David' Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Dupa cum am spus mai sus, sunt noul proprietar al unei CBR 125 Repsol din 2005, extrem de bine intretinuta, nefolosita de cativa ani - stand intr-un garaj. Are 4000km - se vede de la distanta ca e nofolosit. Cand am luat-o am fost cu cineva care se pricepe si nu a gasit niciun defect . Are si manualul utilizatorului + trusa de scule. Totul e original pe ea, de la cauciucuri la filtre + becuri si alte prostii, totul. Acum trebuie sa ma apuc sa fac scoala pentru A1. Schimba cauciucurile, alea originale IRC sunt extrem de proaste. Eu am niste Pirelli MT75, stiu ca si David are pe fata sau pe spate tot Pirelli MT75 si cealalta guma e Bridgestone la David. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Pe fata am . Si pe spate am bridgestone . De 120 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Pe aceleasi jenti? Nu e 'bombat' un pic cel de pe spate? Se simte vreo diferenta la manevrabilitate si demaraj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Pe aceleasi jenti? Nu e 'bombat' un pic cel de pe spate? Se simte vreo diferenta la manevrabilitate si demaraj? merge pe aceleasi jenti, eu recomand sa respecti dimensiunile fiindca nu se vede mai lat sau asa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Se vede mai lat , Ionute ! Nu e bombat . Se aseaza perfect pe janta . Si chiar se aseaza mai bine pe curbe ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Dar motorul nu trage mai greu? Suprafata de contact mai mare -> forta de frecare mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Dar motorul nu trage mai greu? Suprafata de contact mai mare -> forta de frecare mai mare. hai ca vad ca macar tu ai inteles, asta incerc sa le explic astora de un an dar ei.... @David,da ma da e foarte mica diferenta...pe curbe se aseaza oricum bine ca e CBR, se apleaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Dar motorul nu trage mai greu? Suprafata de contact mai mare -> forta de frecare mai mare. Ma sincer sa fiu , asa ar trebuii , teoretic , dar practic , e la fel . Vine careva azi la Arc ? Editat Iunie 8, 2011 de David' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Ma sincer sa fiu , asa ar trebuii , teoretic , dar practic , e la fel . Vine careva azi la Arc ? ba esti obsedat cu Arcu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Asa si ? Oricum nu a venit nimeni azi , din astia cu 125 . Numai eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Da bilute stiu, dar daca ma plictisesc acasa, si nu prea mai exista rideri de 125 d'astia adevarati... Oricum nu a venit nimeni azi , din astia cu 125 . Numai eu . lasa ma ca poti sa te plimbi cu astia cu moto mai mari gen Zvastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Cum il spalati pe cebereica? Puneti furtunul cu presiune pe el? Fara presiune? Ii dati cu ceara dupa? Cu ce se da la spalatorie pe cauciucuri sa ramana negre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Cum il spalati pe cebereica? Puneti furtunul cu presiune pe el? Fara presiune? Ii dati cu ceara dupa? Cu ce se da la spalatorie pe cauciucuri sa ramana negre? Furtunul cu presiune. Mai intai un strat de shampon din ala activ, dupa clatesc si cam aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ban_zsolt Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Asa o spal si eu de obicei, dar am patito o data cu apa sub presiune in fata mia smuls o parte din abtibuldul negru dar lam lipito inapoi, din pacate asta am singura problema vizuala cu ea:( , si din fericire probleme tehnice nu am:) Scuzatima ca scriu numai asa. Am permis din noiembrie anu trecut, dupa ce miam si luat o ceberica din 2004 cu 2000 de km. Stare exceptionala functionand excelent fara probleme. Incet cu incetu mam invatat si eu cum trebe sa conduci o motocicleta (fiind primul meu motor , inainte conducand numai scuter~un piaggio NRG~), si acuma pot sa spun ca deja nu imi e frica pe drumuri, ma simt in stare sa intalnesc orice obstacol fara griji. Nu stiu cum sunteti voi dar eu cel mai mult ce am puttu prinde cu CBRul meu era ~134 km/h pe panta in jos, ~130 pe drum drept. Nelinistit, sa pliptisit azi era prima data cand mam pus sa incerc si io niste chestii, sa nu ma pliptisec am incercat wheeliul in viteza 1 ambreajs tras turat motorul pana la 6 000 RPM apoi am lasat de ambreaj dintro data. Era soramea ca si public si ea zicea ca sa ridicat , dar ea cand se uita zice ca a vazut numai telescoapele ridicand, roata nu sa ridicat. Nu stiu ce sa cred ca nu se uita de fiecare data cand incercam si parca o data simteam ca sa radicat dar nu pot zice sigur, o sa mai incerc candva cu picioarele pe scarita de pasager si sa o trag de ghidon, poate imi reuseste sa o ridic, dupa aia numai sa ivat unde e punctul de echilibru. Cineva are experienta in chestii de genu cu un CBR? wheelie/stopie/burnout? Ma uitam la louis si am gasit ceva de genu http://www.louis.de/_402b49d1b5c5b8621270a2debf10cf007c/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10005330 sau http://www.louis.de/_402b49d1b5c5b8621270a2debf10cf007c/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021970 astia se pot monta si pe CBR 125 din 2004? