Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

don't let the camo color and the tyres fool you....

 

gandeste-te cum lucreaza suspensia aia pe drumurile din romania (nu conteaza cauciucurile)....

 

mi se pare redundanta...

my friend era ironic....normal ca ohlins nu prea are ce cauta pe starzile din ro....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

sa te fuck zaire...asta vroiam eu sa o pun...dupa ce ca nu pun poze niciodata am zis sa fac si eu ceva ....si sa bafga altu bai frate...

Te-ai betivanit tot weekendul, blaceala, alea-alea.. si vrei tu sa fi primu la toate. De ce nu te-ai trezit si tu la 8 ca toti muncitorii?? HA?!

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai betivanit tot weekendul, blaceala, alea-alea.. si vrei tu sa fi primu la toate. De ce nu te-ai trezit si tu la 8 ca toti muncitorii?? HA?!

pai mam trezit la 8 da mam culcat la loc ce sa fac daca munca depinde de meteoo...aia eee ...mai stau si acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

si cateva poze cu doamnele care este ele ale meu :D

 

Desi estetic sunt identice (diferite doar pt ochiul cunoscatorului/ impatimitului de Ducati), jantele alea in 5 spite o fac sa arate mult mai bine (de 998 vorbesc).

 

Sunt curios in folosirea de zi cu zi ( inclusiv serpentine,oras, plimbari) cum si daca se simte diferenta intre 916 si 998. Stiu ca e un motor nou (fata de 916,cu multe schimbari),dar cum se traduc astea in utilizarea sa normala (nu doar in diferente de cifre si statistici).

 

Un design frumos, ciclistica faina, frane si suspensie buna. Nu mi-as lua niciodata 916/996/998, dar le admir si-mi plac.

 

S-o stapanesti sanatos si fara evenimente (cazaturi, carene zburate, lant rupt etc :) )

 

cu 916 ce faci?

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Desi estetic sunt identice (diferite doar pt ochiul cunoscatorului/ impatimitului de Ducati), jantele alea in 5 spite o fac sa arate mult mai bine (de 998 vorbesc).

 

Sunt curios in folosirea de zi cu zi ( inclusiv serpentine,oras, plimbari) cum si daca se simte diferenta intre 916 si 998. Stiu ca e un motor nou (fata de 916,cu multe schimbari),dar cum se traduc astea in utilizarea sa normala (nu doar in diferente de cifre si statistici).

 

Un design frumos, ciclistica faina, frane si suspensie buna. Nu mi-as lua niciodata 916/996/998, dar le admir si-mi plac.

 

S-o stapanesti sanatos si fara evenimente (cazaturi, carene zburate, lant rupt etc :) )

 

cu 916 ce faci?

buna curiozitate doar ca nu pot sa-ti dau un raspuns atat de ferm, incat nu am niciun fel de experienta pe 998.

doar ca la o utilizare normala nu cred ca vei vedea atat de bine puterea. cu sigura voi simti diferenta la nta se va vedea un plus de putere, iar frana e la fel din ce stiu(eventual mai imbunatatita)

cu siguranta pe serpentine o vei simti mai bine la capitolul putere. suspensiile sunt ceva mai avansate fata de 916, dar nu cred ca voi simti o asa mare diferenta in utilizarea normala. cel mai mult cred ca abia pe circuit voi putea sa fac diferenta cu adevarat.

 

916 inca nu sunt decis ce voi face. planul era sa o fac in iarna toata. cap-coada, doar ca nu prea ma tragea inima deoarece visam la altceva mai mare. 996, 998, 1098 sau 848 cu conditia sa-i pun ambreiaj uscat.

in momentul de fata ma gandesc sa o vand asa cum e ea sau sa-i fac service-ul de 2 ani.

la ea trebuie schimbul de curele verificat supape si pastile, dar alea is bune pt ca imi stiu motorul cum se comporta, trebuie revopsita pt ca se stie ce s-a intamplat, ii trebuie un kit de lant ca nu mai are decat pinionul si foaie (lantul e langa Urziceni) si mai trebuie montata instalatia electrica care o am cumparata, doar ca n-am mai montat-o din cauza problemei cu incarcarea, care se pare ca am rezolvat-o prin mutarea releului sub saua.

