Jorge Lorenzo Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) Pai stiu ca nimeni n-ar vrea sa fie in situatia lui, dar totusi a facut o gafa care din punctul meu de vedere... e cam de ras. Acum ca sa il ajut cu un sfat as zice asa: sa o duca la mecanic! Daca el n-a putut sa ii faca schimbul de ulei, ma gandesc ca nu se apuca sa desfaca el motorul ca sa il repare... Sa o duca tot la service de moto, ca n-are el ce sa ii faca. Motorul tot trebuie desfacut daca nici nu mai sta turata si nici nu merge in toti cilindrii. E logic ca ceva s-a intamplat inauntru in el in urma acestui eveniment. Sa nu mai incerce sa o porneasca, eventual la aia la service sa o faca, ca sa le arate despre ce e vorba. Editat Aprilie 29, 2011 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Multumesc de raspuns Asa o sa-i spun sa faca cu toate ca astea urma sa faca dar vrea sa stiu si el de la ce sa se astepte... Problema e ca sta turata, pronita, doar la 2000-3000 ture, cum i-a mana din gaz cum moare motorul... MS Mesaj completat PS: @SabinRace astept si parerea ta care sincer conteaza Te vad foarte experimentat in Motoare si in special R1 MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Ai stricat propulsorul. Cauta altul la dezmembrari. 7-800euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Intr-o astfel de gresala de surplus ulei, ajunge uleiul in filtrul de aier si se duce direct in camera de compresie. Normal ar fi fost in cazul asta sa ne spui ca da cu fum albastru la greu dar n-ai spus asta!!! Da sau nu da? la cele 3000rpm pe care le tine mai nou in relanti motorul se aude ok? Adica daca pui o carpa pe toba sa-i iei din sunet si sa asculti motorul ce auzi? Auzi sunete sau nu? Parereamea ca daca nu poti sa-l aduci pana la noi atunci in primul rand sa o duci unde poti la service si sa scoti bujiile sa imi fotografiezi capul lor si sa mi le trimiti pe mail sau aici ptr a vedea mai multe. Sincer nu cred ca ai distrus motorul daca intradevar n-ai sarit de 5-6000rpm si n-ai mers cu ea mai mult decat acel KM dar foarte curios ca nu ai spus nimic de fum. 0726 974 121 Sabin Zabarcencu intre orele 10 - 18:30. Insista ca daca sunt cu mainile in motor nu las nimic sa ma deranjeze. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Cand ai R1, se presupune ca ai mai avut o motocicleta inainte, la alea nu a facut niciodata schimbul de ulei? Sau si-a luat R1 si habar n-are cum functioneaza un motor? Wow,si eu sunt cu mecanica la stadiul de mecanica de dacie,dar chiar asa ?Pai in primul rand pe unde se da drumul la ulei si pe unde e surubul de la antigel?El nu stie care e baia de ulei.In al doilea rand hai sa zici ca prin absurd ii dai drumul la antigel,dar culoarea,textura,cam greu sa confunzi uleiul cu apa,si bunica-mea cred ca le deosebeste.Daca chiar nu esti sigur bagi degetul in el si dupa aia in gura,antigelul e dulce,uleiul e amar Nu judec pe nimeni,am mai zis,eu sunt la stadiul de mecanica de dacie si sunt aici baieti mult mai avansati care chiar stiu despre ce vrobesc,dar zi-i prietenului tau sa nu.Sa NU orice,sa nu ii mai faca nici o diagnoza,sa nu mai scoata bujiile sau etc (pai e de munca pana ajungi la bujii,e oricum mai complicat decat sa schimbi uleiul si cine stie ce-i mai face,eu zic ca oricum e problema prea mare ca sa nu trebuiasca remediata de un meserias) si sa o duca la un service DE MOTOARE,uite de ex la Sabin.Nu la service de masini,probabil majoritatea celor dintr-un service de cartier o sa-ti zica ca se pricep si la motociclete (in capul lor motocicleta e mult mai simpla decat masina),crede-ma,nu se pricep. Sa ne pui si noua un update dupa ce rezolvati problema.Toate cele bune Editat Aprilie 30, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 @SabinRace, Dupa toate intamplarile eu am zis