bimoto Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 de ce , nu iti ajunge? io zic ca zx9 are destula putere nu mai trebuie marit , eventual schimbi motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 de ce , nu iti ajunge? io zic ca zx9 are destula putere nu mai trebuie marit , eventual schimbi motoru Dino jet kit,daca este pe carburatie,power comander,pentru injectie,filtru si sistem de evacuare sport,axe cu came pistoane ,turbo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Turbo, desigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
83CAG Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Dino jet kit,daca este pe carburatie,power comander,pentru injectie,filtru si sistem de evacuare sport,axe cu came pistoane ,turbo! ce e dino jet kit??? merge si pe cbr de 125?? sau ce as putea sa pun pe un cbr de 125 pe carburatie??? cu turbo suflanta cum s-ar comporta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 ce e dino jet kit??? merge si pe cbr de 125?? sau ce as putea sa pun pe un cbr de 125 pe carburatie??? cu turbo suflanta cum s-ar comporta?? Un moto de cilindree mica nu justifica turbo! Dino jet kit, pentru optimizarea amestecului carburant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 @83CAG....ba baiatule...incepi sa fii enervant cu intrebarile astea tembele despre...marirea puterii motorului de cbr 125! ia-ti dracu' un motor mai mare si...ai putere din plin! ia-tei un SS de 1000! sa vezi putere acolo! DOOOOH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 nu vreau sa incep alt topic da vreau sa stiu daca sia mai montat cineva dino jet sa stiu daca merita <am vazut la luise kitu si ere in mai multe stagii<4> ma intereseaza chestii legate de consum, putere,uzura a motorului etc am un srad de 600 din 97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinaciooo Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 nu vreau sa incep alt topic da vreau sa stiu daca sia mai montat cineva dino jet sa stiu daca merita <am vazut la luise kitu si ere in mai multe stagii<4> ma intereseaza chestii legate de consum, putere,uzura a motorului etcam un srad de 600 din 97 Am un zx9-r din '96 cu kit dyno-jet . Cred ca este nivelul 1 (jigloare si galerii ce-am vazut schimbate )nu stiu exact care dar iti pot spune sigur ca trage mult mai liniar iar consumul este unul normal ( 100-110 km/h = 5l / 100km ; 150-160 km/h = 7-8l / 100km ; in oras cam 8/ 100km ) . Despre uzura motorului nu iti pot spune mare lucru , nu cred sa afecteze in vreun fel viata acestuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 ce e dino jet kit??? merge si pe cbr de 125?? sau ce as putea sa pun pe un cbr de 125 pe carburatie??? cu turbo suflanta cum s-ar comporta?? Parerea mea este sa pui pe cbr de 125 un motor de elicopter !!!! Asa tunning se merita !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 achizitioneaza-ti ALT MOTOR> eventual un GSX-R 1000 K6... si... "o sa te racoresti"...SIGUR nu mai vrei "turbo" CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nebunatiCool Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 pune nitro pe cbr-ica ), Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Cam greu de pus turbo pe un motor de 125. In primul rand, trebuie o turbina mica, care este cam greu de gasit si daca o gasesti, e cam greu de intretinut. Fiind mica se roteste foarte repede si implicit fiabilitatea scade. Daca totusi reusesti sa o adaptezi, mai intervine problema carburatiei. Trebuie un carburator suflat si nu stiu daca gasesti asa ceva pentru o cilindree asa de mica. Mai mult ca sigur trebuie sa modifici actualul carburator si sa mergi pe ghicite cu o eventuala jetare corespunzatoare a lui. Asta necesita bani, scule, multa rabdare si nu in ultima instanta, cunostinte de mecanica fluidelor. Daca totul iese ca la carte, multumeste-te cu un spor de 50% fata de actuala putere, ceea ce dupa mintea mea nu e cine stie ce, la motorul asta. Cine