ZYB Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Si cand ma gandesc ca motorul ala era sa il cumpar eu dar am sunat prea tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 cu un minim de cheltuiala se poate rezolv problema rapid si pe termen lung, avem tot ce ne trebuie pe stoc intr-o saptamana maxim motorul este gata de facut multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) @DAFWAY Dupa parerea voastra, intre M600 si M750 (carburatie) care este mai fiabil? Am intalnit pe unu tip cu M600 si a zis ca l-a birjarit (pe o roata) de numa si nu are nimic.. Am vazut ca diferenta intre M600 si M750 este de 4Kg si 9CP... de asta mi-asi lua un M750. Editat Septembrie 4, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 TErminati-va, ca nu e capat de lume. Ce va faceti cand o sa auziti ca problema a aprut din cauza unei bujii care nu functioneaza normal si motoreta in ochii multora este o teapa. Commmon.. @ Lucas : schimba-i bujiile + electrodul care face contact cu fisa, porneste motoreta si vezi daca ai vreun miros de benzina in tobe. @DAFWAY Dupa parerea voastra, intre M600 si M750 (carburatie) care este mai fiabil? Am intalnit pe unu tip cu M600 si a zis ca l-a birjarit (pe o roata) de numa si nu are nimic.. Am vazut ca diferenta intre M600 si M750 este de 4Kg si 9CP... de asta mi-asi lua un M750. La capitolul fiabilitate cele 2 modele sunt aceeasi mancare de peste. Monsterul de 750 are in plus radiatorul de ulei si cei 150cmc, in rest nada. In lucul tau m-as orienta catre modelul cu injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Poate unora le place sa sufle in jiglere , ce atata injectie, doar am la masina daia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Diferenta este nesemnificativa, ambele sunt motorete de generatie veche. In mod sigur vei avea probleme cu el, daca vrei sa te plimbi fara sa te doara capul, cumpara ceva pe injectie cu o vechime de maxim 5-8 ani si numai dupa un test de o persoana abilitata, care sa-ti confirme ca este o motoreta ok. Nu alerga dupa chilipir, daca insisti totusi si vrei o motoreta pe carburatie sa mai ai cel putin 600 euro pentru a putea regla si reconditiona motoreta in cauza. Sunt cateva exemple pe acest forum care stiu despre ce vb. Poate unora le place sa sufle in jiglere , ce atata injectie, doar am la masina daia Daca vrei carburatie, incearca sa o vrei pentru ca iti place, nu pentruca este mai ieftina. Eu am avut un monstru de 900 pe carburatie, la care am atasat un Kit de carburatoare KEIHIN FCR 41, pe care am dat 1000$ plus transportul, aveam un proiect turbo, am renuntat datorita costurilor si am montat intr un final un motor de 1000 ds ie. Care era cu mult peste proiectul meu TURBO si am iesit mult mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Mai pun o intrebare de nestiutor.... Nu se pot adapta carburatoare de la o Japoneza? Mie unul mi-e scarba de electronica pompe de benzina injectoare soc automat.... si ce mai implica.. Cu carburatoare.. parca e mai uman.. Editat Septembrie 4, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Mai pun o intrebare de nestiutor.... Nu se pot adapta carburatoare de la o Japoneza? Mie unul mi-e scarba de electronica pompe de benzina injectoare.... Cu carburatoare.. parca e mai uman.. 1.recomandarea parintilor ducati in ro:) Andu&Cristi este sa iti iei pe injectie motivul este ca intro perioada au cam dat gherla cu carburatoarele si nu ducati ci producatorul dar daca esti pasionat de carburator necesita o intretinere mai delicata si daca ai ghinionul de unele neintretinute atunci se cam complica treaba ca nu e chiar ca la o japoneza...asta nu inseaman ca nu poti lua pe carburator dar sa fii in garada ca pot aparea probleme ...sunt si ducati pecarburatie care merg f bine 2te vad f nehotarat vrei ducati sau nu sincer adaptarea asta insemana multa complicatie si nu creca se merita plust timp si bani @zair...la el e problema mai grava benzina in ulei hmm destul de nasol ce ziceti