Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ZAR916...poate suna urat asa e dar eu unul le consider deja aberatii atata timp cat nu isi au locul in discutie si apre mistocarela asta ieftina...

cat despre sfatul celorlalti nici pe de parte nu sutin ca nu sunt bune dar din nou mi sau parut un pic exagerate pana la urma cum sa inveti daca nu mergi asta era ideea iar in cazul de fata dupa mine era posibil doar daca indeplinea conditiile care leam mai spus insotita si fara sa forteze...cat despre scoala asa este in mod normal chiar daca este incepatoare intrebarea ei nu ar fi trebuit sa existe dar din pacate asta este nivelul scolilor moto din ro...si auto :)

 

@dafway esti sigur ca teoria ta e buna ...imi permit sa imi spun parerea mea umila si sa zic ca... eu cred ca este tocmai invers...

 

@petitelutin...in mod normal presiunea o faci dupa cum simti tu motoreta dupa greutate etc...cum spunea si dafway este o valorea de compromis ca sa acopere o marja cat mai mare de clenti dar asta nu inseamna ca e bine asa eu unul nu am tinut cont nicodata de recomandarea lor miam facut presiunea dupa cum mam simtit eu ok pe moto...

 

@crazy devil...incepator te numesti si daca ai 50 de ani ... poti sa faci aceleasi greseli

 

vad ca a fost insotita de zair bun baiat :)))))))....zair pune semnalizarea pe fata ca incurci traficul :)))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bugghy are dreptate. in sezonul rece, cauciucul nu se incalzeste si dupa cum bine stim ca temperatura mareste presiunea din pneu, presiunea ramanand constanta, trebuie sa le umflam la temperatura la care vrem sa le folosim in schimb, vara, trebuiesc umflate mai putin. odata incalzite presiunea creste la valoarea normala. de aceea presiunea se verifica la rece. ex: 2.2-2.5 in functie de anotimp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc eugen :)... bine ca ai scris tu primul ca dupa iar zicea ca sunt invers:)))) ....app tias recomanda un limbaj mai prietenos mai ales la pretentiile de "service" ducati oricum decizia iti apartine...

 

il subscriu pe eugen asta ca explicatie fizica ...

si iti dau si un exemplu de zi cu zi ca sa zic asa :)...am cerut o parere cuiva despre niste cauciucuri cum se comporta la frig mai exact ptr o calatori in norvegia la nordkapp ...omu la fel ma sfatuit sa merg cu 02 , 0.3 chiar 0.4 in plus de cum merg eu altfel risti sa se duca cauciucul muult mai repede decat ar trebui...stiu pe cinva care nu a fcaut chesti aasta si in 2000 de km sa dus cauciucul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo tie pt km de azi, si sincer sa fiu.................... calaresti un bibelou.

over all. am vazut ca ai o varsta la care teribilismul nu mai e asa de fun. cred ca la varsta ta esti destul de capabila sa mergi pe motor, fara a face greselile incepatorilor.

 

Sper sa ramana cat mai mult timp intact bibeloul! :D Da, asa sa fie, fara greseli!

 

vad ca a fost o plimbare intre ducatisti. frumos asa

tobele ai de gand sa le tzii stoc ?

 

Momentan nu ma deranjeaza, ma suport si fara Termignoni. :)) Ma mai gandesc pana la primavara.

 

@ZAR916...poate suna urat asa e dar eu unul le consider deja aberatii atata timp cat nu isi au locul in discutie si apre mistocarela asta ieftina...

cat despre sfatul celorlalti nici pe de parte nu sutin ca nu sunt bune dar din nou mi sau parut un pic exagerate pana la urma cum sa inveti daca nu mergi asta era ideea iar in cazul de fata dupa mine era posibil doar daca indeplinea conditiile care leam mai spus insotita si fara sa forteze...cat despre scoala asa este in mod normal chiar daca este incepatoare intrebarea ei nu ar fi trebuit sa existe dar din pacate asta este nivelul scolilor moto din ro...si auto

 

De ce n-ar fi trebuit sa pun intrebarea despre starea drumului? Eu cred ca indiferent de cat de buna e scoala, chiar daca s-ar organiza iesiri si in afara orasului ca parte a programului de instruire, n-o sa te scoata nimeni la un drum prea lung sau prea dificil. Imi si imaginez masina de scoala cu coloana de motociclete de 50 cmc pe Transfagarasan.