crede ca asta cu "turbo" e ca in jocurile NFS, unde te duci si iti iei kit turbo si gata, il arunci pe masina, se inseala. Orice lucrare de acest gen costa destul de mult in final si nu merita decat de la un anumit nivel in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clickerfux Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 (editat) bine spus! sa speram ca ii si intra in cap baietelului...stiti ce cred eu? ca baiatul n-are 18 ani...si n-are A, ci A1...si vrea si el mai mult de la motoreta pe care o are...ca motocicleta,e mult spus...poate da bunul Dumnezeu sa faca in curand 18 ani si sa isi ia si el o motocicleta mai performanta,sa scapam odata de intrebarile lui! ooops,scuzeee! abia acum am citit profilul lui...hmmm...man,ia-ti odata un motor mai teapan,ce naiba! Editat Mai 6, 2008 de clickerfux Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
83CAG Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Cam greu de pus turbo pe un motor de 125.In primul rand, trebuie o turbina mica, care este cam greu de gasit si daca o gasesti, e cam greu de intretinut. Fiind mica se roteste foarte repede si implicit fiabilitatea scade. Daca totusi reusesti sa o adaptezi, mai intervine problema carburatiei. Trebuie un carburator suflat si nu stiu daca gasesti asa ceva pentru o cilindree asa de mica. Mai mult ca sigur trebuie sa modifici actualul carburator si sa mergi pe ghicite cu o eventuala jetare corespunzatoare a lui. Asta necesita bani, scule, multa rabdare si nu in ultima instanta, cunostinte de mecanica fluidelor. Daca totul iese ca la carte, multumeste-te cu un spor de 50% fata de actuala putere, ceea ce dupa mintea mea nu e cine stie ce, la motorul asta. Cine crede ca asta cu "turbo" e ca in jocurile NFS, unde te duci si iti iei kit turbo si gata, il arunci pe masina, se inseala. Orice lucrare de acest gen costa destul de mult in final si nu merita decat de la un anumit nivel in sus. multumesc mult ptr informatii ! tot respectul ptr atitudinea ta, ptr asta e un forum nu ptr ironii si glume proste.... toate cele bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 (editat) Stai linistit, ca si eu sunt ironic grupa mare, dar uneori mai simt nevoia sa clarific unele lucruri Editat Mai 7, 2008 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
83CAG Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 bine spus! sa speram ca ii si intra in cap baietelului...stiti ce cred eu? ca baiatul n-are 18 ani...si n-are A, ci A1...si vrea si el mai mult de la motoreta pe care o are...ca motocicleta,e mult spus...poate da bunul Dumnezeu sa faca in curand 18 ani si sa isi ia si el o motocicleta mai performanta,sa scapam odata de intrebarile lui! ooops,scuzeee! abia acum am citit profilul lui...hmmm...man,ia-ti odata un motor mai teapan,ce naiba! no comment la adresa ta .....un singur lucru iti spun: nici macar scuter nu am avut inainte de aceasta moto si nici permis deci sunt incepator in adevaratul sens al cuvantului iar atunci cand am cumparat moto (in rate, fiecare dupa posibilitati) nu aveam habar despre moto deloc si confundam ccm cu caii putere iar ala de la magazinul respectiv a profitat de asta si mi-a bagat-o pe gat mai mult ...... Dar nu imi pare rau ca am luat-o e ideala ptr incepatori.. P.S. Sunt multe porcarii scrise pe forum dar nu sunt in masura sa ii judec tu de ce o faci??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 vreti putere mai mare la motoare? Mergeti mah la vale (zum zum cosinus de alfa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Eu nu sunt TNG. . intzelept si ingaduitor. . .pe mine nu ma intereseaza sa te am drept client. . daca vrei sa maresti puterea la 125. .ia-ti un 250, 400, 500, 6oo, 1000, 1300, 1700, I don't give a shit anyhow, , dar sincer cred ca daca te obsedeaza ce ai scris in titlu. .cred ca, nu te vad prea bine. .s-ar putea sa auzim de tine la rubrica de ripuri. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.