Crazy-devil Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) Pina si numele: Stau de 6 , spune totul, e atent, calculat. Inca nu a cazut pe curbele alea magnifice. La prima cazatura serioasa cu carenele tzipla, chiar daca scapa fara dureri, nu-l mai vedeti in ipostazele alea.Da, sint invidios ca nu am talentul lui sa nu cad la atitea iesiri. ca sa cazi pe tihuta trebuie sa fii prost, sa fii inecat si sa bagi mana in gaz unde nu trebuie, sau sa nu ai gumele bune. asfaltul e super, sunt curbe foarte largi cu vizibilitate 100%, 2 benzi pe sens sa ai unde te degaja. este o zona in care daca vrei sa pui genunchiu jos, se poate(bineinteles daca esti capabil) pe stau de 6 personal nu il cunosc, dar am discutat multe, neam intersectat pe tihuta si tot ce pot zice e ca el e "crescut" acolo pe curbele alea. Mad.alin sau intradevar calugaru mihai sunt aceiasi in proportie de 99%. aceiasi mentalitate, frustrare si foame pe ei. se vede ca a lucrat pe la Sabin, pt ca stie unde sa il atace (inutil) avand "informatii" din interior. Editat Mai 5, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) ca sa cazi pe tihuta trebuie sa fii prost, sa fii inecat si sa bagi mana in gaz unde nu trebuie, sau sa nu ai gumele bune. asfaltul e super, sunt curbe foarte largi cu vizibilitate 100%, 2 benzi pe sens sa ai unde te degaja. este o zona in care daca vrei sa pui genunchiu jos, se poate(bineinteles daca esti capabil) pe stau de 6 personal nu il cunosc, dar am discutat multe, neam intersectat pe tihuta si tot ce pot zice e ca el e "crescut" acolo pe curbele alea. Mad.alin sau intradevar calugaru mihai sunt aceiasi in proportie de 99%. aceiasi mentalitate, frustrare si foame pe ei. se vede ca a lucrat pe la Sabin, pt ca stie unde sa il atace (inutil) avand "informatii" din interior. Concluziile din faptul ca am lucrat pentru(la el nu se mai poate face nimic )sunt urmatoarele: 1- sunt o persoana foarte rabdatoare 2- imi place foarte mult motociclismul dim moment ce am rezistat 3 saptamani la el(si probabil mai lucram daca nu ma ameninta) Asta cu informatiile ...e deajuns o data sa il vezi si iti dai seama nu trebuie sa lucrezi pentrul el ca sa vezi asta. Am intalnit cunostinte/prieteni de-ai lui care spuneau ca este un drogat asa ca nu vad relevanta afirmatia. Daca tu crezi ca sunt frustrat insemna ca nu stii definitia cuvantului...din contra, eu ma amuz cand vad un ciumpalac ca el.Foame? Pe mine poate(nu stau tocmai bine financiar in perioada asta), pe Mihai...stai chill. "pt ca stie unde sa il atace (inutil) avand "informatii" din interior." Prin asta imi dai dreptate O zi buna si tie! Editat Mai 5, 2012 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 @Sabin Nici eu nu am bani de la parinti, iar banii din mosteniri nu s-au dus in motor. Si daca sunt unii care sustin contrariu chiar le doresc sa se afle in situatiile prin care am trecut eu. Eu mi-am dramuit banii pe care i-am castigat din munca mea ca sa-mi satisfac acest capriciu personal, nu ca sa ma dau rotund printre....copii. Nu imi plac oamenii care se laud si care vorbesc fara sa stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 al meu e de vanzare, rolly_88_c@yahoo.com salut, nu cred ca ai inteles bine, eu vreau sa cumpar un motor DE R1 2002-2003 RN09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 salut, nu cred ca ai inteles bine, eu vreau sa cumpar un motor DE R1 2002-2003 RN09 intradevar nu am inteles, bafta la gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 ca sa cazi pe tihuta trebuie sa fii prost, sa fii inecat si sa bagi mana in gaz unde nu trebuie, sau sa nu ai gumele bune. asfaltul e super, sunt curbe foarte largi cu vizibilitate 100%, 2 benzi pe sens sa ai unde te degaja. este o zona in care daca vrei sa pui genunchiu jos, se poate(bineinteles daca esti capabil) pe stau de 6 personal nu il cunosc, dar am discutat multe, neam intersectat pe tihuta si tot ce pot zice e ca el e "crescut" acolo pe curbele alea. Adica, baietii care mai cad din SBK, SSP, Moto GP, BSB, etc, sint prosti , inecati si baga aiurea mina in gaz ? Pe deasupra, au si cauciucuri neadecvte? Oricine poate gresi, unii mai rar, altii mai des. Interesanta logica. Cazi in baie pe gresia uda. Daca toti ar fi calculati si norocosi ca Stau de 6, serviceurile moto ar da