Crazy-devil Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Ideea cu circuit in RO e falsa, tu daca ai locui in Arad, Timisoara, Oradea, zona de Vest , unde, esti in 3-4 ore la Hungaroring, in 5-6 ore la Slovakiaring, Pannoniaring, ai prefera sa te tuci 7-8 -9 ore la Adincata? Citi raceri din zona de Vest se duc la circuit? Putini, foarte putini raportat la numarul de forjatori. Contorizati numarul accidentelor grave citind acest forum? Nici macar jumatate nu ajung aici. Ai fi preferat ca toti racerii ce se dau la circuit, sa taca, sa nu-si dea cu parerea? Eu am forjato pe Cheia, m-am basculat la Timisul de Sus, am continuat s-o forjez pe Cheia pina cind intr-o zi cind era sa intru intr-o masina pe contrasens din vina mea, tot in aceeasi ora am calcat pe o mica piatra , aplecat fiind, si am scapat la mustatza, dupa citeva minute amicul meu care era in fatza mea a alunecat si s-a dus in santz, coaste rupte, motorul acordeon. Intoarcera din ziua aceea a fost un cosmar, inca 2 raceri facusera accidente pe Cheia si asteptau cu motoretele prin santzuri si cu fizicul accidentat sa vina cineva sa-i ridice in masina. Totul, in 2 ore. A fost ultima iesire., eu nefiind practic accidentat. iti dau foarte mare dreptate aici, nici eu nu sunt Pro Racing-ului stradat. dar intradevar pt unul din vest este mult mai usor, problema e pt unul care sta in partea de nord, nod-est, sau est. distanta lunga, nu ai cu cine sa te duci sa reduci costurile.... am prieteni care erau prezenti mereu in RoSBK si ocazional la track day. de anul trecut au cedat. lipsa banilor, si distanta lunga. oboseala de pe drum pana acolo, chiar de era masina. acum s-au reprofilat pe enduro, ai sub 1km pana in padure, si nu mai zic de ce paduri muntoase sunt in zona piatra neamt. cheia cand am fost nu mi sa parut cine stie ce, sunt zone unde poti sa te dai frumos si pe cheiea, dar nu o pot compara cu pasul tihuta spre exemplu, unde mi-a placut mult mai mult decat pe cheia. si niciodata cand am fost pe curbe, indiferent cat de tare a trebuit sa trag, totdeauna mi-am stiut/simtit limita. dar intradevar se poate intampla sa fie o piatra, sau orice altceva imprevizibil. Editat Mai 6, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Sfatuiesc pe toti cei ce-i fad talentati sau teribilisti sa n-o mai faca pe strada ci in spatiile special amenajate unde nu pun in pericol decat viatza lor si a celor k el. E mai cool asa. E mai corect fata de toata lumea. Dupa ce te dai pe circuit, ajungi oricum sa-ti cunosti mult mai bine motocicleta si factorii aferenti aderentzei-pilotajului. Am fost pe circuit si o sa ma duc iar in 7 iunie. Carenele sunt deja comandate, rezervarile sunt facute. Sa nu ma intelegi gresit. Nu sustin mersul agresiv pe strada. Spun doar ca unui motociclist cu venituri medii in Romania, ii este destul de greu sa ajunga sa se dea doar pe circuit. Si parca nici nu m-as da cu motocicleta 2 etape de RoSBK, dup-aia sa pun casca in cui, pe considerente financiare. Daca mi-as permite sa ma dau toate cele 8 etape, da, as renunta la mersul pe strada. Dar cum n-am banii necesari pt asta, o sa ajung la cate un trackday si o sa ma dau pe Tihuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Foarte frumos ptr tine personal sa ai experientza si sa te dai unde vrei cum vrei dar ala de era in spatele tau e lafel? Experientza circuit si inima puternica-ochi buni? Oricum nu e treaba mea decat sa incerc sa ajut semenii R1 cu experientele mele si cum vad eu lucrurile dupa cele intamplate dealungul anilor de iures... Tot in iures am ramas si boala asta nu mai iese dar stiu ca nu-i bine sa anturez prospaturile dupa mine ci doar sa merg in spatele lor sa vad si comentez greselile sau cunostintzele lor. Ptr mine RoSBK nu este doar un antrenament si o posibilitate de a-mi testa motocicleta (un fel de Dyno Racing) ci si un loc in care se strang majoritatea celor cu probleme psiho-racere in care ma distrez si discut. Este foarte scump si foarte strict. Esti obligat sa mergi pe anumite cauciucuri ptr care mai si platesti ca sa ti le schimbe dar aia e. Toti fuck la fel si asta e... 120 Romani au fost la Serres. Adica 120 de oameni cu aceeasi boala. Cool. Hai sa facem si noi o Intrunire YZF in 2012. Poate strangem bani sa-l aducem si pe Rossi inapoi la motocicleta pe care a sarutat-o atunci cand s-a urcat prima oara pe ea si a batut cursa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Foarte frumos ptr tine personal sa ai experientza si sa te dai unde vrei cum vrei dar ala de era in spatele tau e lafel? Experientza circuit si inima puternica-ochi buni? Da, e din