SabinRace Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Asta spuneam si eu. M-am dat si la curse cand se terminau gumele si nu aveam altele pana la sarma si de la sarma pana la steagul de finish... Daca esti cerebral atunci poti merge si cu Barum... Asta spuneam si eu: Rubrica de R1 Racing ar trebui mutata aici /index.php?/topic/683702-yamaha-racing/ Ar fi mai ok sa se inparta nivelele de pilotaj si totodata recomandarile in functie de asta. Am sa incerc de acum incolo sa nu mai sfatuiesc dupa ce as alege eu ci dupa ce cere omul si nivelul sau. P.S. Astazi plec in Italia Circuitul de la Imola la cel mai mare Targ European de subansamble noi si sh din Europa. Daca aveti nevoie de orice ptr orice moto atunci dati sms la 0726974121 cu exact piesa, moto an etc si pretul maxim pe care il platiti iar eu voi cauta si daca o gasesc in parametri de pret cerut si ma asigur ca este in perfecta stare (garantat) v-o cumpar. Rog seriozitate maxima si sigurantza k aveti nevoie de respectiva piesa si aveti banii s-o platiti. Numai bine. Ne mai vedem sapt viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Super filmarea Merci, Alex! Sunetul ala e de la camera...sper. George merge foarte bine, doar ca e modest. Tocmai d-aia nici n-a zis multe de iesirea lui la Hungaro. Da, uite o diferentza de filosofie. Care e diferenta? Dezvolta putin. Editat Septembrie 12, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Nu mai e voie sa consideri o guma ca fiind proasta ca-ti sare toata lumea in cap ... Cand am zis ca Pilot Power 2CT sunt proaste nu le-am comparat cu cine stie ce OZN de racing sau de trackday ci cu gume stradale, respectiv Michelin Power Pure (care sunt tot 2CT, fiind generatia urmatoare) si cu Dunlop Sportsmart. Reafirm, Pilot Power 2CT sunt niste cacao-uri in comparatie cu alte gume stradale de top. Ca am mers si pe mai proaste, adevarat, dar asta nu e un motiv sa le ridic in slavi. Editat Septembrie 12, 2012 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Sabin are dreptate.Ar trebui un subforum pt R1 Racing si noi restul cu probleme mai "de duzina".Asta vroiam si eu sa zic. Zircon,da nu a zis nimeni sa nu zici ca nu sunt proaste,nici o problema.Eu nu m-am dat pana acum cu Power Pure deci nu pot sa te contrazic. Sunt perfect convins ca in comparatie cu alte cauciucuri de top sunt proaste.Ce vroiam eu sa le zic celor mai avansati e sa se gandeasca si la nivelul la care suntem unii dintre noi.Care e total diferit. Numai bine. Editat Septembrie 12, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Method...eu pe a mea nu o tineam doar de mers fun....mergeam sa evadez de stres. Cand am luat-o avea 2ct-uri pe ea, derapa ca dracii si a 2-a. Primul lucru am schimbat pe d211. Am zis in postul anterior cu marea specificatie ca 2ct-urile sunt pentru puteri moderate si ca acu' 4-5 ani cand aveam 929 erau considerate miez. Asa si era...alti ani, alte puteri, alte tehnologii. Iti dai seama ca in 2016 d211 o sa fie considerate niste jeg-uri. Asta vroiam sa zic...ca 2CT-urile sunt ok, in anumite limite, si asa cum acu 10 ani aia smecheri se inclinau la 50 de grade pe lemne, la fel in 2012 poti sa cazi pe super slick-uri. La final conteaza pilotul. @Jagi...daca il prinzi intr-o zi (defapt noapte) pe Papuc in care chiar are chef de forja si respectiv reusesti sa te tii dupa el, la fel o sa vezi si tu prin parbriz been there... Editat Septembrie 12, 2012 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) @Jagi...daca il prinzi intr-o zi (defapt noapte) pe Papuc in care chiar are chef de forja si respectiv reusesti sa te tii dupa el, la fel o sa vezi si tu prin parbriz been there... Stii ca nu am far! Poate mergi tu odata la Slovakiaring pe linia de 1km unde se intra pe ea pe la 180real si se cam ajunge in blana. Problema e ca cauti cu disperare se observi din timp panoul de 200m ce anuntza curba de 90grade, si cind il