Sari la conținut

comunistele isi dau in stamba


NaeL
 Share

Postări Recomandate

Da intr-adevar ar trebui infiintate ptr. comuniste, o facultate unde sa invete omul sa le foloseasca si sa le respecte si un ordin religios sa te inchini la ele! :blbl:

Bai baiatule! Tu ce motocicleta ai, ca vad ca nu este completat profilul? Daca ai o comunista si nu iti merge...inseamana ca faci parte din categoria de care vorbeam eu mai sus. Stai linistit si eu am facut parte din acea categorie... :o Majoritatea au facut parte din aceea categorie...dar cu timpul unii invata si parasesc categoria, iar altii nu.

Daca ai o motocicleta sa nu ii zicem japoneza, una necomunista sau socialista, de ce te stresezi sa ne spui noua de ce fel de motociclete sunt comunistele...cred ca noi stim mai bine ca doar le calarim in fiecare zi...

Daca nu ai deloc motocicleta atunci de ce ne stresezi pe noi spunandu-ne ca sunt coiate ca...car...ca ...mar...ca asa si pe dincolo. Asta inseamna ca tu ai ajuns la concluzia ca aceste motociclete sunt proaste, ca nu sunt de tine, iar atunci cand iti vei cumpara motocicleta (iti doresc ca acest lucru sa se intample cat mai curand) sigur aceea nu va fi o comunista. Foarte bine! Bravo! Dar eu tot nu am inteles care e faza si carui fapt se datoreaza ura asta a ta pentru comuniste?

 

Numa' bine! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Apropo, a facut o greseala NAEL, una de principiu

 

Ce s-a intamplat in seara aia el o considera o defectiune simultana a motocicletelor. Este oricum prea papagal sa-si dea seama ca a fost un vax :wave: .

 

1) Uralul lui a ramas fara baterie ca era aproape descarcata cand am plecat si am folosit luminile de pozitie. Deci cava de inteles si pentru Catalin.

2) Uralul meu a ramas fara baterie fiindca nu are alternator si merge pe baterie de Solenza de 55Ah. Poate ma intelege Catalin.

3) Niprul lu Janel a mers perfect ,dup-aia dupa ce a inceput ploaia aia amarnica a cam dat-o pe un cilindru. Mai precis un cilindru il tragea pe celalat. Din carburatie, din aprindere, ce-o fi... I-am zis ca e pacat sa mearga asa si poate face jocuri in bolt, bucsa pistonul inactiv. Nu ca nu ar fi mers motorul. Mai era si ploaie, si noapte. Nu mai bine ca am oprit motorul lui Janel la mine decat s-o las sa plece?

 

E vina noastra ca nu ne pricem sa le reparam. Ganditi-va cati dintre voi va reparati japonezele? Poate daca ar fi specialisti pe astea estice si piese de schimb nu le-am mai petici si ar merge mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU! Nu ma intelege gresit! Eu nu urasc capitalistele. Cred doar ca este corect ca si comunistele sa nu fie marginalizate si urate de ceilalti. Cum zicea si Aleko (parca...) ele au fost facute ca proprietarul sa le mai faca mici reperatii, sa le asigure el servisul...Nu stiu de ce unii spun astfel de lucruri, mai ales daca nu stiu din experienta proprie. Vorbesc doar din auzite. Sa stii ca ma bucur foarte mult atunci cand cineva, care vrea sa isi cumpere motocicleta zice..."domne' vreau sa imi cumpar motocicleta. Vreau sa imi cumpar o "comunista" dar nu ma pricep deloc si mai bine mai astept sa strang bani si imi cumpar o "capitalista" chiar de 125 sau 250". Ala nu este un fitzos. Ala nu este un baiat de bani gata care sare direct pe o motocicleta de 1000 cm3, pentru ca are taticu bani. Al apreciez pentru asta. "Acela este un om care a inteles..." dupa cum zicea Emil Cioran. A inteles ca nu se pricepe si mai bine sta cuminte decat sa aiba batai de cap, sa injure, sa arunce cu cheile..."mama ei de motocicleta". Cand ai o astfel de motocicleta, ori te pricepi ori il platesti pe altul...cu toate ca eu nu sunt de acord cu acest lucru... Cum sa i-ei bani de la un motociclist pentru ai repera motocicleta, mai ales daca este o problema minora. Am intalnit si cazuri din astea. Un tip cu o comunista, care era la inceput si nu se pricepea deloc. Facuse rost de un carburator nou pt. motocicleta lui...s-a dus la un "prieten" sa il schimbe...si tipul ala i-a spus. Vrei sa schimbi carburatorul? Te costa atat.

