Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Thanks bro's! :peace:

Nu ar strica sa pun si eu mobra pe testerul ala, dupa ce-i pun o toba custom :D

Ce ziceti de toba asta?

So, gasesc si eu pe la voi o furca de ST2, ST4, S2R, S4R reglabila si 2 etrieri cu 4 pistonase (Brembo)?

post-18773-0-02655000-1348234277_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thanks bro's! :peace:

Nu ar strica sa pun si eu mobra pe testerul ala, dupa ce-i pun o toba custom :D

Ce ziceti de toba asta?

So, gasesc si eu pe la voi o furca de ST2, ST4, S2R, S4R reglabila si 2 etrieri cu 4 pistonase (Brembo)?

 

Furcă reglabilă mai greu o să găsești la noi - mai ales în stare OK. Pentru etrieri, vezi la cine dezmembrează (dealer, Dafway).

 

Dacă nu, subito is your friend. Uite ce am găsit după o căutare succintă:

 

- Monster 900 i.e. la dezmembrat (furcă reglabilă Showa la 200€)

- Showa reglabilă (250€)

- Showa gold full reglabilă (350€)

- Etrieri Brembo oro (pentru discuri de 320mm: 100€)

- Monster S4R la dezmembrat

- Monster S4Rs la dezmembrat

 

Enjoy! wink.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă e așa, și nu se referea la senzorul de temperatură și presiune, retrag ce am zis.

nu. Senzorul TPS (Throttle Position Sensor) e pe bateria de carburatoare si are rolul de a "citi" pozitia deschiderii acceleratiei, trimitand semnal catre ECU care controleaza deschiderea injectoarelor.

 

deci TPS-ul controleaza injectia inpreuna cu senzorul debitmetru si sonda Lambda daca nu ma insel.

 

dar el ajuta la debitul de benzina. de aceea cand schimbi linia de evacuare trebuie resetat/repozitionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ceea ce zici dar nu in totalitate :bounce:. Intr-adevar, citeste pozitia deschiderii acceleratiei si in functie de cum e reglat da drumul benzinei la o anumita turatie.

si eu ce am zis?

 

huoooooo :blink: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce motoreta ai tu bre de are si carburatoare si injectoare? :D :banana: HUOOOO!!! :crack:

Ducati.

 

ii las pe altii sa iti explice. eu te mai las putin :blink: ca ai sa vezi ce :haha: rad eu maine de tine cand te blochez cu raspunsul.......asta daca nu o face altcineva.

 

pana atunci... gugal it, si sa imi vii cu tema facuta maine.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai! Care rade de mine primul? :crack: Tot ce stiu e ca, (VIRGULA) carburatorul e carburator iar injectorul injector, ambele facand aceleasi treburi in modalitati diferite. (...)

 

Tehnic vorbind nu prea fac același lucru: carburatorul face amestecul benzină/aer, iar injectorul doar injectează benzina în camera de ardere...

happy.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Injectorul injecteaza combustibil atomizat in camera de ardere. Carburatoarele fac amestecul si intra in camera de ardere gata facut. Injectoarele introduc combustibil atomizat in camera de ardere iar aerul este bagat in mod separat prin galeria de admisie a aerului. Deci? Ce a vrut Crazy sa zica? :scratch:

 

Habar n-am.

laugh.gif

 

Nu, serios: chiar nu înțeleg la ce se referă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici injectoarele, nici carburatoarele nu baga direct benzina in camera de ardere (cilindru), ci in admisie ;)

Cel putin pentru moment, cand nu avem injectie directa de benzina (exista motoare cu injectie directa dar nu cunosc sa fie pe vreo motocicleta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma motane. da, motoarele pe benzina au carburatoare, doar ca diferenta este la faptul ca: deci doua puncte:

 

benzina nu mai este "aspirata" ci este "pulverizata"

 

tu confunzi sau asimilezi fenomenul de injenctie cu cel de la motoarele Diesel unde motorina este pulverizata (meanic) de un injector direct in cilindru. aici si confuzia ta.

 

la benzina, combustibilul nu este injecata direct in cilindru(camera de ardere) ci este injectata (electronic) in carburatoare sau admisie, cum a zis si Cesar mai sus.

 

uite poza unde si pt PzKpfWevalabila.

 

la nr 1. este senzorul TPS

la nr 3. este/sunt injectoarele.

restul nu-si au rostul.

851tblh.jpg

 

si mai ai cateva poze din alte unghiuri.

de sus

9654d1179875847-2002-st4s-parting-out-ducati-5807-002.jpg

 

de dedesubt vazandu-se orificiile de la injectoare.

