stealthTT Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Pt utilizare de strada si respectiv touring (parerea mea e ca esti masochist), nu ai nevoie de resoft la ECU. Exista si se poate face, dar pierzi immobilizer-ul si castigi foarte mult la raspunsul in acceleratie, toate pt doar 800 euro. Dar o dai din una in alta...tre' sa renunti la EXUP, la EGR, radiator marit, ambreiaj racing...in fine destul de multe modificari oarecum inutile. Depinde ce vrei sa faci cu ea. imobilizer nu am, e model de state, referitor la celelalte pe care le-as pierde nu ma deranjeaza doar ca asa cum ai spus si tu nu are rost sa schimb atat de multe, mai ales ca mai dureaza pana fac astia circuitul de la Snagov pretul e cam maricel ptr un remap, avand in vedere ca un PCV cu Autotune costa mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) PCV cu autotune e fix 0.5 pe langa remapul la ECU (YEC ECU). De serie sunt foarte limitate primele 3 trepte si a 6-a. Daca ai modelul de US sigur ai lag-ul de a 2-a la 5500 de ture. Na ca am fost rau. Acum nu o sa mai poti sa dormi noptile din cauza asta. Asta daca e modelul 2007 si nu 2008. Editat Iulie 18, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 PCV cu autotune e fix 0.5 pe langa remapul la ECU (YEC ECU). De serie sunt foarte limitate primele 3 trepte si a 6-a. Daca ai modelul de US sigur ai lag-ul de a 2-a la 5500 de ture. Na ca am fost rau. Acum nu o sa mai poti sa dormi noptile din cauza asta. Asta daca e modelul 2007 si nu 2008. foarte tare. asta cam asa e. e 2007. pe mine nu ma deranjeaza lag-ul, momentan - ma deranjeaza relanti-ul si pornirea la rece cel mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 foarte tare. asta cam asa e. e 2007. pe mine nu ma deranjeaza lag-ul, momentan - ma deranjeaza relanti-ul si pornirea la rece cel mai tare. Daca-ti porneste greu la rece, ar fi cazul sa vezi bujiile ptr a vedea ce se intampla cu quloasa ta. Ia-i compresia. Cati km-mile are? Prepara la ktm si lasa R1... E foarte bine gandita asa de serie in caz ca n-0 duci pe racetrack (unde probabil a fost daca o ia greu la rece) si relantiul balbait nu te deranjeaza cu nimic. Cheltuie banii pe altceva. Am cheltuit pe un R1 2004 care il avem, Axe Factory, tobe Graves, Porturi admisie-evacuare in 5 unghiuri si multe altele toate facute in Sua si Anglia, dupa care am facut noi un R1 (zorro) si ambele au dat rezultate extraordinare in raspuns la acceleratie si putere dar cand a venit momentul sa le comparam cu 2007... Am pierdut. De ce? Power is nothing without control!!! Noua tehnologie iti tine motocicleta pe asfalt mai bine. Las-o asa, schimba-i consumabilele si bucura-te de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 salutari domnilor! doresc sa cumpar daca are cineva de vanzare pentru un R1 din 2007, stopul spate (daca are si semnale incluse este ok) un semnal original de fata dreapta, capacul de la ambreiaj, cu tot cu protectia aferenta. Multumesc si astept o veste de la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 salutari domnilor! doresc sa cumpar daca are cineva de vanzare pentru un R1 din 2007, stopul spate (daca are si semnale incluse este ok) un semnal original de fata dreapta, capacul de la ambreiaj, cu tot cu protectia aferenta. Multumesc si astept o veste de la voi. incearca pe ebay pt niste preturi decente... mai exista pe forum cu userul "distribuitorul" un domn care aduce piese oem noi, pretul insa te deprima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Daca-ti porneste greu la rece, ar fi cazul sa vezi bujiile ptr a vedea ce se intampla cu quloasa ta. Ia-i compresia. Cati km-mile are? N-are legatura. Soft-ul pt USA a fost cam ratat in anul 2007. In 2008 l-au refacut. Sunt discutii interminabile pe forumurile de afara. Se pare ca au avut un bug in mom in care au softat ECU-urile. Probleme cunoscute: Lag la 5500, pornire grea, ralanti amestecat, ezitare la accelerare. Been there...done that. Mai contribuie si TPS-ul care a fost cam prost din fabricatie. Variante ajutatoare legate de PC (care apropo nu poti pune PCV pt ca ala e pt modelele dupa 2009). Iti iei un PC3 (dai 2-300 