Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Pt utilizare de strada si respectiv touring (parerea mea e ca esti masochist), nu ai nevoie de resoft la ECU.

Exista si se poate face, dar pierzi immobilizer-ul si castigi foarte mult la raspunsul in acceleratie, toate pt doar 800 euro. Dar o dai din una in alta...tre' sa renunti la EXUP, la EGR, radiator marit, ambreiaj racing...in fine destul de multe modificari oarecum inutile. Depinde ce vrei sa faci cu ea.

 

imobilizer nu am, e model de state, referitor la celelalte pe care le-as pierde nu ma deranjeaza doar ca asa cum ai spus si tu nu are rost sa schimb atat de multe, mai ales ca mai dureaza pana fac astia circuitul de la Snagov :)

 

pretul e cam maricel ptr un remap, avand in vedere ca un PCV cu Autotune costa mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PCV cu autotune e fix 0.5 pe langa remapul la ECU (YEC ECU). De serie sunt foarte limitate primele 3 trepte si a 6-a. Daca ai modelul de US sigur ai lag-ul de a 2-a la 5500 de ture. Na ca am fost rau. Acum nu o sa mai poti sa dormi noptile din cauza asta. Asta daca e modelul 2007 si nu 2008.

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PCV cu autotune e fix 0.5 pe langa remapul la ECU (YEC ECU). De serie sunt foarte limitate primele 3 trepte si a 6-a. Daca ai modelul de US sigur ai lag-ul de a 2-a la 5500 de ture. Na ca am fost rau. Acum nu o sa mai poti sa dormi noptile din cauza asta. Asta daca e modelul 2007 si nu 2008.

 

:) foarte tare. asta cam asa e.

 

e 2007.

 

pe mine nu ma deranjeaza lag-ul, momentan - ma deranjeaza relanti-ul si pornirea la rece cel mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) foarte tare. asta cam asa e.

 

e 2007.

 

pe mine nu ma deranjeaza lag-ul, momentan - ma deranjeaza relanti-ul si pornirea la rece cel mai tare.

 

Daca-ti porneste greu la rece, ar fi cazul sa vezi bujiile ptr a vedea ce se intampla cu quloasa ta.

 

Ia-i compresia.

 

Cati km-mile are?

 

Prepara la ktm si lasa R1... E foarte bine gandita asa de serie in caz ca n-0 duci pe racetrack (unde probabil a fost daca o ia greu la rece) si relantiul balbait nu te deranjeaza cu nimic.

Cheltuie banii pe altceva.

 

Am cheltuit pe un R1 2004 care il avem, Axe Factory, tobe Graves, Porturi admisie-evacuare in 5 unghiuri si multe altele toate facute in Sua si Anglia, dupa care am facut noi un R1 (zorro) si ambele au dat rezultate extraordinare in raspuns la acceleratie si putere dar cand a venit momentul sa le comparam cu 2007... Am pierdut. De ce? Power is nothing without control!!!

 

Noua tehnologie iti tine motocicleta pe asfalt mai bine. Las-o asa, schimba-i consumabilele si bucura-te de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari domnilor! doresc sa cumpar daca are cineva de vanzare pentru un R1 din 2007, stopul spate (daca are si semnale incluse este ok) un semnal original de fata dreapta, capacul de la ambreiaj, cu tot cu protectia aferenta.

Multumesc si astept o veste de la voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari domnilor! doresc sa cumpar daca are cineva de vanzare pentru un R1 din 2007, stopul spate (daca are si semnale incluse este ok) un semnal original de fata dreapta, capacul de la ambreiaj, cu tot cu protectia aferenta.

Multumesc si astept o veste de la voi.

 

 

incearca pe ebay pt niste preturi decente... mai exista pe forum cu userul "distribuitorul" un domn care aduce piese oem noi, pretul insa te deprima :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-ti porneste greu la rece, ar fi cazul sa vezi bujiile ptr a vedea ce se intampla cu quloasa ta.

 

Ia-i compresia.

 

Cati km-mile are?

 

 

 

 

N-are legatura.

Soft-ul pt USA a fost cam ratat in anul 2007. In 2008 l-au refacut. Sunt discutii interminabile pe forumurile de afara. Se pare ca au avut un bug in mom in care au softat ECU-urile. Probleme cunoscute: Lag la 5500, pornire grea, ralanti amestecat, ezitare la accelerare.

