christian Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Am chiar foarte multi dusmani(orasul in care locuiesc e plin de tigani)..suspectii deja i.am gasit dar nu sunt probe..dovezi..nimic si nu ramane decat sa ma cobor la nivelu lor si sa ies la vânat.. bafta la recuperat fieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 bafta la recuperat fieru' Multumesc dar sunt sanse mici sa mai fie gasita.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 am o mica nelamurire,daca stie careva raspunsul...becul de benzina de la un R1 2002,zice cartea ca se aprinde cand mai sunt 3,7l.dar mie imi palpaie cate 5 secunde,apoi se stinge...apoi iar palpaie..iar se stinge.desi cand s-a aprins am bagat 4litri tot palpaie.stie careva care e ideea?ca in cartea tehnica nu am gasit asa ceva.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Verifica firele de la pompa si sonda de nivel. De la 2004 in sus asta e eroare de legaturi la sorbul de benzina de la rezervor. Poate si la tine e la fel...Daca palpaie e o eroare, ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Sal baieti ! De ieri, posesor de R1 RN 19 2007 Voi ce distanta parcurgeti ca sa atingeti 300kmh ? (intrebare cat se poate de serioasa ) Am impresia ca motorul nu este in parametrii ,mi-au trebuit N incercari si o lungime de aprox 5 kilometri sa ating cu chiu cu vai 300 (e adevarat am intalnit ceva vant lateral) In plus ,la ralanti imi cam balbaie motorul...sper ca totul se trage de la un filtru imbacsit ..... De azi ,la rece ,se aude si un zgomot ciudat din partea dreapta a motorului cand trag ambreajul...ce poate fi si cat ma duc costurile la o eventuala reparatie ?deocamdata nu am timp de motor ,nu am timp de surubarit... NOT A HAPPY GUY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 De azi ,la rece ,se aude si un zgomot ciudat din partea dreapta a motorului cand trag ambreajul...ce poate fi si cat ma duc costurile la o eventuala reparatie ?deocamdata nu am timp de motor ,nu am timp de surubarit... Cred ca zgomotul e de la rulemntul de la oala de ambreiaj, il poti ignora. Verifica filtru de aer si bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) Sal baieti ! De ieri, posesor de R1 RN 19 2007 Voi ce distanta parcurgeti ca sa atingeti 300kmh ? (intrebare cat se poate de serioasa ) Am impresia ca motorul nu este in parametrii ,mi-au trebuit N incercari si o lungime de aprox 5 kilometri sa ating cu chiu cu vai 300 (e adevarat am intalnit ceva vant lateral) In plus ,la ralanti imi cam balbaie motorul...sper ca totul se trage de la un filtru imbacsit ..... De azi ,la rece ,se aude si un zgomot ciudat din partea dreapta a motorului cand trag ambreajul...ce poate fi si cat ma duc costurile la o eventuala reparatie ?deocamdata nu am timp de motor ,nu am timp de surubarit... NOT A HAPPY GUY Am eu timp de surubarit mai ales la un R1 ... Ai nr mai jos. Ti-l fac sa prinda aia 334km/h (daca ti-ar indica ceasul) in MAXIM 2km sau 25secunde. P.S. 0-299+++ in max 2km. Uite si diferentza de 600 ture-(35km/h) intre 299 si si 334Km/h: http://www.youtube.com/watch?v=NpHI_FlgOYU&feature=related P.S. Si daca tot e martzoaga atunci scoatem cu Inginerul Jagi, limitarile si mai umblam putin si-n evacuari-filtre etc... R1 e cea mai tare si nu tre lasata de izbeliste cu astfel de probleme!!! Service, ca aia de-au avut-o inainte au facut ceva probleme de trage k Intruderul Editat Aprilie 24, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Am eu timp de surubarit mai ales la un R1 ... Nu ma pasioneaza Vmax ,i-am dat 300 ca sa iau "temperatura" motorulului daca intelegi ce vreau sa zic...sper sa se amelioreze lucrurile dupa ce: -curat /ung lantul -schimb filtrul a. cu unul sport -schimb uleiul -scap de gumele alea grele si urate Consumabilele arata jalnic ,pierd multi caluti .... prin Mai il contactam si pe maestrul Jagi pentru urmatoarele : Eliminare limitator cuplu putere (din soft) Eliminare vmax (soft) Eliminare catalizator (fizic si soft) Cresterea RPM in rosu... Raport modificat ,pinion/ foaie -1+3 Cam asta am in vedere in urmatoarea perioada ,nu renunt la R1...l-am luat pt cel putin doua sezoane De altfel ciclistica ma incanta.franele nu.e de lucru si acolo .. aaaaa poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Ti-o fac sa mearga atza, da-mi un telefon, am de 3 ani un R1 2007, nu am de gind sa-l schimb, merge prea bine. Problemele enumerate de tine mai sus, sint comune, mai toate dispar din resoftarea calculatorului, in plus, cea mai mare limitare e la viteza a 6-, e din calculator, limitare electronica sa nu sara de 300km/h . 0763 681 602 . Scapa de gumele alea, daca vrei sa apuci luna mai fara evenimente. Editat Aprilie 25, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Schimba bujiile... Daca r1 prinde 300 in 5km... nu cu softul vei reveni in parametri. tot ce ai enumerat mai sus nu iti va aduce moto inparametri ci poate va imbunatati un pic situatia. cieva a umblat la ea si a montat ceva aiurea sau are 30000 si n a fost dusa la service ci la daia stiutori... ia i compresia daca tot zici ca treaba cu diagnosticarea tine de surubaraie... succes ca de restul nu prea cred. p.s. la softare te duci cand totul e ceas si ai vrea mai mult pe anume sectoare. nu te duci la soft sa schimbi bujii sa reglezi supape sa iei compresia sau sa reglezi testezi injectia. pacat de r1 tau ca e chiar misto. Editat Aprilie 25, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Jagi ai ajuns maestru in resoftari acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Am spus ordinea :gume ,ulei ,bujii ,lichid frana ,filtru aer(ce tine de surubarit) ... nu stiu ce filtru are presupun ca originalul.nici fostul propietar na putut sa spuna ,desi o avea din (!!) 2009...pfff ... Cand imi revin dpdv financiar ,fac si o resoftare clar!! pe ce gume mergeti /? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Punem pariu ca nu e de la bujii? Am schimbat si eu bujiile in 2009, bani dati degeaba. Mai am si acuma bujiile cu care s-a nascut motoreta, doar 4 000km folosite, le tin sa le dau de pomana unui nevoias. Motoreta mea are doar 9 000km, nu cred ca o sa mai fie nevoie sa schimb bujiile la ea vreo 2-3 ani deacu incolo. In manual spune ca tre schimbate multe din 2 in 2 ani, inclusiv bujiile, e MARKETING doar. Editat Aprilie 25, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Pun si eu pariu ca nu e nici o consumabila schimbata in motor, daca fostul proprietar nu stie ce ulei si cand a fost schimbat sau poate stie prea bine si mai bine tace din gura... Nu cunosc motorul, dar cumva scria in anuntul de vanzare textul clasic "in stare impecabila"? Lucrurile pe care le-ai scris aici ma fac sa cred ca e nevoie de o verificare sanatoasa pe la diversele componente. Franele de r1 2007 fie ele si stock sunt foarte smechere. Tu s-ar putea sa ai o problema...mai ai placute de frana? Si respectiv ce marca sunt? Zgomotul de la oala de ambreiaj nu e chiar ceva comun la R1 decat daca cineva a demontat capacul pentru vari motive si nu a montat cum trebuie parghia-rulmentul si mai ales inelul arc din spatele discurilor de ambreiaj. Eliminarea catalizatorului din soft nu exista, decat la masini. Eliminarea erorii din bord este altceva si este destul de scumpa cu ECU stock. La resoft e mai usor. -1 cu +3 pe spate la pinioane o sa te faca sa vezi mai mult cerul cand pleci de pe loc si respectiv sa accelerezi mai vanjos. Gumele proaste cu siguranta o sa te faca sa pupi asfaltul, iar franele proaste cu siguranta......