SunSeeker Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 ce tip de lichid de frana se baga intr-un monster de 600 ? din ce am vazut peste tot e vba de DOT 4. Am dus motocicleta sa imi schimbe lichidul de frana, a data afara lichidul vechi a completat cu cel nou a tot desfacut a aerisit dar nu se intareste din nou pedala nicicum, iar frana prinde f f slab... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) Dot4, nu conteaza firma. Ai aer in instalatie. Intai l-a scos pe ala vechi si apoi l-a bagat pe ala nou? Furtunasele sunt bune? Garniturile de la etrieri? Pompa de frana? Editat Iunie 26, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 ce tip de lichid de frana se baga intr-un monster de 600 ? din ce am vazut peste tot e vba de DOT 4. Am dus motocicleta sa imi schimbe lichidul de frana, a data afara lichidul vechi a completat cu cel nou a tot desfacut a aerisit dar nu se intareste din nou pedala nicicum, iar frana prinde f f slab... Ba, nu stiu. Da' imi place poza ta de profil. πzda rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Dot4, nu conteaza firma. Ai aer in instalatie. Intai l-a scos pe ala vechi si apoi l-a bagat pe ala nou? Furtunasele sunt bune? Garniturile de la etrieri? Pompa de frana? Prima data a fost scos cel vechi apoi bagat cel noi , pompa este ok verificata , furtunasele ok, garniturile la etrieri nu sunt verificate...... e suspect ca mergea inainte cu lichidul vechi prindea f bine si era beton pedala dar am zis ca o fi vechi si hai sa pun nou, acum cu lichidul noi pla....... ma gandeam ca nu ii place lichidul.. :| ( am pus DOT4 ce baga colegii mei din service in BMW-uri noi pe la revizii - dar cum spuneai nu trebuie sa aibe importanta ce producator e). » Post actualizat in 26 Jun 2014 12:07 Ba, nu stiu. Da' imi place poza ta de profil. πzda rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) In mod normal, lichidul de frana se completeaza peste cel vechi pana e eliminat complet. Iti dai seama la aerisire, cand incepe sa curga curat. In felul asta nu permiti aerului sa patrunda in instalatie. Vezi sa faci aerisirea si la pompa si la etrieri. Intai la etrieri si apoi la pompa. Faci pedala, aerisesti, faci pedala, aerisesti...si tot asa pana scoti tot aerul si tine cum trebuie Ai oleaca de munca Editat Iunie 26, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_BV Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) Salut, am si eu nevoie de ajutorul vostru, am schimbat rulmentii la intinzatoarele de la curelele de distributie si de atunci cand urc mai tare in turatie incepe sa se innece motorul. Din cate stiu eu nu s-au miscat rotile pe care stau curelele, acum ce nu stiu eu e daca cumva se datoreaza tensionarii curelelor, e posibil sa fie din cauza ca intinzatorul apasa prea putin/mult pe curea? Mersi Editat Iunie 26, 2014 de Dan_BV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Stiu ca curelele de distributie se tensioneaza la "o anumita valoare" si cand se monteaza, se monteaza intr-un anumit fel. Eu cred ca-i sarita de la punct. Vb cu Andu si te rezolva el, pana atunci nu mai circula cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 ce tip de lichid de frana se baga intr-un monster de 600 ? din ce am vazut peste tot e vba de DOT 4. Am dus motocicleta sa imi schimbe lichidul de frana, a data afara lichidul vechi a completat cu cel nou a tot desfacut a aerisit dar nu se intareste din nou pedala nicicum, iar frana prinde f f slab... Esti sigur ca dot 4?....la monster 620 e dot 3:1.....ar trebuie sa scrie pe capacul de la borcanas ....in rest...verifica si restul...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 In mod normal, lichidul de frana se completeaza peste cel vechi pana e eliminat complet. Iti dai seama la aerisire, cand incepe sa curga curat. In felul asta nu permiti aerului sa patrunda in instalatie. Vezi sa faci aerisirea si la pompa si la etrieri. Intai la etrieri si apoi la pompa. Faci pedala, aerisesti, faci pedala, aerisesti...si tot asa pana scoti tot aerul si tine cum trebuie Ai oleaca de munca la pompa nu am aerisit..... merci frumos deocamdata! o rezolva eu pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 ce tip de lichid de frana se baga intr-un monster de 600 ? din ce am vazut peste tot e vba de DOT 4. Am dus motocicleta sa imi schimbe lichidul de frana, a data afara lichidul vechi a completat cu cel nou a tot desfacut a aerisit dar nu se intareste din nou pedala nicicum, iar frana prinde f f slab... http://www.ducatimonster.org/faq/faq_brake_fluid.