Been there...done that.

 

Mai contribuie si TPS-ul care a fost cam prost din fabricatie.

 

Variante ajutatoare legate de PC (care apropo nu poti pune PCV pt ca ala e pt modelele dupa 2009). Iti iei un PC3 (dai 2-300 euro). Ii pui softul de pump (nu mai stiu exact cum ii zicea), si il setezi sa-i dea mai multa zeama la pornire - in felul asta faci un fel de soc ca la modelele cu carburatie, asta o sa te ajute un pic la pornire. In caz contrar tine mai mult timp apasat pe START adica dupa ce da sa porneasca mai tine inca 2 sec apasat - porneste sigur. La ralanti nu ai ce sa-i faci (nu o sa fie niciodata ca la Honda).

 

La lag nu ai ce sa faci si crede-ma ca e enervant mai ales daca stii de el in mom in care vrei sa faci o depasire.

 

Daca iti iei si kitul de autotune mai bagi 100-150 euro.

Daca iei si modulul de la dynojet pt reglat avansul mai dai 200 de euro.

 

Tragi linie si mai bine ii faci remap :))

Softul este muult mai smecher. Tine cont ca PC este un piggy si doar modifica ce iese din ECU. Daca ECU ii da prost...prost ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Problema la cursul amortizoarelor este ori ca cine le-a facut nu a spalat si montat bine furca ori cuzinetii ori lamba stramba sau zgariata... Du-o la expert.

 

2. R1 meu 2007 din Europa porneste cum ai spus cam in 3-4 secunde ce cand apas butonul la rece dar dupaia e ok... Brambo. Yamaha nu are tehnologia de a schimba eroarea respectiva(daca exista) sau au luat decizia ca pentru a forma un soft complet asta e varianta lor the best?

 

3. Foarte misto aerografia pe R1 proaspat venit. Cine ti-a facut-o si cat te-a costat? Bun venit printre noi. P.S. Apasa ambreajul tot timpul cand treci prin punctul mort, e salvarea problemei de la treapta a 2 a.

 

La final sunt 2 R1 2007 (cu respectiva problema :))) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 Ilie? parca era ghei.... da si tu o tura de rahova noaptea sa-mi trezesti fostii vecini

 

bafta, sa-l stapanesti sanatos.

 

hahahaha, salutare domnu Beck

 

si eu care vroiam sa vin sa ii trezesc pe fostii mei vecini de pe Scheepstimmermanslaan Straat :)

 

ghei, neghei, e marfa!!

 

Daca-ti porneste greu la rece, ar fi cazul sa vezi bujiile ptr a vedea ce se intampla cu quloasa ta.

 

Ia-i compresia.

 

Cati km-mile are?

 

Prepara la ktm si lasa R1... E foarte bine gandita asa de serie in caz ca n-0 duci pe racetrack (unde probabil a fost daca o ia greu la rece) si relantiul balbait nu te deranjeaza cu nimic.

Cheltuie banii pe altceva.

 

Am cheltuit pe un R1 2004 care il avem, Axe Factory, tobe Graves, Porturi admisie-evacuare in 5 unghiuri si multe altele toate facute in Sua si Anglia, dupa care am facut noi un R1 (zorro) si ambele au dat rezultate extraordinare in raspuns la acceleratie si putere dar cand a venit momentul sa le comparam cu 2007... Am pierdut. De ce? Power is nothing without control!!!

 

Noua tehnologie iti tine motocicleta pe asfalt mai bine. Las-o asa, schimba-i consumabilele si bucura-te de ea.

 

3800 km.

 

KTM-ul nu am ce sa ii fac, si oricum ala vrea destui bani ptr mentenanta in fiecare an, sau poate sunt eu pretentios :). ce imi pare rau e ca am renuntat la kit-ul de SM :(

 

in nici un caz nu m-am gandit sa il bastardizez, mai ales ca vreau sa il tin pe sosea.

 

 

azi trec pe la voi la atelier.

 

salutari domnilor! doresc sa cumpar daca are cineva de vanzare pentru un R1 din 2007, stopul spate (daca are si semnale incluse este ok) un semnal original de fata dreapta, capacul de la ambreiaj, cu tot cu protectia aferenta.

Multumesc si astept o veste de la voi.

