Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Baieti, imi cer scuze ca dau buzna, poate ma puteti ajuta...

Daca a schimbat cineva ambreiajul uscat, imi trebuie placile alea uzate. Nu conteaza cat sunt de uzate, cum arata, contra cost evident.

Merci!

daca nu gasesti la Alex, incearca sa ma cauti pe privat. posibil sa te pot ajuta eu cu cateva. stiu ca aveam pe acasa.

 

1. asa ca o sa ma interesez de el la primavara. ...

 

2. Dar evit pe cat posibil, mai ales ca mi se si abureste viziera si trebuie sa merg cu ea intredeschisa.

 

Merci de sfaturi!

 

1. te pot ajuta cu un amic care are scoala si daca nu ma insel face si cursuri de perfectionare. e super super de treaba.

 

2. ce casca ai?

 

Aveti niste teorii cu gumele alea :crack:

Presiunile se aleg in functie de modelul gumei si de utilizarea lor. In general pentru gumele de strada 2.2 fata si 2.4 spate, e un compromis bun intre manevrabilitate si aderenta. O presiune mai mare in gume inseamna manevrabilitate mai buna dar pata de contact cu solul mai mica, adica aderenta mai mica. Gumele se clasifica si ele in 3 categorii, soft, medium si hard, asta in functie de compound si implicit trebuiesc presiuni diferite. Majoritatea gumelor de strada sunt medium-hard pentru durabilitate.

Stunterii, folosesc presiuni mici pentru a avea pata de contact cu solul mai mare iar racerii, presiuni mici la rece, pentru ca un cauciuc de circuit dupa cateva ture ajunge la 100 grade si ii creste presiunea enorm. "Mai nou" exista tehnologia NTEC, care permite folosirea de presiuni mici de 1.5 datorita carcasei cauciucului special concepute.

..m-am saturat sa tastez

+1 big laic :D

 

Si cu toate astea tot ai gasit ceva de comentat

 

ie si iei uamini. :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. te pot ajuta cu un amic care are scoala si daca nu ma insel face si cursuri de perfectionare. e super super de treaba.

 

2. ce casca ai?

 

1. Merci, mai vorbim mai spre primavara despre asta. :)

2. Shark Samurai S 500 Air. Nu cred ca pot sa ii pun pinlock vizierei. Am gasit numai pentru alte modele. O sa imi iau la primavara alta "anti-fog" (http://goo.gl/MTFPU).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand te decizi, iti fac legatura cu el.

 

Stiu ca sunt un fel de folii care se aplică pe viziera. Eu nu stiu ce fac la anu, daca imi schimb casca. Ca iti dadeam eu un Arai Chaser Ducati. Dar nu stiu daca o sa-mi iau alt Arai RX7 sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt un fel de folii care se aplică pe viziera. Eu nu stiu ce fac la anu, daca imi schimb casca. Ca iti dadeam eu un Arai Chaser Ducati. Dar nu stiu daca o sa-mi iau alt Arai RX7 sau nu.

Altceva decat pinlockul? Pentru ca daca te referi la ala, ti-am spus care e problema.. ca nu toate vizierele au suport de pinlock. Merci pentru oferta, dar nu cred ca porti marimea S. :P Problema e ca imi place casca si nu vreau sa o schimb. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da, port marimea S-M. is modelul cu capul mic, si creierul concentrat :haha:

 

eu am un RX7 Corsair marimea M si un Chaser marine S

 

Chaser-ul l-a purtat fosta prietena de cateva ori, nu e noua casca dar e in stare buna.

mie mii indiferent. oricum vreau sa imi schimb casca, adica sa mai iau un RX7 si sa o tin actuala pt pasager(cand iau)

 

ca de pinlock-ul pt a ta, stia ca erau niste folii speciale, pt castile fara suport.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da, port marimea S-M. is modelul cu capul mic, si creierul concentrat :haha:

 

eu am un RX7 Corsair marimea M si un Chaser marine S

 

Chaser-ul l-a purtat fosta prietena de cateva ori, nu e noua casca dar e in stare buna.

mie mii indiferent. oricum vreau sa imi schimb casca, adica sa mai iau un RX7 si sa o tin actuala pt pasager(cand iau)

 

ca de pinlock-ul pt a ta, stia ca erau niste folii speciale, pt castile fara suport.

