cmd Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 acelasi sentiment trait si de mine prima data cand am mers pe un r1-2006 pe amk shobo poze ceva? felicitari si sa te bucuri de ea ca in prima zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 am si eu o intrebare/suparare... am tras de al meu r1 pana s-a prajit ambreajul nou nout abia plec de pe loc cu a 1`a si in 100 m ajung la 35km/h am schimbat ambreajul cu cel vechi care functiona ok si acelasi rezultat am curatat si oala de la ambreaj care avea depunerile de "ferodo" de pe discuri maine vreau sa schimb si uleiul folosit aprox 1500 de km dar cu resturile de ferodo in el daca aveti alte idei sau solutii le astept cu placere, daca nu e de la ulei chiar nu imi dau seama ce poate avea multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 uleiul cu ferodo strica segmentii, cilindrii, adica uzeaza grav motorul. daca ai obiceiul sa pleci in fortza cu ambreiajul patinat trebuie sa schimbi uleiul si in 500km, depinde cite patinari faci. Deci, hai cu liniutzele si schimbat uleiul la 3-5000km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 am si eu o intrebare/suparare... am tras de al meu r1 pana s-a prajit ambreajul nou nout abia plec de pe loc cu a 1`a si in 100 m ajung la 35km/h am schimbat ambreajul cu cel vechi care functiona ok si acelasi rezultat am curatat si oala de la ambreaj care avea depunerile de "ferodo" de pe discuri maine vreau sa schimb si uleiul folosit aprox 1500 de km dar cu resturile de ferodo in el daca aveti alte idei sau solutii le astept cu placere, daca nu e de la ulei chiar nu imi dau seama ce poate avea multumesc Salut! Nu ma pricep prea bine dar din ce am vazut ambreiajul nou trebuie tinut in ulei inainte de montare si reglat(se da un semn ca atunci cand montezi capacul sa fie in acelasi loc dupa ce schimbi placile de ambreiaj.Sau poate trebuie schimbate si placile metalice/arcurile.Ai fost la un mecanic sau le-ai schimbat tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 am si eu o intrebare/suparare... am tras de al meu r1 pana s-a prajit ambreajul nou nout abia plec de pe loc cu a 1`a si in 100 m ajung la 35km/h am schimbat ambreajul cu cel vechi care functiona ok si acelasi rezultat am curatat si oala de la ambreaj care avea depunerile de "ferodo" de pe discuri maine vreau sa schimb si uleiul folosit aprox 1500 de km dar cu resturile de ferodo in el daca aveti alte idei sau solutii le astept cu placere, daca nu e de la ulei chiar nu imi dau seama ce poate avea multumesc Ai schimbat doar placile de frictiune sau si cele de metal-otel? Solutia rapida este sa scoti ultimul disc de frictiune cu (cel din capatul oalei cu diametrul interior mai mic) si saiba din mijlocul lui si sa pui de pe vechiul ambreaj un disc normal. Astfel vei avea un ambreaj fara alunecare ptr o lunga-foarte lunga perioada de timp. Vis a vis de ce-a zis Jagi, in primul rand tre sa schimbi Filtrul ulei care probabil a scazut debitul si presiunea ulei pe sistemul de ungere. Mekanika moto (mai ales in cazul moto performante) se recomanda a fi facuta in Service uri specializate!!! Manualele de reparatie au extrem de multe erori, date special de catre producator ptr a NU incuraja reparatiile si montajele in alte Service decat cele de producator!!! Din complezentza urez tuturor Minitehnicilor Succes dar in realitate se stie si vede clar ca proverbul (sunt prea sarac sa imi fac ceva ieftin) isi spune cuvantul printre inscrisurile acestor topicuri. Succes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Sabine, cum a fost la SlovakiaRing? Am schimbat pinionul fata, am pus un -2. Schimbarile sunt in bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Ai schimbat doar placile de frictiune sau si cele de metal-otel? Solutia rapida este sa scoti