Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Bogdan...ia uite ce zic organizatorii aici :

 

”"Iubim 2 Roti” va demara pe data de 27 Aprilie 2013 cu o parada pe doua roti a motocicletelor, mopedelor si bicicletelor, din Parcare ‘B’ Romexpo, pe traseul:

Parcare ‘B’ Romexpo – Soseaua Kiseleff – Piata Victoriei – Calea Victoriei – Bulevardul Libertatii – Piata Constitutiei

Parada va incepe la ora 12:00, primii ce vor pleca in parada vor fi motociclistii, iar la ora 15:00 vor porni in parada ciclistii. Adunarea motociclistilor va incepe cu ora 11:00, cea a ciclistilor la ora 13:00.

Întreaga zi va fi presarata cu evenimente specifice: parada, concerte, moto stunt show, expozitie custom bikes si multe altele, în locatia “prime” a capitalei – Piata Constitutiei!

Accesul în cadrul evenimentului din Piata Constitutiei va fi LIBER si se va face începand cu ora 12:00.""

daca tu ai zis sa ne intalnim noi la Academie la 12.00....ti-e clar ca mai devreme de 12.20-12.30 nu plecam....si cum facem????ne intersectam cu ei undeva? sau ne vedem mai devreme si mergem cu totii acolo....???

era mentionat ca motociclistii pleaca la ora 13 si ajung al 13:30 in piata constitutiei.

nu ma gandesc la varianta de a ne intersecta cu ei ci de a pleca cu tot grupul. daca la 12 suntem la academie, la 12:15 plecam spre romexpo. si nu facem mai mult de 15 minute pana acolo.

 

ideea era sa nu stam o ora si ceva pe la romexpo pana cand se da plecarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mda mai baieti eu azi mam intors din germania cu moto ..am fost sa o recuperez....pe la ce ora va strangeti maine la romexpo ??cer scuze mie lene sa citesc toate posturile....desi a fost cam solicitant drumu ptr inceput de sezon sper sa ma trezesc maine .../:))) baftaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pierdut cineva o cheie de Monster care avea breloc cu Ducati Mecanica ? A fost dusa la cei care vindeau jetoane daca o cauta careva, am fost anuntat de un prieten tocmai acuma....maybe it helps.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piesa

 

Daca e intr-adevar un M600 (am dubii), modificarile aduse costa mult mai mult decat motocicleta in sine. Din ce am vazut, listez urmatoarele upgrade-uri:

 

- Cilindru receptor ambreiaj;

- Capac monopost (special);

- Evacuare full Ducati Performance (Remus);

- Stop spate LED;

- Codita speciala cu semanle LED;

- Amortizor spate Ohlins cu rezervor de gaz separat;

- Kit ambreiaj uscat cu placa de presiune Ducati Performance;

- Pinten;

- Capace curele distributie transparente;

- Buson baie de ulei cu termometru;

- Sistem de racire cu radiator de ulei (prima data cand vad asa ceva pe M600);

- Dublu disc de 320mm;

- Furca de M620 (sau mai noua);

- Amortizor de ghidon;

- Multiple piese minore de carbon si alte Rizome (bidon lichid frana spate, capac inspectie arbore, etc.).

 

Nu arata rau deloc, dar ma indoiesc de validitatea unei investitii de genul asta intr-un M600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O iesire scurta pe Cheia? Mers elegant :D

 

Ps. In Otopeni bate vantul grav :(

 

Am vacuuum in rezervor. Mi a strambat rezervorul, l-a supt in interior.

LE. am rezolvat-o. Era infundat supra plinul/ breatherul. Nasoala experienta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pierdut cineva o cheie de Monster care avea breloc cu Ducati Mecanica ? A fost dusa la cei care vindeau jetoane daca o cauta careva, am fost anuntat de un prieten tocmai acuma....maybe it helps.

 

Eu am fost zăpăcitul... Am găsit-o la jetoane, mulțumesc mult celui care a lăsat-o acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O iesire scurta pe Cheia? Mers elegant :D

 

Ps. In Otopeni bate vantul grav :(

 

Am vacuuum in rezervor. Mi a strambat rezervorul, l-a supt in interior.

LE. am rezolvat-o. Era infundat supra plinul/ breatherul. Nasoala experienta

 

Cum naiba s-a infundat? La nivel de buson/rezervor? Sau pe furtun? Au diametrul destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu infundat, m-am exprimat eu aiurea. Era gatuit undeva sub rezervor. L am rezolvat, acum e ok.

Eu avand rezervorul din plastic, l-a deformat grav aseara cand vroiam sa bag benzina, am incercat sa deschid busonul si nu puteam ca era supt de vacuumul creat in rezervor. Cand am reusit, a tras aer cu putere si si-a recapatat forma. Nasoala experienta, sa fiti mereu atenti la furtunele care ies de sub rezervor sa nu fie gatuite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a bagat bani in el cred ca are de unde, nu stiu ce ma face sa cred asta :)) dar nu mai este de mult M600 a depasit episodul asta

 


Daca e intr-adevar un M600 (am dubii), modificarile aduse costa mult mai mult decat motocicleta in sine. Din ce am vazut, listez urmatoarele upgrade-uri:

- Cilindru receptor ambreiaj;
- Capac monopost (special);
- Evacuare full Ducati Performance (Remus);
- Stop spate LED;
- Codita speciala cu semanle LED;

- Amortizor spate Ohlins cu rezervor de gaz separat;
- Kit ambreiaj uscat cu placa de presiune Ducati Performance;
- Pinten;
- Capace curele distributie transparente;
- Buson baie de ulei cu termometru;

- Sistem de racire cu radiator de ulei (prima data cand vad asa ceva pe M600);
- Dublu disc de 320mm;
- Furca de M620 (sau mai noua);
- Amortizor de ghidon;
- Multiple piese minore de carbon si alte Rizome (bidon lichid frana spate, capac inspectie arbore, etc.).

Nu arata rau deloc, dar ma indoiesc de validitatea unei investitii de genul asta intr-un M600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva daca baia de ulei de la motorul de Monster 600 (583cmc 2001) se potriveste cu baia de ulei de la Monster 620 (2004), blocul motor mai exact ?

Mersi

Editat de icsu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva daca baia de ulei de la motorul de Monster 600 (583cmc 2001) se potriveste cu baia de ulei de la Monster 620 (2004), blocul motor mai exact ?

Mersi

 

Nu sunt cert dpdv mecanic, dar sunt mari sansele, motorul de 620 si cel de 600 fiind foarte similare. Alezajul cilindrilor e acelasi (80mm), doar cursa a fost marita, de la 58 la 61.5mm

 

Dar ce nazdravanie vrei sa faci?

 

Ta daaaaaa :mexicanwave:

 

Congrats! Ce anume te-a convins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...