Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 15.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Intrebare la auto sunt 2 - 3 magazine consacrate de unde luam piese atat oem cat si after dar in bransa asta moto care ar fi acele magazine ? as vrea sa cumpar ceva piese dar nu stiu exact de unde sa iau si pe google sunt 1 mil de magazine...o recomandare ar fi buna :hug: (Magazine din Bucuresti ) Multumesc ...

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am revenit si pe 2 roti din vara trecuta. Am adoptat si eu un monstrulet, un 796 din 2011.

Mi-ar placea sa va cunosc si sa mai schimbam impresii.

 

Asfalt uscat!

George

Link to post
Share on other sites

Bine ai venit!

Ala al lui Doicaru?

Intra pe grup si like la pagina oficiala:

https://www.facebook.com/groups/602840736450428/?ref=bookmarks

https://www.facebook.com/desmoridersromania/

Edited by adidas
Link to post
Share on other sites

Sunt membru (inca pasiv).

De la Doicaru am luat doar ECU termi. :D

Sper ca la urmatoarea intalnire sau tura sa ne intalnim si in persoana.

Link to post
Share on other sites

In fiecare miercuri cu soare, dupa 18:00, pe trepte la Academia Militara :ok:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Buna ziua! Este cineva pe aici proprietar/a de orice model de Monster in Galati? De ceva vreme am devenit foarte tentat sa imi iau si eu asa ceva, dar nu as face-o fara sa vad unul pe viu.

Salut, poti intra pe facebook pe grupul DesmoRidersRomania, cred ca ai mai mari sanse sa gasesti pe cineva p`acolo :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut din nou fratilor, este cineva aici care a avut probleme cu semnalizarea la motocicleta? La mine de doi ani nu mai semnalizeaza stanga. Am desfacut traseul, am curatat, am verificat si e totul in regula. La masuratori a reiesit ca nu trece din bord semnalul. Am desfacut bordul dar surpriza, e cam capsulat pe acolo si mi-e frica sa merg mai departe.

 

Amu, ma streseaza super tare sa nu am semnalizare si ultimul lucru pe care il vreau e sa ii dau unuia motiv sa ma intinda pe asfalt pt ca nu mi-am semnalizat intentia de a schimba directia or whatever ...

 


Bicla in cauza e un Monsterache de 620 din 2004 @Brasov.

 

Toata stima si va multumesc;

Link to post
Share on other sites

Vând filtru de aer sport PIPERCROSS MPX151 folosit 1000km cel mult, practic e nou. L-am cumparat direct de pe site de la ei pentru ca atunci cand vine vorba de filtre, sunt pline site-urile de fakeuri. Are garantie pe viata. Pipercross e o firma respectabila care face filtre de peste 25 ani. Ca idee, e peste K&N in materie de filtrare si flux de aer. Nu e necesara remaparea ECU. Eu vreau sa il schimb ca am ECU remapat si caut sa modific airbox-ul.

 

Se potriveste pe:

  • 696 Monster 09-14
  • 796 Monster 11-15
  • 796 Hypermotard 10-12
  • 796 Monster 17
  • 800 Scrambler Classic 15-16
  • 800 Scrambler Flat Track Pro 15-16
  • 800 Scrambler Full Throttle 15-16
  • 800 Scrambler Icon 15-16
  • 800 Scrambler Urban Enduro 15-16
  • 821 Hypermotard / SP 13-16
  • 821 Hyperstrada 13-16
  • 821 Monster / Dark / Stripe 14-16
  • 939 Hypermotard 16-17
  • 939 Hypermotard SP 16-17
  • 1000 GT Sportclassic 07-10
  • 1000 GT Sportclassic Touring 09
  • 1100 Monster 08-10
  • 1100 Monster Evo 11-13
  • 1100 Monster S 08-10
  • 1100 Monster Diesel 13-14
  • 1100 Hypermotard / S 08-09
  • 1100 Hypermotard Evo 10-11
  • 1100 Hypermotard Evo 12
  • 1100 Hypermotard SP Evo 10-11
  • 1100 Hypermotard SP Evo Corse Edition 12
  • 1200 Monster 14-17
  • 1200 Monster S 14-17
  • 1200 Monster S Stripe 16-17
  • 1200 Monster R 16-17


Preț: 200 Lei

Contact: mesaj privat

 

VANDUT!

