Sari la conținut

S.o.s....orice Sugestie Imi Poate Fi Utila


Postări Recomandate

Am de ceva vreme o problema cu cbr-ul meu, mai exact...se opreste in mers ca si cum i-as lua contactul. Daca vreau imediat sa o pornesc, electromotorul invarte dar nu porneste, mai stau fumez o tigare, citeodata chiar doua, dau sa porneasca, porneste dar dupa 2-3 km se opreste iar...si tot asa.

Se opreste indiferent la ce turatie este.

Aceste probleme au aparut din ce in ce mai des.

Va pot spune ca astazi in 6 km mi s-a oprit de 4 ori, mereu stand cate 10 min. ca sa o pot porni.

Cateodata cand o pornesc dupa aceste opriri, la toba se produce o explozie.

Pentru a va face o imagine cat mai exacta va spun ca motorul la rece porneste perfect, nu merge in ..trei.., in mers trage super, dar pana ii vin draci si se opreste... :rolleyes: ...sunt chiar disperat.

 

Motorul are bujiile noi, filtru de aer nou, ulei motor recent schimbat si tot in speranta de a elimina aceasta problema am schimbat si senzorul de pornire, dar....nici un rezultat.

Releul de incarcare cred ca nu este pentru ca bateria e super..invarte chiar si atunci cand nu porneste(imediat dupa oprire).

 

Va intreb daca cineva a mai intalnit asemenea simtome, o fi o problema elecrica???? o fi de alimentare cu benzina????? sau de alta natura?????...ce as mai putea verifica la ea...???? ce senzori mai exista la acest motor care ar putea sa se fi stricat???...poate cdi? poate fisele din capatul bujiilor? poate pompa de benzina?

 

Exista pe undeva un service care diagnostigheaza componentele electrice si electronice???

 

Va multumesc si astept parerile voastre...iar pentru ca voi va puteti plimba sa aveti parte de.............

timp insorit si asfalt uscat!!! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este ceva legat de temperatura motorului din cate imi dau deseama dupa ce spui tu ,uitate la ce temperatura se ridica lichidul de racire din motor,cred ca ai la bord un indicator de temperatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este ceva legat de temperatura motorului din cate imi dau deseama dupa ce spui tu ,uitate la ce temperatura se ridica lichidul de racire din motor,cred ca ai la bord un indicator de temperatura

 

cu temperatura cred ca nu sunt probleme, indicatorul din bord(analogic) sta cam pe la <<ora 9>> ,iar electroventilatorul nici macar nu porneste, motorul nu poate fi foarte incalzit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

contact imperfect prin mufe sau vre-un cablu intrerupt.

 

 

 

porneste motorul cu carenele date jos si misca cu mana de fire pe rand pana se opreste :rusinica: . asa o sa il vezi foarte usor pe ala careface necazuri. CEl mai probabile e pe la iesirea din contact sau pe langa cutia de sigurante (sau chiar o siguranta neinfipta bine), dar poate fi la fel de bine si in alte parti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea, si este legat de temperatura la care lucreaza.....

Porneste motorul si cat timp este rece loveste-o incerca sa o apesi sau sa o torsionezi( :rusinica: cat se poate, cu mainile goale...)

Mai poti incerca sa o incalzesti cu un uscator de par...Vezi si tabloul de sigurante (daca are asa ceva )si siguranta, mufele , conexiunile care sant raspunzatoare de alimentarea aprinderii(fire topite, urme de incalzire pe mufe....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va pot pune la dispozitie o schema electrica a motocicletei H. cbr, poate desluseste cineva ceva, senzori care ar putea sa faca figuri...etc. si sa-mi spuna mai exact..

 

 

nu merge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va pot pune la dispozitie o schema electrica a motocicletei H. cbr, poate desluseste cineva ceva, senzori care ar putea sa faca figuri...etc. si sa-mi spuna mai exact..

 

 

nu merge...

 

Senzorul de la vibroken!

Incalzeste cu un feon termic capacul din dreapta, de la motor si incearca daca porneste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu

E ceva pe partea electrica, un fir care nu face contact bine, totusi e posibil sa ai probleme cu modulul de aprindere, cand se incalzeste nu mai functioneaza, dupa ce se raceste isi revine iar motorul functioneaza perfect, din ce ai descris cam asta ar fi.

Daca ai posibilitatea fa o proba cu un modul de aprindere bun si daca tot nu merge sa controlezi instalatia electrica, e mai simplu asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

din ce spui tu ar fi bobinele de inductie (nu neaparat toate), stiu ca atunci cand is duse se incing in draci..si nu isi mai indeplinesc rolul, dupa ce se racesc is functionale o perioada pana se supraincalzesc si reiei de la capat, ...sper ..asta am patit cu masina...cand am pus mana pe bobina m a fript si nu are voie..o lasam se racea..si mai mergeam putin ... :rolleyes:

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai probabil este din cauza "pick-up coil", asa cum a spus si @tng mai sus

 

Cam pe unde e pozitionat?se poate umbla la el din exterior sau se desface motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa de benzina e

La fel am avut si eu probleme

Desfa-o si vezi ca nu lucreaza cum ar trebui.

