Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eh, acum e alta treaba. lasa-mi un cont de facebook si te adaug eu pe grupul ala bun de Ducati.

 

acolo poti socializa mai usor cu lumea. tot acolo vei gasi pe cineva sa-ti dea o cheie dupa cap ca sa intinzi lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti egal cu zero. :lol: sa stii de la mine, ca nu esti motociclist dacanu ai facebook si cont pe motociclism.

 

on: aici nu prea intra lumea. chiar foarte rar. dar daca vrei, pot sa dau eu un anunt la baieti si te anunt dupa aia. dar din ce stiu, ei se aduna pe la 19:00

 

daca maine seara ai fi acolo, cu siguranta vor fi dornici de plimbare care sa se termine la Andu la service sau la unul din ei.. acolo problema e ca si rezolvata.

dar fa-ti si tu un facebook :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

you're wrong. am postat pe facebook si astept sa vad daca se anunta careva. daca nu, te duci maine seara la academie si acolo vei gasi pe careva care sa mearga cu tine pana la Andu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AparTe

Am reusit si eu ieri sa imi schimb uleiul (am pus Yacco) si daca tot am schimbat uleiul am pus si un Metabond in motor auzind ca face mult bine la reducerea frecarilor si sincer chiar am observat un plus de putere si o schimbare in bine a felului in care merge motorul

Am mai reusit sa montez la motocicleta cu ajutorul celor de la Dafway si un radiator suplimentar de ulei, provenit de la un 999 care va face mult bine motorului si ajutandu-l sa mentina o temperatura cat ma scazuta in traficul infernal din minunata noastra capitala

Tot la Dafway am ajustat si traseul tobelor finale si am ajuns la rezultatul dorit, iar acum Robert imi face un far care sa se potriveasca cu linia musculoasa si agresiva a acestei motociclete

Urmeaza cand toate vor fi terminate, o sedinta foto adecvata si un filmulet ptr al putea auzi pe acest "Monstru"

 

mie imi cam place evacuarea custom de pe Mandla s2r 800 asta de la Dafway ..sunt curioas cum s ar auzi pe 1 litru ?..cu tot cu fitru aer sport si o eventuala "resoftare" ...cred ca as fi undeva peste un pachet Dperformance de fabrica :D

 

Adica pentru o coditza scurta cu numar sub sa...si evacuare as face un drum !

 

Eu am auzit evacuarea live, e grava rau, si are un bas de iti tremura plamanii in tine :)

post-66774-0-32151700-1400670877_thumb.jpg

post-66774-0-89828600-1400670888_thumb.jpg

post-66774-0-68065900-1400670904_thumb.jpg

post-66774-0-89494500-1400670937_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de obicei cand schimbi uleiul se castiga un plus de 10-12 HP si cam 8-10Nm la cuplu :D

 

Incetati cu evacuarile astea custom facute de oameni fara experienta. O evacuare e gandita special pentru un anumit model de motocicleta. Daca totusi se opteaza pentru o evac custom e obligatoriu sa modificati harta motorului si/sau instalarea unui power commander si in final, obigatoriu urcat pe Dyno Test. Si lucrurile se complica cand apare si sonda lambda. Nu a jucati cu chestiile astea daca nu aveti un minim de cunostinte. Evacuarile Ducati, vin insotite de DP ECU, capac de la airbox modificat si eventual filtru sport.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AparTe

Auzi, io mai simt nevoia de un plus de putere, daca mai schimb uleiul odata saptamana asta , mai castig 10-12 cai, si niste Nm deaia ?

 

Apropo, evacuare custom este facuta de un om cu experienta ,Eprom racing am, filtru aer KN am acum sunt in cautare de un Dyno , ;)

Si Mashi a spus ca totul este in regula

Editat de AparTe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parere personala.

1. nu mai visa plusul de putere prin schimbul de ulei.

2. schimba filtrele alea de aer, ca arata oribil.

3. radiatorul de ulei mi se pare cam jos de tot. la o groapa mai serioasa vei avea nevoie de un burete ca sa aduni uleiul ala de-ti da putere.

4. traseul tobelor e ceva bun. dar daca ai Lambda, te-ai cam rahatizat. ce anume ai facut la traseu?

 

Dyno au cei de la United Motor parca. am vb cu cineva pe facebook ca sa-i fac harta la a mea pt Power Commander. daca nu ma insel, masinuta e omul respectiv. am inteles ca e 100euro sa iti faca o harta pe dyno.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incetati cu evacuarile astea custom facute de oameni fara experienta. O evacuare e gandita special pentru un anumit model de motocicleta. Daca totusi se opteaza pentru o evac custom e obligatoriu sa modificati harta motorului si/sau instalarea unui power commander si in final, obigatoriu urcat pe Dyno Test. Si lucrurile se complica cand apare si sonda lambda. Nu a jucati cu chestiile astea daca nu aveti un minim de cunostinte. Evacuarile Ducati, vin insotite de DP ECU, capac de la airbox modificat si eventual filtru sport.