 

@petitelutin...in mod normal presiunea o faci dupa cum simti tu motoreta dupa greutate etc...cum spunea si dafway este o valorea de compromis ca sa acopere o marja cat mai mare de clenti dar asta nu inseamna ca e bine asa eu unul nu am tinut cont nicodata de recomandarea lor miam facut presiunea dupa cum mam simtit eu ok pe moto...

 

Asa o fi in mod normal, dar eu am motorul de numai o luna si sunt in faza in care ma obisnuiesc cu el... deci sunt momentan insensibila la lucruri de-astea. :P

Editat de PetiteLutin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zair pune semnalizarea pe fata ca incurci traficul :)))))))))))

 

Care trafic?!? Ca nu era nimeni in fata mea :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o fi in mod normal, dar eu am motorul de numai o luna si sunt in faza in care ma obisnuiesc cu el... deci sunt momentan insensibila la lucruri de-astea. :P

 

ai mai avut ceva inainte de asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zar concret. eu am zis asa. compromisul este 2.2. cu urmatoarea recomandare. iarna sa bagi un 1.8 1.9. pentru o aderenta mai buna. bug a zis ca iarna ar trebui un 2.4 -2.6 sa fie guma sticla. unde are bug dreptate? tu ai venit cu o teorie adevara care iarna nu se aplica. este o teorie strict recomandata in sezonul cald. aveti ciuda pe frati nostri motociclist?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaaaa, sunteti nebuni? iarna presiune mare? cumparati schiuri mai degraba, e mai fun decat motorul.

da, iarna bagi mai mult decat vara cu 0.2 chiar 0.3. 1.8 iarna pe strada... 1.8 bagi vara cand te dai pe circuit si stresezi cauciucul de se incinge in asa hal incat dupa un tur tot la 2.5 ajungi. teoria asta cu cauciuc desumflat = aderenta marita ma lasa rece. Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai adaugat azi 200 de km la bord - am fost pana la Giurgiu - si eu zic ca m-am descurcat.

 

Daca ai scris asta si nu ai mentionat probleme clar te-ai descurcat, drumuri scurte gen Giurgiu, Oltenita, Ploiesti, . etc sunt cele mai indicate in cazul tau. Si da, evita sa pleci singura (asta e valabil indiferent de experienta, cu moto nu e niciodata indicat sa fii singur), de asta a fost inventat Zair ! :)

 

Cuvantul cheie in moto este "experienta", si cel mai important e sa fie experienta personala, nu a altora ..

 

Cel mai indicat pentru orice incepator de la noi (avand in vedere ca scoala si examenul sunt din pacate doar o formalitate) este ca in timp cat mai scurt dupa ce a luat examenul sa faca un curs de perfectionare cum e cel de pe Amckart. Si eu am intentional sa-l fac dar de cand am luat permisul am acumulat vreo 40000 de km si am experimentat multe "extreme" direct in trafic "the hard and dangerous way". Din fericire, am scapat de fiecare data, cu toate astea am avut 2 accidente usoare in Bucuresti in primul an de permis, ambele nu din vina mea dar acum sunt sigur ca in lipsa experientei de atunci, un astfel de curs ar fi facut diferenta. Ca idee, inca il am pe lista, indiferent de experienta pe care cred ca o am, un asfel de curs nu poate decat sa ajute.

 

Problema cea mai mare la tine acum e vremea (temperatura) si cauciucurile (indiferent de presiune, sunt vechi .. ). Ai mentionat ca nu ai simtit ca-ti fuge cauciucul, asta nu inseamna ca e ok .. prima data cand o sa fuga o sa te sperii, nu o sa stii ce sa faci si e mai bine sa nu afli cum e ..

