Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Pina si numele: Stau de 6 , spune totul, e atent, calculat. Inca nu a cazut pe curbele alea magnifice. La prima cazatura serioasa cu carenele tzipla, chiar daca scapa fara dureri, nu-l mai vedeti in ipostazele alea.Da, sint invidios ca nu am talentul lui sa nu cad la atitea iesiri.

ca sa cazi pe tihuta trebuie sa fii prost, sa fii inecat si sa bagi mana in gaz unde nu trebuie, sau sa nu ai gumele bune.

asfaltul e super, sunt curbe foarte largi cu vizibilitate 100%, 2 benzi pe sens sa ai unde te degaja. este o zona in care daca vrei sa pui genunchiu jos, se poate(bineinteles daca esti capabil) pe stau de 6 personal nu il cunosc, dar am discutat multe, neam intersectat pe tihuta si tot ce pot zice e ca el e "crescut" acolo pe curbele alea.

 

Mad.alin sau intradevar calugaru mihai sunt aceiasi in proportie de 99%. aceiasi mentalitate, frustrare si foame pe ei.

se vede ca a lucrat pe la Sabin, pt ca stie unde sa il atace (inutil) avand "informatii" din interior.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ca sa cazi pe tihuta trebuie sa fii prost, sa fii inecat si sa bagi mana in gaz unde nu trebuie, sau sa nu ai gumele bune.

asfaltul e super, sunt curbe foarte largi cu vizibilitate 100%, 2 benzi pe sens sa ai unde te degaja. este o zona in care daca vrei sa pui genunchiu jos, se poate(bineinteles daca esti capabil) pe stau de 6 personal nu il cunosc, dar am discutat multe, neam intersectat pe tihuta si tot ce pot zice e ca el e "crescut" acolo pe curbele alea.

 

Mad.alin sau intradevar calugaru mihai sunt aceiasi in proportie de 99%. aceiasi mentalitate, frustrare si foame pe ei.

se vede ca a lucrat pe la Sabin, pt ca stie unde sa il atace (inutil) avand "informatii" din interior.

Concluziile din faptul ca am lucrat pentru(la el nu se mai poate face nimic :unsure: )sunt urmatoarele:

1- sunt o persoana foarte rabdatoare

2- imi place foarte mult motociclismul dim moment ce am rezistat 3 saptamani la el(si probabil mai lucram daca nu ma ameninta)

Asta cu informatiile ...e deajuns o data sa il vezi si iti dai seama nu trebuie sa lucrezi pentrul el ca sa vezi asta. Am intalnit cunostinte/prieteni de-ai lui care spuneau ca este un drogat asa ca nu vad relevanta afirmatia. Daca tu crezi ca sunt frustrat insemna ca nu stii definitia cuvantului...din contra, eu ma amuz cand vad un ciumpalac ca el.Foame? Pe mine poate(nu stau tocmai bine financiar in perioada asta), pe Mihai...stai chill.

"pt ca stie unde sa il atace (inutil) avand "informatii" din interior." Prin asta imi dai dreptate :bounce:

O zi buna si tie! :rolleyes:

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sabin

 

Nici eu nu am bani de la parinti, iar banii din mosteniri nu s-au dus in motor. Si daca sunt unii care sustin contrariu chiar le doresc sa se afle in situatiile prin care am trecut eu.

Eu mi-am dramuit banii pe care i-am castigat din munca mea ca sa-mi satisfac acest capriciu personal, nu ca sa ma dau rotund printre....copii.

Nu imi plac oamenii care se laud si care vorbesc fara sa stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, nu cred ca ai inteles bine, eu vreau sa cumpar un motor DE R1 2002-2003 RN09

 

intradevar nu am inteles, bafta la gasit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa cazi pe tihuta trebuie sa fii prost, sa fii inecat si sa bagi mana in gaz unde nu trebuie, sau sa nu ai gumele bune.

asfaltul e super, sunt curbe foarte largi cu vizibilitate 100%, 2 benzi pe sens sa ai unde te degaja. este o zona in care daca vrei sa pui genunchiu jos, se poate(bineinteles daca esti capabil) pe stau de 6 personal nu il cunosc, dar am discutat multe, neam intersectat pe tihuta si tot ce pot zice e ca el e "crescut" acolo pe curbele alea.