Pai eu intreb...cat timp i-a luat sa ii schimbe carburatorul...30 min? hai o ora?

Pai ori ca astatea de vorba cu el o ora la o tigare ori ca a stat de vorba cu el o ora schimbandu-i carburatorul nu este acelasi lucru? Poate gandessc eu prost. :o

Am intalnit tot felul de cazuri...vrei sa iti reglez aprinderea? Te costa?

Eu nu inteleg aceste lucruri. Cum sa faci un asemenea lucru. Motociclisti trebuie sa se ajute! Dar asta este.

 

Numa' bine! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko@ nu cred ca ne cunoastem si nici nu am de gand sa vand Niprul!Cel putin deocamdata. :wave:

Phoenix_Harley@: eu nu urasc comunistele si nici nu ma consider "fraier d'ala care nu stie sa le repare si sa le intretina".Eu pana acum am facut motoare de masini si la moto sunt incepator dar in timp o sa invat si in acest domeniu ca doar nu or fi rachete!Dar tot nu pot spune ca o comunista e mai buna ca o vestica,regula valabila si la masini.Pana nu mi-am luat un auto fabricat in vest nu am putut sa renunt la salopeta din portbagaj care era indispensabila,in special la drumurile lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati albi...robert...scaf si altii (?) ( :blbl: ).... ce aveti cu biciclistii? eu am urcat pe motor de pe bicicleta...si desi sunt doua chestii care nu se pot compara, tot se cheama ca e cu doua roti. Feelingl e cu totul altul e adevarat, dar .... incearca un mountain-bike adevarat si iti vei schimba parerea... :o

 

Cum discutia se purta pe alta tema....ma retrag respectuos si in tacere. Tineam insa sa apar onoarea spitelor de bicicleta. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai saltare!

Stiu ca tot ce s-a scris pana acum e pe langa subiect dar ma bag si eu pentru ca nu ma pot abtine. Au mai fost certuri intre posesorii de motociclete construite in fostul bloc comunist si cei ce detin motociclete fabricate in tarile asiatice. Probabil ca acest conflict nu se va stinge asa usor. Poate numai atunci cand vor fi pe cale de disparitie motocicletele construite in tarile comuniste.

In momentul cad vor disparea, cearta se va muta in zona clasic vs plastic. Eu cred ca aceste contradictii iau nastere din relatiile interumane ce nu pot perfecte. Inevitabil in orice domeniu vor exista persoane cu pareri diferite si de asemenea oameni dornici sa si le exprime in fata altora.

Nu posesia unor obiecte ne diferentiaza ci felul nostru de a fi. Eu nu sunt rau sau bun pentru ca am Nipru sau Honda sunt asa cum sunt eu in general. Unii tin cu tot dinadinsul sa aiba dreptate intodeauna,( stiu eu pe unul dar nu pot sa dau nume deocamdada) dar exista si o alta categorie care trebuie sa contrazica la nesfarsit. Deci e vorba de firea omului nu de motocicletele pe care le detin.

Eu de exemplu dau dreptate ambelor tabere ce se cearta in aceasta pagina. Si o sa va spun de ce. In momentul de fata detin un Nipru pe care mi l-am dorit mult si pentru ca nu aveam bani pentru o motocicleta mai scumpa l-am achizitionat cu mult efort si sacrificii. Sunt foarte multumit de el pentru ca in comparatie cu K-ul de 175 cu 3 viteze pe care mergeam pare mult mai sanatos. Si totusi imi doresc o motocicleta de pana la 600 cmc de generatie mai noua. Dar indiferent ce imi voi lua vreodata nu ma voi desparti niciodata de MZ-ul de 125 la care lucrez in prezent. Si nu fac acest lucru pentru a nu uita de unde am plecat pentru ca numai prostii uita, o fac pentru ca intradevar imi plac motocicletele vechi de genul MZ-urilor Ij-urilor si altele.