acelasi aluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 dar ala de era in spatele tau e lafel? Experientza circuit si inima puternica-ochi buni? Oricum nu e treaba mea decat sa incerc sa ajut semenii R1 cu experientele mele si cum vad eu lucrurile dupa cele intamplate dealungul anilor de iures... Ala e din alta liga. Ii din... KAWA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Ala e din alta liga. Ii din... KAWA nu , respectivul de care se vorbeste e cu R 1albastru, pe vremea cand stau de 6 avea RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugpity Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 salutare,cine ma poate ajuta cu far de r1 din 2002? salutare,cine ma poate ajuta cu far de r1 din 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Weekendul acesta o sa fiu la Amckart, iau la mine un ECU resoftat de R1 2007, cine vrea sa testeze gratuit cu acest ECU, e binevenit, testul puteti sa-l faceti pe portiunea de Centura Bucuresti intre Stefanesti si Tunari, sint 5km dus, 5km intors. Daca sint doritori si de R6 dati-mi de stire, 0763 681 602. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Bogdan, dar la trackday-ul de la Hungaro din 7 iunie nu ajungi, impreuna cu un ECU resoftat? Editat Mai 11, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Bogdan, dar la trackday-ul de la Hungaro din 7 iunie nu ajungi, impreuna cu un ECU resoftat? I-ti dai seama ca nu, nu am cum sa vin 860km sa ma dau doar o zi acolo!!Plus ca e ROSBK putin mai tirziu , tot acolo, si se poate intra 50/50% . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Salutare! Zilele ce urmeaza ma voi alatura din nou grupului R1, ce vruiam sa va intreb cine comercializeaza site a&r pt r1 2004-2006, vreau si eu un set neaparat, i-am dat un pm lui JAGI sper sa ma elucideze el mai bine, zilele ce urmeaza o sa postez cateva poze cu motoreta si sper sa ne vedem pe strazi, numai bine baieti! Felicitari ptr alegerea facuta. De ce ai ales R1? Ce anume te face sa alegi R1 vs CBR? Ambele sunt moto de Top dar sunt diferite. Ce anume te-a convins pe tine ca R1 e The One? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
king_bushido Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 daca este vorba despre sitele din tobe te pot ajuta eu, ti le aduc de pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) daca este vorba despre sitele din tobe te pot ajuta eu, ti le aduc de pe ebay. Cit e transportul la 600grame? Fost azi la Amck, a fost prezent doar Serious Sam, a venit tocmai din Sacele sa-si resofteze computerul la R1, i-l las pe el, daca doreste, sa detalieze comportamentul motocicletei pe drumul de intoarcere. Resoftarea da rezultate foarte bune si la R6 2006-2011, am harti de injectie pt mai toate configuratiile de evacuare, eliminarea mesajului de eroare cind se scoate EX-UP-ul, liniarizarea curbei de putere cu disparitia ruperii aderentzei la 7-8000ture, mai multa putere in ture medii si joase, functie de QuickShifter. Editat Mai 12, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 bravo shobo,felicitari ca ai ales r1,este alta motocicleta care te va incanta mai ales modelul dupa 2004 ,cbr`ul este o vaca care mergand pe ea te intrebi "unde`i puterea frate" poti sa recomanzi 1000rr`ul unui incepator cu incredere caruia mintea-i conduce pumnul ,nu invers. am mers si eu pe un r1-2002 nu am putut lua o curba cu ea(nu stiu din ce cauza),dupa aceea pe amkart cu un model 2006 despre care pot spune sincer,puteam si sa jur ca ne cunosteam de 4-5 ani dar era pt prima data cand mergeam pe ea..o ciclistica extraordinara,frane belea, te indragostesti imediat FELICITARI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 bravo shobo,felicitari ca ai ales r1,este alta motocicleta care te va incanta mai ales modelul dupa 2004 ,cbr`ul este o vaca care mergand pe ea te intrebi "unde`i puterea frate" poti sa recomanzi 1000rr`ul unui incepator cu incredere caruia mintea-i conduce pumnul ,nu invers. am mers si eu pe un r1-2002 nu am putut lua o curba cu ea(nu stiu din ce cauza),dupa aceea pe amkart cu un model 2006 despre care pot spune sincer,puteam si sa jur ca ne cunosteam de 4-5 ani dar era pt prima data cand mergeam pe ea..o ciclistica extraordinara,frane belea, te indragostesti imediat FELICITARI Eu am mers 4 sezoane pe CBR954, din care 2 ani pe pista, imediat am mers cu totul si cu totul intimplator datorita unui prieten ce-si luase si un CBR600RR 2007, vreo 3 tape de ROSBK pe R1 2000, nu-mi placea in mod deosebit de mult, dar mi se parea mai stabila ca 954. Tot in anul acela, 2009, un alt prieten mi-a dat sa merg 3 