 

am auzit ca nu se mai pune la loc, sau se deregleaza....tu ai demontat-o???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pompa de benzina, cu siguranta, si ai grija, ca te poti pacali... adica o dai jos, o alimentezi si merge (aparent). Dar cand o pui sub sarcina (adica o pui sa traga benzina) da in nas. Pentru o proba provizorie, poti sa pui alimentarea pe direct (adica din rezervor direct in rampa de alimentare a carbelor, fara pompa de benzina). Eu stiu pe cineva care merge si acum fara pompa :rusinica: . Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu e pe injectie?daca e injectie cum sa mearga fara pompa de benzina???

E modelul din 99 si e pe carburatie.Pompa de benzina nu credem ca e defecta pentru ca functioneaza!Am facut mai multe teste pe ea si pompa de benzina functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E modelul din 99 si e pe carburatie.Pompa de benzina nu credem ca e defecta pentru ca functioneaza!Am facut mai multe teste pe ea si pompa de benzina functioneaza.

 

bobinele de iductie se pot manifesta asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc ca e cam greu sa fie bobinele de inductie. Adica... mama 'reaq de coincidenta sa nu mearga toate odata? Baiatul zice ca motorul se opreste brusc, deci ar trebui ca bobinele sa "decedeze" toate odata.

 

Pocnetul in toba dupa pornirile ulterioare e de gaze nearse din incercarile de pornire, auzindu-se la reaparitia scanteii, deci ma gandesc ca benzina ii vine destula. :rolleyes:

 

Tot un senzor general ceva cred si eu ca este care la incalzire face spume, sau contacte imperfecte cum zicea Zidu, care se intampla sa se intrerupa taman dupa ce pleci la drum si dai de denivelari, inertiile pornire-oprire, etc. si sa coincida cu faptul ca motorul e deja cald.

 

Daca il lasi sa mearga la relanti, sa zicem... 10 - 15 minute, se opreste oare?

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica totusi senzorul de la vibroken!!!!!

Se gaseste in capacul de pe dreapta al motorului,care la f4 acopera si ambreiajul (din cite imi aduc aminte)

O poza de la un f2 pentru edificare...

 

Se pare ca poza nu pot sa ti-o dau....

Error Upload failed. Please ask the administrator to check the settings and permissions

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica totusi senzorul de la vibroken!!!!!

Se gaseste in capacul de pe dreapta al motorului,care la f4 acopera si ambreiajul (din cite imi aduc aminte)

O poza de la un f2 pentru edificare...

 

Se pare ca poza nu pot sa ti-o dau....

Error Upload failed. Please ask the administrator to check the settings and permissions

tu zici de senzorul ala care da comanda la bujii?daca zici de ala sa stii ca e schimbat si motorul tot nu merge :rusinica:

Editat de adysme55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu zici de senzorul ala care da comanda la bujii?daca zici de ala sa stii ca e schimbat si motorul tot nu merge :rolleyes:

Senzorul nu da comanda la bujii!!! El trimite semnalul catre CDI !

Fa rost de un service manual, si acolo ai toate valorile, rezistente,metode de a verifica.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc ca e cam greu sa fie bobinele de inductie. Adica... mama 'reaq de coincidenta sa nu mearga toate odata? Baiatul zice ca motorul se opreste brusc, deci ar trebui ca bobinele sa "decedeze" toate odata.

 

Pocnetul in toba dupa pornirile ulterioare e de gaze nearse din incercarile de pornire, auzindu-se la reaparitia scanteii, deci ma gandesc ca benzina ii vine destula. :banana:

 

Tot un senzor general ceva cred si eu ca este care la incalzire face spume, sau contacte imperfecte cum zicea Zidu, care se intampla sa se intrerupa taman dupa ce pleci la drum si dai de denivelari, inertiile pornire-oprire, etc. si sa coincida cu faptul ca motorul e deja cald.

 

Daca il lasi sa mearga la relanti, sa zicem... 10 - 15 minute, se opreste oare?

:rolleyes:

 

Sambata am incercat sa trag de fire, mufe...dar nici un rezultat.

Am pornit-o si am tinut-o la relanti pana a intrat in functiune electroventilatorul, am oprit-o eu, cam 10 -15 min pauza, am pornit-o din nou , iar dupa 2-3 min. s-a oprit pur si simplu ca si cum am oprit-o din butonul off.

Nu a dat nici un semn ca ar ramane fara benzina.

De pornit n-a mai pornit decat dupa vreo 10-15 minute. (dadeam la automat, invartea motorul dar nici un semn..)

 

 

Verifica totusi senzorul de la vibroken!!!!!

Se gaseste in capacul de pe dreapta al motorului,care la f4 acopera si ambreiajul (din cite imi aduc aminte)

O poza de la un f2 pentru edificare...

 

Se pare ca poza nu pot sa ti-o dau....

Error Upload failed. Please ask the administrator to check the settings and permissions

 

In capacul din partea dreapta se afla un singur senzor, pe care l-am schimbat, dar fara rezultat. :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Desfa butonul on -off si curatal si apoi verifica contactul general,eu am avut o problema asemanatoare si am schimbat contactul ,sper sa nu fie si cazul tau

Este o problema care e destul de greu de depistat si ar fi bine sa cauti un electrician auto bun care sa verifice cu aparatul de masura tot sistemul electric de pornire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...