Aceste motociclete intruchipeaza valoarea istorica a acestui fenomen si asa cum automobilistilor (unora) le plac masinile de epoca, asa imi plac mie motocicletele vechi. Cum am mai spus imediat ce imi voi permite o sa imi cumpar o motocicleta fiabila si fac acest lucru nu pentru ca vreau sa fiu snob ci pentru ca nu am timp sa lucrez la motocicleta, iar atunci cand voi prinde putin timp sa ma pot bucura de senzatiile pe care mi le doresc. Sper ca nu v-am plictisit si sper sa nu va mai certati pe asemenea subiecte pana la urma fiecare cu gusturile lui sau cu ce isi permite.

Va doresc o zi buna.

Editat de ozzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor !...sunt de acord cu ce spune ozzy ! ...dar e enervant cand cineva spune ca comunistele sunt proaste doar pt. ca omu' n-are chef sa stea cu mainile in ulei , vaselina ... (ca de !astea sunt comunistele ....tehnologie veche !..materiale proaste !..)... si afirma ca sunt proaste ......n-are omu' chef sa-l vada tipa blonda murdar de vaselina ...n-are decat sa-si ia o japoneza ! ..nu-l tine nimeni !...dar sa nu o afirme ca el vrea doar sa mearga pe un moto de 300 euro ..la calitatea unuia de 4000-5000 !!!..e logic ca o data ce te-ai bagat in cardasie cu un moto comunist ! trebuie sa-ti placa si vaselina si sa mai stii ce este o cheie fixa :wave: ...adica trebuie sa te pricepi /placa mecanica :o ..... dar in schimb vei avea motorul peste 20 ani ...pe cand o japoneza merge ea ce merge ...(cativa ani !...merge super !... iar dupa aia le auzi cum bat toate alea prin ele si nici nu prea ai ce sa le faci ...sau cu bani extrem de multi !)

 

 

"dupa buget coane fanica ..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scaf@, stii care-i treaba?E frumos sa surubaresti si sunt de acord ca asta este farmecul unei comuniste(pe langa altele) dar daca o faci cu scule in regula(ca altfel poti sa-ti blestemi zilele si la desfacerea unui surub!) si intr-un loc special amenajat sau daca nu macar pe vreme buna!Ca daca faci asta in drum,fara cine stie ce scule si pe o vreme de nu ai lasa nici un caine afara,sau in conditiile in care te grabesti ca trebuie musai sa ajungi undeva sau te prinde noaptea,eu cred ca asta-i blestem si dac-ti place asa ceva esti masochist sau esti un om deosebit de calm si rezistent!

Parerea mea! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Daca as avea ocazia sa imi cumpar un Ij Planeta 5 nou cu 1000$ (el la fabrica e la 700) as face-o. I-as pune ulei bun si mult, as merge cumpatat la drum lung, si stiu ca as face km in prostie, cred ca as reusi si 40 000 pana la prima segmentare.

Este oricum f. bine pt un motor in 2T. Stiu cativa care se lauda cu rulaje mari fara segmentare.

 

2) Daca as reusi sa-mi cumpar un Ural 650 nou (sau un 750 :o ) as face-o cu cea mai mare placere. Este frumos, destul de puternic pentru ce am eu nevoie si cica si bine lucrat. Se lauda americanii cu 80 000 mile pana cand s-a rupt ambielajul. Este de ajuns pt mine. Basca toti lauda Uralul pentru fiabilitatea peste Nipru si Ciang Jiang.

 

3) Nu toate japonezele aduse in Romania sh sunt minunate. Sunt destui care si-au luat teapa cu mii de dolari :o . Cred ca trebuie sa fi la fel de precaut cand cumperi o japoneza ca la o comunista, ba chiar mai mult :blbl: .

