Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Pe 1 decembrie ne petrecem :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=764762406874488&set=a.404650966218969.115569.221720097845391&type=1&theater

 

Va asteptam cu mic cu mare

 

PS: si daca nu ati primit mail cu invitatia va rog sa trimiteti un mail la ducati@desmoriders.ro ca sa ne compeltam baza de date

 

post-22678-0-91015900-1384619658_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ci diametru au furcile de monster (ca-s tot USD), ma refer la partea de sus

Cred ca 50mm, eu asa am pe SC. S2R, ST4, ST2 la fel au

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ci diametru au furcile de monster (ca-s tot USD), ma refer la partea de sus

de pe un forum strain unde mai pierd timpul.

 

"Monsters are 50mm top and 54 bottom

SBKs are 53mm top and bottom.

To fit SBK forks you have to get a different top triple "

 

P.S. vezi ca sunt si modelele care au 41mm 43mm. dar, cred ca sunt alea de pe SS

 

am mai gasit asta care te poate ajuta la compatibilitate.

 

ANY fork with a 50mm top and a 54mm bottom yoke diameter will fit.....any ST2/ST4, 900SS, 900SSie, 800SSie, 1000DS, or pretty much any Monster fork too

 

poti sa te duci pana la Liviu (Valtro) si sa vezi monsterul lui. cred ca ai iesi mai bine, pt ca ai vedea ce si cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Nu găseşti de Aprilia?

 

Ma, eu vreau sa fac motorul naked. La RSV cat si la Tuono,au acelasi cadru de bord, care nu ma ajuta. Asa pot sa il sudez si eu pe al meu.

 

Eu caut ceva sa-mi sustina viitorul far rotund si bordul actual.

 

Cu farul rezolv usor cumva,cu niste brackets dedicati pt far rotund.

Cu bordul sa vad cum fac..

 

 

 

PS: n am inteles nimic din ce mi-ai citat acolo cu dimensiunile la furca la monster.

 

Variaza grosimea tubului in partea de sus? (gen la juguri e mai subtire/gross ca mai jos?)

 

Furca USD nu are aceeasi grosime in partea superioara?difera bucatica care e prinsa de juguri? wtf

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, diferă furca. La mine stiu ca e mai groasă sus.

La monster nu toate furcile sunt la fel. Indicat ar fi să cauţi pe cinevă care vinde şi să-i ceri dimensiunile

 

Am să mă uit prin calculator, să văd dacă am vreo poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca intelegi la ce ma refer:

 

http://store.proitalia.com/images/FGRT301-ohlins-ducati-diavel-forks.jpg

 

pe furca asta se vede ca tubul negru are grosimi diferite, pe lungime (lucru la care nu ma asteptam). ma asteptam ca partea de sus a furcii sa aiba aceeasi grosime....

da mah, te-am inteles foarte bine.

uite o poza cu a mea, poate poti vedea diferenta de diametru. prinderea din partea de jos e mai groasa.

nu am motoarele acasa, ca puneam pe-ai mei sa-ti faca o poza.

post-59565-0-90612400-1384797788_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi doi ati ajuns sa va intelegeti? :D

 

Adriane, da..furcile au diametre variabile, eu am 50/54 parca. 50mm la jugul superior si 54 la jugul inferior. Iar farul (LSL Clubman) il poti prinde direct pe furca, de exemplu:

730KL02SW%20mLi.jpg

 

..iar bordul isi poate pastra cadrul original.

Intrebare offtopic pt tine. Nu ai cumva in plus un schimbator de viteze si o maneta de ambreiaj, pt un prieten cu un RSV?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urate mai sunt jantele alea in 3 spite pe o bascula monobrat....

dar asta iti place? mie-mi plac si alea in 3 desi nu sunt cele mai frumoase.

 

Voi doi ati ajuns sa va intelegeti? :D

noi doi ne iubim, doar ca ne mai tachinam. am cazut la o intelegere. el ma invata sa fac poze si eu il invat sa mearga pe motor fara sa cada :lol:

 

biluta, ia de-aici.

post-59565-0-13337700-1384861132_thumb.jpg

post-59565-0-30587100-1384861142_thumb.jpg

post-59565-0-01177000-1384861157_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@ adidas: da, m-a surprins chestia asta cu grosimea variabila la furca, bine, nici la a mea n am belit ochii bine :))) dar sigur e aceeasi grosime pe toata lungimea. La mine e 53/54mm parca, daca nu ma insel.

 

Imi place mult farul pe care l-ai postat, si bracket urile in care se tine (ai link uri aditionale cu poze/specs?)

 

iar de bord, sincer, bordul de rsv arata ca un ca.ca.t si este si LAT (destul de mare), dar vreau sa-l folosesc ca sa nu-mi pierd kilometrii si am diverse informatii utile pe el (top speed, average speed, shift light (care se poate regla la ce RPM vrei tu), Service light (apare un warning in bord cand ai 6000 km ,pt schimb ulei) etc etc.

 

Deci tre sa tin bordul asta.