vezi, constati ca de fapt frinezi demult. Si ca sa fie mirarea maxima, alti colegi trec pe linga tine pe portiunea de frinare cu 50-60km mai rapid. Ce vreau sa spun, accelerarea e adrenalina pura,mie mi se par frinarea cit mai tirzie si accelerarea cit mai devreme la iesirea din viraj cele mai palpitante provocari la moto. Am mers cu 290 pe A2, ziua, mi se pare frectie, plictiseala maxima. La inceput, prin 2004, aveam orgasme cind depaseam 250. Editat Septembrie 13, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Eu zic sa incerci....alergatul in oras iti consuma mult mai multe reflexe, mai ales noaptea. Ia iesi cu vreo 260 din pasaj de la muncii si vezi cum ti se pare linia de tramvai si "colegii" de trafic ) Si mai incearca si 290 pe autostrada noaptea printre masini care fac liniute si se merge bara la bara...in fine sunt atatea meserii frumoase care trebuie incercate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 asta e inconstienta pt tine si un adevarat pericol pentru cei din trafic, indiferent ca e noaptea la ora 12, andrenalina adevarata o vei gasi doar pe circuit, indiferent de nivelul care il ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 exact, d-aia nu judec pe nimeni. fiecare cu drogul lui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Eu zic sa incerci....alergatul in oras iti consuma mult mai multe reflexe, mai ales noaptea. Ia iesi cu vreo 260 din pasaj de la muncii si vezi cum ti se pare linia de tramvai si "colegii" de trafic ) Si mai incearca si 290 pe autostrada noaptea printre masini care fac liniute si se merge bara la bara...in fine sunt atatea meserii frumoase care trebuie incercate. Ai fumat ceva sau e o gluma? Ce propui tu o fac numai cei ce nu se dau deloc pe circuit. Mai nou, e la moda sa te matolesti cui in centrul vechi si dupaia s-o arzi pe-o roata in orash. Dupaia coma indusa, anestezia nu functiona la asemenea alcoolemie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 hahhaha, n1 ,tare asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Salut baieti, am nevoie pentru un prieten de o toba aftermarket, ceva din carbon,modelul este 2003 dar orice alta toba care sa se potriveasca.. Si mai vrea un cadru de bord daca are cineva, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COXU Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Dane merci pt post, am reusit in cele din urma sa imi recuperez si eu parola si deoarece toba este pt mine as vrea sa precizez urmatoarele detalii: pt oricine are de vanzare o toba aftermaket gen mivv, akrapovik, leovince etc, nu neaparat carbon, care sa mearga pe un R1 2003 . Diametrul la intrarea in toba sa fie de 55mm . teava intermediara ( de la galerie la toba propriu-zisa ) o am eu. astept oferte eventual cu poze. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 coxule vb cu andrei (user: saian) are un terminioni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Ai fumat ceva sau e o gluma? Ce propui tu o fac numai cei ce nu se dau deloc pe circuit. Mai nou, e la moda sa te matolesti cui in centrul vechi si dupaia s-o arzi pe-o roata in orash. Dupaia coma indusa, anestezia nu functiona la asemenea alcoolemie. Nu...nu am fumat nimic niciodata... Eu am facut si d-astea cand eram mai tanar. Cat despre noul trend...nu-l stiam Oricum acum m-am potolit, aici nu prea te joci cu d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Ai fumat ceva sau e o gluma? Ce propui tu o fac numai cei ce nu se dau deloc pe circuit. Mai nou, e la moda sa te matolesti cui in centrul vechi si dupaia s-o arzi pe-o roata in orash. Dupaia coma indusa, anestezia nu functiona la asemenea alcoolemie. Auzi ma!!! Ai grija ce si cum vorbesti si despre-la cine faci aluzie!!! Motociclisti suntem toti si fiecare face si se da in felul lui. Nu mai fi tu destept sa critici pe altii de cum si-au croit drumul pe celel 2 sau 1 roata. Nu e bine sa vrb asa despre