 

Acum zi sincer.. te asteptai la raspunsul asta? =)))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu :crack:

 

Dyno ala de la United am auzit ca-i pe butuci. Rezultatele sunt eronate :D

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AparTe

parere personala.1. nu mai visa plusul de putere prin schimbul de ulei.2. schimba filtrele alea de aer, ca arata oribil.3. radiatorul de ulei mi se pare cam jos de tot. la o groapa mai serioasa vei avea nevoie de un burete ca sa aduni uleiul ala de-ti da putere. 4. traseul tobelor e ceva bun. dar daca ai Lambda, te-ai cam rahatizat. ce anume ai facut la traseu? Dyno au cei de la United Motor parca. am vb cu cineva pe facebook ca sa-i fac harta la a mea pt Power Commander. daca nu ma insel, masinuta e omul respectiv. am inteles ca e 100euro sa iti faca o harta pe dyno.

 

Sincer si fara sa fiu rautacios; Nu ma intereseaza parea ta personala ptr ca in materie de design si functionalitate nu te recomanda nimic , O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua!

 

Rog un pic de asistenta din partea voastra. Am fost aseara cu un prieten sa vedem un monster 600 cu nr BC 99 KUD. Mobra era destul de neingrijita si "proprietarul" f dornic s o dea. Acum ea e neagra. Dar ceva timp in urma, era galben cu albastru. O stiu de cand avea culoarea asta si era la vanzare.

Baiatul asta avea actele mobrei, dar, din pacate, pe numele celui din bacau.

 

Parerea mea e ca e prea complicat totul si ca n ar tre sa faca achizitia chiar daca o vede un mecanic si ii da ok.

 

Si, sper sa nu vorbesc prostii, dar poate plange careva dupa ea.

 

Puteti sa ne dati ceva info?

 

 

Multumesc



sau...

 

puteti recomanda un Ducati 600 620 de vanzare, in jur de 1500 eur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AparTe

Nu te baga, cel mai probabil asta care are actele nu a primit fiscalul de la ala din BC, din cauza asta e tot pe numele lu ala, deci nu o sa poti sa o treci pe numele tau,

Eu daca as fi fost in locul tau , i-as fi oprit 500-600 de euro pana in mom in care mi-ar da fiscalul, daca nu mi l-ar da, aia e, mi-am luat un monster pe bani de nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua!

 

Rog un pic de asistenta din partea voastra. Am fost aseara cu un prieten sa vedem un monster 600 cu nr BC 99 KUD. Mobra era destul de neingrijita si "proprietarul" f dornic s o dea. Acum ea e neagra. Dar ceva timp in urma, era galben cu albastru. O stiu de cand avea culoarea asta si era la vanzare.

Baiatul asta avea actele mobrei, dar, din pacate, pe numele celui din bacau.

 

Parerea mea e ca e prea complicat totul si ca n ar tre sa faca achizitia chiar daca o vede un mecanic si ii da ok.

 

Si, sper sa nu vorbesc prostii, dar poate plange careva dupa ea.

 

Puteti sa ne dati ceva info?

 

 

Multumesc

 

 

sau...

 

puteti recomanda un Ducati 600 620 de vanzare, in jur de 1500 eur?

 

620 intreg nu vei gasi la banii astia. Poate un 600, cu noroc si dupa ce vanzatorul lasa vreo cateva sute de € din pret.

Oricum, Monster la 1500€ nu prea e o idee buna. De la 2000 in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de obicei cand schimbi uleiul se castiga un plus de 10-12 HP si cam 8-10Nm la cuplu :D

 

Incetati cu evacuarile astea custom facute de oameni fara experienta. O evacuare e gandita special pentru un anumit model de motocicleta. Daca totusi se opteaza pentru o evac custom e obligatoriu sa modificati harta motorului si/sau instalarea unui power commander si in final, obigatoriu urcat pe Dyno Test. Si lucrurile se complica cand apare si sonda lambda. Nu a jucati cu chestiile astea daca nu aveti un minim de cunostinte. Evacuarile Ducati, vin insotite de DP ECU, capac de la airbox modificat si eventual filtru sport.

vad un minim de experineta in cazul asta al evacuarilor custom ! n am zis nicidecum ca nu trebuie modificata harta motorului (power comender imi pare idee expirata) la operatiunea asta. pe forum urile din afara se vorbeste ca filtrele de aer sport(ca si in domeniul auto uneori) duc la pierderi de putere, de aceea as merge pe fitru stock si capac de la airbox stock ca doar e Romanica. evacuarea suna bine, e mai usoara, si daca castig 3-4 martoage cred ca as fi multumit. cred ca mai greu gasesc pe cineva care sa mi arate castigul pana la urma ..cu dyno astea ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi, io mai simt nevoia de un plus de putere, daca mai schimb uleiul odata saptamana asta , mai castig 10-12 cai, si niste Nm deaia ?

 

Apropo, evacuare custom este facuta de un om cu experienta ,Eprom racing am, filtru aer KN am acum sunt in cautare de un Dyno , ;)

Si Mashi a spus ca totul este in regula

 

 

Sunetul este elementul placebo ce ti insinueaza marirea puterii. La ce schimbari ai facut acolo trebuia rescris si softul din CDI, altfel motocicletea merge mai prost dar bubuie mai misto.

