Jump to content
Sign in to follow this  
monsteristu'

Monster Lounge

Recommended Posts

Salutare, ma poate ajuta cineva cu o modalitate de contact a lu Andu sau cineva care sa se priceapa si sa aiba scule de a schimba curelele de distributie la un Monster 2004 620ie ? Evit metrotehnica din considerente personale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua imi scuzati deranjul, am achizitionat de curand un Monster 2001 din Italia, si as vrea sa ii fac o revizie pentru ca este pe carburatie si aprinderea nu e una tocmai buna, nici relanti-ul nu sta cum trebuie, sunt din Buc imi puteti recomanda un mecanic ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am si eu un monster 748 din 2000 si am ceva nelamuriri legate de schimbatul distributiei. Este obligatoriu sa schimb tot kit-ul sau pot schimba doar curelele in prima faza?

 

Multumesc mult!

 

P.S. se mai fac iesiri ale monsteristilor? Poate bem o bere. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Domnilor, am si eu o intrebare legata de monstere. Mai exact, distributia pentru monster. Trebuie schimbat tot kit-ul sau doar curelele in prima faza? Am un monster dark 748 din 2000.

 

Multumesc!

 

P.S. se mai fac intalnirile de monsteristi in Buc? Poate bem o bere..

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut... 

monster dark 748 nu exista... ori ai monster  750 ori ducati 748 care este un supersport... 

cat despre distributie... ambele variante pot fi posibile in functie de starea ei... 

se fac si intalniri... miercurea la academie... ptr mai multe contacteaza si facebook... DesmoRiders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari din nou, ba baieti, e cineva din Brasov cu niste Ducati Monster? Eu am un Monster 620 din 2004. Faina, cand functioneaza.

Motocicleta mea pe langa faptul ca nu mai semnalizeaza stanga amu nici nu mai porneste si nu aud pompa cu trage la fel cum o auzeam inainte. Pun contactul si liniste deplina. Doar click-uri de la releele. 

Releele sunt okay. Traseul e okay. Masurate toate. 

O fi de la pompa? Găsesc asa ceva? Nu am mai iesit cu ea de doi ani de zile ma omoara faptul ca o vad asa. Va rog ajutati daca puteti, frizez disperarea. 

Multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Allexcsys said:

...


Ești din Brașov?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, PzKpfW a spus:


Ești din Brașov?

Salut, da. Am desfacut pompa de pe rezervor si am incercat sa o pornesc direct din baterie cu crocodili, respectand polaritatea si tot, motorul e mort. Amu caut înlocuitor. Pe ro nu gasesc nimic, pe ebay uk gasesc la 20 de lire. Stie cineva, sunt intercompatibile sau au un alt nume? 

... douazeci si patru de ore mai tarziu... 

 

Tineti minte mai sus cand ziceam ca frizez disperarea? Nah, am trecut demult de faza aia. Acum sunt cu adevarat disperat. Am trecut prin toate starile azi.. 

 

Norocul a facut ca am gasit pompa in Brasov la 150 de lei (jos palaria pt baietii de la PowerSports) si nenorocul a fost ca s-a busit si a doua pompa. Sper sa se schimbe pe garantie, montajul l-am facut acolo cu ei, nici nu a fost greu - pompa intra intr-un lacas si face click. Duuh.

Dar nu pot sa imi explic cum s-a busit si a doua pompa. 

 

Cum am facut; pompa gasita s-a potrivit perfect, nimic de spus, am montat-o inapoi in asamblu, ala l-am pus in rezervor, pus contact, pompa functiona (o auzeam)
- pornita mobra, lasata vro 20 de minute - okay. 

Dupa ce am oprit-o de cateva ori ea a tot pornit la cheie, dupa aia in schimb liniste. Pun contactul si nu mai aud pompa. De pornit mai pornea cu ce a mai ramas pe trasee dar pompa nu se mai amorsa  nici s-o bati. Au trecut vreo 20 de minute de liniste pana cand i-am pus contactul si am auzit-o. Atunci am pornit-o, am lasat-o pornita si ma pregateam sa o scot la o tura sa vad daca pompa face fata si daca ramane pornita sau ce ma-sa trebuie sa faca ea ca sa duca carburant la injectoare si .. surpriza, n-a mers. Cand sa accelerez, n-am avut de unde si nici pompa nu s-a mai auzit la punerea contactului. Aia a fost tot. Masurat traseul electric, curent primeste. Incercat sa alimentez pompa direct de la baterie - nu se alimenteaza. 

