Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua. AM devenit si eu proaspat posesor de Monster. an 2000 cap 750cc. dar am o problema trage foarte greu parca merge in un singur piston, da o bujie miam dat seama ca e dusa si plus de asta filtru de benzina era plin plin de rugina apa pana si un gandacel.Faza ciudata e ca a fost la revizie in Bucuresti la reprezentanta acum o luna la fostul proprietar. Maine am sa schimb acestea doua ar putea fi si alte probleme?. multumesc a da aceasta este motocicleta.

 

din poze imi dau seama ca are MIV GP ?

 

vroiam si eu sa mi le iau. sper sa te vedem pe la academie sa aud si eu cum toarce motorul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca mi-am facut introducerea,poate primesc si eu un sfat in legatura cu anvelopele..

Stock am 160/60-17 spate si 120/60-17 fata...

Am gasit de curand un set Bridgestone 130/70 fata si 185/55 spate..Intrebarea mea este: pot sa montez astea noi fara sa am probleme?(ca si dimensiuni de incadrare merg)

 

Te deranjeaza atat de rau ca ai un cauciuc subtire pe spate? sau trebuia schimbat..

 

1. Astea cu anvelopele,o sa le incerc..cel putin 100-200 km..ceva viraje ..dar nu o sa ma dau foarte tare..

2. Iar cu filmul..tocmai la asta ma refeream ..o sa iau pe cineva sa ma filmeze din spate..;)

Ms.de sfat.

 

Acum ai simtit diferenta intre modelul de 160 in comparatie cu cel de 180? :D

 

O sa ai probleme cu ciclistica ( o sa fie mai bombate anvelopele )...daca esti echilibrist nu e nici o problema ( zic din auzite - peronal merg pe stock ). :cheers:

 

E o mare diferenta intre cele 2 cauciucuri, personal 160 pe spate mi a placut mai mult decat 180. :cheers:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei cand schimbi gumele uzate cu altele noi prima reactie ar trebui sa fie gen "uaaau,super" a ta este "mda, nu se comporta ciudat"... e de inteles reactia ta cu gumele alea de 180. presiunea din cauciucuri se verifica cu cauciucurile reci si oscileaza in functie de greutatea ta, pasager, bagaje...

doar pilot 2.1-2.3 fata si 2.2-2.4 spate. pilot+pasager 2.4-2.6 fata si2.5-2.7 spate. aceste valori se aplica la "dimensiunile recomandate".

 

Pai el nu a pus gume noi....Nu vezi ce opinci obosite a pus????...plus 180 ala pe spate care e groaznic la monsterul de 600 :cheers:

 

Hai ca am fost rautacios.

Editat de doctorucuducati
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asa face da rateuri si bubuiuri. mulumesc mult maine am sa rezolv astea sa vad ce se intampla.

 

si injectoarele unde se afla?

 

Are dreptate Eugen: M750 a avut injecție doar din 2002. Tu ai două carburatoare Mikuni.

Mergi cu ele la sincronizat - și ar fi de preferat să schimbi ambele bujii odată.

 

Azi am schimbat anvelopele..din ce am obs.nu s-au comportat "ciudat" inca..sper sa ramana asa..

 

Poze cu Jucaria mea:X

post-68471-0-07082300-1341681039_thumb.jpg

 

Nu poți să ai încă termeni de comparație. Bagă-te pe curbe cu gumele astea, apoi pune-ți 160. O să simți sigur diferența.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Pt ca lucrurile frumoase trebuie pregatite din timp ma gandeam in felul urmator :

 

O iesire de 2 zile a DesmoRiders Romania in WEEKEND-UL 4 / 5 AUGUST pe cele mai frumoase drumuri de pe la noi ( Transalpina si Transfagarasan ) :)

 

Traseul ar fi asa :

 

post-20029-0-34156400-1341829648_thumb.png post-20029-0-77897500-1341829750_thumb.png

 

Sambata seara sa facem oprire la Sibiu ( in functie de numarul de participanti ma pot ocupa eu sa gasim o cazare ieftina si frumoasa cu loc de parcare pt moto, vb sa ne pregateasca o masa mare , bineinteles daca ne vom strange )

 

Pentru deplasare exista 3 variante :

 

1. Varianta de a merge in grupuri de cate 3 maxim 4 ( si intalnirea pe traseu in diverse puncte pe care le stabilim inainte )

2. Varianta de a merge in grup, atatia cati ne vom strange ( dar aici din punct de vedere mers va trebui sa impunem reguli stricte de deplasare, , persoana care va sta prima si va impune viteza maxima , cand se depaseste, stie traseul .etc) Am vazut duminica pe cei de la HOG si am ramas masca atunci cand am vazut ca erau 14 insi in grup pe DN1. Daca ei pot cu siguranta putem si noi!

