Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

are cineva un releu de incarcare in 2 faze? sau are ideie ce voltaj trebuie sa scoata alternatorul?

 

imi prajeste orice releu pun.

intre 40 si 70. releul de incarcare defapt este un regulator. care mentine 14 v. nu prea are cum alternatorul sa ti arda regulatorul. alta i problema la tine.

 

 

Dezmembreaza cineva un ST2 sau ST4? Am nevoie de semighidoane. Pozitia ma ucide :D

am eu. da mi un telefon marti sa ti spun un pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dezmembreaza cineva un ST2 sau ST4? Am nevoie de semighidoane. Pozitia ma ucide :D

Ce diametru au jambele sus? Parca 50.

Daca da, poti pune niste ghidoane raised de la orice producator aftermarket.

Sau... le pot face :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

posesori de Monster, imi puteti confirma ca discurile de pe Monster 620 sunt de 320mm? (Brembo OEM) si ca vin si pe alte motoare (gen 748/916/996 sau Aprilia RSV Mille/Tuono) ?

 

Am impresia ca unele superbike uri de la Ducati au aceeasi etrieri/discuri cu RSV ul? 996 are aceeasi etrieri cu RSV '99-'00 cumva? Iar 998 cu RSV '01-'03 ?


(vorbesc de etrieri/discuri fata,evident)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Ancuta, ms de link, da Monseru tau si Tuono V4R sunt generatii noi...


eu ma refer la generatiile de motoare '99-'03, care au in comun etrierii si discurile.

Da' ms oricum.

PS: faina tare jucaria ta:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posesori de Monster, imi puteti confirma ca discurile de pe Monster 620 sunt de 320mm? (Brembo OEM) si ca vin si pe alte motoare (gen 748/916/996 sau Aprilia RSV Mille/Tuono) ?

 

Am impresia ca unele superbike uri de la Ducati au aceeasi etrieri/discuri cu RSV ul? 996 are aceeasi etrieri cu RSV '99-'00 cumva? Iar 998 cu RSV '01-'03 ?

 

(vorbesc de etrieri/discuri fata,evident)

teoretic daca nu a intervenit cineva. ai dreptate in ce spui. insa trebuie sa fi atent la distanta de prindere a etrierului pe jamba.

fara sa te asiguri nu poate nimeni sa ti gatanteze ca sunt lafel.

mai difera modelul placutei de fran. prinderea la unele este intr un singur punct. altele in 2 puncte.

trebuiesc verificate cu atentie inainte sa dai un verdict.

off set poate fi altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre 40 si 70. releul de incarcare defapt este un regulator. care mentine 14 v. nu prea are cum alternatorul sa ti arda regulatorul. alta i problema la tine.

 

 

am eu. da mi un telefon marti sa ti spun un pret.

 

asta mi-a zis si Cristi, si-mi aduceam aminte si eu ca e ceva intre 40 si 75Volti. la mine scotea 140 Volti. am schimbat azi alternatorul de pe motorul vechi. am pus releu si vad ca merge brici. sper sa nu-mi mai faca vreo surpriza.

ardea tot ce puneam. orice releu il ardea.

 

am avut Xenon pe ea si desi imi tot ardea siguranta la lumina, am ignorat. am vorbit cu Cristi si mi-a zis clar. Xenonul omoara bateria. cand pornisem lumina, curentul scadea la 8-10volti. de acolo si problema solicitarii releului, dar joi mi-a ars releul si a stat in scurt. de unde si pana unde a ajuns alternatorul sa scoata peste 140volti, nu-mi dau seama. dar acum nu trece de 75Volti.

 

deci problema e rezolvata.

 

posesori de Monster, imi puteti confirma ca discurile de pe Monster 620 sunt de 320mm? (Brembo OEM) si ca vin si pe alte motoare (gen 748/916/996 sau Aprilia RSV Mille/Tuono) ?