post-18773-0-10198700-1525951130_thumb.jpg

Edited by adidas
Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Salutare,

 

Ma numesc Mihai, asta e primul post pe forumul acesta, am 24 de ani si in aproximativ 3-4 saptamani o sa am si carnetul moto. (luni ma duc sa ma programez la examen)

Va deranjez putin cu cateva intrebari legate de Ducati Monster 696. Am postat direct aici si nu la incepatori, pentru ca cel mai probabil acolo o sa imi raspunda foarte multi oameni care NU detin acest model. Sunt destul de "setat" pe el, singurele care mi se mai pare interesante sunt Kawasaki ER6N, doar ca mi se pare ca are un feeling mult mai "cheap" si triumph street triple, dar care din pacate nu prea o gasesc cu ABS sau nu prea o gasesc deloc (astea par si mai putine decati Monsterele).

 

In primul rand ma intereseaza, daca aveti cateva informatii despre cine aduce din afara (Italia sau Germania)? Dealeri second hand nu am gasit decat pe site-ul dealerului oficial din Romania. In alta parte nu mai gasesc. Cineva mi-a recomandat sa vorbesc cu cei de la motomus sa imi aduca ei, ceva pareri despre ei?(am cam citit tot ce era legat de ei pe aici, dar nu strica niciodata o experienta in plus) Pentru ca in Romania sunt foarte putine, din care una singura cu ABS la vanzare si chiar si aia destul de scumpa fata de ce gasesti pe subito.it sau pe mobile. Ma intereseaza sa o cumpar cu ABS chit ca stiu ca o sa platesc minim 1k euro mai mult. O sa incerc sa nu dau mai mult de 4500eur. Sper sa gasesc, daca nu, nu stiu ce sa fac, nu prea as vrea sa renunt la Monster in favoarea ER6N (aia o gasesti si la 3000 cu abs). Variante FARA abs se gasesc destul de multe la 3.5k euro de prin 2010-11, nu m-as risca chiar la 2012, pentru ca trebuie sa fi realist, noua e vreo 10-12k, second nu ai cum sa o iei dupa ~5 ani la ~30%.

 

Pentru o motocicleta un kilometraj undeva intre 30k si 40k, este prea mult? Adica este echivalentul a 200k+ la masini?(ma gandesc ca din cauza motoarelor foarte mici ca si dimensiuni si fiabilitatea este muuult mai jos)

 

Alta intrebare, aceasta problema mi-a fost ridicata de un prieten motociclist care mi-a zis sa intreb posesori, cum e cu motorul racit pe aer in Bucuresti? E cald, stai la multe semafoare, il simti fierbinte tare sub tine? Ca arunca destula caldura. Pe de alta parte si radiatorul "scuipa" destula caldura.

 

Cat costa intretinerea pe un sezon la un Monster? Daca se poate cat de cat defalcat. Cauciucuri bune banuiesc ca sunt minim 3-400 euro. Dar restul? Ulei, filtre, distributie, nu stiu, alte astfel de consumabile.

 

O zi buna si multumes celor care o sa isi rupa cateva minute sa imi raspunda.

Edited by iliescumihai
Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Ma numesc Mihai, asta e primul post pe forumul acesta, am 24 de ani si in aproximativ 3-4 saptamani o sa am si carnetul moto. (luni ma duc sa ma programez la examen)

Va deranjez putin cu cateva intrebari legate de Ducati Monster 696. Am postat direct aici si nu la incepatori, pentru ca cel mai probabil acolo o sa imi raspunda foarte multi oameni care NU detin acest model. Sunt destul de "setat" pe el, singurele care mi se mai pare interesante sunt Kawasaki ER6N, doar ca mi se pare ca are un feeling mult mai "cheap" si triumph street triple, dar care din pacate nu prea o gasesc cu ABS sau nu prea o gasesc deloc (astea par si mai putine decati Monsterele).