zile, tot la circuit, un R1 2004, a fost dragoste la prima vedere, nu datorita designului, ca era echipata de pista, cu niste carene vai mama lor, ci datorita ciclisticii. Imediat am zis ca -mi iau R1 , si daca tot i-mi iau, i-mi iau 2007, ca nu are cum sa fie mai proasta ca 2004, avea multe in plus.Dupa 3 sezoane, inca nu m-am plictisit de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Resoftarea da rezultate foarte bune si la R6 2006-2011, am harti de injectie pt mai toate configuratiile de evacuare, eliminarea mesajului de eroare cind se scoate EX-UP-ul, liniarizarea curbei de putere cu disparitia ruperii aderentzei la 7-8000ture, mai multa putere in ture medii si joase, functie de QuickShifter. Cand am dus motoreta la Geo(TNG) n-a putut sa schimbe hartile, nu imi amintesc de ce, desi mi-a spus atunci. Ai ceva si pentru Kawa ? JAGI motogp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Cand am dus motoreta la Geo(TNG) n-a putut sa schimbe hartile, nu imi amintesc de ce, desi mi-a spus atunci. Ai ceva si pentru Kawa ? JAGI motogp Nu se poate decit daca trimiti ECU la resoftat in State, te costa minim 45$ transp dus intors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 bravo shobo,felicitari ca ai ales r1,este alta motocicleta care te va incanta mai ales modelul dupa 2004 ,cbr`ul este o vaca care mergand pe ea te intrebi "unde`i puterea frate" poti sa recomanzi 1000rr`ul unui incepator cu incredere caruia mintea-i conduce pumnul ,nu invers. N-am inteles de ce Fireblade-ului i se spune "vaca". Intr-adevar, R1 este ceva mai sprinten la schimbarile de directie stg-dreapta, dar nici 1000RR-ul nu este un motor touring. Dupa aproape 1.000 de km facuti pe R1, vin cu un feedback propriu. Doua minusuri pt R1 fata de CBR: - Lipsa puterii sub 6.000 ture. Ieri, pe Tihuta, pe o sicana stg-drt de viteza mica, a fost prima data cand am folosit treapta I. In treapta II, motorul nu avea vlaga. Tocmai pt ca Fireblade-ul trage constant de jos pana sus, n-aveam de "amestecat in benzina". Sper ca "buba" aceasta s-o rezolv prin resoftare. O s-o fac, doar sa-mi revin putin dpdv financiar. - Consumul. Nu este un criteriu foarte important pt mine, ca nu mi-am luat motocicleta sa fac naveta cu ea si nici nu bag mai mult de 6.000 de km/sezon, dar totusi, cu 1000RR-ul aveam un consum de 7-7,5%, iar cu R1 nu am scazut sub 10% (in afara localitatii, mergand in aceleasi conditii) => un consum cu 30% mai mare decat Blade-ul. In rest, sunt foarte multumit de R1, factorul "fun" e unul ridicat si nu l-as da inapoi pe 1000RR-ul pe care l-am avut, dar nici nu putem sa cadem in extrema cealalta (cum fac unii ducatisti) si sa ne batem p**a de Honda. Fiecare mobra are partile ei bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) intereseaza pe cineva un constum Dainese Yamaha GYTR ? ? Detalii AICI P.S. @ JAGI, nu am putut ajunge in bucuresti, am numarul tau, cand ma hotarasc te sun in legatura cu resoftarea. Editat Mai 13, 2012 de takke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 ai promis cu ceva vreme inainte ca postezi detalii despre asigurarea casco. ai noutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) Fiecare mobra are partile ei bune. Da si mie imi place sa testez orice motocicleta si sa-i inteleg (bucur) de genul ciclistici si puterii sale. Editat Mai 13, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 ai promis cu ceva vreme inainte ca postezi detalii despre asigurarea casco. ai noutati? Am intrebat la mai multe firme de asigurari insa nu am gasit oferte casco pentru motoare decat la Astra si Uniqa . Inclin catre Uniqa fara franciza, pretul este cam mare insa o sa ii intreb daca perioada asigurarii poate fii doar de 6 luni pe an. Pun ofertele de la ei ca poze.. sunt 2 de la Astra si cea de la Uniqa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 intereseaza pe cineva un constum Dainese Yamaha GYTR ? ? Detalii AICI P.S. @ JAGI, nu am putut ajunge in bucuresti, am numarul tau, cand ma hotarasc te sun in legatura cu resoftarea. Pune si tu pretzul... Acelasi combinezon dar pe albastru in loc de rosu mi l-am luat si eu acum. E super smecher. Probabil cel mai smecher combinezon ptr Yamaha. Succes la vanzare si felicitari maxime celui ce-l va avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Salut, Are cineva de vanzare amortizor de ghidon pentru YAMAHA R1 2001?Daca da astept un pret pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Am uitat sa pun pretul - 650 euro Merci Sabin , Intradevar costum e foarte tare si ca protectii si ca aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.