ultimul disc de frictiune cu (cel din capatul oalei cu diametrul interior mai mic) si saiba din mijlocul lui si sa pui de pe vechiul ambreaj un disc normal. Astfel vei avea un ambreaj fara alunecare ptr o lunga-foarte lunga perioada de timp. Vis a vis de ce-a zis Jagi, in primul rand tre sa schimbi Filtrul ulei care probabil a scazut debitul si presiunea ulei pe sistemul de ungere. Mekanika moto (mai ales in cazul moto performante) se recomanda a fi facuta in Service uri specializate!!! Manualele de reparatie au extrem de multe erori, date special de catre producator ptr a NU incuraja reparatiile si montajele in alte Service decat cele de producator!!! Din complezentza urez tuturor Minitehnicilor Succes dar in realitate se stie si vede clar ca proverbul (sunt prea sarac sa imi fac ceva ieftin) isi spune cuvantul printre inscrisurile acestor topicuri. Succes... am schimbat si discurile de frictiune si cele de otel si ultimul disc cu saiba(in loc de arcuri)in care se prind cele 6 suruburi cu vechile discuri care patinau foarte putin doar ca rezultatul e acelasi, abia se misca de pe loc sabin nu inteleg unde vrei sa ajungi, e ultimul disc de frictiune, apoi vine suportul cu ultimul disc cu saiba in care prind cele 6 suruburi si capacul de ambreaj cele 6 suruburi de la oala de ambreaj si cele de la capac le-am strans cu cheie dinamometrica cum zice cartea.. referitor la ulei am bagat pana acum 3 schimburi de motul 15w50 300v de cand il am, ce ulei recomandati voi ? avand in vedere ca trebuie schimbat din nou din cauza resturilor de pe discurile de frictiune.. orice sfat e bine venit, nu va sfiiti multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 am schimbat si discurile de frictiune si cele de otel si ultimul disc cu saiba(in loc de arcuri)in care se prind cele 6 suruburi cu vechile discuri care patinau foarte putin doar ca rezultatul e acelasi, abia se misca de pe loc sabin nu inteleg unde vrei sa ajungi, e ultimul disc de frictiune, apoi vine suportul cu ultimul disc cu saiba in care prind cele 6 suruburi si capacul de ambreaj cele 6 suruburi de la oala de ambreaj si cele de la capac le-am strans cu cheie dinamometrica cum zice cartea.. referitor la ulei am bagat pana acum 3 schimburi de motul 15w50 300v de cand il am, ce ulei recomandati voi ? avand in vedere ca trebuie schimbat din nou din cauza resturilor de pe discurile de frictiune.. orice sfat e bine venit, nu va sfiiti multumesc verifica placa de presiune daca ai pus-o corect,si lasa freeplay la comanda ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2003-yamaha-yzf-r1-yzfr1r/o/m145652#sch252992 5,4 si 6 le scoti si le inlocuiesti din ambreajul vechi cu cea mai buna placa din desen cu nr 9. Totodata cu sigurantza poti monta totul exact k in desen si sa te asiguri ca piesa 11 a intrat perfect pe caneluri. Piesa 11 are 5 pozitii de a fi pusa dar din cele 5 doar 1 este cea corecta!!! Apas-o de 5 ori in cele 5 pozitii si vei vedea care este cea in care strange cel mai bine placile!!! Eu personal stiu demult de Bel Ray dar pana in momentul de fata (Americanii) n-au fost interesati de piatza saraca Eurpeana si nici sa sponsorizeze (echipe de SBK) ptr a dovedi calitatile acestui ulei. In testul de frictiune facut sub ochii Caselor moto de renume din Romania (test facut de o alta firma decat BelRay) am vazut alaturi de alti Manageri Service ca Castrol a obtinut 80N, Motul 140N iar un ulei iesit din termenul de garantie al casei BelRay 250N... Eu personal sunt Sponsorizat Bel Ray in Camp National de Supermoto, RoSBK si Enduro Cross si sincer nu ptr ca sunt un sportiv de top ci ptr ca oricum dragostea mea fata de BelRay (ce mi-a lungit viata motoarelor dealungul timpului) i-a facut pe Bel Ray sa imi dea uleiul meu preferat inainte de cursa. Recomand