3. Varianta de a merge fiecare pentru el si intalnirea la cazarea de la Sibiu - Aici este valabil pentru cei care sunt mai "teribilisti" cu viteza , se pricep mai bine sa se dea pe curbe etc.

Regula generala a iesirii este - " SA NE SIMTIM BINE SI SA NE INTOARCEM SANATOSI ACASA" asa ca cei care nu vor sa respecte anumite reguli de grup sa voteze pentru varianta 3.

 

Sincer, imi doresc sa optam pentru varianta 2 . Chiar daca va fi nevoie sa mergem ca niste batranei , ESTE MAI SAFE si din experienta WDW2012 este mai frumos.

 

Postati si voi aici cine este interesat si sa voteze pe ce varianta de deplasare doreste . Voi face eu o centralizare, cu cazarea sa vorbesc sa caut cele mai ieftine variante, etc.

 

Va salut :cheers:

 

P.S : de asemenea pana atunci, sper sa venim cu o mica schimbare a imaginii clubului ( masuri luate de Blondu' - am dat in lucru la creatie :) ) si sa finalizez filmul de WDW2012 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

(...)

 

E foarte bună inițiativa cu organizarea din timp.

 

Am doar două remarci de făcut:

  1. Nu suntem HOG (nici ca nivel mediu de xp, nici ca ritm, nici ca stil) și va fi greu să ne descurcam în cârd mare. Părerea mea smile.gif
  2. Transfăgărășan pentru mine e exclus: am fost anul trecut și e dezastru între Vidraru și Curtea de Argeș: cratere peste tot, un chin (și-mi vine greu să cred că l-au reparat între timp...). Propun mai bine retur pe Cheia/Siriu.

beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte bună inițiativa cu organizarea din timp.

 

Am doar două remarci de făcut:

  1. Nu suntem HOG (nici ca nivel mediu de xp, nici ca ritm, nici ca stil) și va fi greu să ne descurcam în cârd mare. Părerea mea smile.gif
  2. Transfăgărășan pentru mine e exclus: am fost anul trecut și e dezastru între Vidraru și Curtea de Argeș: cratere peste tot, un chin (și-mi vine greu să cred că l-au reparat între timp...). Propun mai bine retur pe Cheia/Siriu.

beer.gif

 

1 - ok, ne organizam impreuna la mers, sa fie ok pt toata lumea. Cel mai bine discutam la academie miercuri.

 

2 - Am evitat Transfagarasan - Vidraru. Am propus urcare din DN-ul Sibiu - Brasov - pe la Cartisoara si coborare inapoi in DN cu directia Brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - ok, ne organizam impreuna la mers, sa fie ok pt toata lumea. Cel mai bine discutam la academie miercuri.

 

2 - Am evitat Transfagarasan - Vidraru. Am propus urcare din DN-ul Sibiu - Brasov - pe la Cartisoara si coborare inapoi in DN cu directia Brasov.

 

Corect, cel mai bine discutăm față în față la Academie.

 

PS: sorry, n-am fost atent la partea cu Transfăgărășanul: dacă știi tu că e bun drumul pe acolo, I'm in. thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers intr-un grup de vreo 150 motociclete, Bucuresti-Brasov si totul a fost OK. Daca acei motociclisti care merg intr-un grup au notiunile de baza despre mersul in grup, totul e in regula si nu exista motive de ingrijorare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu adidas, daca detii notiunile de mers in grup nu ar trebui sa fie nici o problema.. nu inteleg de ce atata retinere cand vine vorba de mersul in grup.

"persoana care va sta prima si va impune viteza maxima " - cred ca viteza o impune ultimul, pentru ca daca ultimul ramane in urma grupul il asteapta.. cel putin asa este in grupurile in care merg eu.

PS: ma bag la traseu daca se merge cu o viteza medie decenta - max 80 in localitati si un max 130 in afara.. ca medie ma refer.. Mersul meu este 60-70 in loc si 100-120 in afara

Editat de icsu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers intr-un grup de vreo 150 motociclete, Bucuresti-Brasov si totul a fost OK. Daca acei motociclisti care merg intr-un grup au notiunile de baza despre mersul in grup, totul e in regula si nu exista motive de ingrijorare.

 

 

Merci de post. Nu am stiut de aceasta deplasare. Notiunile de baza le putem discuta intr-una din intalnirile de la Academie si atata timp cat avem oameni cu experienta in fata si in spate, care stiu sa respecte limitele de viteze stabilite totul o sa fie ok.