euro). Ii pui softul de pump (nu mai stiu exact cum ii zicea), si il setezi sa-i dea mai multa zeama la pornire - in felul asta faci un fel de soc ca la modelele cu carburatie, asta o sa te ajute un pic la pornire. In caz contrar tine mai mult timp apasat pe START adica dupa ce da sa porneasca mai tine inca 2 sec apasat - porneste sigur. La ralanti nu ai ce sa-i faci (nu o sa fie niciodata ca la Honda). La lag nu ai ce sa faci si crede-ma ca e enervant mai ales daca stii de el in mom in care vrei sa faci o depasire. Daca iti iei si kitul de autotune mai bagi 100-150 euro. Daca iei si modulul de la dynojet pt reglat avansul mai dai 200 de euro. Tragi linie si mai bine ii faci remap ) Softul este muult mai smecher. Tine cont ca PC este un piggy si doar modifica ce iese din ECU. Daca ECU ii da prost...prost ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 salutare tuturor..de acum o saptamana sunt si eu proaspatul detinator a unui r1 din 99..o motocicleta exceptionala din punctul meu de vedere ..pun aici cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 salutare,auziti fratiilor,la mine la r1 ii curge iar un telescop,asta dupa exact un an dupa ce i-am skimbat semeringuri si ulei de furca,ce sa inteleg?ca asta ii boala lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 1. Problema la cursul amortizoarelor este ori ca cine le-a facut nu a spalat si montat bine furca ori cuzinetii ori lamba stramba sau zgariata... Du-o la expert. 2. R1 meu 2007 din Europa porneste cum ai spus cam in 3-4 secunde ce cand apas butonul la rece dar dupaia e ok... Brambo. Yamaha nu are tehnologia de a schimba eroarea respectiva(daca exista) sau au luat decizia ca pentru a forma un soft complet asta e varianta lor the best? 3. Foarte misto aerografia pe R1 proaspat venit. Cine ti-a facut-o si cat te-a costat? Bun venit printre noi. P.S. Apasa ambreajul tot timpul cand treci prin punctul mort, e salvarea problemei de la treapta a 2 a. La final sunt 2 R1 2007 (cu respectiva problema )) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) R1 Ilie? parca era ghei.... da si tu o tura de rahova noaptea sa-mi trezesti fostii vecini bafta, sa-l stapanesti sanatos. hahahaha, salutare domnu Beck si eu care vroiam sa vin sa ii trezesc pe fostii mei vecini de pe Scheepstimmermanslaan Straat ghei, neghei, e marfa!! Daca-ti porneste greu la rece, ar fi cazul sa vezi bujiile ptr a vedea ce se intampla cu quloasa ta. Ia-i compresia. Cati km-mile are? Prepara la ktm si lasa R1... E foarte bine gandita asa de serie in caz ca n-0 duci pe racetrack (unde probabil a fost daca o ia greu la rece) si relantiul balbait nu te deranjeaza cu nimic. Cheltuie banii pe altceva. Am cheltuit pe un R1 2004 care il avem, Axe Factory, tobe Graves, Porturi admisie-evacuare in 5 unghiuri si multe altele toate facute in Sua si Anglia, dupa care am facut noi un R1 (zorro) si ambele au dat rezultate extraordinare in raspuns la acceleratie si putere dar cand a venit momentul sa le comparam cu 2007... Am pierdut. De ce? Power is nothing without control!!! Noua tehnologie iti tine motocicleta pe asfalt mai bine. Las-o asa, schimba-i consumabilele si bucura-te de ea. 3800 km. KTM-ul nu am ce sa ii fac, si oricum ala vrea destui bani ptr mentenanta in fiecare an, sau poate sunt eu pretentios . ce imi pare rau e ca am renuntat la kit-ul de SM in nici un caz nu m-am gandit sa il bastardizez, mai ales ca vreau sa il tin pe sosea. azi trec pe la voi la atelier. salutari domnilor! doresc sa cumpar daca are cineva de vanzare pentru un R1 din 2007, stopul spate (daca are si semnale incluse este ok) un semnal original de fata dreapta, capacul de la ambreiaj, cu tot cu protectia aferenta. Multumesc si astept o veste de la voi. am eu. ma uit astazi sa vad pe unde e si sa fie intact. semnalele incluse in el sau exterioare? de fabrica nu sunt incluse in stop, dupa cum sti. da-mi un pm sa nu uit. Variante ajutatoare legate de PC (care apropo nu poti pune PCV pt ca ala e pt modelele dupa 2009). Iti iei un PC3 (dai 2-300 euro). Ii pui softul de pump (nu mai stiu exact cum ii zicea), si il setezi sa-i dea mai multa zeama la