BelRay 10w50 Ester (68ron/l) fara nici cea mai mica ezitare inaintea oricarui alt ulei comercializat in Romania. SlovakiaRing: Nu am fost multumit de: Suspensia fatza care nu are reglajele de rebound complete si imi zapacea motocicleta inainte de viraj. Caut sa cumpar capetele de amortizor R1 2004-2008. Calcatura nu a fost cea mai buna 15/43 si nu m-a ajutat sa ies din viraj lafel k celelalte moto. Comandat 47 ptr max power. Puterea motorului meu lasa de dorit... Deschid motorul zilele astea si lustruiesc, masor si alezel orice urma din turnare. Asta va da un flux corect celor 4 pistoane si va face motocicleta sa urce in pozitie la urmatoarea cursa. Cam atat m-a nemultumit. Fericit de suspensia spate. De ciclistika pozitia si manevrabilitatea dupa drasticele schimbari sunt foarte multumit si se vede asta si k pozitie obtinuta la a 2 ua cursa. Multumit si apreciat de echipele Germane, Italiene, Slovace etc de Designul Motocicletei si al Pilotului... Au venit multi straini la mine s-o admire in pauze. Si multumit de mine si pozitia obtinuta locul 2 la clasa B in clasamentul Roman dar Descalificat de cei din spate ca nu am folosit cauciucul de Top Dunlop ci un Diablo peticit... Nu sunt suparat pe asta sin nici nu m-am intors pe circuit ptr a lua cupele copiilor ci doar ptr a testa modificarile RaceTek... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 http://www.bikebandi...45652#sch252992 5,4 si 6 le scoti si le inlocuiesti din ambreajul vechi cu cea mai buna placa din desen cu nr 9. Totodata cu sigurantza poti monta totul exact k in desen si sa te asiguri ca piesa 11 a intrat perfect pe caneluri. Piesa 11 are 5 pozitii de a fi pusa dar din cele 5 doar 1 este cea corecta!!! Apas-o de 5 ori in cele 5 pozitii si vei vedea care este cea in care strange cel mai bine placile!!! Eu personal stiu demult de Bel Ray dar pana in momentul de fata (Americanii) n-au fost interesati de piatza saraca Eurpeana si nici sa sponsorizeze (echipe de SBK) ptr a dovedi calitatile acestui ulei. In testul de frictiune facut sub ochii Caselor moto de renume din Romania (test facut de o alta firma decat BelRay) am vazut alaturi de alti Manageri Service ca Castrol a obtinut 80N, Motul 140N iar un ulei iesit din termenul de garantie al casei BelRay 250N... Eu personal sunt Sponsorizat Bel Ray in Camp National de Supermoto, RoSBK si Enduro Cross si sincer nu ptr ca sunt un sportiv de top ci ptr ca oricum dragostea mea fata de BelRay (ce mi-a lungit viata motoarelor dealungul timpului) i-a facut pe Bel Ray sa imi dea uleiul meu preferat inainte de cursa. Recomand BelRay 10w50 Ester (68ron/l) fara nici cea mai mica ezitare inaintea oricarui alt ulei comercializat in Romania. SlovakiaRing: Nu am fost multumit de: Suspensia fatza care nu are reglajele de rebound complete si imi zapacea motocicleta inainte de viraj. Caut sa cumpar capetele de amortizor R1 2004-2008. Calcatura nu a fost cea mai buna 15/43 si nu m-a ajutat sa ies din viraj lafel k celelalte moto. Comandat 47 ptr max power. Puterea motorului meu lasa de dorit... Deschid motorul zilele astea si lustruiesc, masor si alezel orice urma din turnare. Asta va da un flux corect celor 4 pistoane si va face motocicleta sa urce in pozitie la urmatoarea cursa. Cam atat m-a nemultumit. Fericit de suspensia spate. De ciclistika pozitia si manevrabilitatea dupa drasticele schimbari sunt foarte multumit si se vede asta si k pozitie obtinuta la a 2 ua cursa. Multumit si apreciat de echipele Germane, Italiene, Slovace etc de Designul Motocicletei si al Pilotului... Au venit multi straini la mine s-o admire in pauze. Si multumit de mine si pozitia obtinuta locul 2 la clasa B in clasamentul Roman dar Descalificat de cei din spate ca nu am folosit cauciucul de Top Dunlop ci un Diablo peticit... Nu