PzKpfW Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Salutare tuturor.Maine (sambata) ajung prin Bucuresti (deh, ac/dc) - intrebarea mea este daca se aduna ducatistii undeva in weekend, poate reusesc sa vin si eu sa-mi clatesc ochii cu niste eye-candy.Cele bune. din pacate adunarea generala e miercurea, lacademie.. pe la un 7 seara, asa. dar cred ca vor mai veni oameni la AC/DC, asa ca eu cred ca vom putea lua legatura. lasa si tu un nr de telefon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monsteristu' Posted May 15, 2010 Author Share Posted May 15, 2010 Erm... Daca maine devin detinator de ST4, am loc pe canapea? nene, nu numai ca ai loc, dar o sa te si poti lafai, ca la cat de dezbinati suntem, sunt multi care stau pe jos, altii se ascund dupa soba, unii se atarna de lustra, altii vomita la baie, canapeaua e pustie si asteapta sa fie revergorata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uzunu Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Pare rau ca-i asa, dar macar acum o sa avem drumuri comune. Vinerea viitoare sper sa se intample nebunia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kindaru Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 salavea kindaru de vanzare ... din alea p gel ... si eu tot din aia am si merge brici ... salut, am trimis Deja colegului din Barlad bateria, multumesc pt sustinere, raman dator de cinste, sper ca sa Mai pot ajunge si eu miercurea la academie, cu masina este foarte aglomerat si scap tarziu de la munca, asfalt uscat tuturor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeStefan Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Salutare, oameni buni,am probleme:astazi,mi-a plouat motoreta vreo 2 ore;ok,cobor,o sterg frumos,o pornesc,o las vreo 2 minute cu socul dupa care plec...pe drum nah,ma asteptam sa mearga in suturi ca cica era rece motorul si bla bla.in curba dar fix in curba mi se opreste motorul,se blocheaza roata spate si alunec dar nu cad pt ca imediat reporneste motorul din cauza ca am dat drumul la ambreiaj si..bla..probabil cunoasteti situatia. dupa ce trec de acest moment trag pe dreapta pun circul si trag iar socul sa se mai incalzeasca poate.o mai las vreo 2 minute si in timp ce ma plimbam prin jurul ei,vad ca de la radiator iese un abur,ca si cum ar pierde presiune;stau ce stau,ma apropii si vad ca mirosea a ars...cand am vazut asta m-am speriat,m-am urcat pe ea si m-am dus spre casa care era la 50 de metri de locul unde oprisem. Daca stie cineva ce ar putea fi sau daca este perfect normal fenomenul(ma gandesc ca abur putea fi de la condens desi e ciudat...mai ales ca iesea cu o mica presiune iar radiatorul nu se incalzeste din cate stiu eu)rog sa ma ajute si pe mn cu mici explicatii si sugestii. A,domnu' kindaru,bateria merge f bine,multumesc. O zi buna si asfalt uscat(nu cum am prins eu :| ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mish Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 poate ca aburul ala e de la apa care se evapora de pe galeriile incinse. si poate ca ti se taie curentul de la faptul ca ai un scurt pe instalatia electrica si atunci cand scade turatia ritmul nu mai e mentinut de baterie (pt ca nu mai ai scanteie constanta). cand il tii mai turat, are inertie si se aprinde iar prin compresie. la fel si cu socul, ca-l accelereaza. nu ma pricep foarte bine, iti zic doar din experienta. am incercat sa inchid luminile (faza de intalnire) si atunci nu mai moare motorul, ramane corect turat. doar sa nu calci frana. sau sa-ti mearga martorii in bord (la mine nu se aprinde decat cel de la cric si ce-i de facut? pai verifici toata instalatia. incepi cu zonele expuse si unde se atinge cu ceva masa... sau mergi mai rar pe ploaie si cand te prinde, il tii turat. asfalt USCAT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monsteristu' Posted May 18, 2010 Author Share Posted May 18, 2010 GeorgeStefan, iti faci prea multe griji. lasa motoreta sa se incalzeasca bine si apoi pleaca la drum. ce inseamna bine? o tigara kent lung fumata. ai indicator de temperatura pe bord? daca nu ai, invata sa asculti motorul. cand o pornesti dimineata trage socul, dupa care il scazi usurel pe masura ce creste turatia motorului. cand vezi ca sta peste o mie de ture la relantiu, poti sa-i dai drumul, e incalzita. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coco'son Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Salutare tuturor.Maine (sambata) ajung prin Bucuresti (deh, ac/dc) - intrebarea mea este daca se aduna ducatistii undeva in weekend, poate reusesc sa vin si eu sa-mi clatesc ochii cu niste eye-candy.Cele bune. mai erai cu cineva cu nr . de arad? eram in conserva si am vazut un monster de TM insotit de un Arad si inca ceva ...Defilati pe trafic greu Mesaj completat GeorgeStefan, iti faci prea multe griji. lasa motoreta sa se incalzeasca bine si apoi pleaca la drum. ce inseamna bine? o tigara kent lung fumata. ai indicator de temperatura pe bord? daca nu ai, invata sa asculti motorul. cand o pornesti dimineata trage socul, dupa care il scazi usurel pe masura ce creste turatia motorului. cand vezi ca sta peste o mie de ture la relantiu, poti sa-i dai drumul, e incalzita. Daca nu fumezi...apuca-te ....altfel treci la japoneze ....Liviule tuincalzesti si bicicleta ma ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeStefan Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Of,da imi fac griji ce-i drept e prima motoreta si mi-am dat toate economiile mele pe ea.inainte de intamplarea asta,am lasat-o sa se incalzeasca 10 minute si a rulat extraordinar de bn prin oras,chiar m-am mirat,dar dupa aia am facut o oprire la o prietena si am stat vreo 2-3 ore timp in care mi-a plouat-o si dupa ce am sters-o,am lasat-o sa se incalzeasca aproximativ 1-2 minute maxim deoarece m-am gandit ca e inca incalzita,nah,nu stiam ca tre sa o incalzesc 10 minute dupa fiecare oprire :|.Ma rog,o sa o incalzesc mai mult de acum desi mi se pare f ciudat pt ca nu e dacie.Cand am ajuns acasa am tras socul si tot nu statea la relanti.in fine.Poate o sa ajung la Iasi candva sa o duc sa o verifice careva ca in "satul" asta unde stau eu mi-e cam frica Nu am indicator de temperatura,nu am nici turometru (e din '99). Coco,nu fumez iar la japoneze nu trec deoarece iubesc monstrul asta...inca.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razvan_enake Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Ma poate ajuta cineva cu o informatie, care este lungimea unui monster 620, de la roata din fata pana la roata din spate, ma intereseaza pt ca vrea sa aduc un moster din afara si nu stiu daca incape in duba sau trebuie sa iau si platforma. Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeStefan Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Ma poate ajuta cineva cu o informatie, care este lungimea unui monster 620, de la roata din fata pana la roata din spate, ma intereseaza pt ca vrea sa aduc un moster din afara si nu stiu daca incape in duba sau trebuie sa iau si platforma.Multumesc. in carte la mn de la roata fata pana la suportul pt numar sunt 2080mm(mentionez ca e un 750 dar nu cred ca-s mari dif) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joon Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 salut .....imi spuneti si mie va rog unde in Militari si-a mutat Andu service-ul ...... multumesc anticipat !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 salut .....imi spuneti si mie va rog unde in Militari si-a mutat Andu service-ul ...... multumesc anticipat !!! salut, din cate stiu eu nu s-a mutat inca. abia a gasit unde o sa isi faca service deocamdata. Of,da imi fac griji ce-i drept e prima motoreta si mi-am dat toate economiile mele pe ea.inainte de intamplarea asta,am lasat-o sa se incalzeasca 10 minute si a rulat extraordinar de bn prin oras,chiar m-am mirat,dar dupa aia am facut o oprire la o prietena si am stat vreo 2-3 ore timp in care mi-a plouat-o si dupa ce am sters-o,am lasat-o sa se incalzeasca aproximativ 1-2 minute maxim deoarece m-am gandit ca e inca incalzita,nah,nu stiam ca tre sa o incalzesc 10 minute dupa fiecare oprire :|.Ma rog,o sa o incalzesc mai mult de acum desi mi se pare f ciudat pt ca nu e dacie.Cand am ajuns acasa am tras socul si tot nu statea la relanti.in fine.Poate o sa ajung la Iasi candva sa o duc sa o verifice careva ca in "satul" asta unde stau eu mi-e cam fricaNu am indicator de temperatura,nu am nici turometru (e din '99). Coco,nu fumez iar la japoneze nu trec deoarece iubesc monstrul asta...inca.... nu e normal sa stai atat de mult cu ea la incalzit, decat poate iarna. dar pana ii dai de cap bubei, fa asa. sunt multe chestii pe care ai putea sa le verifici. de la filtrul de benzina (presupun ca ai rezervor de metal, se strange rugina), pana la carburatoare (reglat, sincronizat, curatat), electrica (fire intrerupte, sigurante), etc. oricum, daca ai timp, da o fuga pe la noi la Bucuresti, aici sigur gasesti oameni care sa stie sa se ocupe de Monster, plus ca sigur i-ar face bine mobrei un drum intins. in final, nu te lasa descurajat. Ducati sunt motorete sensibile intr-adevar, stiu sa te satisfaca. daca stii sa le iubesti si sa ai grija de ele, te vor rasplati Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joon Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 @ GeorgeStefan.....intinde un pic cablul de la acceleratie , o sa stea la relanti dar o sa fie un pic mai brutal la aceleratie ......si vezi daca bujiile sunt cele indicate de prod. ..........dar mai intai incearca sa bagi carrera 100 si da-i un pic de forja la drum lung si cred ca o sa se rezolve .