 

Nu as recomanda pentru inceput iesirile mai lungi in grupuri mari pentru ca mai apar si alte probleme gen depasiri prin dreapta, diferente de stil, incurcaturi, "exemple" care nu sunt chiar de urmat (chiar eu am facut ieri o depasire iresponsabila prin care m-am pus si pe mine si pe cel pe care il depaseam in pericol, apropo, inca odada scuze pentru asta ! )

 

Ca idee, iesirea la piatra arsa nu a fost clar potrivita pentru incepatori, nu s-a mers foarte tare dar nici incet, iar de la sinaia la piatra arsa drumul ne-a surprins de multe ori si aici ii dau dreptate monsteristului, din tot ce a zis el doar poleiul a lipsit, era doar umed in locurile umbrite, dar asfaltul desi nou, plin de praf si alte "impuritati" .. plus o bucata destul de proasta pana la asfaltul cel nou ... plus o bucata mic de off-road :)

 

Legat de faza cu genunchiul jos .. poti sa ajungi sa mergi ff bine si ff tare si sa nu apelezi niciodata la metoda asta. Se preteaza in special la motocicletele de viteza si se aplica mai mult pe circuit si pe strada in curbe stranse luate cu viteza mare unde motocicleta se inclina foarte mult. Pe scurt o motocicleta de viteza se conduce cu totul altfel decat o motocicleta naked. Eu unul vad inutila aceasta metoda pe monster pe care il asezi pe curbe foarte usor din ghidon (countersteering) si ciclistica excelenta te ajuta sa iei curbele la limita cauciucurilor fara sa-ti modifici pozitia in sa. Asta e doar o parere personala, o parere avizata vei primi de la baietii de la Amckart care stiu ce vorbesc.

 

In poligon sunt deacord ca nu ai ce sa faci, mai ales nu singura, ai deja experienta orasului cat de cat, acum ai si experienta unui drum mai lung .. esti pe drumul cel bun !

 

Concluzia .. bine ai venit in grupul ducatistilor, ai o motoreta perfecta pentru incepatori si nu numai care te va ajuta si "ierta" (cu toate astea nu o supraestima), inainte de tobe gandeste-te mai bine la acel curs de perfectionare (momentul cel mai bun ar fi inceputul sezonului viitor dupa ce faci revizia si pui gume noi, mai ales ca pe perioada iernii "se uita" multe) si foarte important, nu forta mersul in conditii de sfarsit de sezon, nu esti pregatita pentru a afla cum se comporta motocicleta la limita aderentei, plus ca probabilitatea de ploaie e f mare si combinatia intre temperaturi scazute si asfalt ud nu e chiar cea mai fericita .. mersul pe ud in sine e o cu totul alta poveste si motocicleta se comporta total diferit.

 

Varsta iti da experienta de viata dar nu si de moto :) Te ajuta in sensul ca teoretic esti mai responsabila dar fiind fata .. asta vine oricum "built in"

 

Sa stapanesti / folosesti sanatoasa motoreta, sa te bucuri de ea si ea de tine fara incidente si .. asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alerg la curese de prin 2006, am colegi in echipa care o fac din anii 90, ma refer la curse moto. macar atat imi place sa cred ca stiu, tu fa ce vrei dar nu o mai spune in gura mare.

esti in posesia vre-unui trofeu care sa recomande spusele tale? eu spun ce recomanda producatorul, ce stie toata lumea si ceea ce ar trebui sa stii si tu. repet, poate intelegi. in sezonul rece maresti presiunea cu 0.2 chiar 0.3 comparativ cu vara cand sunt 40 de grade la umbra. exemplu concret. vara mergi cu 2.0? iarna bagi 2.2 e ultima data cand o spun "in gura mare" daca vrei sa intelegi, bine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, haideti sa nu amestecam cursele cu mersul stradal, sunt 2 subiecte total diferite, la curse se folosesc cauciucuri de unica folosinta, speciale, se merge foarte tare si la limita, se merge pe motociclete preparate, se folosesc presiuni si setari ale motocicletei diferite in functie de cauciuc, moto, circuit, vreme, rider, echipa, ... etc

 

Majoritatea dintre noi merg exclusiv pe strada, iar DesmoRiders nu e un club de racing pe circuit ;)

 

Pe mine unul ma intereseaza sfaturi legate de mersul pe strada, cand voi merge pe circuit o sa cer sfaturi persoanelor avizate ;)

 

Pe scurt, terminati odata cu polemicile, din peste o mie de posturi pe topicul asta, cred ca mai mult de jumatate sunt polemici, certuri, cu alte cuvinte fara nici o valoare pentru nimeni deci pot fi lejer sterse ...