 

Releele isi fac rutina, le aud cand cupleaza si decupleaza. Sunt putin coapte fizic dar le aud functionand. Sunt doua bucati, le-am schimbat intre ele, acelasi rezultat trist. Toate sigurantele sunt intregi, nicio problema acolo. 

 

Ce pana mea de prost ce sunt am facut?  

 

Am cateva banuieli: 

- benzina in rezervor este, ma gandesc ca am pornit-o cu rezervorul dat peste cap, sprijinit unde ar fi trebuit sa fie saua. E posibil sa nu fi avut tiraj suficient si sa se fi chinuit sa traga.. sau sa nu fi fost racita de carburant, nu stiu sigur daca stiu despre ce vorbesc aici... A trebuit sa o pornesc asa pt ca vad ca se duce si bateria astfel ajungand la alta banuiala:

- i-am dat curent de la masina. Un diesel de 2kile cu o baterie de 85A. Ar avea vreo relevanta faptul ca mi-am pornit motocicleta ajutandu-ma de bateria de la masina cu faptul ca astfel mi s-au dus doua pompe?

- oare sa fie ceva pe traseul carburantului spre injector si sa blocheze fluxul, fortand pompa?  

- spirite malefice;

- incalzire globala;


 

Poate cineva sa ma ajute? Stie cineva pe cineva care stie pe cineva in raza orasului Brasov care se arunce un ochi la ea? Ca ma depaseste si mai nasol e ca ma intristeaza teribil. 

 

Mersi fain de tot. 

 

 

- un disperat. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă ți s-a ars și a 2-a pompă, probabil că e o problemă electrică. Verifică toate siguranțele - să nu fie arse și cu amperajul potrivit. Faptul că i-ai dat curent de la mașină pentru a o porni nu ar trebui să fi avut un impact major - deși ar fi trebuit s-o faci cu motorul mașinii oprit. Amperajul mare al bateriei de mașină (cu motorul pornit) îți distruge în primul rând bateria motocicletei. Pentru restul circuitului electric există siguranțele.

 

Ar putea fi vorba și despre o obturație fizică: schimbă și filtrul de benzină. Oricum e recomandat să faci asta o dată la câțiva ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Dacă ți s-a ars și a 2-a pompă, probabil că e o problemă electrică. Verifică toate siguranțele - să nu fie arse și cu amperajul potrivit. Faptul că i-ai dat curent de la mașină pentru a o porni nu ar trebui să fi avut un impact major - deși ar fi trebuit s-o faci cu motorul mașinii oprit. Amperajul mare al bateriei de mașină (cu motorul pornit) îți distruge în primul rând bateria motocicletei. Pentru restul circuitului electric există siguranțele.

 

Ar putea fi vorba și despre o obturație fizică: schimbă și filtrul de benzină. Oricum e recomandat să faci asta o dată la câțiva ani.

 

Motorul masinii a fost in tot acest timp oprit. Nici nu mi-a trecut prin cap sa il pornesc dat fiind faptul ca bateria de la cazan nici macar nu a simtit faptul ca am alimentat motocicleta de la ea. Sigurantele okay. Tensiune &amp alles gut. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica senzorul de benzina. 

Ducati fuel senzor 

Arata cam asa:

84939107ab12d488e8f3c14c9dd75aa8.jpg

 

Firele alea au tendința sa se coacă și sa facă contact doar într-o anumita poziție, iar în alta sa nu mai facă deloc.

Verifica și sub capacelul de cauciuc acolo au tendința sa se răsuceasca. 

 

Noroc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Allexcsys said:

Motorul masinii a fost in tot acest timp oprit. Nici nu mi-a trecut prin cap sa il pornesc dat fiind faptul ca bateria de la cazan nici macar nu a simtit faptul ca am alimentat motocicleta de la ea. Sigurantele okay. Tensiune &amp alles gut. 