pornire - in felul asta faci un fel de soc ca la modelele cu carburatie, asta o sa te ajute un pic la pornire. In caz contrar tine mai mult timp apasat pe START adica dupa ce da sa porneasca mai tine inca 2 sec apasat - porneste sigur. La ralanti nu ai ce sa-i faci (nu o sa fie niciodata ca la Honda). La lag nu ai ce sa faci si crede-ma ca e enervant mai ales daca stii de el in mom in care vrei sa faci o depasire. Daca iti iei si kitul de autotune mai bagi 100-150 euro. Daca iei si modulul de la dynojet pt reglat avansul mai dai 200 de euro. Tragi linie si mai bine ii faci remap Softul este muult mai smecher. Tine cont ca PC este un piggy si doar modifica ce iese din ECU. Daca ECU ii da prost...prost ramane. hai ca m-am mai documentat, si se pare ca ai dreptate La final sunt 2 R1 2007 (cu respectiva problema) care sunt 2007? cele doua care nu pot sa tina pasul cu tine? Editat Iulie 20, 2011 de stealthTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) 1. Problema la cursul amortizoarelor este ori ca cine le-a facut nu a spalat si montat bine furca ori cuzinetii ori lamba stramba sau zgariata... Du-o la expert. 2. R1 meu 2007 din Europa porneste cum ai spus cam in 3-4 secunde ce cand apas butonul la rece dar dupaia e ok... Brambo. Yamaha nu are tehnologia de a schimba eroarea respectiva(daca exista) sau au luat decizia ca pentru a forma un soft complet asta e varianta lor the best? 3. Foarte misto aerografia pe R1 proaspat venit. Cine ti-a facut-o si cat te-a costat? Bun venit printre noi. P.S. Apasa ambreajul tot timpul cand treci prin punctul mort, e salvarea problemei de la treapta a 2 a. La final sunt 2 R1 2007 (cu respectiva problema )) ) asa am cumparat motoru..io nu am facut altceva decat sa cumpar cauciuc pe spate..fostul proprietar mi.a spus ca a costat 1000 euro aerografierea si a fost facuta la www.aeo-art.ro..acum am cv probleme cu kitul de lant..trebuie schimbat..probleme la treapta 2 nu am..un singur lucru am obs..in treapta 6 se aude un zgomot ca si cand dai cu masina cu spatele..dar probabil asa trebuie sa se auda... Editat Iulie 20, 2011 de bogdykart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salutare. Am un amic care vrea sa-si cumpere un r1 din 2005(cel cu toba sub sa) Ce trebuie sa aibe in vedere atunci cand il cumpara, presupun ca sunt mici chestii pe care un r1 ar trebuii sa le aibe sau nu. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Salutare. Am un amic care vrea sa-si cumpere un r1 din 2005(cel cu toba sub sa) Ce trebuie sa aibe in vedere atunci cand il cumpara, presupun ca sunt mici chestii pe care un r1 ar trebuii sa le aibe sau nu. Merci. 2005 daca porneste usor la rece si daca ambreajul nu e zgomotos rau (ca de la 7000 oricum se aude) atunci mai ramane sa-l pui pe om sa mearga cu ea de la 100 la 60km/h fara maini. Si ai testat tot ce e primordial. Ptr linoistea ta as mai forta si cutia in a 2 a. Succes. Vand R1 2007 10000km (reali nu mizerii) 6500euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 1. Problema la cursul amortizoarelor este ori ca cine le-a facut nu a spalat si montat bine furca ori cuzinetii ori lamba stramba sau zgariata... Du-o la expert. 2. R1 meu 2007 din Europa porneste cum ai spus cam in 3-4 secunde ce cand apas butonul la rece dar dupaia e ok... Brambo. Yamaha nu are tehnologia de a schimba eroarea respectiva(daca exista) sau au luat decizia ca pentru a forma un soft complet asta e varianta lor the best? 3. Foarte misto aerografia pe R1 proaspat venit. Cine ti-a facut-o si cat te-a costat? Bun venit printre noi. P.S. Apasa ambreajul tot timpul cand treci prin punctul mort, e salvarea problemei de la treapta a 2 a. La final sunt 2 R1 2007 (cu respectiva problema )) ) la Arad ai avut patania cu picioru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 /index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/ scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 (editat) /index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/ scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute. Bajeti cu R1! Nu va recomand sa cititi ceea ce-a postat mai sus!!! Este o mare