 

 

 

Adica, baietii care mai cad din SBK, SSP, Moto GP, BSB, etc, sint prosti , inecati si baga aiurea mina in gaz ? Pe deasupra, au si cauciucuri neadecvte? Oricine poate gresi, unii mai rar, altii mai des. Interesanta logica. Cazi in baie pe gresia uda. Daca toti ar fi calculati si norocosi ca Stau de 6, serviceurile moto ar da faliment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu mentionezi si reversul medaliei, anu' asta a murit un pilot izdraelian in sesiunea de antrenamente de la Serres, si nu se dadea de ieri pe pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica, baietii care mai cad din SBK, SSP, Moto GP, BSB, etc, sint prosti , inecati si baga aiurea mina in gaz ? Pe deasupra, au si cauciucuri neadecvte? Oricine poate gresi, unii mai rar, altii mai des. Interesanta logica. Cazi in baie pe gresia uda. Daca toti ar fi calculati si norocosi ca Stau de 6, serviceurile moto ar da faliment.

eu ma refeream la mers cat de cat decent, nu facut performanta pe drumurile publice. aia care cad la SBK, GP..... sunt undeva la limita"bunului simt" fata de guma. :bigstar:

 

eu ma refeream ca pe tihuta la mers sportiv(decent) nu ai cum sa cazi mai ales daca si cunosti zona, cum e stau de 6

 

De ce nu mentionezi si reversul medaliei, anu' asta a murit un pilot izdraelian in sesiunea de antrenamente de la Serres, si nu se dadea de ieri pe pista.

stiu, am auzit de el. pan la urma sa dus el Simonceli, doar ca la el a fost pisica neagra si adrenalina din el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu mentionezi si reversul medaliei, anu' asta a murit un pilot izdraelian in sesiunea de antrenamente de la Serres, si nu se dadea de ieri pe pista.

 

S-a spus clar ca pilotul israelian si-a pierdut cunostintza inainte sa se indrepte spre stilpul care i-a curmat viatza. Din momentul in care pilotul a pierdut controlul moto pina la stilp, sint 500m, viteza reala in pinctul unde a pierduto nu e mai mare de 120km/h, numai daca iei mina din gaz , tot se opreste in 500m. Colegii sai israelieni au pomenit ca ar fi suferit cu inima. Marshalul care raspundea de zona, se uita in directie opusa cind israelianul a trecut ca calaretul fara cap pe linga el, se produsese un accident in acelasi timp in dreapta lui. Eram acolo, nu vorbesc din citit pe net.

 

Controlul medical serios nu e un simplu moft. Inchipuitiva ca sinteti la sala de fortza, faceti impins la piept, greutate maxima, faceti un atac de inima, va pierdeti cunostintza, va cade haltera pe git, RIP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt, moartea poate lovi oriunde. Inteleg inflacararea cu care se promoveaza Rosbk si nu o vad ca pe un lucru rau. Ma deranjeaza doar faptul ca aproape toti cei care se dau pe circuit promoveaza ideea "hai pe circuit , pe strada o sa mori".

 

News Flash, intr-o zi o sa murim cu totii. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toti cei care se dau pe circuit promoveaza ideea "hai pe circuit , pe strada o sa mori".

pai incearca sa amelioreze rata mortalitatii in randul reisarilor. (vezi accidentul de pe cheia cu tanarul ce a intrat in masina) daca ar fi fost in tara circuit, era alta poveste. dar nici cel de la Adancata nu se mai stie nimic.....interesele politice au fost si acolo din ce citisem undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai incearca sa amelioreze rata mortalitatii in randul reisarilor. (vezi accidentul de pe cheia cu tanarul ce a intrat in masina) daca ar fi fost in tara circuit, era alta poveste. dar nici cel de la Adancata nu se mai stie nimic.....interesele politice au fost si acolo din ce citisem undeva.

 

Ideea cu circuit in RO e falsa, tu daca ai locui in Arad, Timisoara, Oradea, zona de Vest , unde, esti in 3-4 ore la Hungaroring, in 5-6 ore la Slovakiaring, Pannoniaring, ai prefera sa te tuci 7-8 -9 ore la Adincata? Citi raceri din zona de Vest se duc la circuit? Putini, foarte putini raportat la numarul de forjatori. Contorizati numarul accidentelor grave citind acest forum? Nici macar jumatate nu ajung aici.

Ai fi preferat ca toti racerii ce se dau la circuit, sa taca, sa nu-si dea cu parerea? Eu am forjato pe Cheia, m-am basculat la Timisul de Sus, am continuat s-o forjez pe Cheia pina cind intr-o zi cind era sa intru intr-o masina pe contrasens din vina mea, tot in aceeasi ora am calcat pe o mica piatra , aplecat fiind, si am scapat la mustatza, dupa citeva minute amicul meu care era in fatza mea a alunecat si s-a dus in santz, coaste rupte, motorul acordeon. Intoarcera din ziua aceea a fost un cosmar, inca 2 raceri facusera accidente pe Cheia si asteptau cu motoretele prin santzuri si cu fizicul accidentat sa vina cineva sa-i ridice in masina. Totul, in 2 ore. A fost ultima iesire., eu nefiind practic accidentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu am desfacut pana acum nici un r1,nu prea stiu cum stau lucrurile in "interior" dar...intreb ca un profan:

S-ar putea pune la modelul 2002-2003 evacuare si codita de 2004 ? arata parca mai bine :rolleyes:

Merci

 

Se poate orice, dar costurile vor fi pe masura cerintzei.