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coco'son Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Ma poate ajuta cineva cu o informatie, care este lungimea unui monster 620, de la roata din fata pana la roata din spate, ma intereseaza pt ca vrea sa aduc un moster din afara si nu stiu daca incape in duba sau trebuie sa iau si platforma.Multumesc. intra si in bena de la logan...deci doar duba e ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symbolic Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 mai desmodromicilor, daca vreti sa ascultati un set de live electronics cantat de formatia Nigels, live la Groove On Radio http://dl.transfer.ro/transfer_ro-18may-7944c22384c.zip pax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monsteristu' Posted May 19, 2010 Author Share Posted May 19, 2010 pax vobiscucum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symbolic Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 si cumparati pintenul ala de la monsteristu ca sa poata sa dea log-out Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeStefan Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 @ GeorgeStefan.....intinde un pic cablul de la acceleratie , o sa stea la relanti dar o sa fie un pic mai brutal la aceleratie ......si vezi daca bujiile sunt cele indicate de prod. ..........dar mai intai incearca sa bagi carrera 100 si da-i un pic de forja la drum lung si cred ca o sa se rezolve .. Nu mi se pare o idee buna sa intind cablul de la acceleratie deoarece eu vreau sa mearga normal,cum e ea de la mama ei. Bujii am NGK iar forja o sa ii dau cand se face vreme buna daca o sa ma simt in stare deoarece nu prea cunosc motoreta si nici pe mine . Multumesc pt sugestii tie si celorlalti care mi-au dat o mana de ajutor. O zi cat mai buna si asfalt uscat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
birau1982 Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Salutare la toata lumea! Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului? As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unui monster de 600? Multumesc de raspuns, Ciprian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
popicadi Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Salutare la toata lumea! Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului? As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unui monster de 600? Multumesc de raspuns, Ciprian Eu am ezitat sa-mi vand fostul monster la o tipa care avea 1,60 inltime si 40 de kilograme. Ea si-a cumparat oricum. Dupa un an a trecut la nu stiu ce yamaha de 250 cmc. In principiu eu zic ca te descurci, oricum are printre cele mai joase distante de la sa la pamant din clasa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casi Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 mai erai cu cineva cu nr . de arad? eram in conserva si am vazut un monster de TM insotit de un Arad si inca ceva ...Defilati pe trafic greu Eram eu cu Monsteru' si taica-miu @VioletBiker cu Z1000. Am venit din Timisoara la concert AC/DC. Fetitele Desmo au venit cu Rock'n'roll train. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coco'son Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Eram eu cu Monsteru' si taica-miu @VioletBiker cu Z1000.Am venit din Timisoara la concert AC/DC. Fetitele Desmo au venit cu Rock'n'roll train. Bravo dar ati avut o vreme de cacao pe drum Mesaj completat Salutare la toata lumea! Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului? As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unui monster de 600? Multumesc de raspuns, Ciprian eu am 1.50 si e ok motorul l-am avut lasat din furci la inceput acum l-am ridicat....la spate nu s-a umblat si ajungi ok atata timp cat nu pui piciorul in canal ...casti ochii la oprire p.s e un monster 620 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VincentVega Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Fetitele Desmo au venit cu Rock'n'roll train. Grupul bikerilor fani intercity saluta grupul bikerilor murati ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeStefan Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Salutare,o intrebare scurta am;cam cat trebuie sa fie jocul lantului?la mn e destul de serios(cam 7-8 cm sau chiar mai bine). Multumesc.O zi buna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.