 

Sa trebuiasca sa faci setul la o japoneza cvadricilindrica, sau chiar o segmentare :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Daca as avea ocazia sa imi cumpar un Ij Planeta 5 nou cu 1000$ (el la fabrica e la 700) as face-o. I-as pune ulei bun si mult, as merge cumpatat la drum lung, si stiu ca as face km in prostie, cred ca as reusi si 40 000 pana la prima segmentare.

Este oricum f. bine pt un motor in 2T. Stiu cativa care se lauda cu rulaje mari fara segmentare.

 

2) Daca as reusi sa-mi cumpar un Ural 650 nou (sau un 750 :o ) as face-o cu cea mai mare placere. Este frumos, destul de puternic pentru ce am eu nevoie si cica si bine lucrat. Se lauda americanii cu 80 000 mile pana cand s-a rupt ambielajul. Este de ajuns pt mine. Basca toti lauda Uralul pentru fiabilitatea peste Nipru si Ciang Jiang.

 

3) Nu toate japonezele aduse in Romania sh sunt minunate. Sunt destui care si-au luat teapa cu mii de dolari :o . Cred ca trebuie sa fi la fel de precaut cand cumperi o japoneza ca la o comunista, ba chiar mai mult :blbl: .

 

Sa trebuiasca sa faci setul la o japoneza cvadricilindrica, sau chiar o segmentare :wave:

Eu chiar duc dorul la comuniste am avut IJ-ul din 54 era motor de motor cu avans centrifugal cu carb de Cz sport mergea de rupea si cu ataj si fara acum cand mai vreau sa plec cu tot familonul cu moto nu mai pot si sunt nevoit sa ma sui in conserva ,naspa nu se compara cu moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de une v-au venit ideile astea cum ca japonezele merg ce merg si dupa aia le arunci. Am vazut si defacut motoare japo care nu aveau nici urma de uzura in 20-25 de ani, trebuia numai sa le mai schimbi din consumabile.Si japonezele poti sa le faci la bani putini, fie cu piese bune la mana a doua fie cu piese "facute" care nu ating fiabilitatea originalului dar depasesc pe cea a "originalului" pt o ruseasca de exemplu.

 

:o

 

Si la o japoneza luata la mana doua mai la bani putini ai destule de surubarit, numai ca de obicei surubaresti pentru ca vrei tu sa mearga/sa arate mai bine, nu pentru ca a crapat si te-a lasat in drum.

 

Daca ai scoala de mecanica facuta pe comuniste, te poti baga linistit intr-un motor de japo, numai ca acolo lucrezi mai cu grija, te mai documentezi unde te uimeste tehnica moderna japoneza de acum 30 de ani,lucrezi mai mult cu creierul decat cu barosul samd.

 

 

P.S. Nu uit de unde am plecat, numai sa respectam adevarul "istoric" Pe vremea cand harbuiam jawa nu imi imaginam ca imi voi permite in umatorul cincinal o motocicleta occidentala.Cand nu am mai suportat surubareala de nevoie la maginea santului, m-am dat peste cap si am imprumutat bani, am renuntat la alte proiecte si am redus cheltuielile ( cui dreq ii trebuie casa,masina, computer , aparatura electronica sau telefon mobil de fite, pantofi noi, toale "de firma" cand am motor si un cort ???? :wave: )

 

Stiu destui motociclisti care se plang intr-una ca n-au bani decat de un junghi comunist sau nici de ala dar vor sa faca poze cu telefonul, vor televizor mai lat,mobila noua sau mai stiu eu ce... Astia, ciocul mic :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am urmarit cu interes topicul asta, pentru ca are un mers destul de neobisnuit pentru coltul comunistelor..