 

Screen%20shot%202011-04-22%20at%2009.24.28.jpg

 

4dc2a574792a6_CORPO_FARFALLATO_5_.JPG

 

si ultima poza cu un injector pe un carburator.

 

33668d1294707273-duc999-throttle-bodies-tlr-__________-2.jpg

 

si uite ultima poza, asta unde este prezentata bateria de carburatoare, dar e modelul nou la care injectoarele sunt puse fix la gura carburatorului pt o mai buna pulverizare si amestecare.

d448detail1.jpg

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma motane. da, motoarele pe benzina au carburatoare, doar ca diferenta este la faptul ca: deci doua puncte:

 

benzina nu mai este "aspirata" ci este "pulverizata"

 

tu confunzi sau asimilezi fenomenul de injenctie cu cel de la motoarele Diesel unde motorina este pulverizata (meanic) de un injector direct in cilindru. aici si confuzia ta.

 

la benzina, combustibilul nu este injecata direct in cilindru(camera de ardere) ci este injectata (electronic) in carburatoare sau admisie, cum a zis si Cesar mai sus.

amestecul carburant este aspirat in motor si la carburatie si la injectie. mai baieti, teoretic dracu are dreptate. prin definitie, carburatorul este o parte componenta a unui motor cu ardere interna care are rolul de a face amestecul carburant (aer+benzina). si motoarele cu reactie ar trebui sa aibe unul ca doar tot cu ardere interna e :laugh: . ne confundam in termeni... judecand dupa definitia de mai sus, ceea ce ne arata dracul in poze se poate numi si carburator. ps: ceea ce am scris mai sus, e doar o concluzie personala. nu o luati ca fiind neaparat buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la injectie, intradevar este tot aspirata(atata timp cat nu e injectata in camera de ardere) dar dozajul este controlat electronic, nu mecanic ca la carburatie

 

 

Eugene, tu stii ca doar is o legend :crack: :crack:a.......iti dai si tu seama cu cine stai de vorba aicisea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la injectie, intradevar este tot aspirata(atata timp cat nu e injectata in camera de ardere) dar dozajul este controlat electronic, nu mecanic ca la carburatie

 

Eugene, tu stii ca doar is o legend :crack: :crack:a.......iti dai si tu seama cu cine stai de vorba aicisea

nu iti meriti denumirea de legenda daca nu stii ca nu toate sistemele de injectie sunt electronice :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti meriti denumirea de legenda daca nu stii ca nu toate sistemele de injectie sunt electronice :rusinica:

la cele pe benzina nu stiu alt tip de injectie... adica mecanica ca la diesel.

 

Bre eu tot am impresia ca tu faci confuzie de termeni. Pe un motor cu injectie nu ai carburatoare (eu am facut confuzia cu injectia directa). Insa una este admisia alta este carburatorul. Carburatorul in sine asigura dozarea si pulverizarea/amestecarea benzinei cu aerul. Ambele si carburatorul si injectorul trimit benzina in galeria de admisie, dar in moduri diferite. Ce vreau sa zic, nu ai cum sa ai injector si carburator pe acelasi motor (daca ne referim la forma clasica a lor si NU la niste derivatii, de genul un carburator mai evoluat cu o chestie care se vrea a fi injector).

tot carburator este si l injectie, atata timp cat nu este o pompa de injectie, iar injectorul sa pulverizeze in cilindru.

 

rolul injectorului la benzina, este de a optimiza cat mai bine amestecul pt un raport putere/consum cat mai bun.. de aia sunt atatia senzori pe motoarele noi...

 

diferenta e ca la cele pe carburati, benzina este aspirata din paharul decantor(daca nu incurc) pe cand la injectie dispar jiglerele, plutitor, paharul decantor....

 

acu cativa ani, cand ma jucam cu un CZ 175cc, intro seara fur un spray de la fratimiu. si ii zic: hai sa iti arat ceva. dau carburatorul jos si dau la pedala in timp ce pulverizam spray in fereastra de admisie la motor.

fenomenul era de "injectie" pt ca: carburantul era pulverizat si nu aspirat poponeata ar fi fost cu carburatorul.

 

e un fenomen usor de inteles cand ai un banc de broba pe care sa ai si un doua motoare, la care sa vezi diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma raportam la motorul din dotare, pompa de benzina, injectie electronica. Insa de ce vorbesti tu, ce reglezi/sincronizezi? Carburatoarele sau injectoarele?

da, sincronizezi injectia.