sunt suparat pe asta sin nici nu m-am intors pe circuit ptr a lua cupele copiilor ci doar ptr a testa modificarile RaceTek... daca am inteles bine..pun 9 in loc de 4,5,6 deci 7 o sa fie lipit de 10, otel pe otel, e ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Don Sabin , Da nu stiai ca nu merg capetele de amortizor R1 2004-2006 la 2007-2008 ? BINGO!!! Daca tu zici ca merg , fa-mi o oferta buna si iti dau un set de internale 2004-2006. Hai cu VARA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Salut , Aveti idee unde pot gasi un filtru de benzina pentru un R1 din 2001?Am incercat pe la mai multe magazine moto si nu reusesc sa dau de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Cineva interesat de un schimb Honda cbr F4 -> R1 (1998,1999,2000) + diferenta din partea mea? Mai multe detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Don Sabin , Da nu stiai ca nu merg capetele de amortizor R1 2004-2006 la 2007-2008 ? BINGO!!! Daca tu zici ca merg , fa-mi o oferta buna si iti dau un set de internale 2004-2006. Hai cu VARA Nu stiam... Bine ca mi-ai zis ca imi luam tzeapa:))) Imi trebuiesc doar surubelele din capul reglajelor superioare. Si da se potrivesc cele de 2004 pe 2007. Ce nu stiai???))))) Uite de la reglajul ala tre sa ma ridic in scarite pe linia dreapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Cineva interesat de un schimb Honda cbr F4 -> R1 (1998,1999,2000) + diferenta din partea mea? Mai multe detalii pe PM. si daca e r1 2002 ? niste detalii despre mobra ? bafta http://www.bikebandi...45652#sch252992 5,4 si 6 le scoti si le inlocuiesti din ambreajul vechi cu cea mai buna placa din desen cu nr 9. Totodata cu sigurantza poti monta totul exact k in desen si sa te asiguri ca piesa 11 a intrat perfect pe caneluri. Piesa 11 are 5 pozitii de a fi pusa dar din cele 5 doar 1 este cea corecta!!! Apas-o de 5 ori in cele 5 pozitii si vei vedea care este cea in care strange cel mai bine placile!!! Eu personal stiu demult de Bel Ray dar pana in momentul de fata (Americanii) n-au fost interesati de piatza saraca Eurpeana si nici sa sponsorizeze (echipe de SBK) ptr a dovedi calitatile acestui ulei. In testul de frictiune facut sub ochii Caselor moto de renume din Romania (test facut de o alta firma decat BelRay) am vazut alaturi de alti Manageri Service ca Castrol a obtinut 80N, Motul 140N iar un ulei iesit din termenul de garantie al casei BelRay 250N... Eu personal sunt Sponsorizat Bel Ray in Camp National de Supermoto, RoSBK si Enduro Cross si sincer nu ptr ca sunt un sportiv de top ci ptr ca oricum dragostea mea fata de BelRay (ce mi-a lungit viata motoarelor dealungul timpului) i-a facut pe Bel Ray sa imi dea uleiul meu preferat inainte de cursa. Recomand BelRay 10w50 Ester (68ron/l) fara nici cea mai mica ezitare inaintea oricarui alt ulei comercializat in Romania. SlovakiaRing: Nu am fost multumit de: Suspensia fatza care nu are reglajele de rebound complete si imi zapacea motocicleta inainte de viraj. Caut sa cumpar capetele de amortizor R1 2004-2008. Calcatura nu a fost cea mai buna 15/43 si nu m-a ajutat sa ies din viraj lafel k celelalte moto. Comandat 47 ptr max power. Puterea motorului meu lasa de dorit... Deschid motorul zilele astea si lustruiesc, masor si alezel orice urma din turnare. Asta va da un flux corect celor 4 pistoane si va face motocicleta sa urce in pozitie la urmatoarea cursa. Cam atat m-a nemultumit. Fericit de suspensia spate. De ciclistika pozitia si manevrabilitatea dupa drasticele schimbari sunt foarte multumit si se vede asta si k pozitie obtinuta la a 2 ua cursa. Multumit si apreciat de echipele Germane, Italiene, Slovace etc de Designul Motocicletei si al Pilotului... Au venit multi straini la mine s-o admire in pauze. Si multumit de mine si pozitia