Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Nu suport farurile astea rotunde "aftermarket". Sunt toate pentru Hornet, cu buza cromata dubla. Decat sa ii pui far de 'onda, mai bine il lasi cu ochelarii pe care ii ai acum.
Dar ca sa iti raspund si la intrebare: nu stiu. Ar trebui sa-l intrebi pe Andu. In cel mai bun caz, trebuie doar schimbata siguranta: din cate stiu, e una dedicata pentru far, de 15A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bai Anhel, de cand sta virilitatea unui monster intr-un far ? Ca daca e asa, fosta motoreta a mea, actualmente a lui Mircea ( Starscream ) - are 2 faruri, deci dublu virilitate... :))

 

P.S : heiter mic :P

 

P.P.S : Icsu - alt heiter mic :D

Editat de b52izgodlike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Icsu, mersi pentru sugestii! Apropo, nu vrei un far dublu pe cel rotund? Ti-l dau cu tot instalatia de xenon :grinbandit:

 

Nuope! Mersi totusi :D ..rezonez cu parerea ca nu e Monster daca nu are far rotund.

Ar trebui sa tina, dar cum a zis Angel, e posibil sa trebuiasca o siguranta mai rezistenta (30A)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Anhel, de cand sta virilitatea unui monster intr-un far ?

 

Din 1993. Si pana in 2007 ^_^

Farul dublu e trademark SpeedTriple. Arata coios pe ala. La Monster ii denatureaza putin caracterul de "bruta rafinata". Triumph-ul e doar "bruta". Sau era, ca l-au castrat acum.

 

6.jpg Headlight-Detail.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

angele, mai vii la mare anu' asta?

acum drumul e mai bun si benzinariile mai dese :P

cechitaut!

PS: valabil si pt NePlace :)

 

/index.php?/topic/709382-bucuresti-vama-veche-pe-1-mai-via-harsova/

 

Se anunta vreme cam nasoala, deci nu cred ca ma bag. Dar daca totusi ma hotarasc, stiu unde sa va gasesc pe 1 mai la ora 9.

^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in seama cu traseul ala prin Harsova, invocat de @MotoRocker

poate cine mai e din zona poate sa confirme ca sunt multe sate cu limita la 50, drum cam prost iar tronsonul Harsova - Constanta are cam o banda pe sens si cu accidente frecvent, mai ales la intoarcere. Nu mai zic ca te arunca in Constanta dinspre Mamaia, dai piept cu toata aglomeratia de 1 mai.

 

o alternativa foarte tare este A2 pana la Cernavoda, apoi breteaua spre Cochirleni in acel melc si mergi spre Vama pe firul Dunarii, prin sate cu micro-delta si podgorii de vin, monumentul de la Adamclisi si o sosea superba cu trafic putin, diferente de nivel si viraje in viteza. Cred ca acum 3 ani l-am facut cu Angel si Sergiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plecare maine din zona Trapezului, pe la 2~3. Traseu: http://goo.gl/maps/WxcZW

Daca va tenteaza sunteti bineveniti :). Deocamdata suntem eu si CosminCCP.

 

Drumuri bune.

 

Bajeti, maine ploo, poimaine nu... Voi decideti ^_^

Si vedeti ca drumul de la Adamclisi incolo e cam nasol. Nu sunt gropi, dar e asfalt (foarte?) prost si valurit. In acelasi timp peisajul e frumos, si ai si timp sa-l privesti ca mai tare de 70-80 nu poti merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bajeti, maine ploo, poimaine nu... Voi decideti ^_^

 

Da, am vazut si noi; dar ce sa mai facem; asa se intampla cand faci planul cu o luna inainte. :clap:

Speram sa scapam doar cu cativa stropi. Daca nu se poate, cica merg monsterele si pe ploaie... pe testate. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator xxxxx

TOS-ul creste costurile de productie, cum Italieni se zgarcesc uite ca Ducati nu are asemenea sistem:))) care la japoneze este foarte des intalnit. Cei care se dau race il anuleaza deoarece se mai intampla necazuri pe viraj sa se opreasca mobra:)) este un sistem pentru incepatori care nu si justifica costurile, dar fiecare producator doreste sa se dea mare in felul lui :))

Editat de xxxxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, am o intrebare pentru colegii mai tehnici si mai cunoscatori decat mine cu privire la modelel Ducati, am posibilitatea sa achizitionez un M900, cel putin asta scrie pe el "ZDM900M" , e cu ambreiaj uscat :love: motiv pt care ma si bate gandul sa il iau si sa-l pregatesc ince pt pt sezonul viitor, Intrebarea mea este daca in generatiile M900 sunt ceva editii limitate au fost produse ? proprietarul care a adus-o din Germania tot asta sustine ca e ceva editie limitata... eu am tot frunzarit internetul mare lucru nu am gasit tind sa cred ca e un m900 normal ( motocicleta e carburatie, acte inca nu am vazut la ea sa mai imi dau seama din documente)

 

Un alt detaliu despre care vreau sa intreb daca stie cineva sa-mi spua.Este m900 racit pe ulei ? acesta are racire pe ulei :-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goodkat....stii cum e nu te pune cu......ca risti sa te trezesti cu ei in discutie....lipsa tos ului e chestie de marketing cred eu adevarul nu il aflam p aici...

 

Sunseeker....zdm sunt primele 3 litere de la seria de cadru la orice ducati cel putin la generatiile vechi ....da m 900 are racire aer si ulei....poate e varianta S dar cu serie limitata e mult spus ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, am o intrebare pentru colegii mai tehnici si mai cunoscatori decat mine cu privire la modelel Ducati, am posibilitatea sa achizitionez un M900, cel putin asta scrie pe el "ZDM900M" , e cu ambreiaj uscat :love: motiv pt care ma si bate gandul sa il iau si sa-l pregatesc ince pt pt sezonul viitor, Intrebarea mea este daca in generatiile M900 sunt ceva editii limitate au fost produse ? proprietarul care a adus-o din Germania tot asta sustine ca e ceva editie limitata... eu am tot frunzarit internetul mare lucru nu am gasit tind sa cred ca e un m900 normal ( motocicleta e carburatie, acte inca nu am vazut la ea sa mai imi dau seama din documente)

 

Un alt detaliu despre care vreau sa intreb daca stie cineva sa-mi spua.Este m900 racit pe ulei ? acesta are racire pe ulei :-??

din ce stiu eu nu a fost editii speciale, decat cele care aveau rezervorul si codita cromata, in rest m900 a fost initial carburatie, cu versiunea "s" adica cu ceva imbunatatiri la suspensie si frana, iti dai seama daca este s daca are rezervorul separat la frana fata, si apoi a aparut m900 ie cu injectie marelli si acesta tot cu versiune "s".

toate m900 au ambreiaj uscat, si racire pe aer si ulei.

ma intereseaza si pe mine un 900 poti sa imi trimiti ceva poze si un pret cu noua ta achizitie??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...