 

Am impresia ca unele superbike uri de la Ducati au aceeasi etrieri/discuri cu RSV ul? 996 are aceeasi etrieri cu RSV '99-'00 cumva? Iar 998 cu RSV '01-'03 ?

 

(vorbesc de etrieri/discuri fata,evident)

cand vin la iasi, am putea sa facem o comparatie.

 

teoretic daca nu a intervenit cineva. ai dreptate in ce spui. insa trebuie sa fi atent la distanta de prindere a etrierului pe jamba.

fara sa te asiguri nu poate nimeni sa ti gatanteze ca sunt lafel.

mai difera modelul placutei de fran. prinderea la unele este intr un singur punct. altele in 2 puncte.

trebuiesc verificate cu atentie inainte sa dai un verdict.

off set poate fi altul.

 

 

problema asta am intampinat-o eu anu trecut. comandasem placute pt 748 si mi-a venit alt tip fata de ce am eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

@crazy: 748/916 au aceleasi discuri brembo si etrieri brembo precum RSV Mille '98-'00. Tu ai 2 placute de frana per etrier fata, nu?


La mine-s 4 placute per etrier..


Anyways,dilemma solved.


Asa arata etrierul tau Crazy:

 

si asa arata al meu

post-74652-0-99905800-1367739995_thumb.jpg

post-74652-0-84185400-1367740098_thumb.jpg

Editat de Ped O'Phile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a inviat !

E normal dupa ce mi'am servisat furca sa mai curga ulei din ea?

 

Scopul unei servisari de furca este sa schimbi uleiul, eventual arcurile si semeringurile - tocmai pentru a asigura o buna etanseitate.

Daca iti curge dupa ce ai facut asta, operatiunea a fost cam degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat ducatistilor!!! Un paste fericit, in sunet de clantanit specific ambreajului ducati si cu gazul la maxim sa aveti!!!!

 

 

 

aaaaa....si sa nu uit.....

 

LA MULTI ANI BARBATILOR!!!! AZI E 5 MAI....ZIUA VOASTRA.....

aveti si o dedicatie de la mine...

 

va pup

 

post-64246-0-45454300-1367766749_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a inviat !

E normal dupa ce mi'am servisat furca sa mai curga ulei din ea?

depinde ce inseamna curs?

noi la montaj, de exemplu folosim vasilina pt protectie. o perioada se vad niste urme.

daca ai servisat o intr un loc autorizat. trebuie sa ai garantie. daca ai facut o la neica nimeni. asumati ca ai fost pacalit si probabil nu ti au facut nimic.

servisare furci se face odata la 2 ani. minim se schimba uleiu si simeringurile de ulei. in functie de uzura se inlocuiesc arcurile sau cuzineti.

mai imp decat furca este amortizorul de spate care este responsabil cu ciclistica mobrei. care si el se serviseaza la 2 ani.

furca se ocupa de fineturi, nu ea este responsabila de ciclistica.

urmareste cantitatea de ulei pierduta. ducati pe fiecare furca are in jur de 500ml de ulei. daca pierde 50ml este o problema si trebuie remediatA.

50ml vor parea mult ulei intins pe partea fata a mobrei

pt mai multe detali nu ezita sa ne contactezi

 

@crazy: 748/916 au aceleasi discuri brembo si etrieri brembo precum RSV Mille '98-'00. Tu ai 2 placute de frana per etrier fata, nu?

 

La mine-s 4 placute per etrier..

 

Anyways,dilemma solved.

 

Asa arata etrierul tau Crazy:

 

si asa arata al meu

4 placute pe etrier? ceva este gresit. doar 749 999 si gama 1098 etrieri monobloc au 4 placute pe etrier.

tu ce vrei concret sa faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a vrut sa scrie 4 pistoane pe etrier..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu scrie in nici o autorizaţie cat si cum e garantată o servisare de furcă.