lafel ca si tine cand am ajuns la fata locului, cum ca s-ar putea sa urce uleiul fiind in exces, la carburatoare si scuipand in filtru de aer, ba chiar am crezut ca a ajuns si la bujii. Iata ca nu e nici urma de ulei acolo, eu i-am facut schimbul de ulei apoi corespunzator, i-am bagat apa apoi in radiator, si am inceput usor usor sa ii dau rezervorul jos, filtru de aer apoi era ok, am ajuns si la bujii si totul era intact foarte OK I-am zis nu sunt mecanic, m-am uitat sa nu fie ce era mai rau, pana mea... Am scos 5 litrii de ulei din ea fratilor amestecat ce-a facut el. Ce am vazut eu a fost ca prea mult de ulei era prelins pe langa capacul de la baia de ulei. EU cred ca s-a dus garnitura aia nush... El a mers 1 km cu 20-30 km/h si 1 km cu 130 km.h max 6000 ture... NU avea cand sa se incalzeasca motorul chiar daca l-a tinut inainte mergand vreo 10 minute nu s-a incins cum trebuia, temperatura era pe low... AM sa te sun Sabin dar mai tarziu ptr explicatii mai concrete. Multumesc ptr ajutor Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 NU avea cand sa se incalzeasca motorul chiar daca l-a tinut inainte mergand vreo 10 minute nu s-a incins cum trebuia, temperatura era pe low... Hai sa gandim putin logic: Ce sa indice sonda de temperatura a lichidului de racire daca nu exista lichid in instalatie??? In 10 minute tot ce ar fi trebuit sa fie in mod normal in contact cu lichidul de racire (camera de ardere adica camasi, pistoane, segmenti, chiuloasa) s-a dus pe apa sambatei. Probabil nu mai e destula compresie in cilindri ca arderea sa fie sustenabila la turatia de relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Da cu FUM sau nu? I deschis capacul filtrului de aier sa vezi in interior ce-i? Ai scos bujiile afara, sa le vezi? Nu am de unde sa stiu adevarul dar cum spui tu nu sunt sanse. Daca a staty 10 min pe loc si dupaia 2km de 6000rpm poate poate dar daca i-a mai dat si un sector de 3 secunde in 12000rpm atunci e praf )) Man. Daca i-a placut motocicleta si o vrea ceas inapoi, daca tu ai putea privii in cele enumerate mai sus cu scule speciale, sau daca o trimiteti la mine cu cele 5 companii transport Romanesti, ai avea posibilitatea de a-l ajuta. P.S. An 2004, R1 2004 Luna Ianoarie, am fost de fata (argo cycles) la testul urmator: Scos apa si ulei din motor si pornit la rece, cu gazul la maxim, a rezistat 1min58sec. Au iesit bielele prin carterul inferior. Teste ale motoarelor de ultima ora ptr ai vedea fiabilitatea. Tragic dar foarte util. P.S.S. Eu am cumparat acea motocicleta si am facut-o printetza:)))))) P.SSSSSS La tine in test a tinut mai mult:)))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 trezirea baietii pentru cei interesati http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...pic&t=22072 Hai cu vara 40+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 salutare,am o problema la etrierii fata,imi curge lichid de frana pe langa aerisitori,asta dupa ce am skimbat placutele,care poate fi motivu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 (editat) Pai ai facut aerisirea si i-ai strans cum trebuie cu cheia ? Editat Mai 6, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 salutare,am o problema la etrierii fata,imi curge lichid de frana pe langa aerisitori,asta dupa ce am skimbat placutele,care poate fi motivu? exista niste simering-uri si niste o-ring-uri...poate pistonasele de la etrieri sunt gripate ... uzate... etc. trebuiau curatate si verificate, acum tre sa dai totu jos si sa verifici daca aia e proble trebuiesc schimbate oringurile... curatate pistonale de la etrier sau schimbati etrierii. Bafta Hai cu varaa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 ne-ai sokat,sokatule )....Omul a spus ca ii curge lichid de frana pe langa aerisitori.Ce treaba