 

Pentru varianta de deplasare - din confirmarile pe care le am pana acum ( pt ca mai am un mail facut catre alti 10 care nu intra pe forum ) se va merge pe varianta cu grupuri de cate 3-4-5 persoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai el nu a pus gume noi....Nu vezi ce opinci obosite a pus????...plus 180 ala pe spate care e groaznic la monsterul de 600 :cheers:

 

Hai ca am fost rautacios.

aoleu, sunt si uzate? pai atunci cu atat mai naspa. omul a cerut sfaturi, voi i le-ati dat iar el a facut ce a crezut de cuviinta. in cazul asta nu ai fost deloc rautacios. hai sa ne vedem sanatosi, fara motoare, la o bere la pardon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: ma bag la traseu daca se merge cu o viteza medie decenta - max 80 in localitati si un max 130 in afara.. ca medie ma refer.. Mersul meu este 60-70 in loc si 100-120 in afara[/font]

 

si eu si alex o sa participam, doar sa nu apara ceva neprevazut atunci, multumim andrei pt org.

 

PS: o viteza medie de 130 afara este destul de mult... trebuie sa tragi bine de tot de monsterul de 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am zis maxim.. am si specificat mersul meu.. nu stiu cu cat merg ceilalti, daca ei merg putin mai repede ca mine pot sa ridic viteza in anumite limite.

Daca un grup depaseste cu mult viteza mea de mers nu merg in acel grup. Simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te deranjeaza atat de rau ca ai un cauciuc subtire pe spate? sau trebuia schimbat..

 

 

 

Acum ai simtit diferenta intre modelul de 160 in comparatie cu cel de 180? :D

 

 

 

E o mare diferenta intre cele 2 cauciucuri, personal 160 pe spate mi a placut mai mult decat 180. :cheers:

 

Nu cred ca e "mai bine" 160..personal cred ca 180 are o alta stabilitate..si un - la viteza.

 

Pai el nu a pus gume noi....Nu vezi ce opinci obosite a pus????...plus 180 ala pe spate care e groaznic la monsterul de 600 :cheers:

 

Hai ca am fost rautacios.

"opincile" sunt anvelope bune,cam 90 % noi..numai ca nu trebuie sa fii "doctor" sa vezi asta.

 

Nu esti rautacios deloc,numai ca ai o zi proasta,probabil ca esti un fel de "Dr, Ciomu" al mobrelor..

Hai ca nu am fost rautacios;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu adidas, daca detii notiunile de mers in grup nu ar trebui sa fie nici o problema.. nu inteleg de ce atata retinere cand vine vorba de mersul in grup.

"persoana care va sta prima si va impune viteza maxima " - cred ca viteza o impune ultimul, pentru ca daca ultimul ramane in urma grupul il asteapta.. cel putin asa este in grupurile in care merg eu.

PS: ma bag la traseu daca se merge cu o viteza medie decenta - max 80 in localitati si un max 130 in afara.. ca medie ma refer.. Mersul meu este 60-70 in loc si 100-120 in afara

 

Sincer, nici eu nu inteleg care este treaba cu retinerea mersului in grup, dar exista. Probabil ca sunt persoane care nu pot / nu vor sa respecte regulile. Exemplu - eu pot sa merg cu limitele de viteza impuse legal, DAR am prieteni foarte buni care nu vor sa le respecte, pt ca se simt mai confortabil daca merg tare, mult mai sustinut decat merg eu! Fiecare cu stilul sau.

 

Ideea este ca vom gasi variante, astfel incat toata lumea sa se simta safe si confortabil, fie ca se merge cu limitele impuse de lege sau fie ca vor dori sa mearga mai tare. De aceea vor fi mai multe grupuri de cate 3,4,5.

 

Dar esenta , banuiesc ca se intelege - o iesire a clubului... sa se poata si la noi, nu doar la HOG.

 

Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, nici eu nu inteleg care este treaba cu retinerea mersului in grup, dar exista. Probabil ca sunt persoane care nu pot / nu vor sa respecte regulile. Exemplu - eu pot sa merg cu limitele de viteza impuse legal, DAR am prieteni foarte buni care nu vor sa le respecte, pt ca se simt mai confortabil daca merg tare, mult mai sustinut decat merg eu! Fiecare cu stilul sau.

 

Ideea este ca vom gasi variante, astfel incat toata lumea sa se simta safe si confortabil, fie ca se merge cu limitele impuse de lege sau fie ca vor dori sa mearga mai tare. De aceea vor fi mai multe grupuri de cate 3,4,5.

 

Dar esenta , banuiesc ca se intelege - o iesire a clubului... sa se poata si la noi, nu doar la HOG.

