Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Decat casca din Lidl, mai bine un brain cap de firma :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Casca Lidl e ok de Scooter, sau de mers la chiosc... parerea mea cel putin. Pentru interesati, ceva tobe ieftine de carbon: http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/sil-motor-carbon-toepfe-48er-784-916,-969-ducati/114630290-222-4348?ref=search

 

Daca aveti nevoie de ele si/sau vreti sa negociati let me know.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sa te vad daca te lasa inima sa scrii Ducati pe asta, cu un cui eventual :dropsmilie: --> Arai RX-7 GP RC Carbon Helme

 

Astept s-aduca la Lidl .. cuie :crack:

 

Cu 3 mii de iepuroi imi iau un cap de rezerva :)

 

Casca Lidl e ok de Scooter, sau de mers la chiosc...

 

Accidentele au prostul obicei de a se intampla oricand oriunde, capul e la fel de fragil si pe scuter si in oras ... Compromisuri facem toti in oras pt ca nu putem sa mergem in piele dar cand e vorba de casca nu e loc de nici un compromis. Costurile sunt mari, adevarat, dar cat valoreaza viata pe care o protejeaza o casca bine gandita ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Angel, nu cred ca ajung astazi la Academie

 

PS. sAMBATA dimineata, Zarnesti BV, eveniment BMW Motorrad, concerte and stuff. Plimbare? :D

 

La ce ora maine?Unde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire ai dreptate cu acest "obicei" al accidentelor. Ziceam de scuter doar din cauza vitezei limitate care o ating, clar, la un impact direct viata poate depinde de calitatea castii care o porti.

 

Ce sa zic; sper sa nu avem nevoie de orice casca si sa ramana toate fara zgarieturi.

 

 

Astept s-aduca la Lidl .. cuie :crack:

 

Cu 3 mii de iepuroi imi iau un cap de rezerva :)



 

Accidentele au prostul obicei de a se intampla oricand oriunde, capul e la fel de fragil si pe scuter si in oras ... Compromisuri facem toti in oras pt ca nu putem sa mergem in piele dar cand e vorba de casca nu e loc de nici un compromis. Costurile sunt mari, adevarat, dar cat valoreaza viata pe care o protejeaza o casca bine gandita ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 9:00 in OMV pe bulevardul Aerogarii, langa hotelul Phoenicia, cu plecare pe la 9:30?

 

Cheia sau DN?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar cam trebui sa schimb lichidul de frana cel putin asa ma sfatuieste lumea ca e negru si etc ....dar ce fel de ulei bag la un monster 620 din 2003? MERSIII

este lichid hidraulic si trebuie un DOT cat mai nou, 5.1. Schimba si la ambreiaj daca tot esti in punctul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de ambreiaj monsteru' asta are ambreiaj uscat (cineva a facut conversia) ...

 

este lichid hidraulic si trebuie un DOT cat mai nou, 5.1. Schimba si la ambreiaj daca tot esti in punctul asta.

monsteru' asta are ambreiaj uscat, vechiul proprietar fan ducati, cred :)))) a facut conversia de la umed la uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de ambreiaj monsteru' asta are ambreiaj uscat (cineva a facut conversia) ...

 

monsteru' asta are ambreiaj uscat, vechiul proprietar fan ducati, cred :)))) a facut conversia de la umed la uscat

stai putin, ce intrebi de fapt ? tu vorbesti de uleiul din motor ? eu vb de lichidul hidraulic care actioneaza ambele pompe, frana si ambreiaj. cele 2 recipiente cu lichid de vin deasupra manetelor si care nu au legatura cu faptul ca ambreiajul este uscat sau umed. comenzile frana+ambreiaj sunt hidraulice vs mecanice, cablu in camasa metalica.

 

mi-am adus aminte, scrie pe capacele butoiaselor ce DOT trebuie folosit :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da la butoiasele alea ma refer ...o sa ma uit pe capacele :) ms fain

stai putin, ce intrebi de fapt ? tu vorbesti de uleiul din motor ? eu vb de lichidul hidraulic care actioneaza ambele pompe, frana si ambreiaj. cele 2 recipiente cu lichid de vin deasupra manetelor si care nu au legatura cu faptul ca ambreiajul este uscat sau umed. comenzile frana+ambreiaj sunt hidraulice vs mecanice, cablu in camasa metalica.



mi-am adus aminte, scrie pe capacele butoiaselor ce DOT trebuie folosit :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

DOT 4 mah. DOT 5 estept motoarele mai noi. pe capacul de la butoiasestre trecut DOT-ul.

 

Stii care-i diferenta intre DOT 4 si DOT 5? din moment ce spui ca "DOT 5 e pentru motoarele mai noi"? Sau asa ti-a zis tie cineva ,undeva pe internet?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15W50 ca e mai bun la temperaturile de la noi. Majoritatea folosesc 15W50 :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. Așa am făcut si eu ieri. Fiind la primul motor, nu știam ce am in el, era cam sub nivel, m-am imcapatanat si am făcut câțiva km sâmbăta. Ieri dimineața am schimbat filtru si ulei(15w50). Surprinzător a curs extrem de puțin ulei, câteva sute de ml. Am pus ulei, "gemuletul" din dreapta era la nivel, cam puțin peste, celălalt gol-golut. Am așteptat, dat o cheie, am zis sa si ies cu ea, am făcut 2-3 km. La promitea de pe loc se oprea motorul foarte repede, am pătit-o si într-o intersectie, in a 2-a simteam a nu trage deloc si in mers cam dădea rateuri.

Nu am mai mers cu ea, mi-am făcut niște sprituri... Țin sa precizez ca înainte sa fac schimbul a mers perfect.

 

Sa fi greșit eu ceva când am făcut schimbul? Fiind la început poate nu am făcut ceva corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii care-i diferenta intre DOT 4 si DOT 5? din moment ce spui ca "DOT 5 e pentru motoarele mai noi"? Sau asa ti-a zis tie cineva ,undeva pe internet? :)

google it for more.

 

O intrebare rapida va rog:

La un monster 600 din 2000 ce ulei sa bag? 10w40 sau 15w50? (la un mers de incepator, drumuri lungi...oras)

recomand si eu 15W50. sau imi zicea cineva de un model de ulei....ceva cu city.

 

 

Bun. Așa am făcut si eu ieri. Fiind la primul motor, nu știam ce am in el, era cam sub nivel, m-am imcapatanat si am făcut câțiva km sâmbăta. Ieri dimineața am schimbat filtru si ulei(15w50). Surprinzător a curs extrem de puțin ulei, câteva sute de ml. Am pus ulei, "gemuletul" din dreapta era la nivel, cam puțin peste, celălalt gol-golut. Am așteptat, dat o cheie, am zis sa si ies cu ea, am făcut 2-3 km. La promitea de pe loc se oprea motorul foarte repede, am pătit-o si într-o intersectie, in a 2-a simteam a nu trage deloc si in mers cam dădea rateuri.

Nu am mai mers cu ea, mi-am făcut niște sprituri... Țin sa precizez ca înainte sa fac schimbul a mers perfect.

 

Sa fi greșit eu ceva când am făcut schimbul? Fiind la început poate nu am făcut ceva corect.

cat ulei ai pus in el? al doilea gemulet nu ai de a vedea uleiul. ala e de la volanta. e alta treaba acolo.

pe unde ai dat drumu la ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...