 

am eu. ma uit astazi sa vad pe unde e si sa fie intact. semnalele incluse in el sau exterioare? de fabrica nu sunt incluse in stop, dupa cum sti.

da-mi un pm sa nu uit.

 

Variante ajutatoare legate de PC (care apropo nu poti pune PCV pt ca ala e pt modelele dupa 2009). Iti iei un PC3 (dai 2-300 euro). Ii pui softul de pump (nu mai stiu exact cum ii zicea), si il setezi sa-i dea mai multa zeama la pornire - in felul asta faci un fel de soc ca la modelele cu carburatie, asta o sa te ajute un pic la pornire. In caz contrar tine mai mult timp apasat pe START adica dupa ce da sa porneasca mai tine inca 2 sec apasat - porneste sigur. La ralanti nu ai ce sa-i faci (nu o sa fie niciodata ca la Honda).

 

La lag nu ai ce sa faci si crede-ma ca e enervant mai ales daca stii de el in mom in care vrei sa faci o depasire.

 

Daca iti iei si kitul de autotune mai bagi 100-150 euro.

Daca iei si modulul de la dynojet pt reglat avansul mai dai 200 de euro.

 

Tragi linie si mai bine ii faci remap

Softul este muult mai smecher. Tine cont ca PC este un piggy si doar modifica ce iese din ECU. Daca ECU ii da prost...prost ramane.

 

hai ca m-am mai documentat, si se pare ca ai dreptate :ok:

 

La final sunt 2 R1 2007 (cu respectiva problema)

 

care sunt 2007?

cele doua care nu pot sa tina pasul cu tine? :)

Editat de stealthTT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Problema la cursul amortizoarelor este ori ca cine le-a facut nu a spalat si montat bine furca ori cuzinetii ori lamba stramba sau zgariata... Du-o la expert.

 

2. R1 meu 2007 din Europa porneste cum ai spus cam in 3-4 secunde ce cand apas butonul la rece dar dupaia e ok... Brambo. Yamaha nu are tehnologia de a schimba eroarea respectiva(daca exista) sau au luat decizia ca pentru a forma un soft complet asta e varianta lor the best?

 

3. Foarte misto aerografia pe R1 proaspat venit. Cine ti-a facut-o si cat te-a costat? Bun venit printre noi. P.S. Apasa ambreajul tot timpul cand treci prin punctul mort, e salvarea problemei de la treapta a 2 a.

 

La final sunt 2 R1 2007 (cu respectiva problema :))) )

asa am cumparat motoru..io nu am facut altceva decat sa cumpar cauciuc pe spate..fostul proprietar mi.a spus ca a costat 1000 euro aerografierea si a fost facuta la www.aeo-art.ro..acum am cv probleme cu kitul de lant..trebuie schimbat..probleme la treapta 2 nu am..un singur lucru am obs..in treapta 6 se aude un zgomot ca si cand dai cu masina cu spatele..dar probabil asa trebuie sa se auda... :cheers:

Editat de bogdykart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am un amic care vrea sa-si cumpere un r1 din 2005(cel cu toba sub sa) Ce trebuie sa aibe in vedere atunci cand il cumpara, presupun ca sunt mici chestii pe care un r1 ar trebuii sa le aibe sau nu. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am un amic care vrea sa-si cumpere un r1 din 2005(cel cu toba sub sa) Ce trebuie sa aibe in vedere atunci cand il cumpara, presupun ca sunt mici chestii pe care un r1 ar trebuii sa le aibe sau nu. Merci.

 

2005 daca porneste usor la rece si daca ambreajul nu e zgomotos rau (ca de la 7000 oricum se aude) atunci mai ramane sa-l pui pe om sa mearga cu ea de la 100 la 60km/h fara maini. Si ai testat tot ce e primordial. Ptr linoistea ta as mai forta si cutia in a 2 a.

 

Succes.

 

Vand R1 2007 10000km (reali nu mizerii) 6500euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Problema la cursul amortizoarelor este ori ca cine le-a facut nu a spalat si montat bine furca ori cuzinetii ori lamba stramba sau zgariata... Du-o la expert.

 

2. R1 meu 2007 din Europa porneste cum ai spus cam in 3-4 secunde ce cand apas butonul la rece dar dupaia e ok... Brambo. Yamaha nu are tehnologia de a schimba eroarea respectiva(daca exista) sau au luat decizia ca pentru a forma un soft complet asta e varianta lor the best?