 

In primul rand ma intereseaza, daca aveti cateva informatii despre cine aduce din afara (Italia sau Germania)? Dealeri second hand nu am gasit decat pe site-ul dealerului oficial din Romania. In alta parte nu mai gasesc. Cineva mi-a recomandat sa vorbesc cu cei de la motomus sa imi aduca ei, ceva pareri despre ei?(am cam citit tot ce era legat de ei pe aici, dar nu strica niciodata o experienta in plus) Pentru ca in Romania sunt foarte putine, din care una singura cu ABS la vanzare si chiar si aia destul de scumpa fata de ce gasesti pe subito.it sau pe mobile. Ma intereseaza sa o cumpar cu ABS chit ca stiu ca o sa platesc minim 1k euro mai mult. O sa incerc sa nu dau mai mult de 4500eur. Sper sa gasesc, daca nu, nu stiu ce sa fac, nu prea as vrea sa renunt la Monster in favoarea ER6N (aia o gasesti si la 3000 cu abs). Variante FARA abs se gasesc destul de multe la 3.5k euro de prin 2010-11, nu m-as risca chiar la 2012, pentru ca trebuie sa fi realist, noua e vreo 10-12k, second nu ai cum sa o iei dupa ~5 ani la ~30%.

 

Pentru o motocicleta un kilometraj undeva intre 30k si 40k, este prea mult? Adica este echivalentul a 200k+ la masini?(ma gandesc ca din cauza motoarelor foarte mici ca si dimensiuni si fiabilitatea este muuult mai jos)

 

Alta intrebare, aceasta problema mi-a fost ridicata de un prieten motociclist care mi-a zis sa intreb posesori, cum e cu motorul racit pe aer in Bucuresti? E cald, stai la multe semafoare, il simti fierbinte tare sub tine? Ca arunca destula caldura. Pe de alta parte si radiatorul "scuipa" destula caldura.

 

Cat costa intretinerea pe un sezon la un Monster? Daca se poate cat de cat defalcat. Cauciucuri bune banuiesc ca sunt minim 3-400 euro. Dar restul? Ulei, filtre, distributie, nu stiu, alte astfel de consumabile.

 

O zi buna si multumes celor care o sa isi rupa cateva minute sa imi raspunda.

Salut, cred ca mai multe informatii despre 696 gasesti pe grupul de facebook DesmoRidersRomania.

 

Ca generalitati pot fi urmatoarele:

- comparatia km intre masina si motocicleta nu cred ca este relevanta. 30k nu ar trebui sa fie mult, totul depinde de cat de bine a fost intretinuta de posesor/i, daca i s-a facut totul la timp si nu a fost exploatata in recim de racing, nu are nici o problema. Unii posesori chiar au un istoric de service, pastreaza facturi, etc si pot demonstra toate interventiile.

- nu stiu sa iti spun comparativ cu alte motociclete, dar Ducati-urile se incing destul de tare in oras, mai ales cele racite pe aer. Daca iti place nu te deranjeaza atat de tare, sau daca e critica treaba, la semafor te poti da jos de pe ea, e funny :)

- la zona de costuri, depinde foarte mult de cum si cat exploatezi tu motocicleta. La fel depinde si calitatea pieselor pe care trebuie sa le schimbi

In mare, la un Ducati nu sunt costuri extraordinare vs. alte marci (in privinta consumabilelor), un cost in plus ar fi distributia ce trebuie schimbata la 20k sau 2 ani. Costul unui set de curele (originale) este ~100euro, la care se mai adauga manopera. In mod normal se schimba si ceva role p`acolo, nu doar curelele, in momentul de fata nu iti pot spune ce pret au...

Un set de cauciucuri ok sunt in jur de 3-400 euro, exact cum spuneai si tu. Si aici depinde de exploatare, te pot tine si 7000 de km (daca le freci doar prin oras si pe autostrada soarelui), te pot tine si 15k sau poate chiar mai mult, habar n`am.

Tot in zona asta intra si kit-ul de lant, depinde de exploatare. Pe mine un lant D.I.D m-a tinut si 25k, dar am avut multe iesiri lungi. As calcula o medie undeva la 15k, si un cost de ~150euro/kit, dar se gasesc si mai scumpe si mai ieftine, depinde de lant.

In privinta uleiului nu stiu la ce interval de timp este recomandat sa fie schimbat la un 696, eu imi schimb la 5, maxim 6000km (pt linistea mea). Costul achizitiei unui ulei full sintetic cred ca incepe pe la 200 Ron/4L + ~40Ron filtrul de ulei. (Unii folosesc Motul 7100, altii BelRay, altii Shell Advance, etc...dar majoritatea pun 10W40).

Un filtru de aer stock pt 696 trebuie sa fie undeva in jur de 100 Ron

Placute de frana Brembo sunt ~100 Euro pentru 2 etrieri/fata.

