Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Honda CBR125R


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa cum am spus mai sus, sunt noul proprietar al unei CBR 125 Repsol din 2005, extrem de bine intretinuta, nefolosita de cativa ani - stand intr-un garaj. Are 4000km - se vede de la distanta ca e nofolosit. Cand am luat-o am fost cu cineva care se pricepe si nu a gasit niciun defect :).

Are si manualul utilizatorului + trusa de scule. Totul e original pe ea, de la cauciucuri la filtre + becuri si alte prostii, totul.

 

Acum trebuie sa ma apuc sa fac scoala pentru A1. :)

 

Schimba cauciucurile, alea originale IRC sunt extrem de proaste. Eu am niste Pirelli MT75, stiu ca si David are pe fata sau pe spate tot Pirelli MT75 si cealalta guma e Bridgestone la David.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aceleasi jenti? Nu e 'bombat' un pic cel de pe spate?

Se simte vreo diferenta la manevrabilitate si demaraj?

merge pe aceleasi jenti, eu recomand sa respecti dimensiunile fiindca nu se vede mai lat sau asa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar motorul nu trage mai greu? Suprafata de contact mai mare -> forta de frecare mai mare.

hai ca vad ca macar tu ai inteles, asta incerc sa le explic astora de un an dar ei....

 

@David,da ma da e foarte mica diferenta...pe curbe se aseaza oricum bine ca e CBR, se apleaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar motorul nu trage mai greu? Suprafata de contact mai mare -> forta de frecare mai mare.

 

Ma sincer sa fiu , asa ar trebuii , teoretic , dar practic , e la fel :) .

 

Vine careva azi la Arc ? :bounce: :moto:

Editat de David'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bilute stiu, dar daca ma plictisesc acasa, si nu prea mai exista rideri de 125 d'astia adevarati...

Oricum nu a venit nimeni azi , din astia cu 125 . Numai eu .

lasa ma ca poti sa te plimbi cu astia cu moto mai mari gen Zvastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum il spalati pe cebereica? Puneti furtunul cu presiune pe el? Fara presiune? Ii dati cu ceara dupa?

Cu ce se da la spalatorie pe cauciucuri sa ramana negre?

Furtunul cu presiune. Mai intai un strat de shampon din ala activ, dupa clatesc si cam aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o spal si eu de obicei, dar am patito o data cu apa sub presiune in fata mia smuls o parte din abtibuldul negru dar lam lipito inapoi, din pacate asta am singura problema vizuala cu ea:( , si din fericire probleme tehnice nu am:)

 

Scuzatima ca scriu numai asa. Am permis din noiembrie anu trecut, dupa ce miam si luat o ceberica din 2004 cu 2000 de km. Stare exceptionala functionand excelent fara probleme.

 

Incet cu incetu mam invatat si eu cum trebe sa conduci o motocicleta (fiind primul meu motor , inainte conducand numai scuter~un piaggio NRG~), si acuma pot sa spun ca deja nu imi e frica pe drumuri, ma simt in stare sa intalnesc orice obstacol fara griji.

 

Nu stiu cum sunteti voi dar eu cel mai mult ce am puttu prinde cu CBRul meu era ~134 km/h pe panta in jos, ~130 pe drum drept.

 

Nelinistit, sa pliptisit azi era prima data cand mam pus sa incerc si io niste chestii, sa nu ma pliptisec am incercat wheeliul in viteza 1 ambreajs tras turat motorul pana la 6 000 RPM apoi am lasat de ambreaj dintro data. Era soramea ca si public si ea zicea ca sa ridicat , dar ea cand se uita zice ca a vazut numai telescoapele ridicand, roata nu sa ridicat. Nu stiu ce sa cred ca nu se uita de fiecare data cand incercam si parca o data simteam ca sa radicat dar nu pot zice sigur, o sa mai incerc candva cu picioarele pe scarita de pasager si sa o trag de ghidon, poate imi reuseste sa o ridic, dupa aia numai sa ivat unde e punctul de echilibru.

 

Cineva are experienta in chestii de genu cu un CBR? wheelie/stopie/burnout?

 

Ma uitam la louis si am gasit ceva de genu http://www.louis.de/_402b49d1b5c5b8621270a2debf10cf007c/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10005330 sau http://www.louis.de/_402b49d1b5c5b8621270a2debf10cf007c/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021970 astia se pot monta si pe CBR 125 din 2004?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am spalat-o si eu cu furtunul fara presiune, curatat lantul cu motorina si uns cu ulei de transmisie 80W90.