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Bah p... Mea mai scrie cineva ceva aici s au inchidem ....gata asta a fost si cu monster lounge...multumim liviu care ne ai parasit primu'...altceva nimic interesant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Lumea buna s-a mutat pe FB. Lumea si mai buna a schimbat marca motocicletei cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) Lumea buna care a schimbat marca sa stricat..... Si ca sa fim si on topic.....cum vi se pare noul monster 821....)))))))))) Editat Iulie 2, 2014 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Si ca sa fim si on topic.....cum vi se pare noul monster 821.... )))))))))) Cu putina imaginatie, se poate 'repara' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) lume buna...sau nu...tradatoare de brand...sau nu.....ete niste poze Editat Iulie 2, 2014 de mada_ykyS4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Faine faine pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) Și de la mine o poză dacă tot se dă șer. Editat Iulie 2, 2014 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Au ajuns toate mizdele sa poarte Ducati pe chiloti. Halal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Au ajuns toate mizdele sa poarte Ducati pe chiloti. Halal! te bagi sa le cautam si sa le furam piloții? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Silviu alea erau fete de sighisoara ce lea ti comandat....plmeeeea...ati avut jacutzi....))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Nu chiar, alea ne asteapta sa facem o iesire desmo la mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Salut baieti. Povestea incepe cam asa: un rezervor cam matuit si vopsirea lui. Bun il iau jos golit etc etc.. Il pun sus. Motoru porneste frumos il las sa se incalzeasca 3-5 min pot sa ii dau blana urca pana in 10k ture fara sa dea vreun rateu sau ceva de genu. Faza ciudata e ca dupa ce se incalzeste bine motoru se opreste, brusc si nu mai vrea sa mai porneasca.Iar ce e mai ciudat nu mai trage benzina in filtru deloc.Motoru e un Monster dark 750 carburatie. Ceva idei opinii? Multumesc frumos. » Post actualizat in 05 Jul 2014 12:18deci cateva cauze posibile eleminate: bobine/ buji dau scanteie si la reci si la cald joc tacheti, sau alte gripari ale rulmentilor inexistente electromotorul invarte la fel de lejer rece/cald releu incarcare bun. carburatoarele sincronizate si curatate recent nu mai inteleg e o boala in orasul asta mai stiu 5 baieti care au aceeasi problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 am de doi ani motocicleta cel putin la mine niciodata. In ce consta aceasta verificare sa stiu unde sa caut sa le verifice.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Jocul la valve cand a fost facut ultima oara? taci ma, ca nu au treaba valvele cu problema lui Salut baieti. Povestea incepe cam asa: un rezervor cam matuit si vopsirea lui. Bun il iau jos golit etc etc.. Il pun sus. Motoru porneste frumos il las sa se incalzeasca 3-5 min pot sa ii dau blana urca pana in 10k ture fara sa dea vreun rateu sau ceva de genu. Faza ciudata e ca dupa ce se incalzeste bine motoru se opreste, brusc si nu mai vrea sa mai porneasca.Iar ce e mai ciudat nu mai trage benzina in filtru deloc.Motoru e un Monster dark 750 carburatie. Ceva idei opinii? Multumesc frumos. » Post actualizat in 05 Jul 2014 12:18 deci cateva cauze posibile eleminate: bobine/ buji dau scanteie si la reci si la cald joc tacheti, sau alte gripari ale rulmentilor inexistente electromotorul invarte la fel de lejer rece/cald releu incarcare bun. carburatoarele sincronizate si curatate recent nu mai inteleg e o boala in orasul asta mai stiu 5 baieti care au aceeasi problema... la carburatie nu ai pompa, deci elimini asta. ai verificat cu rezervorul demontat, daca curge benzina din el? sa nu fie conductele infundate. la carburatie, cauta un furtun si umple-l cu benzina. apoi, vezi daca porneste. adica, sa ai carburatoarele pline. intrebarile mele sunt: 1. cam cat timp sta pornita? 2. in cat timp isi revine? 3. dupa ce se opreste, ai incercat sa-i bagi niste benzina in carburatoare? cauta o seringa si injecteaza-i in timp ce-i dai la automat. vezi daca porneste cu aia. cel mai probabil, cred ca ai plutitorul care se blocheaza si ii vine putina benzina. (am patit treaba asta la ATV) mergeam cat mergeam cu gazul la maxim, si se oprea. apoi, in 2 minute iar pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.