 

Furca se ocupă de fineţuri si amortizorul spate de ciclistica. Dacă nu m-ar pufni râsul mi-aş nota asta undeva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

 

 

4 placute pe etrier? ceva este gresit. doar 749 999 si gama 1098 etrieri monobloc au 4 placute pe etrier.

tu ce vrei concret sa faci?

 

Eu caut o roata fata cu tot cu discuri de frana pt RSV Mille 2002. Si stiu ca discurile sunt aceleasi folosite pe multe modele de Ducati (precum si etrierii,dar de etrieri nu am nevoie).

 

RSV '99-'00 are cate 2 placute per etrier, deci 4 placute pt toata fata. RSV '01-'03 are 4 placute mai mici per etrier, deci 8 placute per total pe toata fata.

 

Cred ca a vrut sa scrie 4 pistoane pe etrier..

 

4 pistoane au toate cele enumerate oricum,eu vorbeam de placute,nu pistoane..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a inviat !

E normal dupa ce mi'am servisat furca sa mai curga ulei din ea?

 

 

Mai ales la furca USD daca o lasi sa curga te poti trezii ca ramai fara ulei in jambe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu caut o roata fata cu tot cu discuri de frana pt RSV Mille 2002. Si stiu ca discurile sunt aceleasi folosite pe multe modele de Ducati (precum si etrierii,dar de etrieri nu am nevoie).

 

RSV '99-'00 are cate 2 placute per etrier, deci 4 placute pt toata fata. RSV '01-'03 are 4 placute mai mici per etrier, deci 8 placute per total pe toata fata.

 

 

eu am roata fata. daca vrei ti o pot imprumuta. vezi daca este buna.

da mi un telefon 0764872999 Alex

 

 

4 pistoane au toate cele enumerate oricum,eu vorbeam de placute,nu pistoane..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ducatista mica mergi cu ambele maini pe ghidoane prin Pucheni, sunt(em) multi nebuni!

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: faina tare jucaria ta:)

Multumesc!

 

 

ducatista mica mergi cu ambele maini pe ghidoane prin Pucheni, sunt(em) multi nebuni!

 

Paparazzi ma urmareste, eu cu mana-n sold goneste :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut 1200+ km zilele astea si pana acum inca nu m-am imprietenit cum trebuie cu motoreta.

Inca nu m-am obisnuit cu acceleratia (power delivery-ul), nu ii simt rotile pe asflat - e ca si cum m-as juca cu un joystick pe PC.

 

Foarte usoara, manevrabila, consuma cam 5.5 L/100km afara, pozitie comoda; a trebuit sa ma tin dupa niste SS-uri si am putut merge si cu 180-200 km/h, desi imi cam vajaia capul. Simt vantul in toate oasele (la carenata puteam merge si in blugi, ca nu simteam vantul in genunchi).

 

Am fost cu ea pe Cheia si m-am simtit antitalent, nu imi dadeam seama in ce viteza/ture s-o tin.

 

Dar macar e frumoasa :D

 

 

post-13408-0-24987200-1367932704_thumb.jpg

Editat de paispe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

@ paispe:

 

La a mea, cuplu maxim e pe la 7250 ture. Daca vreau sa ma joc, o tin in 6500-7500 RPM.....acolo e ultra-vioae...

 

La tine cred ca-i 7500-7700 RPM cuplu maxim, incearca sa vezi cum se simte pe la 7-8 mii....zic si eu..


Daca esti in primele trepte (1-2-3) sa ai grija mare cu decelerarea pe viraje, e foarte 'abrupta'... Frana de motor e violenta la orice motor in primele trepte,dar la V-uri e mai pronuntata si rupe usor aderenta...


Sunt sigur ca ai mai multa experienta ca mine, dar mi-am permis sa-ti scriu astea pt ca am mai mers pe V-uri,si na, o parere in plus nu strica...


Vis a vis de vant, o sa fie nasol de tine cand e rece afara, atunci corpul preia tot vantul rece...nu mai zic de ploaie..


Dar experienta pe naked e altceva.

Editat de Ped O'Phile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...