monsterul meu baga benzina in ulei:|. minunat abia l-am cumparat si au inceput problemele batai in motor, in maneta de ambreiaj...minunat desi e prea tarziu era bine sa mergi cu un cunoscator ducati inainte de a o lua asta ptr data viitoare...dar nu dispera ca sunt solutii au fost aletele si mai grave vb cu Cristi...te cred ca e f neplacut dar ai putina rabdare...succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Sunt hotarat ca vreau monster (imi place cum arata) dar sap sa vad daca o sa ma si dau cu el sau o sa stau sa ma uit la el ce fain arata. Motoru' meu nu m-a lasat niciodata balta.. si asa m-am obisnuit... Acum nu as da nici o avere pe un Ducati.. dar sa stiu ca se poate regla/repara... PS Pentru mine este ca si cum as alege intre o tipa superba care nu face sex (Ducati) si una normala care inghite (Honda). Editat Septembrie 4, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Mai pun o intrebare de nestiutor.... Nu se pot adapta carburatoare de la o Japoneza? Mie unul mi-e scarba de electronica pompe de benzina injectoare soc automat.... si ce mai implica.. Cu carburatoare.. parca e mai uman.. Carburatoarele de pe Monster sunt japoneze (Mikuni). E posibil să meargă. Dar tot nu văd de ce ai vrea așa ceva. Sfatul nostru al tuturora e să-ți iei injecție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Toate inghit dar care sa nu faca sex..mai rar, foarte rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) @zair...la el e problema mai grava benzina in ulei hmm destul de nasol Am avut aceeasi prbl anul trecut, stiu cum e sa te uiti la bula de ulei si s-o vezi in 2 culori. Toate inghit dar care sa nu faca sex..mai rar, foarte rar Editat Septembrie 4, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Carburatoarele de pe Monster sunt japoneze (Mikuni). E posibil să meargă. Dar tot nu văd de ce ai vrea așa ceva. Sfatul nostru al tuturora e să-ți iei injecție. Vreau ceva mai old school, mecanica mai clasica... racire aer carburatoare.. Dar vreau sa si functioneze! Nu vreau electronica vreau sa fie cat se poate de simpla. (totusi fara platini ) Si monstrii din ultima generatie sincer nici nu-mi prea plac.. au si cadrul mai schimbat.. Ma rog mie imi place ala mai vechiut. In cel mai rau caz am sa-mi tin motoru' si am sa-mi strang niste coco sa i-au un parci de monster la 900E. si apoi vad eu care e treaba cu el... ca experiment... un rat ceva.. PS Merge Dnepr si Uralul... asta de ce n-ar merge...? http://www.ebay.com/itm/MIKUNI-38mm-CARBURETORS-Ducati-MONSTER-Weber-Holley-BDST38-B159-B129-B216A-B70-/290726384077 Si tot nu e 600E sau nu cred sa coste cat un injector pompa benzina.. Mie imi e frica de batai in motor, garnituri chiulasa arse, supape arse.. ECU sau cum drECU ii zice ars.. mai ales cand voi fi pe la mare.. releu de incarcare.. dinam ars, sa nu-i sara/ rupa curelele de distributie... Cea mai mica problema mi se pare carburatia.. Editat Septembrie 4, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Monster la 900€ = idee foarte proastă. Poate doar ca "project bike". Va trebui să umbli și să verifici tot: rulmenți (roti, jug, etc.), electrică (bobine), furcă (semeringuri, ulei), consumabile, motor (supape, curele, cutie, garnituri) + ai riscul unui cadru strâmb/sudat sau ceva de genul... Una peste alta, vei ajunge cel puțin la prețul unuia în stare bună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 oricum is incepator am duso cica " la oameni priceputi" de la Ducati " metrotehnica" parca si am aduso acasa avea filtru benzina infundat.. uleiul peste limite.. o bujie nefunctionala.. da m-am lamurit de uni mecanici... inca nu stiu sigur dar pe masura ce o sa desfaca pe ea v-a anunt ce minunatii am patit. nu ca as vrea sa fac reclama proasta sau sa critic pe cei de la metrotehnica, dar cand am dus-o la ei proprietarul, mi-a spus ca este spart senzorul si am precizat la ducati asta si sa faca ceva..da au rezolvat-o au umplut gaurica aia de la senzor cu silicon..de aceea am