Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Cine face din plastic? E textolit amice !

 

Mega-ultra eroare - nu este bun asa ceva. Crash pads veritabile nu se fac nici din textolit nici din orice plastic si nu din aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Explica-mi cum rugineste tija daca 1 e vopsita si 2 in ax NU intra apa pentru ca "asa-zisele" cum spui tu crash pad-uri se potrivesc fix pe ax ?

 

Tija din poza e vopsita? Nu zic ca nu se poate dar aia sigur nu e vopsita.

Se potrivesc fix pe fix - ok. Deci etanseaza? Eu zic ca nu.

pentru ca 1 - nu ai nici o etansare la asezarea plasticului pe ax - trebuie con pe con sau con pe raza. Corect? Si nu ai nici o etansare la piulita-ax-plastic. Nici macar saiba nu exista. In concluzie - nexam etansare. Tocmai ti-am explicat ce si cum ;)

 

Aha, super. Pai cum plm sa nu dai cu ele de pamant ma daca aveau minim 8 cm ?

Am scris si eu intr-un post mai sus dimensiunile pieselor, dar tu esti mai ocupat sa vorbesti patzaniile tale decat sa judeci ce scrie negru pe alb.

 

Pai ce sa povestesc daca nu minunile tehnice care imi vin prin service?

Exact asta am gasit, daca nu gaseam piese fix ca in poza aia si vedeam macar o saiba in plus nu ma bagam in discutie.

 

Ah, uitasem... piulita + contra-piulita, dar pentru tine daca vrei dau o gaura in tija cat sa iti pun un boltz, asta asa ca sa fii multumit.

 

Si cum faci montajul domnu'inginer? Cum fixezi piulita 1 ca sa o strangi pe a doua?

Pui bolt... unde? La un capat sau la amndoua? :D Si daca, sa zicem ca te prinzi ca poti pune doar la un capat, cum o asiguri pe partea fara bolt? te intorci la primul caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa resoftare toate bune si frumoase ,a mers bine bine dar ..deh !imi trebuia si zgomot

 

Dupa ce am golit catalizatorul ,am eliminat sonda si am pus tobe stoc (urmeaza sa pun sitele A&R) mi se aprinde becul galben +motorul nu trage cum ar trebui de la 10-14 000 rpm ...

Poate are legatura cu modificarile de mai sus ,poate nu ,Poate e doar o coincidenta si sa stricat ceva in motor.

 

Ieri am testat intensiv motorul si este clar ca a pierdut din putere la peste 8000 RPM ,DAca accelerez puternic de la 10-la 14 k da in nas.

Am deconectat mufa de la sonda nimic nu sa schimbat,Jagi mi-a recomandat sa verific si cablurile exup .

 

de la ce se aprinde becul galben (vezi poza)?pe bord nu mi afiseazxa nicio eroare .De oprit sa oprit o singura data sub mine...posibil sa fie totusi de la soft + sonda ? :scratch:

 

o sa verific si cablurile EXUP,o sa remontez sonda ,daca nu se schimba nimic in bine o sa

apelez la un mecanic :unsure:

post-19031-0-70619100-1340963414_thumb.jpg

post-19031-0-23944100-1340963444_thumb.jpg

post-19031-0-52803600-1340963496_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tija din poza e vopsita? Nu zic ca nu se poate dar aia sigur nu e vopsita.

Se potrivesc fix pe fix - ok. Deci etanseaza? Eu zic ca nu.

pentru ca 1 - nu ai nici o etansare la asezarea plasticului pe ax - trebuie con pe con sau con pe raza. Corect? Si nu ai nici o etansare la piulita-ax-plastic. Nici macar saiba nu exista. In concluzie - nexam etansare. Tocmai ti-am explicat ce si cum ;)

Odata ce strangi piulitele, logic, ca piesa se preseaza de ax nu ? Cum mai intra apa in cazul asta?

post-38619-0-53709000-1340964599_thumb.jpg

post-38619-0-54378000-1340964611_thumb.jpg

post-38619-0-97358500-1340964618_thumb.jpg

 

 

Pai ce sa povestesc daca nu minunile tehnice care imi vin prin service?

