si alegi. Un sist full are sens, numai daca te-ai da intr-un campionat, curse. Mai scoate , dupa zeci de run-uri pe Dyno 3-4 cai in plus fatza de un simplu Y. La turele joase si submedii, pierde cuplu. Eu am pus la loc EX-up-ul, la demaraj e net superior sistemul cu ex-up. La curse nu ai nevoie de ex-up, acolo, sub 5000ture nu cobori.

Apropo de resoftare, dispare ruperea de aderentza de la 8 000ture, practic ai mai multi cai inca din ture medii, si la 8000 ture nu mai se face explozia de putere.

 

Pot rescrie hartile de acceleratie in functie de fiecare treapta de viteza, se poate scrie si o acceleratie rapida(nu recomand).

 

Sonda lambda lucreaza practic pin la 20% deschidere TPS, peste 20%, sonda este inactiva. Conteaza acei 20%, la mers stradal e folosit mai mereu, si se face o reala economie de benzina. Daca vrei raspuns mai rapid al acceleratiei incepind de la 1% deschidere TPS, sonda se poate elimina fizic, sau din soft. La fel si EX-UP-ul, poate fi eliminat din soft, chiar si supapa de admisie aer proaspat in evacuare care e " vinovat" de flacarile din evacuare pe decelerare.

 

PS: cine o vinde? Alexone?

Salut,

merci de raspuns :))

Am mai vorbit cu tine la telefon, pana la urma o sa fac resoftare :))

NU, nu de la Alexone vreau sa iau, am gasi un Termignoni SBK inox cu finale carbon...

Am deja Y si internalele de la tobe... ma gandeam daca are sau nu rost sa pun evacuare full. Stiam ca pierde cuplul in ture joase fara Exup dar speram ca nu e atat de rau ca la modelul de 2000. Oricum i-am pus -1 la pinion ca sa fie mai vioaie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ca R1 asta nu are cuplu pina in 4500ture, daca-i scoti EX-UP-ul e puturoasa rau la plecarea de pe loc. Tin minte ca atunci cind m-am hotarit sa-mi iau modelul asta, prima motoreta incercata a fost a lui Sacalu, nu avea EX-UP, avea doar o toba scurta montata ca la R6, efectiv m-a dezamagit, plecai de pe loc, bagai mina in gaz, si doar tremura, pina ajungeai la 5000ture, pierdeai secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Jagi :

 

Stiu ca s-a mai pus in discutie aceasta treaba,dar cu scuzele de rigoare mai intreb si eu : pe un r1 rn12,daca scot cat-ul,ce avantaje/dezavantaje as avea?

Exista o crestere de putere pe care sa o simta unul asa mai amator?Sunetul devine deranjant?Din cate am inteles afecteaza relantiul?Iti da vreo eroare in bord?Afecteaza in vreun fel consumul?

Si e necesar un y-pipe akra,sau scoaterea cat-ului din y-pipe-ul oem ?Pt ca am vazut y-pipe-uri oem cu cat-ul scos pe la 30 de lire pe uk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat-ul e pus pt depoluare. Sonda lambda e pusa inainte de catalizator. E un dop care blocheaza gazele de evacuare, retine foarte multa caldura, inclusiv in motor. Ralantiul nu are importanta la functionarea motorului in sarcina, ci doar pt mersul in gol. Nu mai baga banii in acest model, 2004, nu se justifica, eu in locul tau, o vindeam demult, puneam 1000-1500 euro si luam altceva. Mergi la un sudor bun si goleste catalizatorul de ceramica din el, e suficient. Daca tot esti hotarit s-o tii, tinteste un slippery clutch de la dezmembrari, cauta o bascula de R1 2006, poate ai noroc si gasesti pe ebay niste internale stock de R1 2007(in jur de 100 euro), si cauta un ECU resoftat sau YEC. E BOMBA dupaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=565568

 

Se vinde si Gremlin:) cel putin incercam si sa trecem la ceva mai nou.Stare impecabila,toate la zi,service si acte.totul in regula,cine ma cunoaste stie cam cum am avut grija de ea si in ce stare.vine asa cum arata,nimic ascuns.ambreiaj nou luat la sfarsitul anului trecut,gumele sunt cele de tura,etc.dati mai departe sfoara in tara:) pretul este absolut negociabil:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de Stompgrip?(Stickerele acelea dintr-un fel de silicon cu protuberante care se lipesc pe rezervor)

Ajuta la ceva pe curbe?Ofera un suport mai bun picioarelor sau e doar publicitate?

Te incomodeaza,te deranjeaza la drum mai lung?Foloseste cineva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, internetul e mai comod, si mai ieftin. De exemplu in Bucuresti: Sa ma duc la Mymoto imi ia 45minute prin traficul infernal ,plus inca 45 sa ma intorc. Nervi, consum 15ron pe benzina. Solutia mai simpla e sa comand pe ebay, daca nu-mi aduce postasul pachetul acasa, ma duc la OP care e la 5minute de mers pe jos, stau la coada 10-15mi si am prodsul in mina, plus ca e mult mai ieftin. Cine crezi ca ia gripurile mai ieftin decit pe ebay si le vinde aici in RO su mai ieftin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am descoperit ebay`ul & paypal`ul anul trecut ... de vis !

ajung produse din UK prin royal mail mai rpd decat din Maramu :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am descoperit ebay`ul & paypal`ul anul trecut ... de vis !

ajung produse din UK prin royal mail mai rpd decat din Maramu :)

Hmmmm...m-ati activat si pe mine,o sa iau si eu o pereche de gripuri in cele din urma.

@cmd:man,din Maramu' vine orice greu ca noi aici avem alt fus orar,suntem lenti si pe treaba noastra ca nu ne grabeste nimeni si nimic:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare Georgica n1 :) ,da pt ce motocicleta cumperi gripurile :)) ?

1.JPG tnx Bogdane

2.JPG

Hehe...pt R,inca nu a sunat nimeni pt el.probabil ca nu e ce cauta lumea:) dar cu rabdarea trecem marea,nu e musai de vandut ca e tipla.doar ca ma roade rau sa schimb(dupa 2 ani si 18k km pe actualul motor) si sa incerc o noua provocare:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

eu apas pe ele si merg iti dau pe privat

Done:) mersi mult,am vazut,mi-a placut si le voi lua saptamana viitoare.tocmai ce mi-am terminat de creat cont pe ebay si paypal:)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, azi am observat cateva pete mici de antigel , o pornesc si cand ma uit mai bine imi curge antigel de undeva din fata mai sus de racitorul de ulei dintr-un furtun central sau dintr-o garnitura cred ca de la pompa de apa. nu am apucatsa desfac sa ma uit ca eram pe graba si am luat masina pana la urma. intrebarea mea e a mai patit cineva la fel ? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a intamplat,tot rn12 am si eu,era de vina furtunul care mere de la pompa de apa la radiator,cel de pe stanga.Am inlocuit furtunul si gata.

Vezi sa nu curga pe langa furtun si sa se prelinga in jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...