PzKpfW Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Nu suport farurile astea rotunde "aftermarket". Sunt toate pentru Hornet, cu buza cromata dubla. Decat sa ii pui far de 'onda, mai bine il lasi cu ochelarii pe care ii ai acum.Dar ca sa iti raspund si la intrebare: nu stiu. Ar trebui sa-l intrebi pe Andu. In cel mai bun caz, trebuie doar schimbata siguranta: din cate stiu, e una dedicata pentru far, de 15A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Bai Anhel, de cand sta virilitatea unui monster intr-un far ? Ca daca e asa, fosta motoreta a mea, actualmente a lui Mircea ( Starscream ) - are 2 faruri, deci dublu virilitate... ) P.S : heiter mic P.P.S : Icsu - alt heiter mic Editat Aprilie 25, 2014 de b52izgodlike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 da ba corect ...virilitatea sta in motor deci ce sa zicem ca ala a lui angel e the boss....ah ...ce nebuni sunteti voi ....oricum celmai bun lucru care ptea sal faca noul propietar no offence robert... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Icsu, mersi pentru sugestii! Apropo, nu vrei un far dublu pe cel rotund? Ti-l dau cu tot instalatia de xenon Nuope! Mersi totusi ..rezonez cu parerea ca nu e Monster daca nu are far rotund. Ar trebui sa tina, dar cum a zis Angel, e posibil sa trebuiasca o siguranta mai rezistenta (30A) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Bai Anhel, de cand sta virilitatea unui monster intr-un far ? Din 1993. Si pana in 2007 Farul dublu e trademark SpeedTriple. Arata coios pe ala. La Monster ii denatureaza putin caracterul de "bruta rafinata". Triumph-ul e doar "bruta". Sau era, ca l-au castrat acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 pana una alta .....dumineca facem si noi o plimbare pe la un munte ....o sinaia ,o piatra arasa , o maslina ,o atentie ....hai ca am stat destul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Facem cum sa nu facem. Sinaia suna bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Mai are cineva ganduri de-o plimbare astazi? As pleca pe la un 10-11. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 angele, mai vii la mare anu' asta? acum drumul e mai bun si benzinariile mai dese cechitaut! PS: valabil si pt NePlace /index.php?/topic/709382-bucuresti-vama-veche-pe-1-mai-via-harsova/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 angele, mai vii la mare anu' asta? acum drumul e mai bun si benzinariile mai dese cechitaut! PS: valabil si pt NePlace /index.php?/topic/709382-bucuresti-vama-veche-pe-1-mai-via-harsova/ Se anunta vreme cam nasoala, deci nu cred ca ma bag. Dar daca totusi ma hotarasc, stiu unde sa va gasesc pe 1 mai la ora 9. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Prea frig,cazare oha.Vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 ma bag si eu in seama cu traseul ala prin Harsova, invocat de @MotoRocker poate cine mai e din zona poate sa confirme ca sunt multe sate cu limita la 50, drum cam prost iar tronsonul Harsova - Constanta are cam o banda pe sens si cu accidente frecvent, mai ales la intoarcere. Nu mai zic ca te arunca in Constanta dinspre Mamaia, dai piept cu toata aglomeratia de 1 mai. o alternativa foarte tare este A2 pana la Cernavoda, apoi breteaua spre Cochirleni in acel melc si mergi spre Vama pe firul Dunarii, prin sate cu micro-delta si podgorii de vin, monumentul de la Adamclisi si o sosea superba cu trafic putin, diferente de nivel si viraje in viteza. Cred ca acum 3 ani l-am facut cu Angel si Sergiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Je confirme. A w e s o m e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Dap, foarte tare traseu' ! Hai sa pandim si noi vremea joi, p la un 11 se anunta putin soare.. Editat Aprilie 29, 2014 de BoogA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Pai ne grabim, facem un Snagov la blana ca la 11:38 cand incepe ploaia sa fim cu mobrele in garaj si deja beti rupti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Plecare maine din zona Trapezului, pe la 2~3. Traseu: http://goo.gl/maps/WxcZW Daca va tenteaza sunteti bineveniti . Deocamdata suntem eu si CosminCCP. Drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Plecare maine din zona Trapezului, pe la 