obtinuta locul 2 la clasa B in clasamentul Roman dar Descalificat de cei din spate ca nu am folosit cauciucul de Top Dunlop ci un Diablo peticit... Nu sunt suparat pe asta sin nici nu m-am intors pe circuit ptr a lua cupele copiilor ci doar ptr a testa modificarile RaceTek... am schimbat uleiul si filtru de ulei si functioneste, fara sa scot vreun disc din ambreajul vechi multumesc pt sfaturi si ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Mai sincer eu recomand la toti Clientii-Prietenii si inclusiv mie sa schimbe uleiul la maxim 3000km. Treaba asta o am setata de cand Motul era singurul ulei bun pe piatza Ro si care dadea probleme pe schimbarea vitezelor si gasirea punctului mort pe ZX6 la peste 1500km... 15/50 de la Motul dupa o serie de antrenamente se transforma in 5/50... si ramane asa scazand din proprietati mult mai repede decat multe dar ramane un ulei mult mai bun decat Castrol de exemplu... Eu pe R1 rile mele, scot arcurile din capat si inlocuiesc discul in mijlocul caruia sunt arcurile (cele 2 saibe) ce permit ambreajului sa alunece in frane puternice de motor,cu un disc de frictiune dupa un ambreaj vechi. R1 (orice an) cedeaza acolo pe sistemul ambreaj. Pe acel disc de frictiune ce nu are acelsai diametru interior lafel k celelalte. Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema cu simplul schimb de ulei dar sincer nu cred ca doar asta a fost problema ta. Mai apare aceasta problema daca discurile inaiontea montajului nu sunt bagate in ulei. Dar de obicei e exact pe dos. Adica nu decupleaza. Raman lipite si nu merge ambreajul. Nu a fost cazul tau. Totusi raman la ideea ca placa de presiune nu era asezata si intre timp a cedat pe canelurile sale. Oricum ma bucur ca ti-ai rezolvat problema si scoti din nou racheta pe strada si te sfatuiesc sa nu o dai pe f4 si bani ca nu vei lua un alt R1 mai tare si pe care sa te bazezi cu un simplu schimb la platane. P.S. Am rezolvat problema suruburilor din capul amortizoarelor mele. Am pus mana pe unele de R6 cu aceeasi lungime-diametru. Merci oricum. P.S.S. Am deschis motorul R1 meu (ca era prea puturoasa) si am trecut la ajustarea admisiei (1,5mm) pe diametru si evacuarea 2,5mm la lustruirea ei, voi ajusta unghiul axelor cu 2 grade, bujii cr10ek, si voi scoate una din cele 2 garnituri quloasa. Sigur aceste preparari mi-o va face mult mai competitiva la urmatoarea cursa. Nu stiu daca voi avea timp sa lustruiesc si arborele, bielele si pinioanele distributie, arbore-cutie si cele din cutia de viteze. Asta ia mult timp si cred ca la iarna va fi ok ptr 2013. Am sa va pun niste poze, un filmulet cu ceea ce fac la ea cand voi fi gata. Sapt viitoare... As mai vrea sa mut rezervorul combustibil sub sea (sa-l compartimentez in fiole antibalans)si toata electronioka si bateria-releul etc in locul pompei de benzina. Astea imi schimba centrul de greutate ridicat si intradevar fac o moto de pista. Nu am inventat eu asta, e facuta deja pe R1 WSBK. P.S.S.S. Este cineva printre noi cu studii Chimice ce ma poate ajuta sa fac din benzina de 99-106octani? Sau de unde pot cumpara acest combustibil??? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Mai sincer eu recomand la toti Clientii-Prietenii si inclusiv mie sa schimbe uleiul la maxim 3000km. Treaba asta o am setata de cand Motul era singurul ulei bun pe piatza Ro si care dadea probleme pe schimbarea vitezelor si gasirea punctului mort pe ZX6 la peste 1500km... 15/50 de la Motul dupa o serie de antrenamente se transforma in 5/50... si ramane asa scazand din proprietati mult mai repede decat multe dar ramane un ulei mult mai bun decat Castrol de exemplu... P.S.S.S. Este cineva printre noi cu studii Chimice ce ma poate ajuta sa fac din benzina de 99-106octani? Sau de unde pot cumpara acest combustibil??? Numai