Exact asta am gasit, daca nu gaseam piese fix ca in poza aia si vedeam macar o saiba in plus nu ma bagam in discutie.

Ai pus la suflet prea mult si prea repede, alea erau doar niste poze de prezentare.

La montaj avem cate 4 piulite si 2 saibe, normale, grower sau dintate.

 

 

Si cum faci montajul domnu'inginer? Cum fixezi piulita 1 ca sa o strangi pe a doua?

Pui bolt... unde? La un capat sau la amndoua? :D Si daca, sa zicem ca te prinzi ca poti pune doar la un capat, cum o asiguri pe partea fara bolt? te intorci la primul caz.

Posibilitati sunt.

As fi putut suda la un capat piulita pe tija, ca la celalalt capat sa pot strange cat vreau.

Sau masor si dau gaura pentru bolt la fiecare capat.

Ma intrebai cum strangi piulitele, pe rand, 1 + 1, care evident vor ramane in tensiune, apoi 2+2. E bine domn` inginer ?

 

btw, la mine nu s-au potrivit pe bascula, sunt poze de pe fata, sa nu faci confuzie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vopsit tija zincata (sic). Grund a primit?

Deci saibe, saibe grower, doua piulite, bolt... care e solutia de fapt?

Piesa se preseaza dar etansarea nu se face. De ce? Pentru ca trebuie o suprafata interioara sa "cuprinda" una exterioara pe aceelasi diametru. Totul tolerat. Iar in al doilea rand, la filet. Strang cat vrei dar gaura plasticului (pardon, textolit) este de trecere pt tija filetata, deci mai mare. Filetul metric nu etanseaza la apa, aer, vant zapada... Saiba de otel nu etanseaza nici ea. Deci unde e etansarea de fapt? Iti zic eu ca nu exista. Poti sa pui cate poze vrei. Irelevant.

De fapt este o falsa problema. Toate protectiile adevarate, care se fac de producatori seriosi, pt axul fata, se livreaza cu tija de inox filetata doar la capete. Nici nu mai conteaza etansarea pentru ca nu e nevoie de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atehnicul din mine avea numai tripuri nasoale,cum sa intre tija ai prin ceva de la motor de @ r1 sa se infileteze si dupa aceea alea sa se stranga invers cu crashpadurile puse,cum sa fie motorul de la r1 asa de mic sa ajunga tija,nu am citit ca era scris mare "pt bascula" ,un tampit si eu ,mea culpa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intrebai cum strangi piulitele, pe rand, 1 + 1, care evident vor ramane in tensiune, apoi 2+2. E bine domn` inginer ?

 

Total gresit eronat, confuz. Cand se strange asa, se strange de fapt tot piulita interioara stanga fata de interioara dreapta. Piulitele care vin peste, le rotesc si pe primele. Incearca si ai sa vezi. Ca sa fie relevant foloseste tot plastic si ai sa observi ce se intampla.

Pentru blocaj trebuie fixata una dintre piulite si stransa cealta pentru ca tensionarea sa se faca fata de axul filetat. Este acelasi sitem ca la reglajul de lant. Scoti-bagi surubul de reglaj si apoi il blochezi cu fixa de 12/10 si apoi strangi piulita de siguranta pe umarul din bascula. Este un sistem simplu usor de inteles de oricine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brembo, mai citeste o data ce am scris, am zis ca mi-a luat 30min SA SCHIMB BUJIILE. Nu am specificat cit timp mi-a luat sa dau jos tot sist de smog off plates. Si da, pt bujii nu se da rezervorul jos, si atunci cind le-am schimbat, nu aveam toata instalatia de furtune din capul chiulasei, eliminata.

Capacele sudate de la smog off le-am montat cu un inbus de 5mm. Cu 1 zi inainte de montare, scosesem electrovalva, furtunele, tot. Montasem rezervorul la loc. Am fost la Sirius, am sudat capacele, intors inapoi am montat capacele cu un inbus de 5mm, intradevar, am injurat de citeva ori, dar mai mult de 15 minute nu mi-a luat sa insurubez 4 suruburi. Carenele se monteaza la mine in 5 minute, complet, nu uita ca-s race, doar ai vazut motocicleta..