Editat de th30nly0n3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ th30nly0n3

 

Si Andu m-a sfatuit sa fac un curs de perfectionare. Dar acum, cum ziceai si tu, e cam sfarsit de sezon, asa ca o sa ma interesez de el la primavara. Momentan caut sa fac plimbari mai scurte, cam cum a fost cea de ieri, adica aprox. 200 km dus-intors. Chiar ma uitam acum pe unde as putea sa merg... dar nu numai numarul de kilometri conteaza, ci si starea drumului, despre care nu prea stiu. De exemplu, ma gandeam la Cheile Dambovicioarei...

 

Nu intentionez sa merg pe ploaie, ma uit mereu la prognoza meteo. Am mers o data prin oras cu scoala imediat dupa ce a plouat si nu mi s-a parut de speriat. Dar evit pe cat posibil, mai ales ca mi se si abureste viziera si trebuie sa merg cu ea intredeschisa.

 

Merci de sfaturi! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, imi cer scuze ca dau buzna, poate ma puteti ajuta...

Daca a schimbat cineva ambreiajul uscat, imi trebuie placile alea uzate. Nu conteaza cat sunt de uzate, cum arata, contra cost evident.

Merci!

 

da mi un telefon luni la 0764872999 Alex am eu sa ti dau placi

 

zar cum spui tu, iti urez succes incontinuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma uitam acum pe unde as putea sa merg... dar nu numai numarul de kilometri conteaza, ci si starea drumului, despre care nu prea stiu. De exemplu, ma gandeam la Cheile Dambovicioarei...

 

Nu intentionez sa merg pe ploaie, ma uit mereu la prognoza meteo. Am mers o data prin oras cu scoala imediat dupa ce a plouat si nu mi s-a parut de speriat. Dar evit pe cat posibil, mai ales ca mi se si abureste viziera si trebuie sa merg cu ea intredeschisa.

 

 

In oras dupa ce a plouat e un pic diferit de undeva in camp sau la munte unde ploua torential chiar si 10 min. Problema cu prognoza e ca nu prea te poti baza pe ea, mai ales toamna. Nici vara nu e prea reliable, cand am fost la inceputul lui August pe transalpina / transfagarasan se anunta soare si frumos in absolut toata tara probabilitate ploaie zero .. pe transalpina ne-a plouat jumatate din drum ..

 

Cred ca cel mai important lucru pe care l-am omis e ca in motociclism totul e frumos pana cand apare neprevazutul cauzat nu neaparat de tine ca incepator dar mai ales de ceilalti participanti la trafic, de orice natura ar fi ei (iti franeaza brusc o masina in fata, alta se baga peste tine pe banda, alta iti intoarce in fata, alta iti iese dintre masini parcate direct pe banda ta in 5 metri, o groapa pe care o vezi in ultima clipa, o masina care franeaza prea tarziu in spatele tau, usi deschise pe banda 3, oameni care traverseaza peste tot, animale, .. si din pacate lista e muuult prea lunga). In toate aceste cazuri diferenta o face nu ce se scrie pe forum ci experienta ta, cat de bine cunosti motocicleta, cum franezi, cum eviti, cum conduci defensiv, cat de atenta esti la orice eventual pericol, .. etc .. de aici importanta cursului.

 

Ai zis ca nu ti s-a parut de speriat mersul dupa ploaie, asta pentru ca probabil nu ai intalnit nici unul din cazurile de mai sus, dar gandeste-te cum franezi brusc pe ud ..

 

Nu vreau sa te sperii, nu e dracul chiar asa de negru, dar important e sa fii constienta de pericole si sa faci tot ce poti sa le minimalizezi efectul. Foarte multi incepatori nu sunt constienti de asta si de obicei cand devin constienti e prea tarziu ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt, terminati odata cu polemicile, din peste o mie de posturi pe topicul asta, cred ca mai mult de jumatate sunt polemici, certuri, cu alte cuvinte fara nici o valoare pentru nimeni deci pot fi lejer sterse ...