bine. hai ca ma bag si eu in seama aici putin. desi cu tine am mai vorbit Sabine. desi nu am R1 aceiasi problema am semnalato si eu cu Motul. inainte am avut 10W40 cu care am cumparat motoru, am mers cu el si mi se parea oarecum greoaie cutia dupa cateva forje si l-am schimbat cu 15W50. situatia era alta, motoru tragea altfel, sunetul, acceleratia, citia cel putin se misca fenomenal. dar am ajuns si cu asta iar dupa vreo 4-5000Km cutia a devenit iarasi greoaie. acum mai am un schimb de ulei acasa si o sa il schimb iar ulterior o sa trec pe Bell Ray. stu ca eram in service si venise cineva acolo unde intamplator se vorbise de uleiuri. si exact ceea ce zici tu mai inainte despre Bell Ray ca a fost cel mai bun in test. uitasem cum se numeste si acu am vazut ca ai scris tusi mi-am adus aminte. pe viitor o sa tin cont si am sa incerc si Bell Ray. cat de problema cu benzina, daca ai cum sa dai tarcoale pe la armata, la aviatie in special, sunt sanse sa gasesti acolo. nu cantitati industriale, dar cred ca suficienta pt competitie. stiu varianta cand o amestecau cu ulei pt a ii lua din putere. unchimui, acu vreo 30ani a pus pe un BMW benzina de 110. din neamt pana in brasov sa speriat de motor, dar la intoarcere a trebuit sa schimbe garniturile. la tine daca e pe injectie nu cred ca poti face diferenta pt ca din ce stiu, dozaju iti va fi calculat in functie de aer si restu. nu stiu cu sa iti explic, dar stiu ca senzorii iti vor calcula benzina si aerul incat sa il lase in parametri normali de cunctionare. eu am pus la a mea benzina de 99 si nu am simtit absolut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Nu stiam... Bine ca mi-ai zis ca imi luam tzeapa:))) Imi trebuiesc doar surubelele din capul reglajelor superioare. Si da se potrivesc cele de 2004 pe 2007. Ce nu stiai???))))) Uite de la reglajul ala tre sa ma ridic in scarite pe linia dreapta... fa-mi un pret de derefuzat si iti dau internalele complete de RN12. Hai cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Sabin vrea benzina de 100deoarece cu noul soft Yamaha se poate creste avansul la aprindere. Plus ca vrea sa creasca si compresia la motor prin micsorarea grosimii garniturii de chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Vezi sa nu isi arda garnitura de chiulasa Hai cu vara!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Rezultatul e ca urca mai repede in turatie, adica, exact ceea ce trebuie. Problema e ca un avans prea mare uzeaza repede cuzinetii , inlocuirea lor trebuind facuta la un interval destul de des, 1500-3000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Mai sincer eu recomand la toti Clientii-Prietenii si inclusiv mie sa schimbe uleiul la maxim 3000km. Treaba asta o am setata de cand Motul era singurul ulei bun pe piatza Ro si care dadea probleme pe schimbarea vitezelor si gasirea punctului mort pe ZX6 la peste 1500km... 15/50 de la Motul dupa o serie de antrenamente se transforma in 5/50... si ramane asa scazand din proprietati mult mai repede decat multe dar ramane un ulei mult mai bun decat Castrol de exemplu... Eu pe R1 rile mele, scot arcurile din capat si inlocuiesc discul in mijlocul caruia sunt arcurile (cele 2 saibe) ce permit ambreajului sa alunece in frane puternice de motor,cu un disc de frictiune dupa un ambreaj vechi. R1 (orice an) cedeaza acolo pe sistemul ambreaj. Pe acel disc de frictiune ce nu are acelsai diametru interior lafel k celelalte. Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema cu simplul schimb de ulei dar sincer nu cred ca doar asta a fost problema ta. Mai apare aceasta problema daca discurile inaiontea montajului nu sunt bagate in ulei. Dar de obicei e exact pe dos. Adica nu decupleaza. Raman lipite si nu merge ambreajul. Nu a fost cazul tau. Totusi raman la ideea ca placa de presiune nu era asezata si intre timp a cedat pe canelurile sale. Oricum ma bucur ca ti-ai rezolvat problema si scoti din nou racheta pe strada si te sfatuiesc sa nu o dai pe f4 si bani ca nu vei lua un alt R1 mai tare si pe care sa te bazezi cu un simplu schimb la platane. P.S. Am rezolvat problema suruburilor din capul amortizoarelor mele. Am pus mana pe unele de R6 cu aceeasi lungime-diametru. Merci oricum. P.S.S. Am deschis motorul R1 meu (ca era prea puturoasa) si am trecut la ajustarea admisiei (1,5mm) pe diametru si evacuarea 2,5mm la lustruirea ei, voi ajusta unghiul axelor cu 2 grade, bujii cr10ek, si voi scoate una din cele 2 garnituri quloasa. Sigur aceste preparari mi-o va face mult mai competitiva la urmatoarea cursa. Nu stiu daca voi avea timp sa lustruiesc si arborele, bielele si pinioanele distributie, arbore-cutie si cele din cutia de viteze. Asta ia mult timp si cred ca la iarna va fi ok ptr 2013. Am sa va pun niste poze, un filmulet cu ceea ce fac la ea cand voi fi gata. Sapt viitoare... As mai vrea sa mut rezervorul combustibil sub sea (sa-l compartimentez in fiole antibalans)si toata electronioka si bateria-releul etc in locul pompei de benzina. Astea imi schimba centrul de greutate ridicat si intradevar fac o moto de pista. Nu am inventat eu asta, e facuta deja pe R1 WSBK. P.S.S.S. Este cineva printre noi cu studii Chimice ce ma poate ajuta sa fac din benzina de 99-106octani? Sau de unde pot cumpara acest combustibil??? Numai bine. e posibil sa nu fi pus placa de presiune corect, nu zic nu momentan am bagat tot 300v 15w50 findca nu am auzit inca de distribuitori de uleiuri Bel Ray in Arad am ramas foarte surprins cat de mult face uleiul intr-un motor avand in vedere ca cel cu care m-am cand i-am spulberat proprietatile avea aproximatix 1500 de km si era plin de ferodo de pe discurile de ambreaj.. ieri am schimbat uleiul si filtru si vreau sa ii mai schimb odata filtru in 2 saptamani ca precis a mai ramas ceva ferodo de la cel vechi.. nu dau R1 decat pe unul mai nou, am ramas gura casca la r1 2005 visiniu si pana nu il am nu ma las, momentan nu sunt finante..dar, cresc eu mare.. app am terminat ambreajul pe aeroport la 402m reusind un 10.76 sec infine, va multumesc inca odata pentru ajutorul si sfaturile primite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Furtunase frana cu insertii metalice la pret decent ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Sabin vrea benzina de 100deoarece cu noul soft Yamaha se poate creste avansul la aprindere. Plus ca vrea sa creasca si compresia la motor prin micsorarea grosimii garniturii de chiulasa. pai benzina de 100 o poti lua aia de 99. cat de compresie, intradevar creste compresia daca ii micsorezi camera de ardere. chestia asta o faceam la un CC de 175 cand ii puneam chiuloasa de pe 125. @Sabin/Crazy-devil : Kerosenul nu e chiar asa cum spuneti voi. Ca sa se aprinda de la scanteia de bujie el trebuie incalzit in prealabil pe la vro 35-60 de grade. In plus, kerosenul arde mai greu decat benzina, sunt niste norme de siguranta defapt. De ce nu folosesc ei benzina la avioane? Cine a avut ocazia sa se joace cu kerosenul stie ca se aprinde mai greu decat benzina...sa zic ca este intre motorina si benzina la flacara deschisa. asta nou, inainte era foarte puternic. acum cu noile reglementari privind siguranta in caz de incendiu... au facut alte caracteristi/proprietati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 N-am somn . Ma duc la garaj sa termin porturile de la R1 si sa incep inchiderea motorului. Am mai multe probleme cu gasirea benzinei de 106 (nu cea de la butoi de 6euro/l) fara de care se distrug in cazul motoarelor comprimate urmatoarele: Scaunele de la supape se ard fara 106 Pistoanele si segmentii- cilindrii pe nikasil se supraincalzesc si cedeaza prematur. Garnitura de quloasa si quloasa se deformeaza prematur... Mai Copii. Repet: 1988 mi-am cumparat prima mea moto (Jawa 250 California) in 1997 mi-am cumparat prima mea moto din Champ German SBK cu motorul terminat. 