 

Pe scurt: Ne-au cedat motoarele (comuniste)->Comunistele sint proaste->Comunistele sint bune pt inceput->Bai vitezistule de bani gata ia-ti viteza->Respectul intre motociclisti,mai ales aia cu vitezane fata de comuniste->Meci intre un grup de cunoscuti->Nu motoarele sint proaste ci nu sint intretinute->Istoric BMW-ul e mai tare ca Honda si Uralu e din BMW deci e mai tare->De fapt

unora ne-ar placea sa ne luam altele dar trebe sa ne multumim cu ce avem->De fapt noua ne plac asa cum sint pt ca sint ale noastre.

 

Parerea mea: Ca au cedat motoarele, ok, tine si de intretinere, tine si de exploatare, tine si de proiectare, tine si de constructie.

Dar:

-Nu uitati ca sint totusi de constructie / conceptie mai veche.

-Cilindreea e destul de mica ptr multe comuniste (mai putin nipre/uraluri)

-Piesele si intretinerea sint asa cum sint.

E destul de normal ca sa cedeze, totusi, nu poti trage in nestire de un 350 si sa te astepti sa tina, oricit de nou si bun ar fi.Chiar si japonez.

 

Remarca cu faptul ca sint bune pt inceput a declansat o reactie dura, dar nu neaparat corecta:A fost doar o remarca. De aici s-a pornit un sir de clisee care desi pot parea multumitoare, totusi nu sint reale:

E mai usor screzi ca ala cu vitezana e un baiat de bani gata cu fite. Intimplator stiu pe cineva care a facut foamea ca sa-si ia motor, si nu iesea la circiuma cu prietenii, ca sa-si stringa banii. Si probabil ca nu e nici primul si nici ultimul. Si e jignitoare generalizarea, desi are la baza un adevar.

E mai usor sa crezi ca ala cu vitezana nu vrea sa te salute si e un infumurat pe motor cind tu la semafor te uiti in partea cealalta din cauza ca apriori l-ai judecat deja, si stii ca nu te va saluta. Sau mai rau, esti complexat de faptul ca are un alt statut social.

E mai usor sa-ti imaginezi ca ala pe motorul lui e unu' tamiie la mecanica si stie unde e doar butonul rosu, cind de fapt te poti gindi si ca poate mai are si vreo 3 comuniste pe acasa, si in afara de faptul ca 1 cil = 1 problema, poate ca 4 cil=4 probleme, si ca poate si-l repara singur, si ca ti-ar demonta motoru de ij in 10 min..pe cind la al lui 10 min ii ia sa dea jos carenele si rezervorul..

Faptul ca unii baieti cu comuniste vor sa treaca la alte motoare si n-au bani, nu e un motiv de rusine, si nu sint cu nimic inferiori altora mai norocosi. Dar e surprinzatoare atitudinea, n-as fi crezut niciodata ca poate fi atita venin si orgoliu..

Traiam cu impresia (acum imi dau seama de greseala) ca motoarele comuniste sint mai selective, si ca doar niste oameni pasionati si deschisi (cu sau fara posibilitati financiare) le fac sa stea in picioare si sa fie acele modele personalizate (si aici nu ma refer neaparat la ghidon/sa) cit carburi, aprinderi care dau clasa multor modele stralucitoare..Fara complexe, fara orgolii, doar pasiune..Dar m-am inselat

Mai e un cliseu, acela cu "sa vedem noi peste 20 ani". E doar o dorinta.Realitatea e ca gpz-uri si fj-uri si altele au deja multi ani de chin, si cele intretinute de oameni pasionati sint la fel de bune ca si cele mai noi, si in plus incep sa devina si ele clasice..Dar: N-ati vazut calareti in armurile lor stralucitoare pe supersporturi legate cu sirma? Ei da..exista. echipament de sute de euro, motoare de mii, si bataie de joc, forja, dar pauza la intrtinere..

Imi cer scuze cu postul meu, mai lung ca de obicei si mai atehnic (de obicei postez doar in 3 locuri).

Asfalt uscat si multi km.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am urmarit cu interes topicul asta, pentru ca are un mers destul de neobisnuit pentru coltul comunistelor..