 

Ba voi chiar suntetzi incepatori rau:))))))))))))

 

1. Ai uitat sa spui ca ai demontat cele 3 suruburi ale radiatorului ptr a schimba bujiile si tubulatura air ram si carene ...

 

2. Unesti cele 2 furtune care ies din quloasa intre ele si ai rezolvat si problema cu suduri etc uri...

 

3. Puterea motoarelor in general o da mechanika nu resoftarea si remaparea... Cine crede ca din soft face cai ala habar n-are ce-i aia Tuning race!!!

 

TNG. Am reusit un reglaj perfect fara probleme pe QS. Sunt ok cu inventia ta.

 

Jagi. Softul mi se pare ok si va trebui acum sa imi bag mainile in bord ptr a creste volumul de benzina ptr motorizarea mea.

 

Ori timpii de la QS nu sunt ok ptr a 4-5 5-6 ori am alta problema caci acolo nu vrea deloc acum... Inainte vroia dar caraia...

 

Hai va las in vorba voastra... Pe sapt viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut rahatul praf.

 

Am reusit sa bat 3 Turci si 1 Bulgar si un Slovac.

 

M-am dus k boul k nu m-am putut abtine. Cu 4 zile inainte de plecare am facut o forma de Otita ce mi-a afectat atat auzul pe St cat si echilibrul...

 

Nu regret ca am fost ptr extraordinarul circuit si felul in care am fost tratati de Federatia Turca.

 

De moto sunt multumit si nu mai umblu in ea pana la finele sezonului.

 

Am vazut cu ochii mei echipele de Top din Est Europene si stilul lor magnific de abordare a setarilor.

 

Am acumulat experientza si mi-am indeplinit obiectivul de corectare a mea personala si a moto.

 

Concluzie:

 

Suspensii perfecte, motor suficient de puternic, probleme mari pe frana spate si cele mai mari probleme pe mine cu frica de derapaj de la ultimul accident la Supermoto.

 

Vreau sa imi platesc licentza la SM si sa ma intorc la cele 3 curse ramase in Champ ptr ami reveni cu derapajul. Bine ca mu mi-am vandut bolidul.

 

In cursul saptamanii va pun un filmulet pe Facebook cu un tur la bordul moto castigatoare Moto3 (moto de 250cc 1 piston 4timpi Honda) Alex Bar ce-a castigat si de aceasta data cursa impotriva tuturor si un tur pe SBK ul meu.

 

Pascota in schimb m-a facut fericit. A cazut din nou in turul 1 pe cel mai strans si inclinat viraj (laguna seca) si a revenit in cursa (merge cu un BMW SERIE ce nu trage k a mea) si a luptat pana in ultimul tur si ultimul viraj l-a fortzat pe Mistode pana a pierdut trasa.

 

Nu mai credeam ca il va prinde si ca va reusi sa faca asemenea spectacol dar iata ca omu e !!!

 

M-a mai impresionat Varcolici car a fost calm si a reusit sa termine in spatele lui Mistode. Toti 3 mi-au dat 5km din 60. Un tur inainte de finish.

 

Bravo lor ptr nivelul de pilotaj si sper k pana la finele sezonului viitor sa la dau de furca. Fara sa risc!!!

 

Ai idee cei cu 4-5 5-6 ??? De ce nu schimba fara inchiderea gazului????????????????? Pe stander merge ok, am facut probe acolo. Am s-o pun pe Dyno zilele astea sa vad daca vrea, normal Rola de 87kg ar trebui sa simuleze sarcina.

 

Adica in sarcina de la 250 nu mai da nici un semn de intrerupere QS... MM ce-o fi ca m-a disperat.