unu de-ai mei ce e in spital si trage SA TRAIASCA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fratioare MOTOCICLIST, nu asterne cuvinte aiurea despre fratii mei!!! A fost alegerea sa gresita dar care nu-ti permite vorbe de atot cunoscator tie. Anunt Race: 8 locuri de transport (pro) moto ptr cursa de la Greci. Tarif din curtea mea (13 Sept-Sebastian) 75euro buc plus echipament. Ptr info si rezervari 0726 974 121-Sabin. Am vrut sa sterg forma agresiva in care am scris mai sus dar era prea tarziu. Scuze de limbaj si agresivitate, dar daca ai vrb despre "Dogul" asa, inseamna ca nu-l cunosti sau nu respecti calitatile altora ci doar sti sa subliniezi greselile... Completez anuntul de transport: 75 doar moto, 80 moto si echipament din curtea mea sau 95 moto si echipament din curtea ta la Serres si inapoi. Transportul se face in Duba cu remorca total inchise ( nu prelate sau trailere deschise) cudistanta mare intre motociclete fara posibilitatea de zgarieturi sau pierderi de subansamble. Inchise 100% in siguranta, fara ploaie sau praf. K-n clepsidra... coxule vb cu andrei (user: saian) are un terminioni Am si eu tobe de tot felul din carbon la preturi bune cu montaj si linie de design complet. 0726 974 121. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Ce liniste e pe topicul R1... Sabin ati rezolvat ceva cu bujia vietii?Sau inca mai bantui prin brasov ? Jagi ..mergeam spre pista cand am luat un cui si am facut pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Ce liniste e pe topicul R1... Sabin ati rezolvat ceva cu bujia vietii?Sau inca mai bantui prin brasov ? Jagi ..mergeam spre pista cand am luat un cui si am facut pana E jmecherie maxima circuitul de la Tg Secuiesc.Curbe destul de largi, motocicleta curge, se frineaza putin. 1400m parcursi de un incepator in circa 1min si 10sec. Se poate merge si la 1.05. Asfaltul e foarte fin, cauciucurile se tocesc putin. Pacat ca nu e destul de cunoscut. Au fost 24 grade, am mers cu a doua, la iesire apa avea 79-80grd, practic motorul merge in regim de touring acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Ce liniste e pe topicul R1... Sabin ati rezolvat ceva cu bujia vietii?Sau inca mai bantui prin brasov ? Jagi ..mergeam spre pista cand am luat un cui si am facut pana Am chemat duba de la garaj si am adus moto acasa. Acum e totul ok. cred k cr10ek nu sunt made in japan... Prea aiurea s-a intamplat asta si culmea k au doar 300km... Le schimb pe toate k nu-i frumos. Tinem legatura si oricum merci mult de ajutor. P.S. Ptr baiatul cu R6, recomand sa scoata tulumba complet si sa puna o teava de titan... Daca n-are sa ma sune cu diameterele si-i trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Salut!! Ma puteti ajuta cu un disc frana de yamaha r1 in stare buna???Contra cost binenteles!!! Editat Septembrie 25, 2012 de SpEeD_DaEmOn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 De preferat ar fi sa le iei pe amandoua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 De preferat ar fi sa le iei pe amandoua... Le am eu pe ambele la 100e. Sa spui ce an vrei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Le am eu pe ambele la 100e. Sa spui ce an vrei... mai puneti si voi niste poze ca e plictisitor topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 mai puneti si voi niste poze ca e plictisitor topicul Uite niste poze din Germania ... cum stau R1 in showroom ca aia de pe acolo o ard toti enduro. Motorul alb are tobe Akrapovic, dar nu stiu cum a avut ala curaj sa le monteze, ca din ce am vazut pe acolo nu te joci cu legea. Cand trecea un motor pe strada, nu prea auzeam nimic. Ma asteptam sa fie ca la noi, unde daca trece un miar, il auzi cu 20 de secunde inainte sa il vezi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) are DB killer,de aia nu au probleme cu legea. Editat Octombrie 4, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.