adidas Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Pai, tonight! Ca e frumos pe afara ) O Cheia ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) Cheia e prea scurt. Siriu? Edit: Deci? Editat Aprilie 27, 2013 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Mai gasim vreo 2,3? Sa fie fun. Prindem rasaritu si apoi home Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 A pierdut cineva o cheie de Monster care avea breloc cu Ducati Mecanica ? A fost dusa la cei care vindeau jetoane daca o cauta careva, am fost anuntat de un prieten tocmai acuma....maybe it helps. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (...) Prindem rasaritu si apoi home De mult vreau sa fac chestia asta, dar in seara asta chiar nu pot. Reediteaza invitatia intr-unul din week-end-urile viitoare si ma bag. Promit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Moonlight ride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladimirOctavian Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 piesa Daca e intr-adevar un M600 (am dubii), modificarile aduse costa mult mai mult decat motocicleta in sine. Din ce am vazut, listez urmatoarele upgrade-uri: - Cilindru receptor ambreiaj; - Capac monopost (special); - Evacuare full Ducati Performance (Remus); - Stop spate LED; - Codita speciala cu semanle LED; - Amortizor spate Ohlins cu rezervor de gaz separat; - Kit ambreiaj uscat cu placa de presiune Ducati Performance; - Pinten; - Capace curele distributie transparente; - Buson baie de ulei cu termometru; - Sistem de racire cu radiator de ulei (prima data cand vad asa ceva pe M600); - Dublu disc de 320mm; - Furca de M620 (sau mai noua); - Amortizor de ghidon; - Multiple piese minore de carbon si alte Rizome (bidon lichid frana spate, capac inspectie arbore, etc.). Nu arata rau deloc, dar ma indoiesc de validitatea unei investitii de genul asta intr-un M600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 ai trecut de far, indicator treapta... dar frumos suna dihania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 O iesire scurta pe Cheia? Mers elegant Ps. In Otopeni bate vantul grav Am vacuuum in rezervor. Mi a strambat rezervorul, l-a supt in interior. LE. am rezolvat-o. Era infundat supra plinul/ breatherul. Nasoala experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fat Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 A pierdut cineva o cheie de Monster care avea breloc cu Ducati Mecanica ? A fost dusa la cei care vindeau jetoane daca o cauta careva, am fost anuntat de un prieten tocmai acuma....maybe it helps. Eu am fost zăpăcitul... Am găsit-o la jetoane, mulțumesc mult celui care a lăsat-o acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 O iesire scurta pe Cheia? Mers elegant Ps. In Otopeni bate vantul grav Am vacuuum in rezervor. Mi a strambat rezervorul, l-a supt in interior. LE. am rezolvat-o. Era infundat supra plinul/ breatherul. Nasoala experienta Cum naiba s-a infundat? La nivel de buson/rezervor? Sau pe furtun? Au diametrul destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Nu infundat, m-am exprimat eu aiurea. Era gatuit undeva sub rezervor. L am rezolvat, acum e ok. Eu avand rezervorul din plastic, l-a deformat grav aseara cand vroiam sa bag benzina, am incercat sa deschid busonul si nu puteam ca era supt de vacuumul creat in rezervor. Cand am reusit, a tras aer cu putere si si-a recapatat forma. Nasoala experienta, sa fiti mereu atenti la furtunele care ies de sub rezervor sa nu fie gatuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladimirOctavian Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 cine a bagat bani in el cred ca are de unde, nu stiu ce ma face sa cred asta ) dar nu mai este de mult M600 a depasit episodul asta Daca e intr-adevar un M600 (am dubii), modificarile aduse costa mult mai mult decat motocicleta in sine. Din ce am vazut, listez urmatoarele upgrade-uri:- Cilindru receptor ambreiaj;- Capac monopost (special);- Evacuare full Ducati Performance (Remus);- Stop spate LED;- Codita speciala cu semanle LED; - Amortizor spate Ohlins cu