 

Da-mi te rog sectorul de carte ptr setarea gazului din bord. :burnout:

post-11347-0-11345900-1341125627_thumb.jpg

post-11347-0-50921200-1341125809_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind o pui pe Dyno vin la tine si o rezolv. Am acelasi soft la QS, 80ms, incepind de la 9 000ture, sub 9 000ture timpul e mai scurt, 70ms la 8 000, 60ms la 6000. A functionat ireprosabil la Hungaro, ne-am dat 2 rideri cu motoreta mea, eu si Marian Zaharia care a scos 2.02 in calificari.La Hungaro, pe linia dreapta se intra cu a 3-a si se termina pe la mijlocul vit a 6-a, deci, se schiba toate vitezele.Singura diff intre a mea si a ta la shifter, e inversarea sensului de actionare al tijei de catre picior, la mine e prin impingere, la tine e prin tragere. Aranjeaza dinamometrul si call me.

 

Apropo, 80ms nu e un timp mare, mi se pare acceptabil, nu am sezizat diferentza fatza de 65ms cit aveam setat anul trecut la shifter comandat prin Power Commander. Se simte o diferentza la schimbarea 1-2 , unde e setat 90ms. Dindu-e 2 rideri cu aceeasi moto, nu am putut face teste de setare la circuit, daca setarile erau OK, riscam sa setez ceva gresit, si pierdeam o sesiune da calificari, si timp de pierdut nu era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba voi chiar suntetzi incepatori rau:))))))))))))

 

1. Ai uitat sa spui ca ai demontat cele 3 suruburi ale radiatorului ptr a schimba bujiile si tubulatura air ram si carene ...

 

2. Unesti cele 2 furtune care ies din quloasa intre ele si ai rezolvat si problema cu suduri etc uri...

 

3. Puterea motoarelor in general o da mechanika nu resoftarea si remaparea... Cine crede ca din soft face cai ala habar n-are ce-i aia Tuning race!!!

 

TNG. Am reusit un reglaj perfect fara probleme pe QS. Sunt ok cu inventia ta.

 

Jagi. Softul mi se pare ok si va trebui acum sa imi bag mainile in bord ptr a creste volumul de benzina ptr motorizarea mea.

 

Ori timpii de la QS nu sunt ok ptr a 4-5 5-6 ori am alta problema caci acolo nu vrea deloc acum... Inainte vroia dar caraia...

 

Hai va las in vorba voastra... Pe sapt viitoare.

 

 

bine avansatule....post-36927-0-83756000-1341154662_thumb.jpgpost-36927-0-12422600-1341154700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am schimbat ieri carcasa filtrului de aer, era crapat un colt si tragea aer/praf etc prin spatele filtrului, nu mai calca bine.

( ma gandesc ca e ok sa povestesc asa decat sa folosesc denumiri de care nu sunt sigur)

In partea din stanga intra un furtun,destul de subtire in diametru, ce rol are acesta ? e ok sa fie plin cu apa? Am gasit apa limpede si curata...doar in furtun.

M-am uitat prin ce manuale am eu pe aici insa nu am gasit unde duce furtunasul ala si ce face el.

Merci

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am schimbat ieri carcasa filtrului de aer, era crapat un colt si tragea aer/praf etc prin spatele filtrului, nu mai calca bine.

( ma gandesc ca e ok sa povestesc asa decat sa folosesc denumiri de care nu sunt sigur)

In partea din stanga intra un furtun,destul de subtire in diametru, ce rol are acesta ? e ok sa fie plin cu apa? Am gasit apa limpede si curata...doar in furtun.

M-am uitat prin ce manuale am eu pe aici insa nu am gasit unde duce furtunasul ala si ce face el.

Merci

 

Nu ai specificat anul de fabricatie dar orice an ar fi daca e furtunas subtzire atunci e de vacum. Apa DIN EL E DE LA CONDENS sau de la spalatorie cu vapul avand in vedere ca erai cu airboxul spart. Scoate apa si tot traseul furtunasului si mare atentie sa nu cumva sa-i gresesti traseul la remontare. Asigura te ca nu ai infundat nimic si normal ar fi s-o duci la specialisti. Daca ea merge ok atunci doar scoate apa si baga un w40 pe la conexiuni sa elimini coroziunea.