Initial farul logic va fi prins de furca (pt ca farul tre sa fie orientat mereu in directia in care e orientat jugul/furca. La bord, nu era vital ,insa nu am cum sa-l prind prin ceva de vechile prinder unde era fostul cadru de bord, pt ca orice as pune, ar atinge furcile cand se duc in bracaj maxim (stanga dreapta).

Sincer cel mai tare ma panicheaza carnatul imens de cablu din fata (bonus: cele 2 cutiute cu sigurante & sh*t). O sa am un fu.tai maxim sa le routez printre radiatoare pe undeva, pe sub ele, ca ele acu vin pe lateral prin stanga si dreapta.



@ Cray: Ducati tre sa ia lectii de la MV AGusta in ceea ce priveste monobrat + roata aratoasa :)

 

Pana si BMW K1200/1300S arata criminal cu janta aia + monobrat:

 

2008%5C09%5C09%5Cbikepics-1411597-full.j



adidas; Fii atent cate matze am de ascuns:


post-77849-0-32342000-1384863618_thumb.jpg

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cum sta vulturul la panda :D

si eu vreau evacuarea :D

 

 

.Iar farul (LSL Clubman) il poti prinde direct pe furca, de exemplu:

730KL02SW%20mLi.jpg

\

cine aduce farul asta in romania? sau un echivalent..

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ce faci cu 918 916-ul ala? Il dezmembrezi?

Deocamdată vreau s-o dau întreaga. Dacă nu reuşesc, o fac bucăţele

Rămâne să văd, pt ca am cativa potentiali doritori.

Ce te-ar coafa de pe ea??

 

@ Cray: Ducati tre sa ia lectii de la MV AGusta in ceea ce priveste monobrat + roata aratoasa :)

 

Pana si BMW K1200/1300S arata criminal cu janta aia + monobrat:

 

2008%5C09%5C095Cbikepics-1411597-full.jp

 

E diferenţa de ani lumina mă între roata de 916 şi ce-mi pui tu acolo. roata la 916 e aparuta in 94' iar MV sau BMW is mult mai recente.

 

si eu vreau evacuarea :D

 

 

cine aduce farul asta in romania? sau un echivalent..

ce-ti mai place si tie evacuarea :D Dar e bun de ştiut ce vrei. poate va fac pe toti fericiti.

.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cine aduce farul asta in romania? sau un echivalent..

Cei care importa LSL. Se poate lua si de pe ebay. Se numesc LSL Clubman si-s facute in germania. Cam 100€ costa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crazy:

 

Uite, VFR 750 din '95 cu janta misto + monobrat

 

2011%5C08%5C13%5Cbikepics-2255869-800.jp

 

MV Agusta are asa ceva din 2000, nu-ti imagina din 2009:

 

2008%5C04%5C23%5Cbikepics-1263976-800.jp

916 a apărut în '94 pe circuit. Vfr a apărut un an mai târziu, pentru stradă. Din ce sţiu, la vfr e mai grea (poate ca e un motiv)

Dacă citeşti cine e la baza MV Agusta, vei vedea ca e cel ce-a pornit seria 916 (Massimo Tamburini) a continuat la MV.

Ducati, în perioada aia doar pe modelele 916SPS si748R puneau alte jante (Marchesini 5 spite) apoi venind stoc pe 996/998

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Crazy nu-ti inteleg fanboy-ismul asta si fanatismul asta . 916/748 are jante de tot ca.catul. Accepta asta si gata....Nu incerca sa mai vii cu argumente penibile etc :)

Oricum nu jantele fac motoreta aia,dar acum eram la capitolul estetica si jante :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul asta trebuie sa ramana curat :D Sa nu-mi deschideti topic de scandal ca v-am ascuns posturile :cheers:

http://www.youtube.com/watch?v=QZNxbzEwB5k

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda a scos RC30, predecesorul lui RC36 in 87...vezi cum arata de pe atunci. :blbl:

o stiu si pe aia, dar daca te uiti la pret, intelegi si de ce si-au batut capul asa mult.

 

uite cu asta seamana mai bine cea de pe ducati.

 

Honda_RC30_RVF_750_RK_1992_Wellbrock.jpg

 

 

Crazy nu-ti inteleg fanboy-ismul asta si fanatismul asta . 916/748 are jante de tot ca.catul. Accepta asta si gata....Nu incerca sa mai vii cu argumente penibile etc

 

Oricum nu jantele fac motoreta aia,dar acum eram la capitolul estetica si jante

nu e ma fanboy-ism. am venit doar cu niste argumente si informatii. stiu ca janta nu era cea mai frumoasa chestie de pe motoreta, dar aia prea putin conteaza pt mine.

 

Topicul asta trebuie sa ramana curat. Sa nu-mi deschideti topic de scandal ca v-am ascuns posturile :cheers:

http://www.youtube.com/watch?v=QZNxbzEwB5k

pai n-am vazut pe nimeni sa-l murdareasca. balciul s-a deschis pe feisbuc acuma :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...