 

Pe scurt: Ne-au cedat motoarele (comuniste)->Comunistele sint proaste->Comunistele sint bune pt inceput->Bai vitezistule de bani gata ia-ti viteza->Respectul intre motociclisti,mai ales aia cu vitezane fata de comuniste->Meci intre un grup de cunoscuti->Nu motoarele sint proaste ci nu sint intretinute->Istoric BMW-ul e mai tare ca Honda si Uralu e din BMW deci e mai tare->De fapt

unora ne-ar placea sa ne luam altele dar trebe sa ne multumim cu ce avem->De fapt noua ne plac asa cum sint pt ca sint ale noastre.

 

Parerea mea: Ca au cedat motoarele, ok, tine si de intretinere, tine si de exploatare, tine si de proiectare, tine si de constructie.

Dar:

-Nu uitati ca sint totusi de constructie / conceptie mai veche.

-Cilindreea e destul de mica ptr multe comuniste (mai putin nipre/uraluri)

-Piesele si intretinerea sint asa cum sint.

E destul de normal ca sa cedeze, totusi, nu poti trage in nestire de un 350 si sa te astepti sa tina, oricit de nou si bun ar fi.Chiar si japonez.

 

Remarca cu faptul ca sint bune pt inceput a declansat o reactie dura, dar nu neaparat corecta:A fost doar o remarca. De aici s-a pornit un sir de clisee care desi pot parea multumitoare, totusi nu sint reale:

E mai usor screzi ca ala cu vitezana e un baiat de bani gata cu fite. Intimplator stiu pe cineva care a facut foamea ca sa-si ia motor, si nu iesea la circiuma cu prietenii, ca sa-si stringa banii. Si probabil ca nu e nici primul si nici ultimul. Si e jignitoare generalizarea, desi are la baza un adevar.

E mai usor sa crezi ca ala cu vitezana nu vrea sa te salute si e un infumurat pe motor cind tu la semafor te uiti in partea cealalta din cauza ca apriori l-ai judecat deja, si stii ca nu te va saluta. Sau mai rau, esti complexat de faptul ca are un alt statut social.

E mai usor sa-ti imaginezi ca ala pe motorul lui e unu' tamiie la mecanica si stie unde e doar butonul rosu, cind de fapt te poti gindi si ca poate mai are si vreo 3 comuniste pe acasa, si in afara de faptul ca 1 cil = 1 problema, poate ca 4 cil=4 probleme, si ca poate si-l repara singur, si ca ti-ar demonta motoru de ij in 10 min..pe cind la al lui 10 min ii ia sa dea jos carenele si rezervorul..

Faptul ca unii baieti cu comuniste vor sa treaca la alte motoare si n-au bani, nu e un motiv de rusine, si nu sint cu nimic inferiori altora mai norocosi. Dar e surprinzatoare atitudinea, n-as fi crezut niciodata ca poate fi atita venin si orgoliu..

Traiam cu impresia (acum imi dau seama de greseala) ca motoarele comuniste sint mai selective, si ca doar niste oameni pasionati si deschisi (cu sau fara posibilitati financiare) le fac sa stea in picioare si  sa fie acele modele personalizate (si aici nu ma refer neaparat la ghidon/sa) cit carburi, aprinderi care dau clasa multor modele stralucitoare..Fara complexe, fara orgolii, doar pasiune..Dar m-am inselat

Mai e un cliseu, acela cu "sa vedem noi peste 20 ani". E doar o dorinta.Realitatea e ca gpz-uri si fj-uri si altele au deja multi ani de chin, si cele intretinute de oameni pasionati sint la fel de bune ca si cele mai noi, si in plus incep sa devina si ele clasice..Dar: N-ati vazut calareti in armurile lor stralucitoare pe supersporturi legate cu sirma? Ei da..exista. echipament de sute de euro, motoare de mii, si bataie de joc, forja, dar pauza la intrtinere..

Imi cer scuze cu postul meu, mai lung ca de obicei si mai atehnic (de obicei postez doar in 3 locuri).

Asfalt uscat si multi km.

asa e ! ai dreptate...dar stii si tu cum e ! chiar daca ai o nevasta grasa si urata (si esti constient de asta, dar pe care o iubesti :wave: ...) tot nu suporti sa-ti spuna cineva de persoana iubita ca este cum este ... iar eu spun despre motorul meu ca este amanta-mea (sau rusoaica mea !) :o ...