:cheers:

 

La link-ul urmator poze de ieri : /index.php?/topic/685842-desmoriders-romaniapiatra-arsa/

 

 

Va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras dupa ce a plouat e un pic diferit de undeva in camp sau la munte unde ploua torential chiar si 10 min. Problema cu prognoza e ca nu prea te poti baza pe ea, mai ales toamna. Nici vara nu e prea reliable, cand am fost la inceputul lui August pe transalpina / transfagarasan se anunta soare si frumos in absolut toata tara probabilitate ploaie zero .. pe transalpina ne-a plouat jumatate din drum ..

 

Cred ca cel mai important lucru pe care l-am omis e ca in motociclism totul e frumos pana cand apare neprevazutul cauzat nu neaparat de tine ca incepator dar mai ales de ceilalti participanti la trafic, de orice natura ar fi ei (iti franeaza brusc o masina in fata, alta se baga peste tine pe banda, alta iti intoarce in fata, alta iti iese dintre masini parcate direct pe banda ta in 5 metri, o groapa pe care o vezi in ultima clipa, o masina care franeaza prea tarziu in spatele tau, usi deschise pe banda 3, oameni care traverseaza peste tot, animale, .. si din pacate lista e muuult prea lunga). In toate aceste cazuri diferenta o face nu ce se scrie pe forum ci experienta ta, cat de bine cunosti motocicleta, cum franezi, cum eviti, cum conduci defensiv, cat de atenta esti la orice eventual pericol, .. etc .. de aici importanta cursului.

 

Ai zis ca nu ti s-a parut de speriat mersul dupa ploaie, asta pentru ca probabil nu ai intalnit nici unul din cazurile de mai sus, dar gandeste-te cum franezi brusc pe ud ..

 

Nu vreau sa te sperii, nu e dracul chiar asa de negru, dar important e sa fii constienta de pericole si sa faci tot ce poti sa le minimalizezi efectul. Foarte multi incepatori nu sunt constienti de asta si de obicei cand devin constienti e prea tarziu ..

 

Am intalnit cateva din situatiile descrise de tine. De aceea in trafic nu merg tare, pastrez distanta mai mare fata de cel din fata si nu ma bag printre coloanele de masini, decat uneori cand sunt la semafor si atunci merg mai mult ca Fred Flinstone in masina lui. :)) Cu cei din spate nu prea am ce face. Am patit-o si cu masina... Eram oprita dupa o intersectie intr-o coloana de masini si a venit unul din spate in viteza (a considerat ca daca e verde, el trebuie sa treaca oricum) si mi-a aranjat spatele masinii, dupa care si-a continuat nestingherit drumul cu numarul de inmatriculare atarnandu-i. Asta e, idioti sunt peste tot. Dar ai dreptate. Sunt cat de atenta pot. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti niste teorii cu gumele alea :crack:

Presiunile se aleg in functie de modelul gumei si de utilizarea lor. In general pentru gumele de strada 2.2 fata si 2.4 spate, e un compromis bun intre manevrabilitate si aderenta. O presiune mai mare in gume inseamna manevrabilitate mai buna dar pata de contact cu solul mai mica, adica aderenta mai mica. Gumele se clasifica si ele in 3 categorii, soft, medium si hard, asta in functie de compound si implicit trebuiesc presiuni diferite. Majoritatea gumelor de strada sunt medium-hard pentru durabilitate.

Stunterii, folosesc presiuni mici pentru a avea pata de contact cu solul mai mare iar racerii, presiuni mici la rece, pentru ca un cauciuc de circuit dupa cateva ture ajunge la 100 grade si ii creste presiunea enorm. "Mai nou" exista tehnologia NTEC, care permite folosirea de presiuni mici de 1.5 datorita carcasei cauciucului special concepute.

..m-am saturat sa tastez :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai scris asta si nu ai mentionat probleme clar te-ai descurcat, drumuri scurte gen Giurgiu, Oltenita, Ploiesti, . etc sunt cele mai indicate in cazul tau. Si da, evita sa pleci singura (asta e valabil indiferent de experienta, cu moto nu e niciodata indicat sa fii singur), de asta a fost inventat Zair !

 

Cuvantul cheie in moto este "experienta", si cel mai important e sa fie experienta personala, nu a altora ..