 

Am inteles. ;)) E posibil sa imi iau o folie de-aia atunci. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Petitlutin...poate mai inteles gresit un pic nu e rau ca intrebi despre starea unui drum eu spuneam ca nu ar fi trebuit sa intrebi d p d v daca e ok drumul ptr incepatori la asta mam referit eu... prin afara la scolile moto te duc mai prin toate tipurile de drum adica national cu munte sa fara depinde de zona :)...autostrada si traficul urban si nu o data daca sar proceda si pe la noi asa tu de ex ai fi fost pregatita suficient ca sa faci acel drum...oricum la cati mai multi km in continuare :)

 

@dafway...1 mai facut sa rad mult iti multumesc

2 nu inteleg ce legatura cu cursele acolo sunt alte socoteli sau ai vrut sa ne zici ca te dai la curse

3 no sa mai insist despre presiunea in sezonul rece dar ar fi frumos sa te interesezi mai in detalui despre acest aspect mai ales ca detii un "service" moto...bafta

 

@adidas ...ai uitat un factor important la alegerea presiunii ....pilotul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Petitlutin...poate mai inteles gresit un pic nu e rau ca intrebi despre starea unui drum eu spuneam ca nu ar fi trebuit sa intrebi d p d v daca e ok drumul ptr incepatori la asta mam referit eu... prin afara la scolile moto te duc mai prin toate tipurile de drum adica national cu munte sa fara depinde de zona :)...autostrada si traficul urban si nu o data daca sar proceda si pe la noi asa tu de ex ai fi fost pregatita suficient ca sa faci acel drum...

 

Te-am inteles perfect! :) De aceea am ilustrat si exemplul cu scoala pe Transfagarasan. :P Nu stiam ca in strainatate chiar se face asa ceva. Stiam ca te duce direct in trafic, dar nu si de excursii in afara orasului. Oricum, mai e cale lunga pana or sa ajunga si scolile de la noi la nivelul asta (daca or sa ajunga).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

@adidas ...ai uitat un factor important la alegerea presiunii ....pilotul :)

 

Factori sunt mai multi. Dar cum influenteaza piotul? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

CRed ca s-a mai discutat despre pasii de inmatriculare asa ca va rog daor sa imi spuneti daca aceste info inca mai sunt de actualitate.

http://www.motocicli...in-strainatate/

si aici

/index.php?/topic/189864-inmatricularea-unui-motor-din-importghid-pas-cu-pas/

 

 

Astazi am rezolvat acestea

- rar trecut si am talon separat cu itp + certificat de autenticitate (343 lei mi-a luat -Voluntari)

- fisa de inmatriculare ( 8 lei din Pipera)

- tradus si legalizat actele - 134 lei

 

Bun.

Ma intereseaza daca pot continua lista... de exemplu:

-am nevoie de dovada intrarii in tara?

-am nevoie sa tradus+legalizez contractul de vanzare cumparare?

Editat de warhammer23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

CRed ca s-a mai discutat despre pasii de inmatriculare asa ca va rog daor sa imi spuneti daca aceste info inca mai sunt de actualitate.

http://www.motocicli...in-strainatate/

si aici

http://www.motocicli...hid-pas-cu-pas/

 

 

Astazi am rezolvat acestea

- rar trecut si am talon separat cu itp + certificat de autenticitate (343 lei mi-a luat -Voluntari)

- fisa de inmatriculare ( 8 lei din Pipera)

- tradus si legalizat actele - 134 lei

 

Bun.