 

 

p.s. sper ca nu am jignit pe nimeni prin parerile mele si daca da, imi cer scuze !...oricum acest forum (in opinia mea !) ramane pt. ca noi motociclistii sa ne ajutam intre noi (sfaturi... etc,etc..)...sunt convins ca daca cer un sfat(tehnic ..) ... imi vor raspunde atat comunistii cat si vitejistii...din experienta lor , din pataniile lor !..si pe aceasta cale vreau sa le multumesc tuturor care m-au ajutat si care ma vor ajuta de acum incolo ...ca sa ma pot bucura de rusoiaca mea !

 

 

"tot tiganu' isi lauda ciocanu' !!!"

 

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kombat !!!..fara sa te superi dar sunt multe raspunsuri in topicul acesta si nu pot sa citesc de 4 ori frazele pe care le scrii ca sa imi dau seama ce vrei sa spui :wave: .

Vezi cum scrii pe acolo  :o

nu ma supar deloc dar o mai spun odata,am o problema la ochi ,mai ales cind sunt obosit,cu rabdarea stau la fel de prost,sunt si un pic de ardelean folosesc si regionalisme+jargoane(PS),iar sa scriu GRAMATICAL cereti prea mult de la rabdarea mea(foto sensibilitate se numeste problema)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma supar deloc dar o mai spun odata,am o problema la ochi ,mai ales cind sunt obosit,cu rabdarea stau la fel de prost,sunt si un pic de ardelean folosesc si regionalisme+jargoane(PS),iar sa scriu GRAMATICAL cereti prea mult de la rabdarea mea(foto sensibilitate se numeste problema)

Si eu ti-am spus lucrul asta intr-un topic mai vechi...nu stiam ca ai problema asta. Imi cer scuze!

 

Numa' bine! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator AndreiRN
Ma bag si eu in seama, nu ca vreau sa-i iau apararea baiatului ca nu-l cunosc asa bine. Dar pentru mine faptele vorbesc. E, vreau sa va povestesc 2 intamplari:

Ma cheama o prietena sa ne plimbam cu motoarele, ea cu al ei si cu pretenu' in spate, eu cu altcineva pe motor(P_H). Astept sa vina sa ma ia de la universitate si nu mai veneau. Se dereglase ceva la Ij-ul fetei si Phoenix  a adus un amic sa i-o repare. Tot odata a venit si Robert (baiatu' de bani gata de care voi ziceti) si a stat si el acolo cu noi.

A doua. Am vrut sa mergem (mai multe motoare ) sa ne plimbam la vreo 20 km de oras. Noi cam aveam probleme cu Jawa si fata cu Ij-ul la fel. Ei, baiatul ala Robert(Suzuki) a stat in spatele nostru pana nu am mai mers caci chiar aveam probleme. Si asa mi-a povestit si fata ca a facut si mai departe pe parcursul drumului cu ea.

Eu am deschis un topic legat de ajutorul intre motociclisti, dar vad ca in loc sa va intelegeti voi va certati. Ma mira asta din partea voastra caci va stiu baieti seriosi.

:banana:

Eu sper sa nu mai fiti asa copiii si sa va intelegeti unul pe altul caci nici un om nu s-a nascut "vitezist" sau "comunist".

ASFALT USCAT!

Barbati, motociclete si discutii aprinse.

Barbati, cai si discutii aprinse.

Barbati, masini si discutii aprinse.

O fi fost tot la fel cu camile, arcuri si sageti, sulite, maciuci, avioane si multe alte jucari pt barbati?

E normal si chiar placut un argument contradictoriu atita timp cit ramine pasnic si civilizat.

Motoare japoneze tot am si tare mi-as dori citeva comuniste vechi la care ma uitam lung ca adolescent.

Bucurativa de motoare.

