Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din nefericire ai dreptate cu acest "obicei" al accidentelor. Ziceam de scuter doar din cauza vitezei limitate care o ating, clar, la un impact direct viata poate depinde de calitatea castii care o porti.

 

Ce sa zic; sper sa nu avem nevoie de orice casca si sa ramana toate fara zgarieturi.

 

 

Astept s-aduca la Lidl .. cuie :crack:

 

Cu 3 mii de iepuroi imi iau un cap de rezerva :)



 

Accidentele au prostul obicei de a se intampla oricand oriunde, capul e la fel de fragil si pe scuter si in oras ... Compromisuri facem toti in oras pt ca nu putem sa mergem in piele dar cand e vorba de casca nu e loc de nici un compromis. Costurile sunt mari, adevarat, dar cat valoreaza viata pe care o protejeaza o casca bine gandita ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 9:00 in OMV pe bulevardul Aerogarii, langa hotelul Phoenicia, cu plecare pe la 9:30?

 

Cheia sau DN?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar cam trebui sa schimb lichidul de frana cel putin asa ma sfatuieste lumea ca e negru si etc ....dar ce fel de ulei bag la un monster 620 din 2003? MERSIII

este lichid hidraulic si trebuie un DOT cat mai nou, 5.1. Schimba si la ambreiaj daca tot esti in punctul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de ambreiaj monsteru' asta are ambreiaj uscat (cineva a facut conversia) ...

 

este lichid hidraulic si trebuie un DOT cat mai nou, 5.1. Schimba si la ambreiaj daca tot esti in punctul asta.

monsteru' asta are ambreiaj uscat, vechiul proprietar fan ducati, cred :)))) a facut conversia de la umed la uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de ambreiaj monsteru' asta are ambreiaj uscat (cineva a facut conversia) ...

 

monsteru' asta are ambreiaj uscat, vechiul proprietar fan ducati, cred :)))) a facut conversia de la umed la uscat

stai putin, ce intrebi de fapt ? tu vorbesti de uleiul din motor ? eu vb de lichidul hidraulic care actioneaza ambele pompe, frana si ambreiaj. cele 2 recipiente cu lichid de vin deasupra manetelor si care nu au legatura cu faptul ca ambreiajul este uscat sau umed. comenzile frana+ambreiaj sunt hidraulice vs mecanice, cablu in camasa metalica.

 

mi-am adus aminte, scrie pe capacele butoiaselor ce DOT trebuie folosit :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da la butoiasele alea ma refer ...o sa ma uit pe capacele :) ms fain

stai putin, ce intrebi de fapt ? tu vorbesti de uleiul din motor ? eu vb de lichidul hidraulic care actioneaza ambele pompe, frana si ambreiaj. cele 2 recipiente cu lichid de vin deasupra manetelor si care nu au legatura cu faptul ca ambreiajul este uscat sau umed. comenzile frana+ambreiaj sunt hidraulice vs mecanice, cablu in camasa metalica.



mi-am adus aminte, scrie pe capacele butoiaselor ce DOT trebuie folosit :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

DOT 4 mah. DOT 5 estept motoarele mai noi. pe capacul de la butoiasestre trecut DOT-ul.

 

Stii care-i diferenta intre DOT 4 si DOT 5? din moment ce spui ca "DOT 5 e pentru motoarele mai noi"? Sau asa ti-a zis tie cineva ,undeva pe internet?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dot 5.1 e pentru sistemele cu abs in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15W50 ca e mai bun la temperaturile de la noi. Majoritatea folosesc 15W50 :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. Așa am făcut si eu ieri. Fiind la primul motor, nu știam ce am in el, era cam sub nivel, m-am imcapatanat si am făcut câțiva km sâmbăta. Ieri dimineața am schimbat filtru si ulei(15w50). Surprinzător a curs extrem de puțin ulei, câteva sute de ml. Am pus ulei, "gemuletul" din dreapta era la nivel, cam puțin peste, celălalt gol-golut. Am așteptat, dat o cheie, am zis sa si ies cu ea, am făcut 2-3 km. La promitea de pe loc se oprea motorul foarte repede, am pătit-o si într-o intersectie, in a 2-a simteam a nu trage deloc si in mers cam dădea rateuri.