alta varianta e sa nu o mai vopsesc si sa ii fac schimbul de curele si sa o "usurez" cat de mult posibil, si sa o transform in motoreta de circuit. dar la cat vin eu in tara, nu are niciun rost sa o tin pt asa ceva. doar daca mi-o aduc aici, dar aici nu are rost pt ca astia au limita de viteza si pe circuit.

ultima varianta ar fi s-o pastrez si s-o las pt piese de schimb sau obiect decorativ in casa.

oricum, nu ma grabesc la niciuna din variante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

si eu sunt in situatia asta cu actuala: trebe rulmenti jug,kit de lant, Dar eu am doar una.

 

pana la urma: Daca o vinzi cum e ea acu,nu iei bani pe ea. O dai gratis. Stii prea bine preturile. Mai bine o pui la punct si o faci pe ea de pista,si pastrezi 998 pt strada.

(916 ul oricum l-ai faultat si n-are sens sa bagi bani in carene si vopsea. mai bine te ocupi de distributie si partea strict mecanica).

Pe circuit face fata cu brio. Esti atat de experimentat incat sa spui ca vrei 998 ul pe pista pt ca 916 deja ti-a ramas 'mic'.

 

PS: presupun ca-s interschimbabile multe piese de pe una pe alta,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o dau in starea initiala, nu iau mai nimic pe ea. adica poate ca as lua, doar ca ii voi lua foarte greu. s-o pun la punct, iarasi e vorba de o investitie care nu stiu cand si daca mi-o scot. 916 desi l-am faultat, nu a avut parte de accidente, incat sa fie faultat bine. partea mecanica e perfecta, la estetica nu sta bine ea, pt ca nu sunt genu care sta cu carpa pe ea la fiecare fir de praf. pe circuit, face fata foarte bine in regim de amator, poate ca si concurent; doar ca nu eu.

cat de 998, mi-ar place sa-l bag pe pista, doar ca mii o oarecare frica in caz de ceva. 916 intradevar mi-a ramas mic doar ca cel mai probabil 998 daca-l bag pe pista, il bag asa de fun, iar 916 il bag sa trag de el. dar aici revin la ce ziceam mai sus, ca e suficient si 916 pt pista in regim de amator. dar intai sa avem piste.

legat de piesele interschimbabile. da, in mare parte sunt compatibile, pt ca la baza e aceiasi motoreta. diferenta e data de motorizare, mai exact la 998 au venit cu alt tip de motor. in schimb, ce tine de motocicleta, sunt aceleasi, diferentele sunt intre producatori si performante.

 

dar am mai bine de juma' de an sa ma decid de voi face cu ele. deocamdata trebuie sa am rabdare pana vin in tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

998 strada /916 o aroganta pe tg secuiesc/selena/si ce s-o mai deschide la anu'

 

my 2c....

cu siguranta ca 998 o voi tine ca "sotie credincioasa" iar 916 "amanta salbatica" cu care sa-mi fac de cap in orice fel posibil.

 

o alta varianta ar fi ca 916 sa-l fac un Street-fighter sau un Cafe Racer ori s-o dau la un schimb pe un Monster S4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu ktm asta nou va fi si Angel aka Pzkpfw fericit si multumit...cu noua achizitie dupa ce vine ragalia aia de s4r :))))))))))))))))...oricum e tare motorul in fara de toba si pouteau la jante sa mai se chinuie un pic ....parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Diavel killer :)

nu prea au ele nici o treaba. diavelul e alta categorie. asta ar putea sa se bata doar cu street fighterul cu motor de 1098 sau daca vor scoate un derivat din Panigale.

 

Poate vrea cineva un 1098R D:

http://www.ebay.de/itm/Ducati-1098-R-Racing-IDM-Superbike-ex-Dario-Giusepetti-/111175480063?pt=Motorr%C3%A4der&hash=item19e29332ff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

nu prea au ele nici o treaba. diavelul e alta categorie. asta ar putea sa se bata doar cu street fighterul cu motor de 1098 sau daca vor scoate un derivat din Panigale.

 

oricum,cu oricare se bate, le cam da mucu'.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...