Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

On 1/12/2023 at 12:31 AM, kevo82 said:

Stiu ca un motor pe care il poti impinge la extrem, fara sa te puna in pericol, este in general mai fun decat unul cu care mereu trebuie mereu avuta grija pentru ca are cuplu prea mare.

 

Depinde ce te interesează mai mult și ce vrei de la motocicletă. O plajă de performanță mai largă și un motor mai brutal, sau o motocicletă mai ușoară, mai fun și mai agilă. La fel ca și la auto - o mașină mai ușoară va fi mai fun pe curbe, chiar dacă nu are motor la fel de potent ca un GT.

 

Personal M1200 mi se pare mai versatil dar ceva mai "bătrânesc". Există un motiv pentru care M1200 nu se mai fabrică iar noul Monster este destul de apropiat de 821.

 

On 1/12/2023 at 12:31 AM, kevo82 said:

Ce capac recomanzi sa iau? Cu ce ajuta o husa textila?

 

Decât să iei capac mai bine iei rezervorul cu totul. Personal am mers pe varianta husă pentru că nu pierdea foarte mult lichid iar scopul principal era să nu stropească pe motocicletă, fiind coroziv. A fost o rezolvare simplă și ieftină a problemei.

 

image.thumb.png.7950d82e407fee0b327da3dc82d07d28.png

 

Schimbul rezervorului este mai complicat, mai costisitor și nu garantează că nu vei avea aceeași problemă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Recunosc că producătorul are o tehnologie de avangardă! Nu am întâlnit până acum nici un rezervativ de lichid care să sufere de așa ceva la nici o motocicletă care mi-a trecut prin mână. Drept că majoritatea sunt/au fost jafoneze. 

Pe bune, să nu poți face un rahat de borcan care să nu curgă?!? :moron:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vina este a celor de la Brembo, ca furnizor. Problema am întâlnit-o la două mărci moto diferite care aveau același borcan și pompă de la ei.

 

21 hours ago, PzKpfW said:

Decât să iei capac mai bine iei rezervorul cu totul.

 

Acum că mă gândesc, ai putea probabil să rezolvi și schimbând doar capacul. Problema este legată de deformarea capacului, deci unul metalic ar trebui teoretic să rezolve situația. Merită încercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De regulă se rezolvă cu capac de metal. Am un cunoscut cu cont aici care a scăpat de problemă în acest fel.

 

Pe de altă parte, din experiența mea, dacă nu mergi multe ore pe temperaturi mari sau nu lași motocicleta în soare timp îndelungat, nu prea ai probleme de acest gen. Eu le evit cu un compromis la soluția propusă de @PzKpfW, și anume manșete din cele folosite la tenis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, Kagemusha said:

dacă nu mergi multe ore pe temperaturi mari sau nu lași motocicleta în soare timp îndelungat, nu prea ai probleme de acest gen.

 

Vara e cam inevitabil să nu stea în soare, capacul e negru, iar lichidul se încinge. Dacă mergi molcom prin oraș nu ai probleme, dar dacă ieși la o tură pe curbe la 30℃+ se deformează vizibil prostia aia de capac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

prostia aia de capac

Mulțumesc  :bigstar:

Plm  dacă eu comand un borcan la gigi frână și el îmi livrează un 💩 îi dau cu el în cap și comand altul la Vasile! Tu cumperi un Duca(ca)ti, n-ar trebui să te intereseze că borcanul e făcut de brembo ceuncen!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
On 5/15/2021 at 10:02 PM, adidas said:

Daca faci si conversie la 520 cu -1 pe fata si +2 pe spate, deja e o bestie.

Poti te rog sa dai mai multe detalii despre conversia la 520?

14 fata 48 spate, dar de unde cumpar, ce brand e recomandat, ce lant…?

 

Nu ma intereseaza viteza finala, prefer acceleratia mai buna.

Dupa conversie va fi posibil sa fac power wheelie doar din acceleratie (no clutch)?

 

Ce alte upgrade-uri recomandati pt Monster 821 din 2020?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

520 e grosimea lantului, in general motoretele vin cu 525. Se traduce printr-o masa mai usoara a lantului si pinioanelor. In functie de rapoartele tale, daca scazi -1 pe fata si adaugi pe spate +1, +2 scade top speedul si creste cuplul. Exista un grafic pentru a afla raportul ideal, nu poti alege chiar orice.

Mergi la GRG la service si te servesc baietii de acolo.

 

edit: eu stock aveam 15/40, am trecut la 14/41 si era alta motoreta, mult mai responsiva, piscam putin acceleratia si fata se ridica. Dar eu nu pentru asta am schimbat rapoartele ci pentru ca intr-a doua, la manevre gen giratorii simteam ca e in treapta gresita.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, kevo82 said:

Dupa conversie va fi posibil sa fac power wheelie doar din acceleratie (no clutch)?

 

Dacă vrei să faci wheelie-uri, învață să lucrezi cu ambreiajul și cu frâna spate. Cele din gaz sunt mai greu de controlat și de ținut, și se limitează de obicei la "broscuțe".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 minutes ago, GoodKat said:

Salutare! Ma intereseaza sa cumpar urmatoarele:

 

Sursa cea mai bună pentru asemenea piese este ebay. Poți încerca și la Dafway. Nu-i recomand pentru service, dar știu că aveau la un moment dat multe piese dezmembrate de Ducati. Pentru far și parbriz, vezi că sunt cam scumpe dacă le vrei originale - cam 150€ bucata.

  1. Vezi dacă ai nevoie de varianta cu control de far sau nu. La 2005 cred că este fără, deci se potrivește și de 696/796. Uite una aici.
  2. Sunt câteva pe ebay, pune filtru pe Europa. Vezi și pe motorparts-online.com
  3. Este unul la 80€ pe ebay, sari pe el. Altfel sunt lejer peste 100.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Va salut, sper ca nu sunt chior si nu am vazut topic cu Diavel, daca este ma scuzati. Caut de ceva timp un Diavel si am gasit acest anunt:

 https://www.olx.ro/d/oferta/ducati-diavel-1260s-IDiaKvo.html?isPreviewActive=0&reason=seller_profile&sliderIndex=0,  daca cumva stiti ceva de el, va rog sa imi lasati un cuvant. mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut! Monster 1000 DS sie 2006:

Scade turatia de idle cand ajunge pe la 85 de grade. 

Ba mai si moare cand nu mai e in sarcina (scoasa din viteza sau ambreiaj tras)

 

A mai patit careva asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

softul este cel original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, nike a spus:

softul este cel original?

 

Nu stiu, am bagat diagnoza in el pare virgin ecu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...