adidas Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Aveti niste teorii cu gumele alea Presiunile se aleg in functie de modelul gumei si de utilizarea lor. In general pentru gumele de strada 2.2 fata si 2.4 spate, e un compromis bun intre manevrabilitate si aderenta. O presiune mai mare in gume inseamna manevrabilitate mai buna dar pata de contact cu solul mai mica, adica aderenta mai mica. Gumele se clasifica si ele in 3 categorii, soft, medium si hard, asta in functie de compound si implicit trebuiesc presiuni diferite. Majoritatea gumelor de strada sunt medium-hard pentru durabilitate. Stunterii, folosesc presiuni mici pentru a avea pata de contact cu solul mai mare iar racerii, presiuni mici la rece, pentru ca un cauciuc de circuit dupa cateva ture ajunge la 100 grade si ii creste presiunea enorm. "Mai nou" exista tehnologia NTEC, care permite folosirea de presiuni mici de 1.5 datorita carcasei cauciucului special concepute. ..m-am saturat sa tastez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Daca ai scris asta si nu ai mentionat probleme clar te-ai descurcat, drumuri scurte gen Giurgiu, Oltenita, Ploiesti, . etc sunt cele mai indicate in cazul tau. Si da, evita sa pleci singura (asta e valabil indiferent de experienta, cu moto nu e niciodata indicat sa fii singur), de asta a fost inventat Zair ! Cuvantul cheie in moto este "experienta", si cel mai important e sa fie experienta personala, nu a altora .. Cel mai indicat pentru orice incepator de la noi (avand in vedere ca scoala si examenul sunt din pacate doar o formalitate) este ca in timp cat mai scurt dupa ce a luat examenul sa faca un curs de perfectionare cum e cel de pe Amckart. Si eu am intentional sa-l fac dar de cand am luat permisul am acumulat vreo 40000 de km si am experimentat multe "extreme" direct in trafic "the hard and dangerous way". Din fericire, am scapat de fiecare data, cu toate astea am avut 2 accidente usoare in Bucuresti in primul an de permis, ambele nu din vina mea dar acum sunt sigur ca in lipsa experientei de atunci, un astfel de curs ar fi facut diferenta. Ca idee, inca il am pe lista, indiferent de experienta pe care cred ca o am, un asfel de curs nu poate decat sa ajute. Problema cea mai mare la tine acum e vremea (temperatura) si cauciucurile (indiferent de presiune, sunt vechi .. ). Ai mentionat ca nu ai simtit ca-ti fuge cauciucul, asta nu inseamna ca e ok .. prima data cand o sa fuga o sa te sperii, nu o sa stii ce sa faci si e mai bine sa nu afli cum e .. Nu as recomanda pentru inceput iesirile mai lungi in grupuri mari pentru ca mai apar si alte probleme gen depasiri prin dreapta, diferente de stil, incurcaturi, "exemple" care nu sunt chiar de urmat (chiar eu am facut ieri o depasire iresponsabila prin care m-am pus si pe mine si pe cel pe care il depaseam in pericol, apropo, inca odada scuze pentru asta ! ) Ca idee, iesirea la piatra arsa nu a fost clar potrivita pentru incepatori, nu s-a mers foarte tare dar nici incet, iar de la sinaia la piatra arsa drumul ne-a surprins de multe ori si aici ii dau dreptate monsteristului, din tot ce a zis el doar poleiul a lipsit, era doar umed in locurile umbrite, dar asfaltul desi nou, plin de praf si alte "impuritati" .. plus o bucata destul de proasta pana la asfaltul cel nou ... plus o bucata mic de off-road Legat de faza cu genunchiul jos .. poti sa ajungi sa mergi ff bine si ff tare si sa nu apelezi niciodata la metoda asta. Se preteaza in special la motocicletele de viteza si se aplica mai mult pe circuit si pe strada in curbe stranse luate cu viteza mare unde motocicleta se inclina foarte mult. Pe scurt o motocicleta de viteza se conduce cu totul altfel decat o motocicleta naked. Eu unul vad inutila aceasta metoda pe monster pe care il asezi pe curbe foarte usor din ghidon (countersteering) si ciclistica excelenta te ajuta sa iei curbele la limita cauciucurilor fara sa-ti modifici pozitia in sa. Asta