 

Dacă nu rezolvi până vineri, dă-mi un semn. Ajung și eu prin Bv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 22.07.2019 la 15:10, PzKpfW a spus:

 

Dacă nu rezolvi până vineri, dă-mi un semn. Ajung și eu prin Bv.

Este foarte binevenit ajutorul tau de vineri daca mai ramane valabil sa vii in Brasov. Sper ca-ti place pizza.

 

Intre timp, ia fiti atenti aici... tineti minte cand spuneam ca pompa originala s-a dus dreacu' si nu mai merge si e blocata cand o alimentez pe direct si (cuvant urat)? Teapa. Merge. Merge super bine. O alimentez de la bateria de moto si pleaca imediat. Aia din rezervor in schimb e tot moarta. I-am pus niste papucei si doua fire ca sa o pot testa mai usor si am trecut la fapte;

 

Am pus pompa veche, cea pe care am crezut-o arsa, pe firele + si - care intra in rezervor. De acolo am pus contactul si pompa pleaca la contact, temporizarea functioneaza, a plecat instant si s-a oprit exact la comanda. Aia din interiorul rezervorului in schimb nimic, moarta.

 

Concluzia mea e ca pana cum releele, sigurantele si traseul electronic pana la rezervor functioneaza. Inauntru in rezervor in schimb... fuck stie, pardon, fuck knows. 

Banuiala mea este ca intrarea firelor in rezervor, armatura aia ceramica sau ce o fi, e defecta. Imi bazez presupunearea si pe un video vazut pe jegtube cu un nene din US care a patit ceva similar si-si baga si scotea grupa mare ca proaste sunt legaturile de la Ducati care transferul curentul in rezervor. Tind sa ii dau dreptate dar am vazut tutorialul cum si-a remediat el problema si am ajuns la concluzia ca mi-ar fi mai usor sa-mi scot singur un rinichi. Cu o unghiera. 

 

Daca nu e aia, atunci e un scurt undeva la o sonda sau la thermistor (??!! - ajutor aici ca habar nu am ce face cacatul asta mic) sau la fel de nasol si nu stiu cum sa verific, ceva obtureaza traseul carburantului pana la injectoare. Dar daca era asa nu pornea cand a pornit si nu se tura cand am turat-o. 

 

Oare mai intelege cineva ceva ?

 

Mersi; 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 24.07.2019 la 23:13, Allexcsys a spus:

Este foarte binevenit ajutorul tau de vineri daca mai ramane valabil sa vii in Brasov. Sper ca-ti place pizza.

 

Intre timp, ia fiti atenti aici... tineti minte cand spuneam ca pompa originala s-a dus dreacu' si nu mai merge si e blocata cand o alimentez pe direct si (cuvant urat)? Teapa. Merge. Merge super bine. O alimentez de la bateria de moto si pleaca imediat. Aia din rezervor in schimb e tot moarta. I-am pus niste papucei si doua fire ca sa o pot testa mai usor si am trecut la fapte;

 

Am pus pompa veche, cea pe care am crezut-o arsa, pe firele + si - care intra in rezervor. De acolo am pus contactul si pompa pleaca la contact, temporizarea functioneaza, a plecat instant si s-a oprit exact la comanda. Aia din interiorul rezervorului in schimb nimic, moarta.

 

Concluzia mea e ca pana cum releele, sigurantele si traseul electronic pana la rezervor functioneaza. Inauntru in rezervor in schimb... fuck stie, pardon, fuck knows. 

Banuiala mea este ca intrarea firelor in rezervor, armatura aia ceramica sau ce o fi, e defecta. Imi bazez presupunearea si pe un video vazut pe jegtube cu un nene din US care a patit ceva similar si-si baga si scotea grupa mare ca proaste sunt legaturile de la Ducati care transferul curentul in rezervor. Tind sa ii dau dreptate dar am vazut tutorialul cum si-a remediat el problema si am ajuns la concluzia ca mi-ar fi mai usor sa-mi scot singur un rinichi. Cu o unghiera. 

 

Daca nu e aia, atunci e un scurt undeva la o sonda sau la thermistor (??!! - ajutor aici ca habar nu am ce face cacatul asta mic) sau la fel de nasol si nu stiu cum sa verific, ceva obtureaza traseul carburantului pana la injectoare. Dar daca era asa nu pornea cand a pornit si nu se tura cand am turat-o. 