 

Am si iti pot monta pe 03 spatele si tobele de 08 la un pret integral de 700euro. Cadru, coditza, sei, tobe, galerii, electrica, plasticaraie si sudurile in aluminiu si titan-inox aferente proiectului+vopsitoria.

 

Circuitul in mod normal se bucura de mult mai mult si rapid ajutor de a te salva (din nebunia incercarilor spre experientza) si de o calitate asfalt- servicii mult peste trafic si un eventual balegar pe punctul 0.

 

Sfatuiesc pe toti cei ce-i fad talentati sau teribilisti sa n-o mai faca pe strada ci in spatiile special amenajate unde nu pun in pericol decat viatza lor si a celor k el. E mai cool asa. E mai corect fata de toata lumea.

 

Dupa ce te dai pe circuit, ajungi oricum sa-ti cunosti mult mai bine motocicleta si factorii aferenti aderentzei-pilotajului.

 

Nu am zis nimic rau-gen ca Stau de sase n-ar avea o pozitie buna sau ca n-ar cunoaste zona ci doar ca s-a anturat cu alt coleg in curbe deosebit de periculoase ce ar putea influientza viatza mai multor persoane din lumea normala.

 

Real intre Motociclisti sunt doar cativa care intradevar au ceva in creer ce este stimulat de necesitatea riscului-adrenalinei-control. Staudesase e unul din ei. E normal k cei mai batranei sa simta asta si sa incerce sa-l linisteasca. Din experientza momentelor naspa.

 

In alta ordine de idei e o aberatie sa ceri unui om ce iubeste acest factor de risc sa-i ceri sa nu-l mai foloseasca atata timp cat nu-l costa nici macar 10% din cat l-ar costa sa merga pe circuit.

 

Omul e de acolo si acolo se da asa cum vrea el... Aia e. Mult noroc si atentie staudesase si felicitari ca ai ales lafel k noi sa te dai pe R1.

 

Nu uita ca ingerii se tin dupa tine, Dracii vin din contrasens...

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea cu circuit in RO e falsa, tu daca ai locui in Arad, Timisoara, Oradea, zona de Vest , unde, esti in 3-4 ore la Hungaroring, in 5-6 ore la Slovakiaring, Pannoniaring, ai prefera sa te tuci 7-8 -9 ore la Adincata? Citi raceri din zona de Vest se duc la circuit? Putini, foarte putini raportat la numarul de forjatori. Contorizati numarul accidentelor grave citind acest forum? Nici macar jumatate nu ajung aici.

Ai fi preferat ca toti racerii ce se dau la circuit, sa taca, sa nu-si dea cu parerea? Eu am forjato pe Cheia, m-am basculat la Timisul de Sus, am continuat s-o forjez pe Cheia pina cind intr-o zi cind era sa intru intr-o masina pe contrasens din vina mea, tot in aceeasi ora am calcat pe o mica piatra , aplecat fiind, si am scapat la mustatza, dupa citeva minute amicul meu care era in fatza mea a alunecat si s-a dus in santz, coaste rupte, motorul acordeon. Intoarcera din ziua aceea a fost un cosmar, inca 2 raceri facusera accidente pe Cheia si asteptau cu motoretele prin santzuri si cu fizicul accidentat sa vina cineva sa-i ridice in masina. Totul, in 2 ore. A fost ultima iesire., eu nefiind practic accidentat.

iti dau foarte mare dreptate aici, nici eu nu sunt Pro Racing-ului stradat. dar intradevar pt unul din vest este mult mai usor, problema e pt unul care sta in partea de nord, nod-est, sau est. distanta lunga, nu ai cu cine sa te duci sa reduci costurile.... am prieteni care erau prezenti mereu in RoSBK si ocazional la track day. de anul trecut au cedat. lipsa banilor, si distanta lunga. oboseala de pe drum pana acolo, chiar de era masina. acum s-au reprofilat pe enduro, ai sub 1km pana in padure, si nu mai zic de ce paduri muntoase sunt in zona piatra neamt.

cheia cand am fost nu mi sa parut cine stie ce, sunt zone unde poti sa te dai frumos si pe cheiea, dar nu o pot compara cu pasul tihuta spre exemplu, unde mi-a placut mult mai mult decat pe cheia. si niciodata cand am fost pe curbe, indiferent cat de tare a trebuit sa trag, totdeauna mi-am stiut/simtit limita. dar intradevar se poate intampla sa fie o piatra, sau orice altceva imprevizibil.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatuiesc pe toti cei ce-i fad talentati sau teribilisti sa n-o mai faca pe strada ci in spatiile special amenajate unde nu pun in pericol decat viatza lor si a celor k el. E mai cool asa. E mai corect fata de toata lumea.