 

Jagi. R1 e pus pe Dyno. Zilele astea am sa-l probez eu sa vad daca si pe Dyno imi da eroarea si daca da atunci te anuntz.

 

Da mi te rog instructiunile de bord!!!

 

Brembo.

Ce garaj curat ai...

 

Ce faci? Montezi covorasul zburator in locul basculei sau ti-o ranfortezi ptr puteri extreme???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SabinRace multumesc !

Anul e 2002, am suflat pe el si se pare ca nu e infundat, apa inseamna ca sigur e de la spalatorie.

Daca tot e pentru condens ma gandesc ca oricum e cam tot timpul umezeala pe acolo asa ca nu cred ca se va coroda, mai ales ca am suflat pe el si s-a dus toata apa. Unde s-a dus.. habar nu am insa nu mai e acolo :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai specificat anul de fabricatie dar orice an ar fi daca e furtunas subtzire atunci e de vacum. Apa DIN EL E DE LA CONDENS sau de la spalatorie cu vapul avand in vedere ca erai cu airboxul spart. Scoate apa si tot traseul furtunasului si mare atentie sa nu cumva sa-i gresesti traseul la remontare. Asigura te ca nu ai infundat nimic si normal ar fi s-o duci la specialisti. Daca ea merge ok atunci doar scoate apa si baga un w40 pe la conexiuni sa elimini coroziunea.

 

Jagi. R1 e pus pe Dyno. Zilele astea am sa-l probez eu sa vad daca si pe Dyno imi da eroarea si daca da atunci te anuntz.

 

Da mi te rog instructiunile de bord!!!

 

Brembo.

Ce garaj curat ai...

 

Ce faci? Montezi covorasul zburator in locul basculei sau ti-o ranfortezi ptr puteri extreme???

 

 

Asta faceam acu' 2 ani...in 2010...lucruri pe care voi le discutati abia acum, block-off plates remapuri si alte modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super.

Pai si dupa 2 ani de cand sti bine ce si cum cu softurile, zi ne si noua daca se merita si ce-ai obtinut cu softarea ca la mine inca nu e limpede diferentza.

Probabil ca intre softari nu am mers pe strada ci pe noi circuite si normal sa nu simt nimic fata de original...

 

Nu mi-ai raspuns de ce ai dat bascula jos???

 

Am vazut cu ochii mei prin 2000 pe unii in D Taberei (nu dau nume cai unu tare) care a scos-o la R1 sa schimbe lantzul... Pana la urma l-a schimbat cu 2 ciocane si 7 surubelnitze... Zicea ca asa scrie la carte...

 

A. Si in copilarie am auzit de 2 frati gemeni (nu pic-poc) care au taiat cadrul la bicicleta k sa schimbe lantzul.

 

Scuze dar daca ai scos-o ptr altceva decat s-o intaresti sau revopsesti sunt chiar curios de ce.

 

Hai sa-ti mai dau un pont. In poza a 2 a ai scos computerul si se vede cadrul intrerupt in baza triunghiului. Daca sudezi 2 legaturi sanatoase acolo vei obtine o ciclistica mai solida . Eu am facut legatura pe r1 1998 intre unghiul superior si mijlocul bazei si sincer s-a simtit mult mai bine fara flexibilitatea ciocului.La 2008 nu mai e nevoie caci are de serie 2 placi de consolidare dar nu are legatura pe baza, folosindu se de legatura pe quloasa. Am sa imi fac la R1 meu ce ti-am zis dar in iarna si multe alte smecherii am de facut in motorul ei dar imi ia mult timp s-o fac acum si sunt multe Yamaha ce ma asteapta in Garaj...

 

Am fugit ca nu striga nimeni dupa Batman sa-i dea solutzia... :grinbandit:

 

Uite modificari de consolidare la M1. Ei au rezolvat treaba asta demult. Modifica alte chestii care la noi nu prea ai cum sa le faci si nici nevoie.