faliment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 De ce nu mentionezi si reversul medaliei, anu' asta a murit un pilot izdraelian in sesiunea de antrenamente de la Serres, si nu se dadea de ieri pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Adica, baietii care mai cad din SBK, SSP, Moto GP, BSB, etc, sint prosti , inecati si baga aiurea mina in gaz ? Pe deasupra, au si cauciucuri neadecvte? Oricine poate gresi, unii mai rar, altii mai des. Interesanta logica. Cazi in baie pe gresia uda. Daca toti ar fi calculati si norocosi ca Stau de 6, serviceurile moto ar da faliment. eu ma refeream la mers cat de cat decent, nu facut performanta pe drumurile publice. aia care cad la SBK, GP..... sunt undeva la limita"bunului simt" fata de guma. eu ma refeream ca pe tihuta la mers sportiv(decent) nu ai cum sa cazi mai ales daca si cunosti zona, cum e stau de 6 De ce nu mentionezi si reversul medaliei, anu' asta a murit un pilot izdraelian in sesiunea de antrenamente de la Serres, si nu se dadea de ieri pe pista. stiu, am auzit de el. pan la urma sa dus el Simonceli, doar ca la el a fost pisica neagra si adrenalina din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 De ce nu mentionezi si reversul medaliei, anu' asta a murit un pilot izdraelian in sesiunea de antrenamente de la Serres, si nu se dadea de ieri pe pista. S-a spus clar ca pilotul israelian si-a pierdut cunostintza inainte sa se indrepte spre stilpul care i-a curmat viatza. Din momentul in care pilotul a pierdut controlul moto pina la stilp, sint 500m, viteza reala in pinctul unde a pierduto nu e mai mare de 120km/h, numai daca iei mina din gaz , tot se opreste in 500m. Colegii sai israelieni au pomenit ca ar fi suferit cu inima. Marshalul care raspundea de zona, se uita in directie opusa cind israelianul a trecut ca calaretul fara cap pe linga el, se produsese un accident in acelasi timp in dreapta lui. Eram acolo, nu vorbesc din citit pe net. Controlul medical serios nu e un simplu moft. Inchipuitiva ca sinteti la sala de fortza, faceti impins la piept, greutate maxima, faceti un atac de inima, va pierdeti cunostintza, va cade haltera pe git, RIP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Pe scurt, moartea poate lovi oriunde. Inteleg inflacararea cu care se promoveaza Rosbk si nu o vad ca pe un lucru rau. Ma deranjeaza doar faptul ca aproape toti cei care se dau pe circuit promoveaza ideea "hai pe circuit , pe strada o sa mori". News Flash, intr-o zi o sa murim cu totii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvlad Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 News Flash, intr-o zi o sa murim cu totii. nu cred.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 toti cei care se dau pe circuit promoveaza ideea "hai pe circuit , pe strada o sa mori". pai incearca sa amelioreze rata mortalitatii in randul reisarilor. (vezi accidentul de pe cheia cu tanarul ce a intrat in masina) daca ar fi fost in tara circuit, era alta poveste. dar nici cel de la Adancata nu se mai stie nimic.....interesele politice au fost si acolo din ce citisem undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Salut, Nu am desfacut pana acum nici un r1,nu prea stiu cum stau lucrurile in "interior" dar...intreb ca un profan: S-ar putea pune la modelul 2002-2003 evacuare si codita de 2004 ? arata parca mai bine Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 pai incearca sa amelioreze rata mortalitatii in randul reisarilor. (vezi accidentul de pe cheia cu tanarul ce a intrat in masina) daca ar fi fost in tara circuit, era alta poveste. dar nici cel de la Adancata nu se mai stie nimic.....interesele politice au fost si acolo din ce citisem undeva. Ideea cu circuit in RO e falsa, tu daca ai locui in Arad, Timisoara, Oradea, zona de Vest , unde, esti in 3-4 ore la Hungaroring, in 5-6 ore la Slovakiaring, Pannoniaring, ai prefera sa te tuci 7-8 -9 ore la Adincata? Citi raceri din zona de Vest se duc la circuit? Putini, foarte putini raportat la numarul de forjatori. Contorizati numarul accidentelor grave citind acest forum? Nici macar jumatate nu ajung aici. Ai fi preferat ca toti racerii ce se dau la circuit, sa taca, sa nu-si dea cu parerea? Eu am forjato pe Cheia, m-am basculat la Timisul de Sus, am continuat s-o forjez pe Cheia pina cind intr-o zi cind era sa intru intr-o masina