e doar o parere personala, o parere avizata vei primi de la baietii de la Amckart care stiu ce vorbesc. In poligon sunt deacord ca nu ai ce sa faci, mai ales nu singura, ai deja experienta orasului cat de cat, acum ai si experienta unui drum mai lung .. esti pe drumul cel bun ! Concluzia .. bine ai venit in grupul ducatistilor, ai o motoreta perfecta pentru incepatori si nu numai care te va ajuta si "ierta" (cu toate astea nu o supraestima), inainte de tobe gandeste-te mai bine la acel curs de perfectionare (momentul cel mai bun ar fi inceputul sezonului viitor dupa ce faci revizia si pui gume noi, mai ales ca pe perioada iernii "se uita" multe) si foarte important, nu forta mersul in conditii de sfarsit de sezon, nu esti pregatita pentru a afla cum se comporta motocicleta la limita aderentei, plus ca probabilitatea de ploaie e f mare si combinatia intre temperaturi scazute si asfalt ud nu e chiar cea mai fericita .. mersul pe ud in sine e o cu totul alta poveste si motocicleta se comporta total diferit. Varsta iti da experienta de viata dar nu si de moto Te ajuta in sensul ca teoretic esti mai responsabila dar fiind fata .. asta vine oricum "built in" Sa stapanesti / folosesti sanatoasa motoreta, sa te bucuri de ea si ea de tine fara incidente si .. asfalt uscat ! Se vede ca in weekend n-ai mailuri de dat. In rest.. esti printre singurele persoane la care nu am nimic de comentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 In rest.. esti printre singurele persoane la care nu am nimic de comentat. Si cu toate astea tot ai gasit ceva de comentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Baieti, imi cer scuze ca dau buzna, poate ma puteti ajuta... Daca a schimbat cineva ambreiajul uscat, imi trebuie placile alea uzate. Nu conteaza cat sunt de uzate, cum arata, contra cost evident. Merci! daca nu gasesti la Alex, incearca sa ma cauti pe privat. posibil sa te pot ajuta eu cu cateva. stiu ca aveam pe acasa. 1. asa ca o sa ma interesez de el la primavara. ... 2. Dar evit pe cat posibil, mai ales ca mi se si abureste viziera si trebuie sa merg cu ea intredeschisa. Merci de sfaturi! 1. te pot ajuta cu un amic care are scoala si daca nu ma insel face si cursuri de perfectionare. e super super de treaba. 2. ce casca ai? Aveti niste teorii cu gumele alea Presiunile se aleg in functie de modelul gumei si de utilizarea lor. In general pentru gumele de strada 2.2 fata si 2.4 spate, e un compromis bun intre manevrabilitate si aderenta. O presiune mai mare in gume inseamna manevrabilitate mai buna dar pata de contact cu solul mai mica, adica aderenta mai mica. Gumele se clasifica si ele in 3 categorii, soft, medium si hard, asta in functie de compound si implicit trebuiesc presiuni diferite. Majoritatea gumelor de strada sunt medium-hard pentru durabilitate. Stunterii, folosesc presiuni mici pentru a avea pata de contact cu solul mai mare iar racerii, presiuni mici la rece, pentru ca un cauciuc de circuit dupa cateva ture ajunge la 100 grade si ii creste presiunea enorm. "Mai nou" exista tehnologia NTEC, care permite folosirea de presiuni mici de 1.5 datorita carcasei cauciucului special concepute. ..m-am saturat sa tastez +1 big laic Si cu toate astea tot ai gasit ceva de comentat ie si iei uamini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 1. te pot ajuta cu un amic care are scoala si daca nu ma insel face si cursuri de perfectionare. e super super de treaba. 2. ce casca ai? 1. Merci, mai vorbim mai spre primavara despre asta. 2. Shark Samurai S 500 Air. Nu cred ca pot sa ii pun pinlock vizierei. Am gasit numai pentru alte modele. O sa imi iau la primavara alta "anti-fog" (http://goo.gl/MTFPU). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Cand te decizi, iti fac legatura cu el. Stiu ca sunt un fel de folii care se aplică pe viziera. Eu nu stiu ce fac la anu, daca imi schimb casca. Ca iti dadeam eu un Arai Chaser Ducati. Dar nu stiu daca o sa-mi iau alt Arai RX7 sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Stiu ca sunt un fel de folii care se aplică pe viziera. Eu nu stiu ce fac la anu, daca imi schimb casca. Ca iti dadeam eu un Arai Chaser Ducati. Dar nu stiu daca o sa-mi iau alt Arai RX7 sau nu. Altceva decat pinlockul? Pentru ca daca te referi la ala, ti-am spus care e problema.. ca nu toate vizierele au suport de pinlock. Merci pentru oferta, dar nu cred ca porti marimea S. Problema e ca imi place casca si nu vreau sa o schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) ba da, port marimea S-M. is modelul cu capul mic, si creierul concentrat eu am un RX7 Corsair marimea M si un Chaser marine S Chaser-ul l-a purtat fosta prietena de cateva ori, nu e noua casca dar e in stare buna. mie mii indiferent. oricum vreau sa imi schimb casca, adica sa mai iau un RX7 si sa o tin actuala pt pasager(cand iau) ca de pinlock-ul pt a ta, stia ca erau niste folii speciale, pt castile fara suport. Editat Octombrie 22, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 ba da, port marimea S-M. is modelul cu capul mic, si creierul concentrat eu am un RX7 Corsair marimea M si un Chaser marine S Chaser-ul l-a purtat fosta prietena de cateva ori, nu e noua casca dar e in stare buna. mie mii indiferent. oricum vreau sa imi schimb casca, adica sa mai iau un RX7 si sa o tin actuala pt pasager(cand iau) ca de pinlock-ul pt a ta, stia ca erau niste folii speciale, pt castile fara suport. Am inteles. ) E posibil sa imi iau o folie de-aia atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 @Petitlutin...poate mai inteles gresit un pic nu e rau ca intrebi despre starea unui drum eu spuneam ca nu ar fi trebuit sa intrebi d p d v daca e ok drumul ptr incepatori la asta mam referit eu... prin afara la scolile moto te duc mai prin toate tipurile de drum adica national cu munte sa fara depinde de zona ...autostrada si traficul urban si nu o data daca sar proceda si pe la noi asa tu de ex ai fi fost pregatita suficient ca sa faci acel drum... Te-am inteles perfect! De aceea am ilustrat si exemplul cu scoala pe Transfagarasan. Nu stiam ca in strainatate chiar se face asa ceva. Stiam ca te duce direct in trafic, dar nu si de excursii in afara orasului. Oricum, mai e cale lunga pana or sa ajunga si scolile de la noi la nivelul asta (daca or sa ajunga). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 @adidas ...ai uitat un factor important la alegerea presiunii ....pilotul Factori sunt mai multi. Dar cum influenteaza piotul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Factori sunt mai multi. Dar cum influenteaza piotul? Greutatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warhammer23 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) Salut. CRed ca s-a mai discutat despre pasii de inmatriculare asa ca va rog daor sa imi spuneti daca aceste info inca mai sunt de actualitate. http://www.motocicli...in-strainatate/ si aici /index.php?/topic/189864-inmatricularea-unui-motor-din-importghid-pas-cu-pas/ Astazi am rezolvat acestea - rar trecut si am talon separat cu itp + certificat de autenticitate (343 lei mi-a luat -Voluntari) - fisa de inmatriculare ( 8 lei din Pipera) - tradus si legalizat actele - 134 lei Bun. Ma intereseaza daca pot continua lista... de exemplu: -am nevoie de dovada intrarii in tara? -am nevoie sa tradus+legalizez contractul de vanzare cumparare? Editat Octombrie 22, 2012 de warhammer23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Are cineva idee unde gasesc un bord stricat de monster (intre 2005 si 2008), poate sa fie in orice stare, ma intereseaza doar rama cu geamurile, aia tre sa fie intacta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) Salut. CRed ca s-a mai discutat despre pasii de inmatriculare asa ca va rog daor sa imi spuneti daca aceste info inca mai sunt de actualitate. http://www.motocicli...in-strainatate/ si aici