 

P.S. Asta ce-ar fi trebuit sa faca Yamaha in 2009. Modelul asta nou ne-a scos dein grila de start la SBK TOTAL!!! Mare porcarie atat pe strada cat si pe circuit. 2007 este si ramane Modelul R1 cel mai smecher. Bascula 30% mai strong, Motor cu 4 valve pe cilindru si forma cea mai cool.

 

Inca n-au anuntzat schimbarea de model dar sigur se vor intoarce la R1 clasic si la varf caci altfel se duc de garla si modelele noastre ...$$$

 

Nu vand nimic.

post-11347-0-51187500-1341295267_thumb.jpg

post-11347-0-60972900-1341295296_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A. Si in copilarie am auzit de 2 frati gemeni (nu pic-poc) care au taiat cadrul la bicicleta k sa schimbe lantzul.

 

Ce am patit cu acesti 2 indivizi care aveau un 600rr handspree(motocicleta nu era a lor,era a unei cunostinte,am auzit prin cineva de oferta) la vanzare si ma abureau ca nu pot sa vin sa-l vad ba ca nu sunt in bucuresti cand vroiam eu sa ma duc ,ba ca sunt cu treaba prin oras pe nu stiu ce strazi si nu pot sa ajunga,ba ca nu e nimeni acolo etc,vorbind inainte @tel stiind ca plec de acasa cand am ajuns in buc nu-mi mai raspundeau @tel,intr.un final zic lasa ca va astept acolo sa veniti pana diseara... am gasit atelierul lor de tamplarie + ei erau DEJA acolo eu ajungand nici dupa 5 minute cand mi-au raspuns ultima data si ziceau ca nu stiu prin ce fundatura a bucurestiului sunt,ce sa vezi/auzi cand s-au trezit cu nebunu acolo "ne pare rau,acum 15 min a gasit proprietarul pe cineva sa o vanda,motocicleta nu mai este de vanzare" de unde .... motocicleta avea cateva elemente lipsa/desfacute ,zic tu-ti bati joc de mine?motocicleta asta ziceai ca e in mintile ei?pe strada asta erai tu acum 5 minute de nu puteai sa ajungi?vroiai sa o faci "tipla"...dar cand?,eu intrebam ce DOT sunt niste cauciucuri si cel cu care ma certasem si cu care vorbisem @tel raspundea 1.8.1.6 ,zic DOT nu PREASURE, am plecat dupa aceea ca ma duceam @puscarie ,eram plin de nervi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super.

Pai si dupa 2 ani de cand sti bine ce si cum cu softurile, zi ne si noua daca se merita si ce-ai obtinut cu softarea ca la mine inca nu e limpede diferentza.

Probabil ca intre softari nu am mers pe strada ci pe noi circuite si normal sa nu simt nimic fata de original...

 

Nu mi-ai raspuns de ce ai dat bascula jos???

 

Am vazut cu ochii mei prin 2000 pe unii in D Taberei (nu dau nume cai unu tare) care a scos-o la R1 sa schimbe lantzul... Pana la urma l-a schimbat cu 2 ciocane si 7 surubelnitze... Zicea ca asa scrie la carte...

 

A. Si in copilarie am auzit de 2 frati gemeni (nu pic-poc) care au taiat cadrul la bicicleta k sa schimbe lantzul.

 

Scuze dar daca ai scos-o ptr altceva decat s-o intaresti sau revopsesti sunt chiar curios de ce.

 

Hai sa-ti mai dau un pont. In poza a 2 a ai scos computerul si se vede cadrul intrerupt in baza triunghiului. Daca sudezi 2 legaturi sanatoase acolo vei obtine o ciclistica mai solida . Eu am facut legatura pe r1 1998 intre unghiul superior si mijlocul bazei si sincer s-a simtit mult mai bine fara flexibilitatea ciocului.La 2008 nu mai e nevoie caci are de serie 2 placi de consolidare dar nu are legatura pe baza, folosindu se de legatura pe quloasa. Am sa imi fac la R1 meu ce ti-am zis dar in iarna si multe alte smecherii am de facut in motorul ei dar imi ia mult timp s-o fac acum si sunt multe Yamaha ce ma asteapta in Garaj...