 

In rest te bucuri!

Link to post
Share on other sites

Daca vrei Monster, va trebui sa astepti pana in toamna ca sa gasesti unul care sa se incadreze in bugetul mentionat.

 

Nu poti compara 696 cu ER6, nici macar in gluma :)

 

O varianta de compromis poate fi un Hornet cu Abs.

Link to post
Share on other sites

In primul rand ma intereseaza, daca aveti cateva informatii despre cine aduce din afara (Italia sau Germania)?

 

Salutare!

Deschide goagălul şi caută: "biris motociclete italia". O să găseşti destule review-uri cât să îţi faci o idee. Sunt câteva persoane aici pe thread care au colaborat cu succes cu ei.

 

În rest +1 la ce a zis @Addrianii, cu toate că eu nu îmi aduc aminte să mă fi dat jos de pe ea la semafor din cauza căldurii. :D Cea mai mare temperatură pe care am văzut-o în bord a fost de aproape 140 grade (temperatură ulei) la un 695. Dacă mergi în shorts, da, te "bronzezi" un pic. Dar daca ai pantaloni moto/jeans, în mijlocul verii, nu prea mai contează că ai 140 sau 120 de grade sub tine.

 

Altfel, nu te sfii să întrebi orice pe grupul recomandat mai sus.

Link to post
Share on other sites

 

Salutare!

Deschide goagălul şi caută: "biris motociclete italia". O să găseşti destule review-uri cât să îţi faci o idee. Sunt câteva persoane aici pe thread care au colaborat cu succes cu ei.

 

În rest +1 la ce a zis @Addrianii, cu toate că eu nu îmi aduc aminte să mă fi dat jos de pe ea la semafor din cauza căldurii. :D Cea mai mare temperatură pe care am văzut-o în bord a fost de aproape 140 grade (temperatură ulei) la un 695. Dacă mergi în shorts, da, te "bronzezi" un pic. Dar daca ai pantaloni moto/jeans, în mijlocul verii, nu prea mai contează că ai 140 sau 120 de grade sub tine.

 

Altfel, nu te sfii să întrebi orice pe grupul recomandat mai sus.

 

Salutare,

 

Da, am gasit familia Biris. Multumesc! I-am si contactat deja si mi-au trimis procedura de achizitie. O sa caut zilele astea si dupa trebuie sa ma hotarasc daca o las pe toamna/iarna sau incep sa ma bucur incepand cu acest sezon.

 

@Gixu. - M-am uitat si eu la Hornet, e cu vreo ~1k mai ieftin, dar nu ma incanta ideea de motor in 4 timpi in oras. Din ce am citit e mult mai pretabil pentru distante mai lungi... Am vazut ca aveau cu ABS la sermoto si era pana in 3500 EUR. + mi se pare muuult mai urata ca Monster-ul. Farul de la monster poate fi egalat doar de cel de la triumph street triple (cel cu doua individuale, nu asta nou) ca aspect dpmdv.

Din ce punct de vedere nu poti sa compar ER6N cu Monster-ul? Te referi doar la calitate overall sau la ceva specific? Daca te referi la calitate, e evident ca Ducati-ul e mult mai premium. Dar mi se pare mai mult o comparatie intre VW si Mercedes/BMW/Audi, decat o comparatie de tipul Mercedes vs. Logan. Dar daca ai chef, chiar sunt curios de explicatie. Oricum, cred ca totusi si daca trebuie sa aman pana vara viitoare, tot o sa raman "fixat" pe Ducati.

 

Multumesc tuturor! Foarte utile sfaturile! Am intrat si pe grupul de facebook intre timp la sugestia voastra.

Link to post
Share on other sites

Ducati face motociclete premium care necesita mentenanta adecvata. Daca te zgarcesti la cumparare, sansele sunt sa dai peste una de care altcineva vrea sa scape din diverse motive.

 

Kawasaki Er6 e un entry level, totull fiind facut in numele costului scazut.

 

4 in linie racit cu apa e ideal in oras.

 

Ducati iti recomand doar daca iti permiti sa cumperi unul cu reviziile la zi :)

Link to post
Share on other sites

Salutare la toata lumea.Stie cineva daca Andu se mai ocupa de service ?Sau vreun alt mecanic care sa se poata ocupa de un Monster 620 ie(2003)?

Am un Monster care are nevoie de o revizie,reglare diverse.Multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...