1998 (dupa 10 ani de mekanica dasta cum vorbiti voi) am fost luat (probabil ca m-au vazut super pasionat) de LuPo Racing si dus in Italia la un batran din Scuteria Ferari ce inca facea motoare de inalta performantza la el acasa. De atunci totul s-a schimbat. Toate tolerantzele unui motor de strada sunt diferite de cele ale unuia de Curse, toate cerintzele de gen : sa nu consume ulei, sa nu tzacane, sa traga liniar, sa nu-ti rupa mainile in denivelari si mii de alte micro chestii sunt pe dos. La curse se cere in cazul Champ (Dunlop...) RoSBK si FRM : Sa tina motorul un sezon pana la servisarea completa si schimbul cuzinetilor obligatoriu si sa traga cat mai mult posibil. Fiecare jumatate de calutz conteaza curba de curba, fara acea jumatate de cal va trebui sa risti mai mult pe franare si nu vei avea aceeasi relaxare atunci cand esti inclotit de cei puternici... Una peste alta vis a vis de motorul meu si noile schimbari de compresie am mare nevoie de 106. Fara ea risc enorm (cum o fac multi in ROSBK) ce si-au luat motoare SH de la aia smecheri si le vor topi aiurea... Am gasit un aditiv octane buster nos care imi da acel 6octani in plus dar am sunat la oameni si nu raspunde nimeni. As vrea sa-l probez intai ca sa fiu sigur ca am solutia. Am avut pe vremuri, 2003 un nene care imi facea un amestec de plumb in cresterea cifrei octanice dar intre timp omul a disparut si nu mai am nici o info. Oricum era deja iesit la pensie si imi lua de la rafinaria Ploiesti acest praf ce mi dadea satisfactie. Un Inginer de Rafinarie poate sa ma ajute cu asta. Varianta cu plumb ar fi defapt cea mai buna dar inca n-am gasit-o. Vis a vis de senzorul lambda-oxigen, nu-l mai am conectat demult. Cretinul ala ma enerva pe strada cu deciziile lui idioate de a asigura un mediu safe. Nu mai am nici katalizator si nici exup. Am scos toate astea de cand am cumparat motocicleta. Pacat ca la 2007 nu poti scoate si clapetele controlate de CDI (2004-2006) sau clapetele vacum (2003) ca sa nu mai gandeasca sistemele ei in urma comenzilor mele. MM cu reglementarile lor sa nu mai fie accidente cu R1. Sa dai tu comanda si el sa gandeasca daca ai gandit bine si daca chiar ai nevoie de asta. Usor usor (defapt extrem de repede) toata fericirea exploziei motoarelor la cerintza Pilotului sunt si au fost taiate. R1 2007 in sus NU mai executa ce spune Pilotul (ptr mine este o provocare in pas cu prezentul) ci preia datele motorului, cutiei, turatiei si vitezei dupa care se uita la ce-ai cerut tu (Gaz 100%) si (in mod extrem de rapid) trage concluzia de a deschide gazul 50% (aprox) din ce-ai cerut urmand treptat sa creasca conform datelor implantate de testele (fabricantului) si de hartile pe care le ai. Norocul meu e ca Jagi imi prea mult din acest domeniu al softului si imi asculta cerintza ptr a perfectiona datele implantate CDI ului si a intreg managementului. Tot noroc se cheama ala ca Yamaha a facut toate astea posibile cu mici sacrificii ptr cei real pasionati de acest domeniu. P.S. Cu aceasta okazie tin sa multumesc lui Jagi ca este atent la datele si cerintzele mele si sunt sigur ca impreuna vom reusi sa facem acest R1 sa raspunda si ingenuncheze concurentza. Gata fug la RaceTekGarage sa imi termin treaba pe R1 meu ca vine ziua si imi vin clientii pe cap. Help cu solutii 106. Scuze dar am gasit solutia: http://www.fueltechexperts.com/2008/08/08/octane-boosters-which-is-best/ Acum sa vad cum aduc din Australia acest super explozibil )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.