 

Va salut.

Eu vad simplu problema.. daca cineva merge mai tare e in fata si se duce singur.. deci grupul mergand normal/safe e in ok si in siguranta. Daca eu merg normal/safe si grupul merge cu viteza a pai sa se duca. Eu raman in urma.

Prefer sa mearga tare decat de plictiseala ca merge incet sa faca glume sau figuri si sa sperie sau sa darame pe cineva. Nu cred ca e o problema mersul in grup atata timp cat se merge ca la carte.. in zig-zag si cu bun simt. Cui ii arde de dat tare sa o ia inainte, sa se detaseze de grup. Eu unul abia astept sincer, mai ales ca zilele astea schimb kit-ul lant, ulei si filtre . Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel ami bine e grup din "echipe" vor fi care nu vor avea stare sa mearga in acelasi pas cu grupul. unu cu vitezana nu va avea acelasi feeling cu cel de pe monster, sau invers. cred ca in functie de numarul total, 2-3grupuri ok. cei ce vor sa traga mai neortodox stau in fata, cei ce vor plimbare lejera unde sunt si fete, vor sta in grupul din spate.

 

ideia cu: care vrea sa forjeze, sa plece inainte pe barba sa... ar insemna o destramare a grupului. cel mai bine s-ar face planul in functie de drum, si se propune(chiar si din mers) care se alatura la grupul mai rapid pe anumite sectoare de drum.

 

regulamentul cred ca trebuie stabilit la cafeaua de grup dinainte plecarii, pt a evita eventualele neintelegeri pe traseu.

 

daca era mai tarziu in august, m-as fi bagat si eu probabil, dar primul weekend nu am cum.... sau poate ma razgandesc. :scratch: :rolleyes:

 

din pacate nu :( sunt din bistrita de tors extraodinar. A si multumesc celor care m-au informat cu filtrele am rezolvat problema merge super incepe sa imi fie frica sa ma mai urc pe el :)))

deci cam am avut dreptate. la fel si la mine, ma speriam de ea dupa aia. parca nu-mi cunosteam motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e "mai bine" 160..personal cred ca 180 are o alta stabilitate..si un - la viteza.

 

 

"opincile" sunt anvelope bune,cam 90 % noi..numai ca nu trebuie sa fii "doctor" sa vezi asta.

 

Nu esti rautacios deloc,numai ca ai o zi proasta,probabil ca esti un fel de "Dr, Ciomu" al mobrelor..

Hai ca nu am fost rautacios;)

stii ce e trist? trist este ca toti ti-au raspuns la intrebari si ti-au facut recomandari de luat in seama dar tu nu, batman, batman. trist este ca esti rautacios cu cel care ti-a spus ceea ce gandim toti: ai zbarcit-o grav cu alegerea gumelor.toate raspunsurile au fost bine intentionate. termenul de opinca nu este jignitor, este exact cu ce ti-ai incaltat mobra. ai cerut sfaturi le-ai primit, ai cerut pareri le-ai primit. accepta-le asa cum sunt pentru ca nu te ia nimeni la misto, asta e adevarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce e trist? trist este ca toti ti-au raspuns la intrebari si ti-au facut recomandari de luat in seama dar tu nu, batman, batman. trist este ca esti rautacios cu cel care ti-a spus ceea ce gandim toti: ai zbarcit-o grav cu alegerea gumelor.toate raspunsurile au fost bine intentionate. termenul de opinca nu este jignitor, este exact cu ce ti-ai incaltat mobra. ai cerut sfaturi le-ai primit, ai cerut pareri le-ai primit. accepta-le asa cum sunt pentru ca nu te ia nimeni la misto, asta e adevarul.

 

Nu-i nimic trist in asta.Am multumit pt raspunsuri si toate cele,dar alegerea finala este a mea,daca am gresit imi asum tot,numai ca sfatul "doctorului" nu este tocmai ce se vrea a fi,are o alta directie..ma rog..multumesc si tie pt sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzati ca ei tot off topic sunt. mai am o intrebare eu am tobe mivv gp ce se intampla daca scot amortizoarele de la capat? adica se intampla ceva pe la motor sau ceva rau?

nu se intampla nimic. ti-ar mai creste putin puterea pt ca evacuarea e mai libera. dar asta trebuie sincronizate carburatoarele dupa tobe. suna mai frumos si ce se poate intampla mai urat, e sa te opreasca politia(depinde cat de galagioase sunt) aaaaa si iti creste consumul.

 

dar astea cu puterea/consumul sunt foarte putin sesizabile. gen cateva procente diferenta fata de inainte. poti incerca si vei vedea daca e ok sau nu.

 

nu musca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...