 

Am fugit ca nu striga nimeni dupa Batman sa-i dea solutzia... :grinbandit:

 

Uite modificari de consolidare la M1. Ei au rezolvat treaba asta demult. Modifica alte chestii care la noi nu prea ai cum sa le faci si nici nevoie.

 

P.S. Asta ce-ar fi trebuit sa faca Yamaha in 2009. Modelul asta nou ne-a scos dein grila de start la SBK TOTAL!!! Mare porcarie atat pe strada cat si pe circuit. 2007 este si ramane Modelul R1 cel mai smecher. Bascula 30% mai strong, Motor cu 4 valve pe cilindru si forma cea mai cool.

 

Inca n-au anuntzat schimbarea de model dar sigur se vor intoarce la R1 clasic si la varf caci altfel se duc de garla si modelele noastre ...$$$

 

Nu vand nimic.

 

 

daca tu crezi ca am scos bascula ca sa dau jos lantul inseamna ca ma crezi atat de prost incat ma jignesti...asa ca nu are sens sa mai raspund la intrebare...iar daca nu ai simtit diferenta din soft...inseamna ca tu sau motorul tau aveti o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tu crezi ca am scos bascula ca sa dau jos lantul inseamna ca ma crezi atat de prost incat ma jignesti...asa ca nu are sens sa mai raspund la intrebare...iar daca nu ai simtit diferenta din soft...inseamna ca tu sau motorul tau aveti o problema.

 

Am glumit man cu bascula. Am povestit ulterior ce e de ras...

 

Cronometrul simte cel mai bine diferentza in cazul softului pe circuit. Eu personal nu am simtit ca mi-a dat vreun cal in plus si nici ca scoaterea limitarilor mi-o face mai tare. Nimic pe fortza, parca nu mai explodeaza k inainte la iesire din viraj in turatii joase... Nu stiu.

 

Poate la cursa de la Arad il conving pe Jagi sa vina cu mine si sa schimbam softurile intre antrenamente. Poate plecam de la original si o luam treptat masurand cu camera gps parametri de accelerare si franare. Ar fi o solutie clara pe pista.

 

Dynoul meu nu merge fara senzor... Speed sensor 3 fire cu alimentare pe unul din ele de 5-6v. Daca stie cineva de unde il pot lua. Dynoul ar arata clar diferentza.

 

Iar k posesor de R1, ma plang ca n-am timp de ea deloc in aceasta perioada ptr a mai bibili micile erori. Noroc k nu merg la a 2 a Istambul si am timp suficient pana la cele 2 Arad sau deschiderea unuia din cele 2 circuite Romane pe 2012. Om vedea.

 

P.S. Vis a vis de Istambul 1 . Am fost diagnosticat cu Otita Cronica supurata stanga. Adica normal centrii de echilibru nu ar fi fost la locul lor... Nu-i o scuza ci o realitate si o cupa ptr mine k in starea aia n-am pus-o pe jos si nici n-am fost chiar ultimul din Esteuropean.

 

Bravo Sabin. Poate data viitoare esti mai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O vizita la United Motors costa 210ron, e cel mai ieftin de aflat. De dat cu parerea despre citi cai sint sau nu sint, dupa ce simti, e simplu. Nu stiu ca tu sa ai data logger. Da mai bine 210ron la United si dupaia merg si la Arad. Dar, trebuie sa intzelegi ca tu mi-ai platit doar 100euro pt o resoftare, nu 1000euro. Mi-ai dat 100euro sa-ti scot limitarile de putere in vitezele 2-3(cele mai importante). Daca vrei harta PERSONALIZATA, mergi la un stand profesional(al tau se va repara in 5-10 ani, la cit timp liber ai), sau cumparati sistemul autotune(costa peste 600euro). Una peste alta, ce vrei tu, harti care sa dea putere fiecarui motor(modificat sau nu), costa SUTE de euro, nimic nu e moca. Datul benzinei + sau - X% nu rezolva nimic, daca era o retzeta magica,casele de tuning erau falimentare demult. Eu am zis clar de la inceput ca harta pe care o am eu pt R1 2007 2008, da 163 cai in TOATE treptele de viteza. Daca tu sustii contrariul, mergi la Dyno , impreuna cu mine, si dupaia ma contrazici.