tiganie ca de obicei din care nu reiese decat ca vina este aruncata din stanga in dreapta pe butoane... Lasa ne frate cu Politistul tau ( ca nu e treaba noastra ce gresala de condus a facut el si de ce) sa-l ajute Doctorii si Dumnezeu, daca are nevoie de ceva concret atunci intra peste noi si cere, daca nu ia-ti R1 si mai vin-o pe aici sa intelegi ce nu tre sa faci ca sa ajungi intreg acasa. Pfoaaaaaaa ce mare porcarie de topic am citit. P.S. Parerea mea ca Moto Politistul este de vina alaturi de conducerea lui ce nu i-a spus sa nu se bage unde nu se poate decat pe raspunderea sa!!! Ca in SUA!!! Nu te avanta in urmariri daca pui in pericol viata altor participanti in trafic sau a Pietonilor etc... P.S.S. Nu cumparam-vindem piese de BMW... Sau vrea un motor si o bicicleta de R1 ptr viitorul MotoPolitist??? Poate cu R1 lua curba... In sfarsit a aparut si posibilitatea sa ajutam fiecare cu ceva $$$. Omul (politistul)are nevoie de bani ptr a fi transferat in alta tara ptr o operatie dificila. http://www.cabral.ro/din-viata/cum-poti-ajuta-azi-pe-cine Editat Iulie 24, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Bajeti cu R1! Nu va recomand sa cititi ceea ce-a postat mai sus!!! Este o mare tiganie ca de obicei din care nu reiese decat ca vina este aruncata din stanga in dreapta pe butoane... Lasa ne frate cu Politistul tau ( ca nu e treaba noastra ce gresala de condus a facut el si de ce) sa-l ajute Doctorii si Dumnezeu, daca are nevoie de ceva concret atunci intra peste noi si cere, daca nu ia-ti R1 si mai vin-o pe aici sa intelegi ce nu tre sa faci ca sa ajungi intreg acasa. Pfoaaaaaaa ce mare porcarie de topic am citit. nu te cunosc....si nici nu-mi doresc.... nu pot sa spun decat ca esti o jignire vie la adresa bunului simt, a limbii romane, modestiei si chiar motociclismului.... conform proverbului ...ca nu esti destul..daca nu esti fudul!! vai de noi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Sincer, cele mai bune sunt cele originale. Comanda-le ca-s ieftine si foarte rezistente-aderente. nu te cunosc....si nici nu-mi doresc.... nu pot sa spun decat ca esti o jignire vie la adresa bunului simt, a limbii romane, modestiei si chiar motociclismului.... conform proverbului ...ca nu esti destul..daca nu esti fudul!! vai de noi..... Mai sincer imi pare rau. Ma aflu intr-o situatie similara si ori de la medicamente ori de la nervi etc, m-au enervat anumite replici si gandiri din topicul respectiv. Am incercat dupa postare sa-mi schimb nuanta vorbelor dar nu s-a mai putut. Imi retrag cuvintele si imi pare sincer rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 am eu. ma uit astazi sa vad pe unde e si sa fie intact. semnalele incluse in el sau exterioare? de fabrica nu sunt incluse in stop, dupa cum sti. da-mi un pm sa nu uit. ok, multumesc! astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Sincer, cele mai bune sunt cele originale. Comanda-le ca-s ieftine si foarte rezistente-aderente. Mai sincer imi pare rau. Ma aflu intr-o situatie similara si ori de la medicamente ori de la nervi etc, m-au enervat anumite replici si gandiri din topicul respectiv. Am incercat dupa postare sa-mi schimb nuanta vorbelor dar nu s-a mai putut. Imi retrag cuvintele si imi pare sincer rau. salut Sabin! ce pot face daca imi scapa in a 2a motorul ,adica problema la R1 98-01? am inteles cv de tinut ambreiajul si in punctul mort??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 ma ajuta cineva cu un cod de culoare pt gri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 nu cred ca te ajuta codul, pe mine nu m-a ajutat. Incearca la DuPont daca ai in oras, este pe baza de apa dar trebuie insistat putin pana o gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) ma ajuta cineva cu un cod de culoare pt gri ? ai incercat la AUTO-PINK? http://www.4tuning.ro/magazine/auto-pink-44/detalii.html Editat Iulie 29, 2011 de R6 lover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 ai incercat la AUTO-PINK? http://www.4tuning.ro/magazine/auto-pink-44/detalii.html nu, nu stiam ca au vopsitorie..mersi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.