 

3. Foarte misto aerografia pe R1 proaspat venit. Cine ti-a facut-o si cat te-a costat? Bun venit printre noi. P.S. Apasa ambreajul tot timpul cand treci prin punctul mort, e salvarea problemei de la treapta a 2 a.

 

La final sunt 2 R1 2007 (cu respectiva problema :))) )

 

la Arad ai avut patania cu picioru ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/

 

scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute.

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/

 

scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute.

:bow:

 

Bajeti cu R1!

 

Nu va recomand sa cititi ceea ce-a postat mai sus!!! Este o mare tiganie ca de obicei din care nu reiese decat ca vina este aruncata din stanga in dreapta pe butoane...

 

Lasa ne frate cu Politistul tau ( ca nu e treaba noastra ce gresala de condus a facut el si de ce) sa-l ajute Doctorii si Dumnezeu, daca are nevoie de ceva concret atunci intra peste noi si cere, daca nu ia-ti R1 si mai vin-o pe aici sa intelegi ce nu tre sa faci ca sa ajungi intreg acasa.

 

 

Pfoaaaaaaa ce mare porcarie de topic am citit.

 

 

P.S. Parerea mea ca Moto Politistul este de vina alaturi de conducerea lui ce nu i-a spus sa nu se bage unde nu se poate decat pe raspunderea sa!!! Ca in SUA!!! Nu te avanta in urmariri daca pui in pericol viata altor participanti in trafic sau a Pietonilor etc...

 

P.S.S. Nu cumparam-vindem piese de BMW... Sau vrea un motor si o bicicleta de R1 ptr viitorul MotoPolitist??? Poate cu R1 lua curba...

 

In sfarsit a aparut si posibilitatea sa ajutam fiecare cu ceva $$$. Omul (politistul)are nevoie de bani ptr a fi transferat in alta tara ptr o operatie dificila.

 

 

http://www.cabral.ro/din-viata/cum-poti-ajuta-azi-pe-cine

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bajeti cu R1!

 

Nu va recomand sa cititi ceea ce-a postat mai sus!!! Este o mare tiganie ca de obicei din care nu reiese decat ca vina este aruncata din stanga in dreapta pe butoane...

 

Lasa ne frate cu Politistul tau ( ca nu e treaba noastra ce gresala de condus a facut el si de ce) sa-l ajute Doctorii si Dumnezeu, daca are nevoie de ceva concret atunci intra peste noi si cere, daca nu ia-ti R1 si mai vin-o pe aici sa intelegi ce nu tre sa faci ca sa ajungi intreg acasa.

 

 

Pfoaaaaaaa ce mare porcarie de topic am citit.

 

 

nu te cunosc....si nici nu-mi doresc....

nu pot sa spun decat ca esti o jignire vie la adresa bunului simt, a limbii romane, modestiei si chiar motociclismului....

conform proverbului ...ca nu esti destul..daca nu esti fudul!!

vai de noi.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, cele mai bune sunt cele originale. Comanda-le ca-s ieftine si foarte rezistente-aderente.

 

nu te cunosc....si nici nu-mi doresc....

nu pot sa spun decat ca esti o jignire vie la adresa bunului simt, a limbii romane, modestiei si chiar motociclismului....

conform proverbului ...ca nu esti destul..daca nu esti fudul!!

vai de noi.....

 

Mai sincer imi pare rau.

 

Ma aflu intr-o situatie similara si ori de la medicamente ori de la nervi etc, m-au enervat anumite replici si gandiri din topicul respectiv.

 

Am incercat dupa postare sa-mi schimb nuanta vorbelor dar nu s-a mai putut.

 

Imi retrag cuvintele si imi pare sincer rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, cele mai bune sunt cele originale. Comanda-le ca-s ieftine si foarte rezistente-aderente.

 

 

 

Mai sincer imi pare rau.

 

Ma aflu intr-o situatie similara si ori de la medicamente ori de la nervi etc, m-au enervat anumite replici si gandiri din topicul respectiv.

 

Am incercat dupa postare sa-mi schimb nuanta vorbelor dar nu s-a mai putut.

 

Imi retrag cuvintele si imi pare sincer rau.

salut Sabin! ce pot face daca imi scapa in a 2a motorul ,adica problema la R1 98-01? am inteles cv de tinut ambreiajul si in punctul mort??? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...