 

sincronizezi carburatoarele. adica carburatorul 1 cu carburatorul 2. amestecul de aer, deschiderea clapetelor de acceleratie....

benzina vine aceiasi pe ambii cilintri, pt ca e dozata de ECU.

 

injectia o poti doar seta/regla din ECU si senzorul TPS, dar alaturi de celalalte reglaje mentionate mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cele pe benzina nu stiu alt tip de injectie... adica mecanica ca la diesel.

 

 

Daca vorbim la general, au existat si injectie mecanica la motoarele pe benzina.

 

BMW folosea pe E9 3,5 CSL in in anii '70 - masina de curse.

 

Sistemul se chema "Kugelfischer"

 

Apoi si pe modelul de serie, practic acelasi motor dar pt strada, pe E26 M1.

post-47782-0-45087300-1348338804_thumb.jpg

post-47782-0-17337200-1348338891_thumb.jpg

post-47782-0-65245600-1348338974_thumb.jpg

post-47782-0-53757100-1348338992_thumb.jpg

Editat de warhammer23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

defapt ai dreptate. adica daca pompa de benzina este legata pe rotatia motorului, odata cu deschiderea acceleratiei creste turatia, iar odata cu turatia creste viteza de pompare a benzinei.

 

sau varianta copiata de la diesel, doar ca injectoarele nu mai sunt in cilindru, ci afara pe fiecare admisie.

 

nu stiam astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze facute miercurea trecuta....la masa tratativelor pt noua emblema desmoriders......am avut si noi veniti sau vechi dar reveniti( bine ai venit Buggy) si tu Dani(macar geaca mai e ducati):*

 

daca sunteti interesati....(stiu ca motocicleta este in Spania, iar tipul se poate ocupa de transport si inmatriculare- nu e modelul Evo)

 

http://www.bestbike....d=1&pictureid=1

 

Ride safe!

 

Cum arată noua emblemă? Final draft?

 

Emblema clubului din UK e așa:

NewDOCGB%20logo.jpg

poate fi ușor adaptată la RO schimbând steagul (cel de jos - of course - bash.gif).

 

mie personal mi-ar place o adaptare a acestei embleme (aș schimba Bologna cu Romania - știu, e cam mult...)

m_duc_01_big.gif

 

dar am observat că se poartă embleme bazate pe designul acesta

 

logo_desmo_owners_club_black.jpg sau landscape Logo_DOC_Club_[160x80]_160x80.gif

 

în fine, deci ... care e stadiul?

 

PS : ca să-mi înțelegeți entuziasmul, mai adaug că azi am făcut primele ture cu monstrulețul meu și ne-am înțeles perfect ! Încă nu l-am botezat dar am ales numărul de înmatriculare...

Editat de pettas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

defapt ai dreptate. adica daca pompa de benzina este legata pe rotatia motorului, odata cu deschiderea acceleratiei creste turatia, iar odata cu turatia creste viteza de pompare a benzinei.

 

sau varianta copiata de la diesel, doar ca injectoarele nu mai sunt in cilindru, ci afara pe fiecare admisie.

 

nu stiam astea.

nu are nici o treaba cu rotatia motorului cu pompa. din cate stiu injecteaza constant in admisie. are un regulator de presiune diferentiala, un sistem de valve... debitul variaza in functie de presiunea creata in admisie. audi monta iarasi injectii mecanice. cea mai comuna problema a lor era cea a "aerului fals"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da uite acum voi spuneti si eu citesc. injectia mecanica la benzina pare cea mai... prasta alegere.(de aia nici nu a rezistat)

nu a fost o alegere proasta, a fost un mare progres al vremii. tehnologia avanseaza. injectia electronica cat timp crezi ca va mai rezista?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu a fost o alegere proasta, a fost un mare progres al vremii. tehnologia avanseaza. injectia electronica cat timp crezi ca va mai rezista?

va rezista mult timp. electronica rezista. alta solutie nu vad la benzina. a cam ajuns la capat treaba asta.

de acum o sa o jongleze cu diferite combinatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

mie personal mi-ar place o adaptare a acestei embleme (aș schimba Bologna cu Romania - știu, e cam mult...)

m_duc_01_big.gif

 

dar am observat că se poartă embleme bazate pe designul acesta

 

logo_desmo_owners_club_black.jpg sau landscape Logo_DOC_Club_[160x80]_160x80.gif

 

Sigla actuală este tocmai o adaptare a celei clasice, cu Ducati Meccanica - ăsta fiind chiar motivul pentru care trebuie schimbată. Ducati nu mai lasă cluburile să aibă în emblemă vreo siglă oficială de-a lor. Trebuie să fie ceva distinct, creat de noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...