are sula cu prefectura??Eventual incearca sa scoti aerisitorii din nou si sa ii fixezi bine sau schimba-i(sunt ieftini).Bafta si asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 a draq treaba eram adormit Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 ne-ai sokat,sokatule )....Omul a spus ca ii curge lichid de frana pe langa aerisitori.Ce treaba are sula cu prefectura??Eventual incearca sa scoti aerisitorii din nou si sa ii fixezi bine sau schimba-i(sunt ieftini).Bafta si asfalt uscat!!! Ce faci vierme? Probabil ai reusit sa vinzi ce-ai furat de la mine... Nu-i off topic! Viermele asta a FURAT de la RaceTek (in timp ce era angajat ca "femeie de servici altceva nu stie) o camera ConturHD de casca, un GPS Garmin nuvi1340, un Data Recording GPR(ce mi lua timpii pe circuit) si o maneta de frana CRG pe gold. Cel putin astea le-am vazut ca lipsesc odata cu disparitia sa... Cei ce-mi pot da relatii cum pot da de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Ce faci vierme? Probabil ai reusit sa vinzi ce-ai furat de la mine... Nu-i off topic! Viermele asta a FURAT de la RaceTek (in timp ce era angajat ca "femeie de servici altceva nu stie) o camera ConturHD de casca, un GPS Garmin nuvi1340, un Data Recording GPR(ce mi lua timpii pe circuit) si o maneta de frana CRG pe gold. Cel putin astea le-am vazut ca lipsesc odata cu disparitia sa... Cei ce-mi pot da relatii cum pot da de el... I-l confunzi. Stai relax. Mai sint oameni care aduna piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Cred ca era vb de "mad.alin" nu de mine..... pe mine putina lume ma cunoaste. Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 exact mad alin asta din pitesti e o mare carie a societatii moto. Pe mad alin il vreau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 pai daca sunt alea asa valoroase ... de ce nu te duci peste el... ca de viteji din spatele tastaturii e satula lumea Sabine. Succes in recuperarea bunurilor. Hai cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Niste setari pt suspensie pt un mers nu foarte sportiv imi spuneti si mie? Thks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Am un prieten cu un R1 2005. El nu are cont pe forum, asa ca m-a rugat sa gasesc modalitatea prin care reusim sa modificam turatia la care se aprinde LED-ul pt schimbarea treptei de viteza. Momentan se aprinde pe la 12k rot/min (cred). Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Am un prieten cu un R1 2005. El nu are cont pe forum, asa ca m-a rugat sa gasesc modalitatea prin care reusim sa modificam turatia la care se aprinde LED-ul pt schimbarea treptei de viteza. Momentan se aprinde pe la 12k rot/min (cred). Merci! Scrie in manualul de reparatie. Mai clar decit ti-as putea spune eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Am un prieten cu un R1 2005. El nu are cont pe forum, asa ca m-a rugat sa gasesc modalitatea prin care reusim sa modificam turatia la care se aprinde LED-ul pt schimbarea treptei de viteza. Momentan se aprinde pe la 12k rot/min (cred). Merci! Ia de aici .... da-i lu pretenu material de lectura. http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html Hai cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 pai daca sunt alea asa valoroase ... de ce nu te duci peste el... ca de viteji din spatele tastaturii e satula lumea Sabine. Succes in recuperarea bunurilor. Hai cu vara!!! Mai citeste o data ce am scris si la finalul mesajului vei intelege... Pai dacasi de ce! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Scrie in manualul de reparatie. Mai clar decit ti-as putea spune eu. Ia de aici .... da-i lu pretenu material de lectura. http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html Hai cu vara!!! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.