http://www.motocicli...hid-pas-cu-pas/ Astazi am rezolvat acestea - rar trecut si am talon separat cu itp + certificat de autenticitate (343 lei mi-a luat -Voluntari) - fisa de inmatriculare ( 8 lei din Pipera) - tradus si legalizat actele - 134 lei Bun. Ma intereseaza daca pot continua lista... de exemplu: -am nevoie de dovada intrarii in tara? -am nevoie sa tradus+legalizez contractul de vanzare cumparare? Poti continua. Ai nevoie si de contractul de vanzare-cumparare sa fie tradus si legalizat. Iti trebuie la DITL si la ANAF. Vezi ca nu e ANAF-ul de sector, ci cel din C.A. Rosetti (et. 2, ghiseul 12). Eu am scapat doar cu traducerea (cu stampila unui traducator autorizat), dar doamna ciufuta de la ghiseu a strambat din nas, zicand ca trebuia legalizata la notar.. dar dupa cum se vede, merge si fara. Eu merg maine la politie sa imi iau nr. permanent. Pana acum nu mi-a trebuit dovada intrarii in tara, dar cel mai probabil o sa imi trebuiasca maine. Editat Octombrie 22, 2012 de PetiteLutin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Are cineva idee unde gasesc un bord stricat de monster (intre 2005 si 2008), poate sa fie in orice stare, ma intereseaza doar rama cu geamurile, aia tre sa fie intacta si eu rascolesc netul in cautarea unui bord. daca in cautarile mele gasesc ceva, te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 si eu rascolesc netul in cautarea unui bord. daca in cautarile mele gasesc ceva, te anunt. Multam, la mine tre sa fie neaparat dupa 2005 ca are altfel de prinderi si nu se potriveste rama de la modelul vechi, chiar daca aparent sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Are cineva idee unde gasesc un bord stricat de monster (intre 2005 si 2008), poate sa fie in orice stare, ma intereseaza doar rama cu geamurile, aia tre sa fie intacta in romania sunt putine sanse sa gasesti. pe Ebay ai cele mai multe sanse. iti recomand sa cauti pe ebay.de sau ebay.co.uk ori ebay.it daca nu pe subito.it si cred ca te-ar ajuta eugen pe partea de Italia. pe Germania cred ca te pot ajuta eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Multam, la mine tre sa fie neaparat dupa 2005 ca are altfel de prinderi si nu se potriveste rama de la modelul vechi, chiar daca aparent sunt la fel. Multam, la mine tre sa fie neaparat dupa 2005 ca are altfel de prinderi si nu se potriveste rama de la modelul vechi, chiar daca aparent sunt la fel. am notat! e cam greu cu bordurile astea... nu prea le gasesti la preturi onorabile eu sper sa avem noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Greutatea Era singura posibilitate Dar eu zic ca asta e sarcina suspensiilor, a arcurilor mai exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 pe partea de germania mai mult eu as putea sa va ajut daca gasiti ceva cu mare placere ... ii fur combinatia lui crazy devil da ma, uite acuma cand ziceam si eu ca prind combinatia sa fac un ban ca sa-mi iau 1098, tu te bagi peste mine. huoooooooo Era singura posibilitate Dar eu zic ca asta e sarcina suspensiilor, a arcurilor mai exact. dar si presiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 daca ne referim strict la mersul stradal, unde cauciucurile ti le umflii singur, nu iti sunt umflate la boxe, greutatea motociclistului (este mult spus pilot) nu este importanta mai mult decat informatia pe care o detine sau nu acel motociclist si daca acea informatie este corecta sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 corect. deja ne aruncam in setari race la uz stradal, si asta nu o vor simti cei care rod guma dor pe mijloc. sunt multi care schimba 10 de cauciucuri fara a vedea vreo diferenta intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warhammer23 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 @ PetiteLutin - Ms frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 @ PetiteLutin - Ms frumos. Cu placere! Ti-am detaliat in PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.