 

Cel mai indicat pentru orice incepator de la noi (avand in vedere ca scoala si examenul sunt din pacate doar o formalitate) este ca in timp cat mai scurt dupa ce a luat examenul sa faca un curs de perfectionare cum e cel de pe Amckart. Si eu am intentional sa-l fac dar de cand am luat permisul am acumulat vreo 40000 de km si am experimentat multe "extreme" direct in trafic "the hard and dangerous way". Din fericire, am scapat de fiecare data, cu toate astea am avut 2 accidente usoare in Bucuresti in primul an de permis, ambele nu din vina mea dar acum sunt sigur ca in lipsa experientei de atunci, un astfel de curs ar fi facut diferenta. Ca idee, inca il am pe lista, indiferent de experienta pe care cred ca o am, un asfel de curs nu poate decat sa ajute.

 

Problema cea mai mare la tine acum e vremea (temperatura) si cauciucurile (indiferent de presiune, sunt vechi .. ). Ai mentionat ca nu ai simtit ca-ti fuge cauciucul, asta nu inseamna ca e ok .. prima data cand o sa fuga o sa te sperii, nu o sa stii ce sa faci si e mai bine sa nu afli cum e ..

 

Nu as recomanda pentru inceput iesirile mai lungi in grupuri mari pentru ca mai apar si alte probleme gen depasiri prin dreapta, diferente de stil, incurcaturi, "exemple" care nu sunt chiar de urmat (chiar eu am facut ieri o depasire iresponsabila prin care m-am pus si pe mine si pe cel pe care il depaseam in pericol, apropo, inca odada scuze pentru asta ! )

 

Ca idee, iesirea la piatra arsa nu a fost clar potrivita pentru incepatori, nu s-a mers foarte tare dar nici incet, iar de la sinaia la piatra arsa drumul ne-a surprins de multe ori si aici ii dau dreptate monsteristului, din tot ce a zis el doar poleiul a lipsit, era doar umed in locurile umbrite, dar asfaltul desi nou, plin de praf si alte "impuritati" .. plus o bucata destul de proasta pana la asfaltul cel nou ... plus o bucata mic de off-road

 

Legat de faza cu genunchiul jos .. poti sa ajungi sa mergi ff bine si ff tare si sa nu apelezi niciodata la metoda asta. Se preteaza in special la motocicletele de viteza si se aplica mai mult pe circuit si pe strada in curbe stranse luate cu viteza mare unde motocicleta se inclina foarte mult. Pe scurt o motocicleta de viteza se conduce cu totul altfel decat o motocicleta naked. Eu unul vad inutila aceasta metoda pe monster pe care il asezi pe curbe foarte usor din ghidon (countersteering) si ciclistica excelenta te ajuta sa iei curbele la limita cauciucurilor fara sa-ti modifici pozitia in sa. Asta e doar o parere personala, o parere avizata vei primi de la baietii de la Amckart care stiu ce vorbesc.

 

In poligon sunt deacord ca nu ai ce sa faci, mai ales nu singura, ai deja experienta orasului cat de cat, acum ai si experienta unui drum mai lung .. esti pe drumul cel bun !

 

Concluzia .. bine ai venit in grupul ducatistilor, ai o motoreta perfecta pentru incepatori si nu numai care te va ajuta si "ierta" (cu toate astea nu o supraestima), inainte de tobe gandeste-te mai bine la acel curs de perfectionare (momentul cel mai bun ar fi inceputul sezonului viitor dupa ce faci revizia si pui gume noi, mai ales ca pe perioada iernii "se uita" multe) si foarte important, nu forta mersul in conditii de sfarsit de sezon, nu esti pregatita pentru a afla cum se comporta motocicleta la limita aderentei, plus ca probabilitatea de ploaie e f mare si combinatia intre temperaturi scazute si asfalt ud nu e chiar cea mai fericita .. mersul pe ud in sine e o cu totul alta poveste si motocicleta se comporta total diferit.

 

Varsta iti da experienta de viata dar nu si de moto Te ajuta in sensul ca teoretic esti mai responsabila dar fiind fata .. asta vine oricum "built in"

 

Sa stapanesti / folosesti sanatoasa motoreta, sa te bucuri de ea si ea de tine fara incidente si .. asfalt uscat !

 

Se vede ca in weekend n-ai mailuri de dat. :crack:

 

In rest.. esti printre singurele persoane la care nu am nimic de comentat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...