rezervor de gaz separat;- Kit ambreiaj uscat cu placa de presiune Ducati Performance;- Pinten;- Capace curele distributie transparente;- Buson baie de ulei cu termometru; - Sistem de racire cu radiator de ulei (prima data cand vad asa ceva pe M600);- Dublu disc de 320mm;- Furca de M620 (sau mai noua);- Amortizor de ghidon;- Multiple piese minore de carbon si alte Rizome (bidon lichid frana spate, capac inspectie arbore, etc.).Nu arata rau deloc, dar ma indoiesc de validitatea unei investitii de genul asta intr-un M600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Imi poate spune cineva daca baia de ulei de la motorul de Monster 600 (583cmc 2001) se potriveste cu baia de ulei de la Monster 620 (2004), blocul motor mai exact ? Mersi Editat Aprilie 30, 2013 de icsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Ta daaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Imi poate spune cineva daca baia de ulei de la motorul de Monster 600 (583cmc 2001) se potriveste cu baia de ulei de la Monster 620 (2004), blocul motor mai exact ? Mersi Nu sunt cert dpdv mecanic, dar sunt mari sansele, motorul de 620 si cel de 600 fiind foarte similare. Alezajul cilindrilor e acelasi (80mm), doar cursa a fost marita, de la 58 la 61.5mm Dar ce nazdravanie vrei sa faci? Ta daaaaaa Congrats! Ce anume te-a convins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Ta daaaaaa Welcome to the club! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Congrats! Ce anume te-a convins? Marketingul, curiozitatea si dorinta de a experimenta Momentan nu sunt fan Ducati, sunt doar in cautari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Vad, ai schimbat registrul complet: de la carenata cu motor lin, de turatie, la naked "diesel".La drum intins te va lovi nostalgia, 80 de cai nu-s 118. Dar pe curbe si-n oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Top speed-ul nu m-a pasionat niciodata. Revin cu impresii saptamana viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Ta daaaaaa Muhahahhahahhahah Bine pitic!!! Tu esti a 3 a care a trecut de la japoneze miau, miau.. direct la surubaraie. Vezi asa.. sunt proaste, se strica si nu le fura nimeni, cu ele vei imbatranii!! Editat Aprilie 30, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vic7or Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 apropo de sunt proaste, se strica am un 620 de cativa ani - sunt fan, am terminat cautarile - in care am facut cateva mii de km fara a avea probleme tehnice. pana azi... i-am montat bateria si am incercat s-o pornesc pentru prima data anul asta, fara succes. dupa ce pun contactul totul decurge normal (se aprind martorii obisnuiti etc) dar in momentul in care apas butonul pentru pornirea motorului se aude doar pompa din rezervor, electromotorul nu invarte insa daca-l ating pare a fi sub tensiune... am verificat sigurantele de sub baterie si cea de 40A + curelele de distributie singura "interventie" asupra motorului a fost in toamna cand am pulverizat WD40 in cilindri prin orificiile bujiilor. am citit pe un forum totusi zilele trecute cand am inlocuit uleiul si am incercat sa invart roata spate, in viteza 1 sau 2, pentru a scoate cat mai mult ulei uzat am avut impresia ca motorul este blocat... cum pot verifica daca motorul este blocat? nu sunt din Bucuresti si nu stiu la ce mecanic as putea apela, orice sfat este pareciat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Esti sigur ca e scoasa pe Neutral? Chiar daca e aprins becul e posibil sa ramana undeva intre trepte.Nu stiu daca ai incercat sa mai fredonezi cutia de viteze si sa reincerci. Eu am vazut problema asta la un 696, exact la fel, cu sunetul de pompa. Dupa ceva insistente asupra cutiei a pornit "la buton". Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vic7or Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 sigur este pe N pentru ca roata se invarte fara efort si doar cand este in viteza roata este practic intepenita. dealtfel atunci cand nu este pe N pompa numai cupleaza cand apas butonul de start... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.