pe contrasens din vina mea, tot in aceeasi ora am calcat pe o mica piatra , aplecat fiind, si am scapat la mustatza, dupa citeva minute amicul meu care era in fatza mea a alunecat si s-a dus in santz, coaste rupte, motorul acordeon. Intoarcera din ziua aceea a fost un cosmar, inca 2 raceri facusera accidente pe Cheia si asteptau cu motoretele prin santzuri si cu fizicul accidentat sa vina cineva sa-i ridice in masina. Totul, in 2 ore. A fost ultima iesire., eu nefiind practic accidentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Salut, Nu am desfacut pana acum nici un r1,nu prea stiu cum stau lucrurile in "interior" dar...intreb ca un profan: S-ar putea pune la modelul 2002-2003 evacuare si codita de 2004 ? arata parca mai bine Merci Se poate orice, dar costurile vor fi pe masura cerintzei. Am si iti pot monta pe 03 spatele si tobele de 08 la un pret integral de 700euro. Cadru, coditza, sei, tobe, galerii, electrica, plasticaraie si sudurile in aluminiu si titan-inox aferente proiectului+vopsitoria. Circuitul in mod normal se bucura de mult mai mult si rapid ajutor de a te salva (din nebunia incercarilor spre experientza) si de o calitate asfalt- servicii mult peste trafic si un eventual balegar pe punctul 0. Sfatuiesc pe toti cei ce-i fad talentati sau teribilisti sa n-o mai faca pe strada ci in spatiile special amenajate unde nu pun in pericol decat viatza lor si a celor k el. E mai cool asa. E mai corect fata de toata lumea. Dupa ce te dai pe circuit, ajungi oricum sa-ti cunosti mult mai bine motocicleta si factorii aferenti aderentzei-pilotajului. Nu am zis nimic rau-gen ca Stau de sase n-ar avea o pozitie buna sau ca n-ar cunoaste zona ci doar ca s-a anturat cu alt coleg in curbe deosebit de periculoase ce ar putea influientza viatza mai multor persoane din lumea normala. Real intre Motociclisti sunt doar cativa care intradevar au ceva in creer ce este stimulat de necesitatea riscului-adrenalinei-control. Staudesase e unul din ei. E normal k cei mai batranei sa simta asta si sa incerce sa-l linisteasca. Din experientza momentelor naspa. In alta ordine de idei e o aberatie sa ceri unui om ce iubeste acest factor de risc sa-i ceri sa nu-l mai foloseasca atata timp cat nu-l costa nici macar 10% din cat l-ar costa sa merga pe circuit. Omul e de acolo si acolo se da asa cum vrea el... Aia e. Mult noroc si atentie staudesase si felicitari ca ai ales lafel k noi sa te dai pe R1. Nu uita ca ingerii se tin dupa tine, Dracii vin din contrasens... Editat Mai 6, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Ideea cu circuit in RO e falsa, tu daca ai locui in Arad, Timisoara, Oradea, zona de Vest , unde, esti in 3-4 ore la Hungaroring, in 5-6 ore la Slovakiaring, Pannoniaring, ai prefera sa te tuci 7-8 -9 ore la Adincata? Citi raceri din zona de Vest se duc la circuit? Putini, foarte putini raportat la numarul de forjatori. Contorizati numarul accidentelor grave citind acest forum? Nici macar jumatate nu ajung aici. Ai fi preferat ca toti racerii ce se dau la circuit, sa taca, sa nu-si dea cu parerea? Eu am forjato pe Cheia, m-am basculat la Timisul de Sus, am continuat s-o forjez pe Cheia pina cind intr-o zi cind era sa intru intr-o masina pe contrasens din vina mea, tot in aceeasi ora am calcat pe o mica piatra , aplecat fiind, si am scapat la mustatza, dupa citeva minute amicul meu care era in fatza mea a alunecat si s-a dus in santz, coaste rupte, motorul acordeon. Intoarcera din ziua aceea a fost un cosmar, inca 2 raceri facusera accidente pe Cheia si asteptau cu motoretele prin santzuri si cu fizicul accidentat sa vina cineva sa-i ridice in masina. Totul, in 2 ore. A fost ultima iesire., eu nefiind practic accidentat. iti dau foarte mare dreptate aici, nici eu nu sunt Pro Racing-ului stradat. dar intradevar pt unul din vest este mult mai usor, problema e pt unul care sta in partea de nord, nod-est, sau est. distanta lunga, nu ai cu cine sa te duci sa reduci costurile.... am prieteni care erau prezenti mereu in RoSBK si ocazional la track day. de anul trecut au cedat. lipsa banilor, si distanta lunga. oboseala de pe drum pana acolo, chiar de era masina. acum s-au reprofilat pe enduro, ai sub 1km pana in padure, si nu mai zic de ce paduri muntoase sunt in zona piatra neamt. cheia cand am fost nu mi sa parut cine stie ce, sunt