inrtebat de mai multe ori pe forum de unde pot sa cumpar unul nou si cam toti au raspuns metrotehnica. Poate multi de aicea au fost multumiti de ei, eu am ramas dezamagit + o posibila paguba. Repet nu vreau sa inceapa acuma comentari ca critic respectiva firma sau altele de genu imi spuneam doar patania cu ei. Probabil as fi putut evita chestile astea dar sunt incepator si invat si eu la ureche cum pot. Asfalt uscat la toti si tot respectu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Bai baieti, are careva idee de ce pe site-ul celor de la Termignoni nu apare Ducati ?! .... http://www.termignoni.it/prodotti.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Bai baieti, are careva idee de ce pe site-ul celor de la Termignoni nu apare Ducati ?! .... http://www.termignoni.it/prodotti.php Hehe... Dacă vrei Termi pentru Ducati, trebuie să iei direct de la Ducati. Același lucru și pentru curelele de distribuție: nu poți să cumperi direct de la Gates (fabricantul), trebuie să le iei de la dealer-ul Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 oricum is incepator am duso cica " la oameni priceputi" de la Ducati " metrotehnica" parca si am aduso acasa avea filtru benzina infundat.. uleiul peste limite.. o bujie nefunctionala.. da m-am lamurit de uni mecanici... inca nu stiu sigur dar pe masura ce o sa desfaca pe ea v-a anunt ce minunatii am patit. nu ca as vrea sa fac reclama proasta sau sa critic pe cei de la metrotehnica, dar cand am dus-o la ei proprietarul, mi-a spus ca este spart senzorul si am precizat la ducati asta si sa faca ceva..da au rezolvat-o au umplut gaurica aia de la senzor cu silicon..de aceea am inrtebat de mai multe ori pe forum de unde pot sa cumpar unul nou si cam toti au raspuns metrotehnica. Poate multi de aicea au fost multumiti de ei, eu am ramas dezamagit + o posibila paguba. Repet nu vreau sa inceapa acuma comentari ca critic respectiva firma sau altele de genu imi spuneam doar patania cu ei. Probabil as fi putut evita chestile astea dar sunt incepator si invat si eu la ureche cum pot. Asfalt uscat la toti si tot respectu. Mai bine ca ti-au pus silicon, au stiut ei de ce.. la mine sonda noua de 2 luni cel mult are deja o mica scurgere pe sus prin mufa. O sa-i pun si eu silicon. UFO am avut cred eu norocul sa iau de la un tip foarte neserios de altfel un monster 600 (M300) din 2001 carburatie care merge f bine zic eu, nu am schimbat decat ulei, filtre, sonda de presiune ulei 120 lei si ce am mai stricat de cate ori am cazut cu el. Am facut 10 000km cu el intr-un an si nu am schimbat curelele de distributie asa cum este bine sa le schimbi cand il cumperi. Sunt fan carburatie si nici mie nu-mi place monsterul din ultimii ani. Mi-as lua un 695 dar nu ma impinge nimic sa fac efortul asta, adica monster 600 + 1200-1500 euro. Cauta pe cinveva care detine un monster si sa ti-l imprumute pt o tura, va fi cam greu dar merita incercat. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) @Lucas Ls...din pacatte nu esti singurul nemultumit de metrotehnica dasta zic vb cu cristi sau andu si o sa fie mai bine... @icsu...hehe vezi ca 695 fata de 600 nu e dif doar de 1500eu mai sunt multe plusuri la 695... @ZAIR...bine ca esti tu frumos...din cunostintele mele benzina in ulei inseaman ceva nasol da sigur iomi scapa ceva:) las ca aflu eu:)) @TM UFO...eu tiam mai spus parera mea si a multor de pe aici incearcasa iti iei un Monster 900 si scapi de tioate dubiile si problemele cand o sa mergi cu el o sa uiti cai injectie sau carburatie:)) (glumesc)...si comparatia facuta cu honda nus ce sa zic sau vazut si japoneze stricate asa ca depinde f mult de starea motoretei mergi cu un cunoscator ducati cand o fi cazul daca ai cum...eu am avut un SS900 4 ani si in afara de consumabile nimic motoreta merge si acum f bine ba chiar consider ca am tras de ea in ultimul hal am avut o perioda de stunt uri cazaturi si forje a stat 1 jumate nepornita stii cum a pornit dupa acel an jumate instant cu pofta ...asa ca fii foarte atent ce cumperi...bafta Editat Septembrie 4, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Stie cineva de unde as putea face rost de suruburile de prindere al monopostului pe Monster ? Sau unele asemanatoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) @icsu...hehe vezi ca 695 fata de 600 nu e dif doar de 1500eu mai sunt multe plusuri la 695... Cand am zis ca nu ma impinge nimic sa fac efortul asta nu am vrut sa spun ca nu sunt diferite, altfel de ce mai mi-as fi dorit 695 ? Normal ca 695 este un monster care este mai bun si mai perf decat 600 dar care arata la fel. D-aia zic.. vreau unul dar nu asa de mult incat sa fac efortul asta financiar Editat Septembrie 4, 2012 de icsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Cand am zis ca nu ma impinge nimic sa fac efortul asta nu am vrut sa spun ca nu sunt diferite, altfel de ce mai mi-as fi dorit 695 ? Normal ca 695 este un monster care este mai bun si mai perf decat 600 dar care arata la fel. D-aia zic.. vreau unul dar nu asa de mult incat sa fac efortul asta financiar Ce va place sa va dati cu parerea fara sa aveti habar. Monsterul de 695 ca putere, se compara cu cel de 900 din 2001, insa consumul este de un motor de 600. Benzina in ulei nu poate ajunge decat intr-un singur mod la M600, plutitorul din carburatoare, nu a inchis bine camera de nivel constant si a intrat benzina in admise, a trecut de supapa de admisie(care este stricata in cazul tau, are cancer), a ajuns in camera de ardere, a trecut de segmentul de ardere, apoi de cel de compresie, s a strecurat si de cel de ungere, ajungand in baia de ulei. Tu la acel motor ai mai multe probleme, DACA VREI SA INTELEGI. supapa nu avea voie sa dea drumul la benzina, etc. etc. etc. EU ITI ZIC ASA, DACA VREI SA INTELEGI. PENTRU MAI MULTE DETALI TEHNICE dute la parinti DUCATI Andu si Cristi sau vino la specialisti de la DAFWAY. ISCU asa trebuia sa dai un raspuns daca tot te bagi in discutie, sau poate expresia este NASOL (INSEAMNA CE AM SCRIS EU MAI SUS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Stie cineva de unde as putea face rost de suruburile de prindere al monopostului pe Monster ? Sau unele asemanatoare ? Du-te la Hornbach cu șaua în mână și caută niște șuruburi care să se potrivească. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Ce va place sa va dati cu parerea fara sa aveti habar. Monsterul de 695 ca putere, se compara cu cel de 900 din 2001, insa consumul este de un motor de 600. Benzina in ulei nu poate ajunge decat intr-un singur mod la M600, plutitorul din carburatoare, nu a inchis bine camera de nivel constant si a intrat benzina in admise, a trecut de supapa de admisie(care este stricata in cazul tau, are cancer), a ajuns in camera de ardere, a trecut de segmentul de ardere, apoi de cel de compresie, s a strecurat si de cel de ungere, ajungand in baia de ulei. Tu la acel motor ai mai multe probleme, DACA VREI SA INTELEGI. supapa nu avea voie sa dea drumul la benzina, etc. etc. etc. EU ITI ZIC ASA, DACA VREI SA INTELEGI. PENTRU MAI MULTE DETALI TEHNICE dute la parinti DUCATI Andu si Cristi sau vino la specialisti de la DAFWAY. BUGGY asa trebuia sa dai un raspuns daca tot te bagi in discutie, sau poate expresia este NASOL (INSEAMNA CE AM SCRIS EU MAI SUS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 @DAFWAY...te hotarasti daca eu sa icsu trebuia sa dam raspunsul corect la vrei sa fii mecanic ducatist:)))))) eu nu sunt mecanic specialist ducati dar am ceva cunostinte despre tocmai dasta lam sfatuit ce sa faca ...plus ca eu nu as da diagnosticuri si explicatiile necesare pe forum as faceo la garaj cu clientul asa fac specialistii daaaar fiecare vrea ce face...si aici este forum se baga in discutie cine vrea... sunteti cam comunisti voi cei de la dafway nu prea va place sa isi zica lumea parerileee...da mai dureza pana o sa intelegeti ce inseamana comunitate ducati...oricum succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.