george05 Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Mai baiatu le... Cand dau sfaturi o fac pe ceva care sunt sigur nu dau asa aiurea k altii o fac sau k altii o spun. Faptul ca ai cerut pe privat nu pe forum sfatul despre problema respectiva m=a facut sa cred ca vrei sa o aduci in service si sa investighez problema nu sa ma intrebi cat de lungi au caninii caini mei... Si ce e cel mai interesant e cum dupa ce tu scri despre mine ce-ti trece prin cap sau ce citesti pe sarite sa vi cu miloaga si sa ceri ajutor??? Majoritatea lucrarilor din exterior vin dupa ce si au bagat mainile in ele dastia de le stiu pe toate si incep convorbirea cu Ideea e ca... motocicleta nu mai merge si nici nu mai dau de cap... Te rog s-o primesti si sa zici cat costa... De unde sa stiu eu cat am de lucru si cat am de cautat sa vad care e defapt problema si pe unde v-ati bagat??? Una peste alta (baiatul cu catelusii) nu mai incerca sa pupi in ... pe altii folosindu te de numele meu. Vezi-ti de treaba si drumul tau fara sa apelezi la mine. Succes. nici nu ma obosesc sa iti dau vreo replica...esti degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 nici nu ma obosesc sa iti dau vreo replica...esti degeaba Nu ma degeaba vrei tu! Dar ai gresit strada... Nu dau de mancare la daia de "nu se obosesc" ci doar obosesc... Dau info celor ce vreau eu. De exemplu tie nu Sabine... dute la Hungaro sa faci performanta nu pe forum !!! Vezi ca ai primit oferta pentru BLOG. Hai cu vara!!! Nu mai meg in "Champ private... Am fost si mi s-a facut rau... Plec sapt viitoare la Istambul Park la Est Europene. Ptr info ta... Am Site ptr mine si garajul meu, eu ptr 150 euro cat a cerut omu, muncesc mult si nu-i dau pe cai verzi... Hai cu capra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Salutare, bine v-am regasit. Intors de la Hungaroring. Ca sa nu ma intrebati de timpi, clasamente, etc, va zic ca nu am abia am revenit la timpii din 2010, 2.09. Anul acesta m-am urcat pe motor doar 2 zile la Selena, vreo 50km, si etapa de la Hungaro. Am avut un accident grav in 2011 si pina acum genunchiul drept (operatie de ligamente la genunchi) nu mi-a permis sa merg la circuit. Legat de R1 2007-2008, am testat eu si prietenul meu, Zaharia Marian care merge la Hungaroring 2.02, functionarea noului soft. Quick shifterul functioneaza impecabil, l-am setat la 90ms pt treapta intiia, 80ms pt treptele 2,3,4, si 65ms pt treapta a 5-a. Frina de motor merge fantastic, la 12 000tr/min, in treapta a 6-a, la capatul liniei drepte am dat rapid rapid 3 trepte inferioare, motocicleta nu a schitzat nici o dezechilibrare a rotii spate, doar un slide lent, perfect controlabil. Ralantiul l-am lasat doar la 1500tr/min. Legat de putere, Zaharia a venit cu 1000RR 2008, in prima zi i s-a rupt lantul, care i-a spart pompa de apa si a ramas fara motoreta. Am impartit motocicleta mea, eram la clase de antrenament diferite si nu se punea problema sa pierd din minutele de antrenamente. Dupa 1 zi intreaga de dat cu R1-ul meu, Zaharia a concluzionat ca R1 i-i place mai mult, putere mult mai multa decit 1000RR, manevrabilitatea aproximativ aceeasi. A mai fost un baiat din Galati cu 1000rr 2008 care a confirmat ce zice Zaharia. Acesta s-a aflat mai multe ture in spatele meu si de fiecare data cind indreptam motocicleta luam 20-30m avans. Anii trecuti, cu computerul stock, nu era nici o diferentza intre R1-ul meu si mai toate 1000rr-urile 2008 stock(propulsor stock), se pastra aceeasi viteza pe liniile drepte lungi. Puterea livrata de motor e incredibil de liniara. nu mai are deloc ruperea de aderentza la 8000ture, poti sa tragi de gaz cu incredere intre 3000 si 14 000 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Felicitari Bogdan pt iesire ... in cea ce ma priveste, am:permis de ieri.YE HE (redobandit.suspendat pt viteza),de azi am intermediara noua ,finale stoc (astept site race -jagi ai cuvantu` )maine o sa montez pinion -1 ,furtunase race,lichid,...placutele SBk5 deja montate...revin cu impresii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 orice furtune, pompe de frine, placutze, ia-ti modifica la R1 2004+, efectul cel mai pronuntzat apare la instalarea unor discuri race care au alti coeficienti de frecare( se duc si placutzele mai repede). Pe de alta parte daca aveti frine performante, ele fac mai mult rau decit bine fara cauciucuri aderente(proaspete si compozitie moale). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Jagi imi pare rau ca n-am putut veni sa vezi si motorul meu de ce e instare, cat de mare diferentza fata de motorizarea serie. Am scos si eu R1 pe strada sa vad cum e noul soft si mi-a placut enorm. M-am simtit mult mai bine pe el. Sper k pe IstambulParc sa am mintea limpede doar ptr mine si cronometru. Fara alte mii de frane. Bun venit acasa. Hai cu softul. P.S. Eu la frane as propune asa: 1.conducte 2.likid bel ray dot5 racing silikon blue. Cu senzor colorat ptr schimb. 3. Placute Carbon Lauren de curse 4.saibe - discuri 5.Pompa 6.cauciuc Ordinea ptr pista-cronometru Ptr strada dar hotz de cai: 1.cauciucul 2.Placutze 3.Conducte 4.Lichid 5.pompa 6.discuri Si bineintzeles luciditate si atentzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Voi ce fel de benzina bagati ? (nu ma adresez celor ce merg pe circuit,vorbesc de strada) Am tot bagat ecto 98 de la lukoil si merea foarte bine,foarte multa putere,si consumul pe masura.De curand m-am sucit si am bagat petrom 99,a scazut clar puterea mai ales in ture medii,dar a scazut si consumul cu mai bine de 1l,ceea ce mi se pare ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 orice furtune, pompe de frine, placutze, ia-ti modifica la R1 2004+, efectul cel mai pronuntzat apare la instalarea unor discuri race care au alti coeficienti de frecare( se duc si placutzele mai repede). Pe de alta parte daca aveti frine performante, ele fac mai mult rau decit bine fara cauciucuri aderente(proaspete si compozitie moale). JAGI la cat estimezi ca ar fi investitia pentru un sistem de franare mai bun pentru R1 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Voi ce fel de benzina bagati ? (nu ma adresez celor ce merg pe circuit,vorbesc de strada) Am tot bagat ecto 98 de la lukoil si merea foarte bine,foarte multa putere,si consumul pe masura.De curand m-am sucit si am bagat petrom 99,a scazut clar puterea mai ales in ture medii,dar a scazut si consumul cu mai bine de 1l,ceea ce mi se pare ciudat Mol e cel mai exigent fatza de rafinarii si cere cea mai mare corectitudine in formarea benzinei. Sursa de info RafoOnesti Rompetrol beneficiaza de rafinaria proprie(cea mai noua utilata) si are o benzina foarte buna, sa speram k rusii sa mentzina calitatea. Lukoil e acelasi lucru si are sursa Rompetrolul. Daca pe strada calitatea benzinei iti creste consumul sau creste avansul la curse iti distruge atat timpii cat si motorul. Petromul o fi diesel de trage mai greu si consuma mai putzin... Nu bag decat in Duba Petrom... Recomand Rompetrol si Lukoil sau Mol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut, Am tot citit pe aici si pana acum am reusit sa-mi rezolv o groaza de probleme/neclaritati in ce priveste motorul meu, am si eu un r1 din primavara aceasta. Acum am nevoie daca stiti de unde as putea cumpara un stator de r1/2002, as prefera nou pentru garantie. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut, Am tot citit pe aici si pana acum am reusit sa-mi rezolv o groaza de probleme/neclaritati in ce priveste motorul meu, am si eu un r1 din primavara aceasta. Acum am nevoie daca stiti de unde as putea cumpara un stator de r1/2002, as prefera nou pentru garantie. Multumesc Detaliaza ce problema ai. E posibil sa ai rotorul putin deformat. Mergi la Yamaha de pe sos Pipera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Am schimbat bateria, acum are una noua, am masurat atunci tensiunea si era asa cum scrie pe la carte, cumva 14 V aproximativ la 4500-5000 ture, parea ok. Dupa 2-300km m-a lasat norocul meu aici in oras, am reusit sa o pornesc si sa ajung acasa cu pauza la fiecare 2-3 km sa o mai las cu clestii pusi pe ea cate 5-10 minute. In ce priveste verificarile, nepornita, am continuitate doar intre pinul 1 si 3, pornita si tinuta pe la 3000 imi da maxim 1V in AC pe orice combinatie intre cei 3 pini. Am verificat cablurile pe traseul pana la capac, nu sunt urme de frecat, intins sau topit, la fel si in mufa. Scurt in instalatie nu cred ca este, ma gandeam sa nu fie solicitat mai tare, am masurat si nepornita imi daca-mi amintesc bine destul sub 100mA si nici nu am avut probleme cu nici o siguranta. Daca mai ai idei.. ca eu nu am mai gasit pe net mai multe verificari sau ce altceva sa ii fac decat stator nou Merci! Editat Iunie 19, 2012 de Freelancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut, Se pare ca ma lasa ambreaju la R1.Pe la 8000 ture se simte cum patineaza(creste turatia imediat).Va rog sa ma ajutati cu un sfat in alegerea unui ambreaj nou.Motoru este yamaha r1 din 2001. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Kit original Yamaha, vine complet, in afara de placi si arc mai vin in kit si garnitura plus inca vreo 2 piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Sabine eu ti-am reprosat doar ca dai cu nomol in alti si tu te dai racer pe aici pe la astia mici cand lucrurile nu stau chiar asa fi mai modest si poate o sa fi apreciat mai tare ca nu cred ca scoti 1.22 pe serres si te-a criticat cineva ca nu mergi bine , Asa ca te rog sa nu mai creezi o imagine falsa fata de ceilalti participanti la dunlop rosbk ca doar cazacu si pascota au echipe si tot asa si ca la restu e debandada uite ca restu facem performanta fara bani lui cazacu si lui pascota . Bafta daca te intereseaza neaparat cine sunt sau ai ceva de demonstrat te rog fao pe pista . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Sabine eu ti-am reprosat doar ca dai cu nomol in alti si tu te dai racer pe aici pe la astia mici [...] fi mai modest si poate o sa fi apreciat mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Sabine eu ti-am reprosat fao pe pista . Bafta 1.RoSBK este foarte scump si nu ofera descount nici macar la schimbul de gume... 2.Serres a fost prima mea cursa dupa 8 ani de pauza. 3.Merg la EstEuropene unde merge si Pascota, Mistode si Varcolici. 4.Timpi mei de revenire ii poti lua la inceputul viitorului sezon si oricum nu ma mai intereseaza podiumul ci sa termin toate cursele si sa fac o motocicleta competitiva vs cele facute afara. Pana acum sunt multumit de timpi si evolutia mea de la cursa la cursa. Am incheiat discutiile despre RoSBK si tot ceea ce se mananca in jurul acestei Competitii... Sunt aici ptr a da sau cere un sfat-ajutor, nu mai am probleme(soft,QS) cu R1 meu si sper k la acest final de saptamana (Istambul Parc) sa ma multumeasca softul cerut lui Jagi. Nu ma intereseaza cine esti daca tu ascunzi sau nu te mandresti cu numele tau. Sa fi iubit si scuze daca ceea ce-am spus v-a deranjat dar asa am vazut eu lucrurile dupa 2 participari in respectiva zona. Daca ai fost acolo atunci sti mai multe (care nu le-am spus aici ) din extavagantza-teribilism etc... Deci. Inchid discutia despre altii si ma concentrez doar pe mine. Daca ai intrebari... Am schimbat bateria, Merci! Man. Intai masori cu motorul oprit dar cu statorul la locul sau tensiunea dintre cele 3 fire de aceeasi culoare ce ies din stator. Daca toate 3 iti dau aceeasi valoare atunci ai probleme pe instalatie-fire noi cositorite si bine izolate. Daca ai ars statorul atunci 99% s-a ars si releul de incaracre. Am eu unul de R1 2005 cel mai strong la 75e, dar nu ofer garantie decat daca faci toata electrica la mine, altfel risc sa mi-l arzi. Daca unul din ai tensiune lafel intre cele 3 fire atunci ar fi bine sa rogi pe cineva sa te lase sa probezi un releu bun. Te pot ajuta cu asta. Eu plec maine si ma intorc peste 2 saptamani. Daca nu rezolvi pana atunci sau poti veni astazi sa arunc un ochio si n3 masuratori nu te costa nimic. Salut, Se pare ca ma lasa ambreaju la R1.Pe la 8000 ture se simte cum patineaza(creste turatia imediat).Va rog sa ma ajutati cu un sfat in alegerea unui ambreaj nou.Motoru este yamaha r1 din 2001. Multumesc, 392 ron placile ambreaj lukas 166 ron discurile metalice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Sabin : Merci pentru raspuns Am citit pe diferite topicuri ca daca se umbla la ambreaj ar trebui schimbate si arcurile .Eu in seara asta demontez si o sa vad exact cum sta treaba acolo. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 @Sabin -Multumesc de raspuns, problema mare pentru mine e statorul deoarece nu-l pot schimba eu in fata blocului, de aici si faptul ca l-as vrea nou, ca nu am chef sa tot fac drumuri la service. Daca o fi busit si releul de incarcare, e mult mai simplu, se schimba usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Sabin : Merci pentru raspuns Am citit pe diferite topicuri ca daca se umbla la ambreaj ar trebui schimbate si arcurile .Eu in seara asta demontez si o sa vad exact cum sta treaba acolo. Asfalt uscat Sincer iti recomand sa iei doar discurile fara metal si arcuri daca o folosesti pe strada. Si bineinteles daca discurile nu sunt albastrite. Plec maine seara si ma intorc peste 10 zile. Daca nu gasesti oferta mai buna atunci ma poti contacta pe 0726 974 121 si te ajut cu discurile. @Sabin -Multumesc de raspuns, problema mare pentru mine e statorul deoarece nu-l pot schimba eu in fata blocului, de aici si faptul ca l-as vrea nou, ca nu am chef sa tot fac drumuri la service. Daca o fi busit si releul de incarcare, e mult mai simplu, se schimba usor. Man. Service care nu da garantzie pe lucrare nu e Service e Ghetou... Eu iti pot rezolva problema cu garantie pe lucrarea respectiva de minim 2 ani, cu piese SH fara nici o problema pe R1 la pretzuri mici dar ma intorc in 10 zile si ... http://www.ebay.com/itm/1999-2001-YAMAHA-YZF-R1-NEW-HEAVY-DUTY-STATOR-GENERATOR-/320921693462?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4ab86c6d16&vxp=mtr#ht_1870wt_1396 http://www.ebay.com/itm/A-00-01-2001-YAMAHA-R1-1000-OEM-STATOR-ALTERNATOR-CHARGING-WITH-BOLTS-/120901296313?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c264760b9&vxp=mtr#ht_500wt_1413 http://www.ebay.com/itm/Stator-Yamaha-R1-YZFR1-YZF-R1-1999-2000-2001-New-Generator-Magneto-/290695188777?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43aec89129&vxp=mtr#ht_983wt_1396 Oricare varianta e fara probleme. Daca iti plac pretzurile +10% ptr deranj... 0726 974 121 Amortizor directie R1 200Euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Am reusit sa desfac in seara asta si spre norocul meu placile de metal sunt ok.(nu sunt albastrite).Am gasit pe un site discuri ambreaj ebc si discuri ambreaj kevlar ebc.Acum daca tot am moto desfacuta ar merita sa ii pun discurile din kevlar?Nu ma dau pe circuit dar daca tot o am desfacuta as prefera sa ii pun ceva mai bun in limita unui pret decent.Astept si parerile voastre inainte sa comand. http://www.piese-motociclete.com/motor/ambreiaj/lamele/discuri-ambreiaj-kevlar-ebc-src-65-4337.html http://www.piese-motociclete.com/motor/ambreiaj/set-discuri-ambreiaj/discuri-ambreiaj-%C2%A0-ebc-ck2350-4305.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Am reusit sa desfac in seara asta si spre norocul meu placile de metal sunt ok.(nu sunt albastrite).Am gasit pe un site discuri ambreaj ebc si discuri ambreaj kevlar ebc.Acum daca tot am moto desfacuta ar merita sa ii pun discurile din kevlar?Nu ma dau pe circuit dar daca tot o am desfacuta as prefera sa ii pun ceva mai bun in limita unui pret decent.Astept si parerile voastre inainte sa comand. http://www.piese-motociclete.com/motor/ambreiaj/lamele/discuri-ambreiaj-kevlar-ebc-src-65-4337.html http://www.piese-motociclete.com/motor/ambreiaj/set-discuri-ambreiaj/discuri-ambreiaj-%C2%A0-ebc-ck2350-4305.html A doua varianta m-a surprins k si pretz stiind ca EBC este o firma buna mai ales la curse. Nu sunt cei mai buni dar calitate pretz e chiar ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Multumesc Sabin, deja am cumparat ceva pe la 110E,adus aici in Bucuresti, putin mai mult doar ca sa-mi ajunga mai repede si anume marti/miercuri. Oricum am de gand sa duc la rebobinat tampenia aia.... nu pune probleme mari deoarece nu e in miscare, nu necesita echilibrare, etc...doar bataia de cap cu schimbatul ce e mai mare.. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Acum chiar ca numai stiu ce placi pentru ambreaj sa aleg:( am de ales intre : placi LUCAS placi EBC(normale) placi EBC KEVLAR Bugetul pentru ambreaj din pacate ar fi maxim 700ron.Daca aveti alte propuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Acum chiar ca numai stiu ce placi pentru ambreaj sa aleg:( am de ales intre : placi LUCAS placi EBC(normale) placi EBC KEVLAR Bugetul pentru ambreaj din pacate ar fi maxim 700ron.Daca aveti alte propuneri E 200$ kitul original Yamaha, vine cu arcuri, garnitura, placi. E pacat sa dai banii doar pe placile de kevlar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.