2~3. Traseu: http://goo.gl/maps/WxcZW Daca va tenteaza sunteti bineveniti . Deocamdata suntem eu si CosminCCP. Drumuri bune. Bajeti, maine ploo, poimaine nu... Voi decideti Si vedeti ca drumul de la Adamclisi incolo e cam nasol. Nu sunt gropi, dar e asfalt (foarte?) prost si valurit. In acelasi timp peisajul e frumos, si ai si timp sa-l privesti ca mai tare de 70-80 nu poti merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Bajeti, maine ploo, poimaine nu... Voi decideti Da, am vazut si noi; dar ce sa mai facem; asa se intampla cand faci planul cu o luna inainte. Speram sa scapam doar cu cativa stropi. Daca nu se poate, cica merg monsterele si pe ploaie... pe testate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 eeeh nui problema cu ploaia........azi am redescoperit ca mersul pe ploaie cu grindina poate tine loc unei sedinte de acupunctura...recomand ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Ducati nu are nevoie de asa ceva. Are ciclistica prea buna. Nu cade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Au cric si nu le mai trebuie TOS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator xxxxx Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) TOS-ul creste costurile de productie, cum Italieni se zgarcesc uite ca Ducati nu are asemenea sistem:))) care la japoneze este foarte des intalnit. Cei care se dau race il anuleaza deoarece se mai intampla necazuri pe viraj sa se opreasca mobra:)) este un sistem pentru incepatori care nu si justifica costurile, dar fiecare producator doreste sa se dea mare in felul lui ) Editat Mai 1, 2014 de xxxxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Hello, am o intrebare pentru colegii mai tehnici si mai cunoscatori decat mine cu privire la modelel Ducati, am posibilitatea sa achizitionez un M900, cel putin asta scrie pe el "ZDM900M" , e cu ambreiaj uscat motiv pt care ma si bate gandul sa il iau si sa-l pregatesc ince pt pt sezonul viitor, Intrebarea mea este daca in generatiile M900 sunt ceva editii limitate au fost produse ? proprietarul care a adus-o din Germania tot asta sustine ca e ceva editie limitata... eu am tot frunzarit internetul mare lucru nu am gasit tind sa cred ca e un m900 normal ( motocicleta e carburatie, acte inca nu am vazut la ea sa mai imi dau seama din documente) Un alt detaliu despre care vreau sa intreb daca stie cineva sa-mi spua.Este m900 racit pe ulei ? acesta are racire pe ulei :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Goodkat....stii cum e nu te pune cu......ca risti sa te trezesti cu ei in discutie....lipsa tos ului e chestie de marketing cred eu adevarul nu il aflam p aici... Sunseeker....zdm sunt primele 3 litere de la seria de cadru la orice ducati cel putin la generatiile vechi ....da m 900 are racire aer si ulei....poate e varianta S dar cu serie limitata e mult spus .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Hello, am o intrebare pentru colegii mai tehnici si mai cunoscatori decat mine cu privire la modelel Ducati, am posibilitatea sa achizitionez un M900, cel putin asta scrie pe el "ZDM900M" , e cu ambreiaj uscat motiv pt care ma si bate gandul sa il iau si sa-l pregatesc ince pt pt sezonul viitor, Intrebarea mea este daca in generatiile M900 sunt ceva editii limitate au fost produse ? proprietarul care a adus-o din Germania tot asta sustine ca e ceva editie limitata... eu am tot frunzarit internetul mare lucru nu am gasit tind sa cred ca e un m900 normal ( motocicleta e carburatie, acte inca nu am vazut la ea sa mai imi dau seama din documente) Un alt detaliu despre care vreau sa intreb daca stie cineva sa-mi spua.Este m900 racit pe ulei ? acesta are racire pe ulei :-?? din ce stiu eu nu a fost editii speciale, decat cele care aveau rezervorul si codita cromata, in rest m900 a fost initial carburatie, cu versiunea "s" adica cu ceva imbunatatiri la suspensie si frana, iti dai seama daca este s daca are rezervorul separat la frana fata, si apoi a aparut m900 ie cu injectie marelli si acesta tot cu versiune "s". toate m900 au ambreiaj uscat, si racire pe aer si ulei. ma intereseaza si pe mine un 900 poti sa imi trimiti ceva poze si un pret cu noua ta achizitie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.