 

Cu ce pot da pe marginea cauciucului sa ramana negru? Nu stiu cu ce dau la spalatoriile auto de ramane asa la masini...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am spalat-o si eu cu furtunul fara presiune, curatat lantul cu motorina si uns cu ulei de transmisie 80W90.

 

Cu ce pot da pe marginea cauciucului sa ramana negru? Nu stiu cu ce dau la spalatoriile auto de ramane asa la masini...

Poti da cu Cola ! (nu e gluma) :drink:

Editat de gabi_papi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cineva are experienta in chestii de genu cu un CBR? wheelie/stopie/burnout?

 

Ma uitam la louis si am gasit ceva de genu http://www.louis.de/_402b49d1b5c5b8621270a2debf10cf007c/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10005330 sau http://www.louis.de/_402b49d1b5c5b8621270a2debf10cf007c/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021970 astia se pot monta si pe CBR 125 din 2004?

 

Mai bine stai linistit cu wheeelie-u , stoppie , si alte chestii ... In primu' rand la wheelie ii strici ambreiaju' , la stoppie Doamne fereste poate cazi in cap . Si in legatura cu crash padurile , nu stiu ce sa zic .. Incearca , sau cel mai bine intrebi acolo la magazin . Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am spalat-o si eu cu furtunul fara presiune, curatat lantul cu motorina si uns cu ulei de transmisie 80W90.

 

Cu ce pot da pe marginea cauciucului sa ramana negru? Nu stiu cu ce dau la spalatoriile auto de ramane asa la masini...

La spălătorie doar dau cu jetul, care fiind puternic le curăță foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am vazut ca dau cu un burete...dar nu stiu cu ce e imbibat buretele ala...

 

 

De cola stiam si eu. Acelasi rezultat il obtii si cu apa cu zahar dizolvat, dar se cam pun mustele :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De curand (2 saptamani) mi-am luat si eu o Honda CBR 125R din 2004 cu 30.000 KM (stiu e cam multicel) mi-am luat Cat. A in august anu trecut si am zis sa incep usor si treptat.

 

Am problema(nelamurire) legata de turati cand incerc sa o urc in turati mai mari de 7.500-8.000 RMP mi se ineaca ca si cum imi taie benzina am dat si toba jos de pe ea ca sa fiu sigur ca nu e de la evacuare si este acelasi lucru.

 

Aveti ideie de la ce poate fi ?

 

Mentionez ca asa am cumparat-o cand i-am facut proba nu m-am dat tare la ea si am observat problema acum cateva zile cand incercam sa ma tin dupa un amic...

Editat de Lorak
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De curand (2 saptamani) mi-am luat si eu o Honda CBR 125R din 2004 cu 30.000 KM (stiu e cam multicel) mi-am luat Cat. A in august anu trecut si am zis sa incep usor si treptat.

 

Am problema(nelamurire) legata de turati cand incerc sa o urc in turati mai mari de 7.500-8.000 RMP mi se ineaca ca si cum imi taie benzina am dat si toba jos de pe ea ca sa fiu sigur ca nu e de la evacuare si este acelasi lucru.

 

Aveti ideie de la ce poate fi ?

 

Mentionez ca asa am cumparat-o cand i-am facut proba nu m-am dat tare la ea si am observat problema acum cateva zile cand incercam sa ma tin dupa un amic...

Nu prea le am cu tehnica, dar sa nu fie carburatorul/carburatia. Modelul tau nu e pe injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Asa se pare :(. o intrebare: Na`ti avut niciodata probleme cu farurile? Deja a 2-a(in total 3 sigurante) oara cand imi arde siguranta si ultima data chiar cand am pus siguranta noua mia si ars in loc. Credeam ca a facut undeva scurt circuit ma tot uitam si am pus inca una sa vad daca tot imi arde , dar atunci deja n`a avut nimica... habar nam cum au ars sigurantele aia ca in apa nam intrat... si 2 chiar una dupa cealalta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica cu un multimetru cu motorul pornit la bornele bateriei cat curent baga. Turezi motorul mai mult si nu trebuie sa sara de 14-15 volti. Daca e mai mult, inseamna ca ai probleme cu releul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...