Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

da da daaaa....abia astept.....il mai pun sa-mi semneze si casca noua:)))))...tot de 2 ori...... si tu o sa fii cu mine, iar, sa ne faci poze :P

bineanteles! si o sa strig "baccio, baccio" mai tare ca anul trecut :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai baieiti....luati-va jucariile, impachetati-le frumos, puneti-le o funda rosie si lasati-le sub brad! poate trece Mosul si le ia si le face un cadou celor ce-si doresc! Hai, va pup cu drag si bafta la vanzare( va tin pumnii doar daca le dati pt un alt ducati...:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieiti....luati-va jucariile, impachetati-le frumos, puneti-le o funda rosie si lasati-le sub brad! poate trece Mosul si le ia si le face un cadou celor ce-si doresc! Hai, va pup cu drag si bafta la vanzare( va tin pumnii doar daca le dati pt un alt ducati KTM... :)))

 

Multumim Mada, multumim :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu nevoie de o parere onesta despre Monster 696 post 2010. Am gasit cateva in jur de 4000-4500 si sunt curios de problemele specifice modelului, consum si intretinere. Nu am prea multe motociclete cu care sa compar, m-am dat doar pe un Er6n si un Street triple de la Triumph, insa orice info ajuta.

 

Merci

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

stie cineva de unde pot cumpara kit reparatie master-cylinder atat pentru frana cat si pentru ambreiaj, pentru un monster 620 dublu disc?

si daca are cineva o janta brembo 17x5,5 pentru ax gros(cred ca dupa 2003) cumpar sau dau la schimb o janta brembo 17x5,5 pentru ax subtire (m900)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! am si eu o problema cu un ducati monster..nu vrea sa porneasca la buton... porneste impinsa sau daca duc un cablu de la baterie direct pe electromotor eu am patit ca erau lamelele de la buton oxidate, poate fi si de la releu.

cand apas pe buton nu se intampla absolut nimic nici un sunet. de la ce poate fi ? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! am si eu o problema cu un ducati monster..nu vrea sa porneasca la buton... porneste impinsa sau daca duc un cablu de la baterie direct pe electromotor

cand apas pe buton nu se intampla absolut nimic nici un sunet. de la ce poate fi ? multumesc

 

aceeasi problema o am si eu. motorul este la neutral ... trebuie sa o imping putzin ca sa porneasca.

astept sa inceapa vremea buna - si direct la doctor cu ea :)

 

(daca stie cineva care poate fi cauza - please go ahead)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Foarte misto motoreta. As lua una sa o fac cafe racer. Insa ce e cu kilometrajul ala?

 

e cifra rotunda m4n :))

 

adevarul e ca 750SS e mult mai frumos si mai misto decat SV 650 S (poate pt unii cam incomoda pozitia,semighidoanele mai joase,si consumul, atat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto motoreta. As lua una sa o fac cafe racer. Insa ce e cu kilometrajul ala?

daca vrei sa faci asta ti as recomanada 900SS credema ca e ce trebuie ...o zic ca fost propetar de 900 si am mers si pe 750....e ceva diferenta....

 

e mosto asta galben ca are dublu disc pe fata...si pompele de frana/ambreiaj modelul mai vechi si mai misto zic eu...

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

 

dupa ce te-ai uitat la asta ,ai ''negociat'' curbele ca ''la bal sau la spital''? :crack:

 

on: m-am uitat si eu la ala partial..... nu cred ca-i recomandat celor care se dau pe strada. mi se pare orientat strict pt pista/racing/performanta (parerea mea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce te-ai uitat la asta ,ai ''negociat'' curbele ca ''la bal sau la spital''? :crack:

hahahahaha.. m-am tavalit de ras si nu alta.

 

 

on: m-am uitat si eu la ala partial..... nu cred ca-i recomandat celor care se dau pe strada. mi se pare orientat strict pt pista/racing/performanta (parerea mea)

vezi.. d'asta nu sunt bune sfaturile tale, amatorule.

 

Un Ducati pe care sa-l fac cafe racer e unul dintre visele mele. Probabil in viitor o sa incerc si un Ducati, fie el cafe racer sau nu. ...- motorul ar trebui sa aibe: ambreiaj uscat, racit pe aer/ulei, doua supape pe cilindru...ce modele s-ar incadra aici (si sa nu aibe un pret exorbitant desigur).

Din 750ss faci un cafe racer ieftin, misto, cu un consum mic si fiabil. Pt asa ceva n-ai nevoie de cai in plus si 6 trepte.. de ambreiaj uscat te poti lipsi atata timp cat nu este unul special care sa reziste la ploi sau alte spalari succesive. Dupa un an de zile la ambreiajul montat din fabrica vor ruginitoate subansamblele ;)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...