zone unde poti sa te dai frumos si pe cheiea, dar nu o pot compara cu pasul tihuta spre exemplu, unde mi-a placut mult mai mult decat pe cheia. si niciodata cand am fost pe curbe, indiferent cat de tare a trebuit sa trag, totdeauna mi-am stiut/simtit limita. dar intradevar se poate intampla sa fie o piatra, sau orice altceva imprevizibil. Editat Mai 6, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Sfatuiesc pe toti cei ce-i fad talentati sau teribilisti sa n-o mai faca pe strada ci in spatiile special amenajate unde nu pun in pericol decat viatza lor si a celor k el. E mai cool asa. E mai corect fata de toata lumea. Dupa ce te dai pe circuit, ajungi oricum sa-ti cunosti mult mai bine motocicleta si factorii aferenti aderentzei-pilotajului. Am fost pe circuit si o sa ma duc iar in 7 iunie. Carenele sunt deja comandate, rezervarile sunt facute. Sa nu ma intelegi gresit. Nu sustin mersul agresiv pe strada. Spun doar ca unui motociclist cu venituri medii in Romania, ii este destul de greu sa ajunga sa se dea doar pe circuit. Si parca nici nu m-as da cu motocicleta 2 etape de RoSBK, dup-aia sa pun casca in cui, pe considerente financiare. Daca mi-as permite sa ma dau toate cele 8 etape, da, as renunta la mersul pe strada. Dar cum n-am banii necesari pt asta, o sa ajung la cate un trackday si o sa ma dau pe Tihuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Foarte frumos ptr tine personal sa ai experientza si sa te dai unde vrei cum vrei dar ala de era in spatele tau e lafel? Experientza circuit si inima puternica-ochi buni? Oricum nu e treaba mea decat sa incerc sa ajut semenii R1 cu experientele mele si cum vad eu lucrurile dupa cele intamplate dealungul anilor de iures... Tot in iures am ramas si boala asta nu mai iese dar stiu ca nu-i bine sa anturez prospaturile dupa mine ci doar sa merg in spatele lor sa vad si comentez greselile sau cunostintzele lor. Ptr mine RoSBK nu este doar un antrenament si o posibilitate de a-mi testa motocicleta (un fel de Dyno Racing) ci si un loc in care se strang majoritatea celor cu probleme psiho-racere in care ma distrez si discut. Este foarte scump si foarte strict. Esti obligat sa mergi pe anumite cauciucuri ptr care mai si platesti ca sa ti le schimbe dar aia e. Toti fuck la fel si asta e... 120 Romani au fost la Serres. Adica 120 de oameni cu aceeasi boala. Cool. Hai sa facem si noi o Intrunire YZF in 2012. Poate strangem bani sa-l aducem si pe Rossi inapoi la motocicleta pe care a sarutat-o atunci cand s-a urcat prima oara pe ea si a batut cursa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Foarte frumos ptr tine personal sa ai experientza si sa te dai unde vrei cum vrei dar ala de era in spatele tau e lafel? Experientza circuit si inima puternica-ochi buni? Da, e din acelasi aluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 dar ala de era in spatele tau e lafel? Experientza circuit si inima puternica-ochi buni? Oricum nu e treaba mea decat sa incerc sa ajut semenii R1 cu experientele mele si cum vad eu lucrurile dupa cele intamplate dealungul anilor de iures... Ala e din alta liga. Ii din... KAWA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Ala e din alta liga. Ii din... KAWA nu , respectivul de care se vorbeste e cu R 1albastru, pe vremea cand stau de 6 avea RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 salutare,cine ma poate ajuta cu far de r1 din 2002? salutare,cine ma poate ajuta cu far de r1 din 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Weekendul acesta o sa fiu la Amckart, iau la mine un ECU resoftat de R1 2007, cine vrea sa testeze gratuit cu acest ECU, e binevenit, testul puteti sa-l faceti pe portiunea de Centura Bucuresti intre Stefanesti si Tunari, sint 5km dus, 5km intors. Daca sint doritori si de R6 dati-mi de stire, 0763 681 602. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Bogdan, dar la trackday-ul de la Hungaro din 7 iunie nu ajungi, impreuna cu un ECU resoftat? Editat Mai 11, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Bogdan, dar la trackday-ul de la Hungaro din 7 iunie nu ajungi, impreuna cu un ECU resoftat? I-ti dai seama ca nu, nu am cum sa vin 860km sa ma dau doar o zi acolo!!Plus ca e ROSBK putin mai tirziu , tot acolo, si se poate intra 50/50% . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.