Bucurativa de discuti aprinse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AndreiRN
CA SUNT CURIOS CUM O SA ARATE O JAPONEZA CAND O AVEA 24 ANI (SI INCA MERGE  :banana: )CA MOTORUL MEU !!!..SA VAD ATUNCI DACA MAI SPUNE VREUN VITEZIST CA MAI SUNT ASA GROZAVE !...

Hmmmm, ce mi-a atras atentia acest comentariu. Intr-un garaj plin de honde am un CX650 Turbo din 1983, 22 de ani, cu injectie de benzina, cu 50000km la bord si inca ma unge la suflet cum merge si mai ales cind intra turbo in functiune pe la 4000rpm si o simti ca iti fuge de sub fund.

Intretinerea si proiectarea (raportul de compresie) da longevitate unui motor.

Am pus pe un VFR750 peste 160000km pina l-am dat si imi pare rau acuma ca putea sa stea bine la pensie in garajul meu.

Cu toate astea ma maninca in palma dupa fier comunist vechii la care doar ma uitam in copilarie.

Cunoasteti-va si iubiti-va motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AndreiRN
Pun pariu ca va da scanteie in ORICE conditii climatice. La iarna, la -20 grade fac de ras japonezele cu ivan al meu

Imi place foc controversa. Dar ce motiv as avea sa pornesc motocicleta la -20C??? M-am saturat de bine? De ce as trai la -20C???

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AndreiRN

Da, nu pot iesi pina nu las si doua cuvinte despre preturi. Japonezele sunt scumpe acolo datorita lipsei si a traficantilor de motore, dealarilor si intradevar a salariilor mici. Eu am tot adunat Honde si cu bani pe doua spatamini mi-am luat ce ma atras si a mai ramas si pt benzina si asigurare. Cred ca si pt astea platesc mai putin. Vor mai trece citiva ani si poate o sa fie si acolo surplus de motoare si poate chiar si banuti sa speram.

Calariti zimbind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate nu stiu de ce va certati precum se spunea in topic ar trebui sa ne ajutam intre noi eu unu am doua comuniste voshod si planeta 5 sunt multumit de amandoua cat despre reparati se poate spune ca nu o sa mor prost :what: am facut totul cu mainile mele, le-am vopsit, le-am segmentat, le-am reglat, etc

fiecare isi cumpare ce-i place cum spunea un prieten de al meu unuia ii sta bine pe spid altuia pe chopper, etc. daca tu ca motociclist te simti bine pe motorul tau nu conteaza parerea altuia iar cand criticam este bine sa ne mai uitam si in oglinda "nimeni nu este perfect"

lasati cearta si incercati sa ne ajutam intre noi fiecare cum poate ca nu ne doare mana, un sfat, o schema, o idee

mie personal mi-ar place sa va cunosc pe toti indiferent de marca motocicletei si de statutul social, nu faceti discriminari sa nu fiti discriminati

oricum tuturor va urez asfalt uscat si mii de kilometri

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uralul nou are 2 ani garantie fara limita de kilometrii, carburatoare japoneze, amortizoare italienesti, frana pe disc, pornire la buton, benzina fara plumb, si ramane un clasic. Si la 750cc nou costa cat o japoneza la mana a doua de 250cc.

Eu zic ca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AndreiRN
Uralul nou are 2 ani garantie fara limita de kilometrii, carburatoare japoneze, amortizoare italienesti, frana pe disc, pornire la buton, benzina fara plumb, si ramane un clasic. Si la 750cc nou costa cat o japoneza la mana a doua de 250cc.

Eu zic ca merita.

Dar care e calitatea metalului? Dupa ani multi de motoare excelente se cistiga increderea intr-un produs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cios Unde ai vazut tu pret asa mic metre la Ural nou? :drink:

@andreiRN Motorul meu are aproape 80 000 km. Calitatea Uralului rezida in rulaje mari pe frig, caldura ,cu ditamai atasu dupa ele, cu uleiui si benzina proasta.

Uralul vechi si M72 au fost motoare BUNE, cu traditie. Nici Uralul nou nu este dupa cum se observa o tzeapa, este deea ce este, nimic altceva in afara de Nipru si Ciang Jiang nu ii seamana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...