Dupa ce te dai pe circuit, ajungi oricum sa-ti cunosti mult mai bine motocicleta si factorii aferenti aderentzei-pilotajului.

 

 

Am fost pe circuit si o sa ma duc iar in 7 iunie. Carenele sunt deja comandate, rezervarile sunt facute.

 

DSC_0394.jpg

 

DSC_0290.jpg

 

DSC_0294.jpg

 

 

 

Sa nu ma intelegi gresit. Nu sustin mersul agresiv pe strada. Spun doar ca unui motociclist cu venituri medii in Romania, ii este destul de greu sa ajunga sa se dea doar pe circuit. Si parca nici nu m-as da cu motocicleta 2 etape de RoSBK, dup-aia sa pun casca in cui, pe considerente financiare. Daca mi-as permite sa ma dau toate cele 8 etape, da, as renunta la mersul pe strada. Dar cum n-am banii necesari pt asta, o sa ajung la cate un trackday si o sa ma dau pe Tihuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos ptr tine personal sa ai experientza si sa te dai unde vrei cum vrei dar ala de era in spatele tau e lafel? Experientza circuit si inima puternica-ochi buni?

 

Oricum nu e treaba mea decat sa incerc sa ajut semenii R1 cu experientele mele si cum vad eu lucrurile dupa cele intamplate dealungul anilor de iures...

 

Tot in iures am ramas si boala asta nu mai iese dar stiu ca nu-i bine sa anturez prospaturile dupa mine ci doar sa merg in spatele lor sa vad si comentez greselile sau cunostintzele lor.

 

Ptr mine RoSBK nu este doar un antrenament si o posibilitate de a-mi testa motocicleta (un fel de Dyno Racing) ci si un loc in care se strang majoritatea celor cu probleme psiho-racere in care ma distrez si discut.

 

Este foarte scump si foarte strict. Esti obligat sa mergi pe anumite cauciucuri ptr care mai si platesti ca sa ti le schimbe dar aia e. Toti fuck la fel si asta e... 120 Romani au fost la Serres. Adica 120 de oameni cu aceeasi boala. Cool.

 

Hai sa facem si noi o Intrunire YZF in 2012.

 

Poate strangem bani sa-l aducem si pe Rossi inapoi la motocicleta pe care a sarutat-o atunci cand s-a urcat prima oara pe ea si a batut cursa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos ptr tine personal sa ai experientza si sa te dai unde vrei cum vrei dar ala de era in spatele tau e lafel? Experientza circuit si inima puternica-ochi buni?

Da, e din acelasi aluat. :rolleyes:

 

DSC_0108.jpg

 

DSC_0226.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ala de era in spatele tau e lafel? Experientza circuit si inima puternica-ochi buni?

 

Oricum nu e treaba mea decat sa incerc sa ajut semenii R1 cu experientele mele si cum vad eu lucrurile dupa cele intamplate dealungul anilor de iures...

 

 

Ala e din alta liga. Ii din... KAWA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e din alta liga. Ii din... KAWA

nu , respectivul de care se vorbeste e cu R 1albastru, pe vremea cand stau de 6 avea RR :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul acesta o sa fiu la Amckart, iau la mine un ECU resoftat de R1 2007, cine vrea sa testeze gratuit cu acest ECU, e binevenit, testul puteti sa-l faceti pe portiunea de Centura Bucuresti intre Stefanesti si Tunari, sint 5km dus, 5km intors. Daca sint doritori si de R6 dati-mi de stire, 0763 681 602.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, dar la trackday-ul de la Hungaro din 7 iunie nu ajungi, impreuna cu un ECU resoftat? :D

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, dar la trackday-ul de la Hungaro din 7 iunie nu ajungi, impreuna cu un ECU resoftat? :D

 

I-ti dai seama ca nu, nu am cum sa vin 860km sa ma dau doar o zi acolo!!Plus ca e ROSBK putin mai tirziu , tot acolo, si se poate intra 50/50% .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...