 

Umblatul in motor, schimbarea garniturii de chiulasa, modificarea porturilor de admisie, evacuare, face viatza propulsorului mult mai scurta, dovada sint zecile de propulsoare distruse in ROSBK(nu dau exemple din alte competitii deoarece nu am fost acolo). Este foarte adevarat ca modificarea chiulasei, dublata de o harta de injectie, ignition facuta de un tunner cu experientza poate da si 20 cai in plus unei moto de 1000cm3, partea care o omit toti preparatorii de motoare e ca nu se ofera nici o garantie, motorul se poate strica oricind, totul e pe riscul clientului. Motoarele tunate se serviseaza regulat la max 3000km, schimbay cuzineti, arcuri supape, scaune supape, totul costa sute, mii de euro. Prin 2009 exista o emulatie printre participantii la ROSBK sa-si tuneze motoarele, suma minima incepea de la 3000 euro. Cine are bani multi, multi, le tuneaza, trimit regulat la servisare motoretele, decarteaza 1000-1500euro de minim 2 ori/an si stau in fatza. Un amarit care abia are bani de taxa de participare la competitie, track days, face timpenia sa tuneze motoreta la un garaj romanesc, are 170-180 cai, si la urmatoarea etapa nu mai are compresie la la motor, abia daca mai are 100 cai. Nervi, frustrari. Cu motorul stock, ar fi fost mult mai fericit.

 

Motoretele care decoleaza de linga tine costa foarte multi bani, oamenii aceia pur si simplu i-si pot permite acest cost, au sponsori, au succes in afaceri, au neveste bogate, etc. Trebuie sa te intinzi cit te tine plapuma, important e sa participi.

 

Si ca sa nu mai fie discutii interminabile, eu aduc motoreta cu motor stock de 163 cai, tu o aduci pe-a ta, la Dyno run. Daca te chitrosesti la 200ron, discutiile savante nu-si au rostul.

 

Legat de resoftare. Ca sa creasca frina de motor la maxim, Yamaha s-a gindit sa programeze un avans la aprindere de 78grade atunci cind sensorul de acceleratie de pe clapete e pe valoare 0 si motocicleta decelereaza intre 14000 si 4000ture. Prin resoftare , la frina de motor minima(dar foarte safe pt strada) avansul aprinderii e de 60grade intre 14si 4000 de ture, sub 4000tr avansul scade de la 45 la 11grade - 1100ture.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ma zapacesti cu numerele alea...

 

Deci. Daca platesc 200ron, voi avea rezultatul celor 2 R1? Al meu si al tau cu exact acelsi computer???

 

Ok. Platesc si merg sa facem asta oricand spui dar vreau graficele motor in scris ale ambelor motoare cu acelasi computer pe ele!!! Si daca se poate in aceeasi bani ptr tine sa ne dea testul ambelor motoare cu comp serie dupa care cu cel facut de tine. Merg la combinatia asta si platesc 200ron. Fixeaza ziua si ora. Vin eu sa iti ridic moto de acasa si sa ti-o aduc inapoi.

 

Dynoul meu,Dul Inginer electroniost. Ti-am spus k doar imi lipseste senzorul de pe rola. Un senzor cu 3 fire si o alimentare de 5v... Eu nu ma bag acolo unde nu sunt sigur nici macar pe lucrurile mele care m-au costat multa munca...

 

Am un Inginer care vine Duminica la mine sa ma ajute sa-l repun in functie.

 

Oricum daca vrei si azi suna ma si hai . Am banii, duba si astept sa vedem daca ce zici tu k mechanicul de Romania-RaceTek nu face treaba rezistenta (are deja 2 curse grele si niscai iesiri in oras-otopeni) ce dupa cum zici tu i-a distrus puterile si ar trebui sa fie o lesinata.

 

Hai hai hai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...