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Astazi am spalat-o si eu cu furtunul fara presiune, curatat lantul cu motorina si uns cu ulei de transmisie 80W90. Cu ce pot da pe marginea cauciucului sa ramana negru? Nu stiu cu ce dau la spalatoriile auto de ramane asa la masini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) Astazi am spalat-o si eu cu furtunul fara presiune, curatat lantul cu motorina si uns cu ulei de transmisie 80W90. Cu ce pot da pe marginea cauciucului sa ramana negru? Nu stiu cu ce dau la spalatoriile auto de ramane asa la masini... Poti da cu Cola ! (nu e gluma) Editat Iunie 20, 2011 de gabi_papi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Cineva are experienta in chestii de genu cu un CBR? wheelie/stopie/burnout? Ma uitam la louis si am gasit ceva de genu http://www.louis.de/_402b49d1b5c5b8621270a2debf10cf007c/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10005330 sau http://www.louis.de/_402b49d1b5c5b8621270a2debf10cf007c/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021970 astia se pot monta si pe CBR 125 din 2004? Mai bine stai linistit cu wheeelie-u , stoppie , si alte chestii ... In primu' rand la wheelie ii strici ambreiaju' , la stoppie Doamne fereste poate cazi in cap . Si in legatura cu crash padurile , nu stiu ce sa zic .. Incearca , sau cel mai bine intrebi acolo la magazin . Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Astazi am spalat-o si eu cu furtunul fara presiune, curatat lantul cu motorina si uns cu ulei de transmisie 80W90. Cu ce pot da pe marginea cauciucului sa ramana negru? Nu stiu cu ce dau la spalatoriile auto de ramane asa la masini... La spălătorie doar dau cu jetul, care fiind puternic le curăță foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Eu i-am vazut ca dau cu un burete...dar nu stiu cu ce e imbibat buretele ala... De cola stiam si eu. Acelasi rezultat il obtii si cu apa cu zahar dizolvat, dar se cam pun mustele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorak Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Salutare, De curand (2 saptamani) mi-am luat si eu o Honda CBR 125R din 2004 cu 30.000 KM (stiu e cam multicel) mi-am luat Cat. A in august anu trecut si am zis sa incep usor si treptat. Am problema(nelamurire) legata de turati cand incerc sa o urc in turati mai mari de 7.500-8.000 RMP mi se ineaca ca si cum imi taie benzina am dat si toba jos de pe ea ca sa fiu sigur ca nu e de la evacuare si este acelasi lucru. Aveti ideie de la ce poate fi ? Mentionez ca asa am cumparat-o cand i-am facut proba nu m-am dat tare la ea si am observat problema acum cateva zile cand incercam sa ma tin dupa un amic... Editat Iunie 23, 2011 de Lorak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Salutare, De curand (2 saptamani) mi-am luat si eu o Honda CBR 125R din 2004 cu 30.000 KM (stiu e cam multicel) mi-am luat Cat. A in august anu trecut si am zis sa incep usor si treptat. Am problema(nelamurire) legata de turati cand incerc sa o urc in turati mai mari de 7.500-8.000 RMP mi se ineaca ca si cum imi taie benzina am dat si toba jos de pe ea ca sa fiu sigur ca nu e de la evacuare si este acelasi lucru. Aveti ideie de la ce poate fi ? Mentionez ca asa am cumparat-o cand i-am facut proba nu m-am dat tare la ea si am observat problema acum cateva zile cand incercam sa ma tin dupa un amic... Nu prea le am cu tehnica, dar sa nu fie carburatorul/carburatia. Modelul tau nu e pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Nu mai zice nimeni nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ban_zsolt Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Asa se pare . o intrebare: Na`ti avut niciodata probleme cu farurile? Deja a 2-a(in total 3 sigurante) oara cand imi arde siguranta si ultima data chiar cand am pus siguranta noua mia si ars in loc. Credeam ca a facut undeva scurt circuit ma tot uitam si am pus inca una sa vad daca tot imi arde , dar atunci deja n`a avut nimica... habar nam cum au ars sigurantele aia ca in apa nam intrat... si 2 chiar una dupa cealalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Verifica cu un multimetru cu motorul pornit la bornele bateriei cat curent baga. Turezi motorul mai mult si nu trebuie sa sara de 14-15 volti. Daca e mai mult, inseamna ca ai probleme cu releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.