 

Atata timp cat folosesti ulei de calitate superioara nu mai ai nevoie de astfel de unturi, gen Metabond.

 

Radiatorul montat nu e necesar traficului din bucuresti si nu te va ajuta cu nimic, un radiator mai mare iti poate racii motorul doar la un drum intins atata timp cat intra aer in el si nu printre semafoare. In afara de ulei si alte tobe ce ti aduc un sunet mai placut investitia ta este facuta doar de dragul tau si al reclamei facute catre dafway, care ar fi trebuit sa ti spuna aceste lucruri de la bun inceput.

 

gata sefu', cum zici matale.

scuze de deranj.

io n am vazut deranj, mai treci pe aici ;)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad un minim de experineta in cazul asta al evacuarilor custom ! n am zis nicidecum ca nu trebuie modificata harta motorului (power comender imi pare idee expirata) la operatiunea asta. pe forum urile din afara se vorbeste ca filtrele de aer sport(ca si in domeniul auto uneori) duc la pierderi de putere, de aceea as merge pe fitru stock si capac de la airbox stock ca doar e Romanica. evacuarea suna bine, e mai usoara, si daca castig 3-4 martoage cred ca as fi multumit. cred ca mai greu gasesc pe cineva care sa mi arate castigul pana la urma ..cu dyno astea ! :D

Fara PC nu ai cum sa modifici harta. Poate doar sa-i pui Bazzaz, altfel nu ai cum sa construiesti o harta pentru un anumit esapament, filtru, capac airbox sau alte tuninguri.

Asta cu filtrele sport cam asa e, dar parerile sunt impartite. De cai, poate-i castigi sau poate-i pierzi, vezi si tu la top speed, dar primul lucru pe care-l observi e cuplul, nu-l simti marit ci curba de putere se modifica. Gen daca cuplul max il aveai la 6000 ture, acum e posibil sa-l ai pe la 4500. La mine asa a fost dupa ce mi-am pus o evacuare custom, filtru sport si capac airbox, dar eu am lambda (circuit closed loop) si ECU isi face harta singur in functie de sonda.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS. Nu spurcati topciul, ca va pun pe tusa vreo 30 zile. Aici doar cunostintele se cearta...amical :D

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cat punctul de fierbere al uleiul este mai ridicat cu atat uleiul este mai bun. Iti recomand ca data viitoare cand iti achizitionezi un ulei sa l intrebi pe vanzator sau mecanic care este temperatura la care uleiul recomndat de el fierbe, dupa ce primesti un raspuns, ia uleiul si pune l pe foc cu un termometru de tperatura ridicat in el, cand fierbe vezi care este temperatura si apoi confrunta cu datele furnizate de mecanic, magazin. Asa iti vei da seama de calitatea uleiului. Zair tu alegi sa transformi orice discutie in cearta, rolul forumurilor este sa impartasesti experinta sau sa informezi/dezinformezi oamenii. Iti reamintesc ca este un forum public!

 

Sunt foarte multe lucruri de care tu nu ai auzit, asta nu inseamna ca ele nu exzista, plus ca cunostintele tale mecanice sunt slabe din cate am citit eu pe aici..ai ceva idee dar subtirea ca orice pasionat moto. Insa mecanica nu inseamna doar pasiune, inseamna studiu si practica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fierberea uleiului e o tema fara logica in calitate de simplu utilizator de motocicleta. probabil ca pt cei care fac performanta e un factor important. dar pt un utilizator zilnic nu are rost. de cand am motor merg pe 15W50 si nu am probleme. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti mai spun o informatie, cand motorul tau iti indica o temperatura de 105 grade, atunci uleiul are intre 140 si 160 de grade. Punctul de fierbere al uleiul este foarte important. Iar informatile din bord au llegatura cu temperatura apei. La cele racite cu apa, la motoarele racite cu ulei si aer, monster 695 exemplu am vazut in bord 165 grade, cand am montat un radiator de ulei nu a mai sarit de 135 140 grade. Orice as fi facut. Specific ca temperatura ambientala era de 27 grade.

 

Nu ai inca probleme nu este sinonim cu nu vei avea probleme, 15w50 la un motor cu sub 50.000 km nu este o alegere buna, daca mai este motul 7100 uzura este garantata. Tot din experienta iti spun ca un ulei prost are momente cand pt cateva momenete rupe pelicula de ulei, proces repetat de cateva ori duce la o uzura mare a cuzinetilor si a axelor cu came. Numai pe tema uleiului cred ca putem discuta vreo 10 pagini :))) este pacat ca dafway si o parte din comunitate nu si mai vorbesc, cei de la dafway au reusit sa dobandeasca o experinta vasta care ar ajuta mult aceasta comunitate. Cei de la dafway au rusit sa primeasca suportul celor cu experinta din Germania, Italia si Spania. Timpul le va aranja pe toate. Pana atunci numai bine.drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...