Ma intereseaza daca pot continua lista... de exemplu:

-am nevoie de dovada intrarii in tara?

-am nevoie sa tradus+legalizez contractul de vanzare cumparare?

 

Poti continua.

Ai nevoie si de contractul de vanzare-cumparare sa fie tradus si legalizat. Iti trebuie la DITL si la ANAF. Vezi ca nu e ANAF-ul de sector, ci cel din C.A. Rosetti (et. 2, ghiseul 12). Eu am scapat doar cu traducerea (cu stampila unui traducator autorizat), dar doamna ciufuta de la ghiseu a strambat din nas, zicand ca trebuia legalizata la notar.. dar dupa cum se vede, merge si fara. :)

 

Eu merg maine la politie sa imi iau nr. permanent. Pana acum nu mi-a trebuit dovada intrarii in tara, dar cel mai probabil o sa imi trebuiasca maine.

Editat de PetiteLutin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee unde gasesc un bord stricat de monster (intre 2005 si 2008), poate sa fie in orice stare, ma intereseaza doar rama cu geamurile, aia tre sa fie intacta :)

si eu rascolesc netul in cautarea unui bord. daca in cautarile mele gasesc ceva, te anunt.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu rascolesc netul in cautarea unui bord. daca in cautarile mele gasesc ceva, te anunt.

 

Multam, la mine tre sa fie neaparat dupa 2005 ca are altfel de prinderi si nu se potriveste rama de la modelul vechi, chiar daca aparent sunt la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee unde gasesc un bord stricat de monster (intre 2005 si 2008), poate sa fie in orice stare, ma intereseaza doar rama cu geamurile, aia tre sa fie intacta :)

in romania sunt putine sanse sa gasesti. pe Ebay ai cele mai multe sanse.

 

iti recomand sa cauti pe ebay.de sau ebay.co.uk ori ebay.it

 

daca nu pe subito.it si cred ca te-ar ajuta eugen pe partea de Italia. pe Germania cred ca te pot ajuta eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam, la mine tre sa fie neaparat dupa 2005 ca are altfel de prinderi si nu se potriveste rama de la modelul vechi, chiar daca aparent sunt la fel.

Multam, la mine tre sa fie neaparat dupa 2005 ca are altfel de prinderi si nu se potriveste rama de la modelul vechi, chiar daca aparent sunt la fel.

am notat! e cam greu cu bordurile astea... nu prea le gasesti la preturi onorabile eu sper sa avem noroc.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Greutatea

Era singura posibilitate :D

Dar eu zic ca asta e sarcina suspensiilor, a arcurilor mai exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe partea de germania mai mult eu as putea sa va ajut daca gasiti ceva cu mare placere ... ii fur combinatia lui crazy devil tongue.png

 

da ma, uite acuma cand ziceam si eu ca prind combinatia sa fac un ban ca sa-mi iau 1098, tu te bagi peste mine. huoooooooo

 

Era singura posibilitate :D

Dar eu zic ca asta e sarcina suspensiilor, a arcurilor mai exact.

 

dar si presiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ne referim strict la mersul stradal, unde cauciucurile ti le umflii singur, nu iti sunt umflate la boxe, greutatea motociclistului (este mult spus pilot) nu este importanta mai mult decat informatia pe care o detine sau nu acel motociclist si daca acea informatie este corecta sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect. deja ne aruncam in setari race la uz stradal, si asta nu o vor simti cei care rod guma dor pe mijloc.

sunt multi care schimba 10 de cauciucuri fara a vedea vreo diferenta intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adidas.dap aia eee si a suspensiilor da alea transmit si ele mai departe pe roti oricum nu conteaza lasatio balta fiecare vrea ce face:)

 

dap nu mam referit deloc la curse doar mers stradal si cand am zis pilot am inlocuit de la masini sofer :))...asa e pilot se vrea a fi ceva profesionist

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...