 

Oare mai intelege cineva ceva ?

 

Mersi; 

 

 

Din punctul meu de vedere cred ca ai un scurt pe instalatie ☺de iti arde pompa din interior. Cauta alt rezervor cu tot cu pompa si fa o proba cu el daca ai posibilitatea ☺ sau multimetru si o iei pe fire babeste ...alta varianta nu ai . 

Dupa vreo 4 ani de stat pe dreapta 2 la vechiul propietar si  2 la mine la munca in container si pornit ocazional de mine l-am scos la lumina. Dupa ce mi-am terminat scoala am zis ca trebuie sa-l scot la lumina si ca i-a venit timpul ca sa mearga din nou .

Punand totul pe foaie  am zis ca la banii aia iau altu pus la punct si doar ma sui pe el si merg.  Si am zis ca mai bine il fac pe al meu decat sa am parte de suprize si macar stiu ce s-a facut la el si ce mai e de facut..zis si facut

- Am pus anvelope noi fata spate pireli 

Avea pe fata dot 2014 parca ? Si 2016 spate genial ...

- Revizie motor cu ulei motul , filtru de ulei k&n , filtru de aer mann , bujii champion

- Revizie furca  ( mereu gaseam picaturi de ulei pe janta )

- Distributie : curele oem , role de ghidaj oem , rulmenti de pe intinzatoare skf

- Placute fata oem ( cand am schimbat anvelopele am observat pe fata ca erau aproape la tabla si am pus altele fara discutii )

- Lichid frana fata spate nou plus aerisit

- Lichid ambreaj uremeaza aerisire.

- Semnale spate oem ( nu au ajuns inca )

De remediat si de facut in continuare

- Montat tobele 

- Carburatia de curatat si reglat ( Recomanda cineva un loc unde as putea face asa ceva , care au habar de ele ). Imi lasa impresia ca e inecata ca nu are vlag ca e moarta ...

- Montat semnale fata oem 

- Revopsita pe culoare oem cu sablare de rezervor deoarece incepe si apare rugina pe el si montat monopostul.

- Montat carena far tot caut una oem dar nu apare nimic... 

Si cam atat de facut la mobra.

 

Primele impresii dupa prima 100 km in oras pe monstru

- Foarte manevrabila si usoara (nu ma bag printre masini momentan !)

- Franele foarte bune 

- Neutru greu de gasit dar am inceput sa prins jmecheria din 2 in neutru intra extrem de usor si e doar o atingere usoara de pedala 

- Nu aud motorul nu am turometru cred ca merg subturat adica la 40 50 la ora ocazional 60 aveam treapta a3a..

 Per total sunt multumit de el ne descoperim reciproc unu pe altu alte informatii nu am ce sa mai spun...incerc sa merg cat mai mult chiar imi faceam un traseu doar de a merge cu mobra.

 

PS: informativ cati km poti face cu un  plin ? ( asa estimativ ca imi dau seama ca este influentat de reglaje etc ) mi-e sa nu fac pana 

20190727_131251.jpg

20190727_111212.jpg

20190727_183457.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna tuturor,

Sunt de curand posesorul unui Ducati Monster 750 '99

motocicleta are mare nevoie de atentia unui mecanic priceput si cunoscator Ducati

a stat foarte mult in garaj in ultimii ani, are la activ ~12.500 km si pe langa schimbul anvelopelor care sunt extrem de vechi (pe fata DOT 2001 iar pe spate 2004) mai are nevoie si de o revizie completa, si o sincronizare a carburatoarelor si altele presupun, asta din cate imi pot da eu seama, de aceea am nevoie de un mecanic.

Va rog sa imi indicati pe cineva priceput si pasionat de Ducati!

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 04.10.2019 at 10:55, BIGMonster said:

Salut,

Stie cineva unde pot gasi cuiul de plastic din sa in care se insurubeaza suruburile carcasei monopost. Sau macar sa imi spuneti care este numele lui in romana.

 

https://www.carbon4us.com/en/spare-parts-and-consumable/8929-original-monster-seat-cap-screw.html

 

Asta este, dar vreau sa gasesc in Romania.

 

Ești din București?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...