Nu am mai mers cu ea, mi-am făcut niște sprituri... Țin sa precizez ca înainte sa fac schimbul a mers perfect.

 

Sa fi greșit eu ceva când am făcut schimbul? Fiind la început poate nu am făcut ceva corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii care-i diferenta intre DOT 4 si DOT 5? din moment ce spui ca "DOT 5 e pentru motoarele mai noi"? Sau asa ti-a zis tie cineva ,undeva pe internet? :)

google it for more.

 

O intrebare rapida va rog:

La un monster 600 din 2000 ce ulei sa bag? 10w40 sau 15w50? (la un mers de incepator, drumuri lungi...oras)

recomand si eu 15W50. sau imi zicea cineva de un model de ulei....ceva cu city.

 

 

Bun. Așa am făcut si eu ieri. Fiind la primul motor, nu știam ce am in el, era cam sub nivel, m-am imcapatanat si am făcut câțiva km sâmbăta. Ieri dimineața am schimbat filtru si ulei(15w50). Surprinzător a curs extrem de puțin ulei, câteva sute de ml. Am pus ulei, "gemuletul" din dreapta era la nivel, cam puțin peste, celălalt gol-golut. Am așteptat, dat o cheie, am zis sa si ies cu ea, am făcut 2-3 km. La promitea de pe loc se oprea motorul foarte repede, am pătit-o si într-o intersectie, in a 2-a simteam a nu trage deloc si in mers cam dădea rateuri.

Nu am mai mers cu ea, mi-am făcut niște sprituri... Țin sa precizez ca înainte sa fac schimbul a mers perfect.

 

Sa fi greșit eu ceva când am făcut schimbul? Fiind la început poate nu am făcut ceva corect.

cat ulei ai pus in el? al doilea gemulet nu ai de a vedea uleiul. ala e de la volanta. e alta treaba acolo.

pe unde ai dat drumu la ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus cât e recomandat, 3,1, dar am aproximat eu, nu am masurat exact.

E, aici am greșit eu sigur.

M-am uitat la ceva tutoriale înainte, de nu am găsit exact pt modelul meu, nu cred ca este diferența mare...faza are suna aiurea, mai era un buson de desfacut lângă filtru, la mine părea ca e lipit, se desfacea cu cap dexagonal, ceea ce nu am avut. Nu l-am desfacut!! Nu știu ce a fost in capul meu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

M-am gandit ca ar fi util un calendar cu evenimentele organizate de noi fie ca sunt plimbari scurte pe langa casa, plimbari de o zi sau mai multe, participari in grup la alte evenimente sau alte evenimente de-ale noastre (de genul 1 Decembrie). Drept urmare am creat in Google calendar Calendarul evenimentelor Desmo Riders.

 

Acesta se poate adauga la contul vostru de Google (este un buton in coltul din dreapta jos cand il deschideti) astfel incat ulterior sincronizarea se va face automat atat in calendarul google varianta desktop cat si in aplicatia Calendar din Android spre exemplu. In functie de setarile pe care le are fiecare se pot primi notificari de genul e-mail, SMS sau pop-up (cele doua din urma valabile numai pentru telefonul mobil - testate pe Android).

 

In ceea ce priveste intretinerea si administrarea calendarului propun sa se ocupe unul sau mai multi membri ai clubului dar cu conditia sa fie activi astfel incat sa aibe cunostinta de posibilele evenimente ce vor avea loc. Eu ma pot ocupa o mare parte din timp.

 

Din punctul meu de vedere, avantajul cel mai mare este ca toata lumea care foloseste un smartphone (fie el Android, IOS sau Blackberry) va avea acces usor la toate aceste informatii, intr-un singur loc, calendarul google.

 

Este pentru prima data cand folosesc un calendar public de la google deci orice parere, imbunatatire, idee este binevenita.

 

Voi ce parere aveti?

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica de Ducati Monster 600 din '95 ?

 

 

Multumesc



Am gasit....

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica de Ducati Monster 600 din '95 ?

 

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...