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Sal baieti ! De ieri, posesor de R1 RN 19 2007 Voi ce distanta parcurgeti ca sa atingeti 300kmh ? (intrebare cat se poate de serioasa ) Am impresia ca motorul nu este in parametrii ,mi-au trebuit N incercari si o lungime de aprox 5 kilometri sa ating cu chiu cu vai 300 (e adevarat am intalnit ceva vant lateral) In plus ,la ralanti imi cam balbaie motorul...sper ca totul se trage de la un filtru imbacsit ..... De azi ,la rece ,se aude si un zgomot ciudat din partea dreapta a motorului cand trag ambreajul...ce poate fi si cat ma duc costurile la o eventuala reparatie ?deocamdata nu am timp de motor ,nu am timp de surubarit... NOT A HAPPY GUY Levi, sa o stapanesti sanatos! Ma mir ca tu ai luat un motor in starea asta (nu ca nu s-ar putea remedia aceste aspecte), din cate stiu tu ai intretinut gixeru foarte atent si serios, de acolo am tras concluzia ca si pretentiile la un eventual motor nou sunt foarte mari. Distractie faina cu noua jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Sal ,Robert !Nu e rea noua achizitie doar ca are consumabilele duse...motorul nu prea a fost folosit (13 000 km) si nici nu a fost pus la vaznare pe situri de profil... in plus are si cateva bunatati :amortizor gh .Ohlins ,2 x akrapovic ,capac monopost etc ...imi faceam grij pt zgomotul ala aparut peste noapte..maine sosec gumele ,qualifier 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Eu tot sustin sa desfaci bujiile si sa te uiti la culoarea lor. Daca moto a tot fost pornita iarna si oprita imediat, bujiile sunt ancrasate si ai putea sa le inrosesti pe aragaz (fara perie sarma) si cand s-au albit sa incerci din nou. Daca exupul a fost deschis si montat aiurea, iarasi moto nu va trage bine. Daca un vacum din injectie-aier nu e la locul lui sau e montat pe alt canal... Nu stiam ca esti un mare iubitor de moto si ca vrei si lupti sa ti-o ti in perfecta stare. RecomandȘ Bujii, filtre, ulei,doth5 silicon,si sa mergi la unu de stie bine R1 ptr a asculta oala ambreaj. Stiu cateva R1 vandute de (nu dau nume) care sunt montate cu piese distruse de el pe R1 sau... Sa speram ca nu si asta. Oala ambreaj incepe sa scoata primele semne de tacaneala la 10000km (la driver nervos si nemilos) la 15000 normal si merge fara probleme dar devine din ce in ce mai zgomotoasa garantat la nemilosi 30000km. Poate fi si varianta Brembo cum ca ar fi deschisa si inchisa aiurea 15%, real oala este prinsa in niste nituri de otel care capata joc in timp si devine zgomotoasa dar la cei 16000 ai tai nu-i problem (daca n-a fost schimbata cu una varza) si daia zic ca n-ar fi rau sa ma vizitezi s-o aud eu si sa auzi si tu pe a mea la 10000km dusa mai mult la curse decat pe strada... Oricum, spectacol motocicleta si tobele, sa o stapanesti sanatos si precoce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remusik2000 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) Salut,se potrivesc discurile frana fata de la R1 2000(RN04) la R1 2002 (RN09)? Editat Aprilie 26, 2012 de remusik2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Piese din dezmembrari R1 2004-2005. /index.php?/topic/676602-dezmembrez-yamaha-r1-2004-2005/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Salut,se potrivesc discurile frana fata de la R1 2000(RN04) la R1 2002 (RN09)? Salut! Din cate stiu se potrivesc chiar daca au coduri diferite(5JJ-2581T-11-00 la 2000 si 4SV-2581T-00-00 la 2003) diametrul este de 298 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Salut,se potrivesc discurile frana fata de la R1 2000(RN04) la R1 2002 (RN09)? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Softul de rescriere a calculatorului pt R1 2007 2008, R6 2006 2011, s-a updatat de curind, harta YCC-T este identica cu harta de acceleratie de la modelul 2009 plus, mult mai liniara,in plus, a aparut si parametrul ETV, Electronic Throttle Valve care poate fi scris cu valori intre 0%-stock pina la 100%(pt racerii superprofesionisti). In felul asta se poate intra cu turatii mari in curbe inchise, putindu-se controla gazul fara riscul de a merge sacadat si cu ruperea aderentzei. O valoare de 10% e ideal pt street. Editat Aprilie 27, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salut baieti, de la mine a luat Levi noua lui achizitie, R1 2007, motorul are o poveste mai ciudata, cum a ajuns in posesia mea. Prima mea mobra acum 6 ani a fost un R1 din 2001 luat de la Adi Motori Codlea, provenienta Italia, dupa 2 ani am renuntat la supersport si mi-am luat din Germania un Yamaha Royal Star de 1300cm3, cruiser-ul pe care ma vedeti in avatar, si pe asta l-am vandut dupa 2 ani, un an am stat pe bara, eram in cautare de ceva si mai mare, si din plesneala am gasit pe net anuntul cu R1 2007. Avea 6000km si un pret f ok, am mers l-am vazut si am aflat si povestea motorului. Pe scurt motorul a apartinut doctorului neurochirurg Paul Sandu Mircea de la Spitalul Militar Bucuresti, care dumnezeu sa-l ierte, murise cu parapanta in Turcia, http://www.realitatea.net/un-medic-roman-a-murit-dupa-o-saritura-cu-parapanta-in-turcia_367621.html Doctorul asa l-a achizitionat, cum se vede in poze, de la reprezentanta, cu acrapovic, ohlins, carbon pe rezervor, monopost, etc, si l-a folosit numa un an, 6000km. Eu l-am cumparat de la copiii lui, motorul arata impecabil si era pacat sa nu-l iau, am revenit iar la R1. Motorul nu a fost dat la vanzare pe net, ci pur si simplu am dat de un anunt a lui Levi in care cauta R1 2007, i-am dat un PM si se pare ca a fost cu noroc pt el. Apropo de discutiile tehnice pe care le dezbateti, pe mine nu m-a interesat o secunda ce filtru are, nu m-am dat niciodata cu el race, pt. mine motorul mergea brici, culmea nici macar nu am incercat vreodata sa-l plafonez la viteza. Bafta si asfalt uscat. Motorul are toate suruburile neatinse, mai ales la motor, cauciucurile ce le vedeti in foto sunt cele originale cu care a fost vanduta de noua mobra, la mine in cei 2 ani am folosit ulei Yamalube si filtru Yamaha, burn si dat pe o roata nici atat, pe timpul iernii bateria am tinut-o in casa, de pornit nu am pornit-o niciodata pt. 5 minute, stiu ce inseamna asta pt bujii, garantez ca bujiile sunt caramizii, impecabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 (editat) I-mi confirmi ce spuneam mai devreme, nu au nici o treaba bujiile, e doar din soft. Ieri am vizionat un R1 2007, incredibil, reglaj maxim - minim al reboundului furcilor fatza, rezultat = nici o diferentza la viteza de revenire a furcilor, cred ca e cea mai uzata , stricata furca de R1 pe care am vazuto pina acum, si am vazut destule. Pilotul nici macar nu avea habar cum ar trebui sa se comporte suspensia fatza, i-am exemplificat cum ar trebui sa se comporte furca la diferite nivele de reglaj al reboundului, la fatza locului fiind prezenta motocicleta lui Sokatu, care are internale noi noutze OEM, de R1 2008 (Sokatu are R1 2004). Cea stricata, dupa apasare, revenea instant in sus. Multe, mii de motoare au suspensiile stricate, oamenii nu au habar de asta, si se pling ca nu prea le place motocicleta.Cel mai des inconvenieint e ca motocicleta nu ia curbele, ca deseori oscileaza directia in viraje. Dau vina pe cauciucuri, rulmenti jug, etc. Editat Aprilie 29, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 (editat) daca aveti careva un windscrean mai inalt(model de care o fi nu ma prea intereseaza) dati un semn.nu prea conteaza daca e negru sau clar daca aveti careva un windscrean mai inalt(model de care o fi nu ma prea intereseaza) dati un semn.nu prea conteaza daca e negru sau clar am uitat sa mentionez ca e pt un R1 2002 Editat Aprilie 29, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.