Sari la conținut

Bmw G450x


Postări Recomandate

Sunt de acord cu ce a scris Patrick mai sus, insa da de gandit daca intr-adevar numai pilotul cu BMW-ul a urcat din prima.

De ce sa fi fost el chiar cel mai bun printre toti? Pe de alta parte, poate ca norocul l-a ajutat si nu motorul.

Ma gandesc si eu la un X450, insa faptul ca este pe injectie ma cam pune pe ganduri, deoarece motoarele pe injectie nu pornesc

fara baterie, iar la hard enduro ai toate sansele sa termini bateria.

X450 nici nu are pedala, pe considerentul ca oricum nu porneste fara curent :bounce:

 

pana insa dam cu parerile fara ca cineva dintre noi sa fi mers cu un X450 (dar si cu EXC 450) , suntem off topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 248
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

atillas, cand ziceai ca deschideti showrom-ul de bmw?

ca as vrea si eu o motocicleta din asta performanta care merge singura, ca la ultimmele ture ktm ul meu ma pune la munca.

Editat de Soso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri la redbull, pe urcarea aia cu stanca, banner cu sibiu 2007, doua bannere redbull, gerhard forster a fost ajutat la fel de mult ca si ceilalti piloti. ba, oamenii care trasesera de bmw se plangeau ca e greu. cel mai elegant a urcat paul bolton, aproape fare nici un pic de ajutor, si omul era cu husqvarna.

 

aici eu nu inteleg ceva: toti piloti erau trasi/impinsi prin padure de 3/4 oameni. care este rostul atunci, sa ai portiuni (dese) de traseu, de care sa nu poti trece decat cu ajutoul publicului? oare nu se exagereaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-15042-1221473658_thumb.jpgpost-15042-1221473695_thumb.jpg

post-15042-1221473743_thumb.jpgpost-15042-1221473780_thumb.jpg

ce scriu eu si ce intelegeti voi..personal m-am referit strict la motoare..nu am scris ca ala e mai bun sau mai slab..mi-a placut cum s-au comportat motoarele si ATAT..nu fac reclama nici unei marci,ce e asa greu de priceput..doar ca am vrut sa vad pur si simplu din curiozitate ce stiu motoarele alea..iar paul bolton pe urcarea aia de zice mark,intr-adevar a ajuns primul si a urcat fara mult ajutor(pe draq)..am stat la 2 m cand a ajuns la 3/4 din urcare,a pierdut aderenta si au fost nevoiti sa il traga sus..problema a fost ca funia aia(nu pot sa ii spun coarda fiindca a fost o funie de canepa din aia cu care se leaga vacile sau caii pe camp)s-a rupt de 2 ori cand au incercat sa il tracteze cu scripetele..

 

ps nu vreau sa ma contrazic cu nimeni dar uite cum a urcat "aproape fara ajutor"Bolton..

 

 

ieri la redbull, pe urcarea aia cu stanca, banner cu sibiu 2007, doua bannere redbull, gerhard forster a fost ajutat la fel de mult ca si ceilalti piloti. ba, oamenii care trasesera de bmw se plangeau ca e greu. cel mai elegant a urcat paul bolton, aproape fare nici un pic de ajutor, si omul era cu husqvarna.

mark.uite-te cum au tras de bolton si uite-te ca forster a urcat si restul pe motor mult mai lejer..si aici ma refer la stil de pilotaj nu la motor sau alte povestipost-15042-1221473999_thumb.jpg

 

atillas, cand ziceai ca deschideti showrom-ul de bmw?

ca as vrea si eu o motocicleta din asta performanta care merge singura, ca la ultimmele ture ktm ul meu ma pune la munca.

nu inteleg de unde ai dedus ca merge singura ???am zis ca doar s-a comportat admirabil..in ideea ca la erzberg au tot cedat piese..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atillas, faci o confuzie, se face referire la urcarea cu stanca vis-a-vis de pensiunea Miranda, unde nu s-au ajutat pilotii cu funie (pentru ca nu era) ... pilotii au fost TOĂI ajutati manual de oameni/oficials.

Singurul care a trecut fara niciun pic de ajutor a fost KTM-ul ala 2 wheel drive, ca stateam si ma uitam ca prostul ce facea ala pe portiunea aia imposibila.

In rest toti au fost ajutati si primul ajuns (Bolton) si al doilea (BMW450) ...si ultimul, absolut toti. Am fost acolo, am pus mana serios la tras motoare, am vazut piloti Pro efectiv terminati fizic.

Mai zicea cineva mai sus si sunt de acord, s-a exagerat cu traseele alea.

Si nu-i vorba ca pui un Pro sa faca numai o (singura) urcare din aia cand e fresh, ca (probabil) o face. Problema e cand ii dai 150-200 KM pe zi (sau cum o fi) numai cu urcari si coborari din astea aproape imposibile ...

 

Tu te referi la Urcarea aia care avea plecarea prin "poarta" RedBull.

Am fost si acolo, am vazut, este extrem de grea.

Dar mai era o urcare mai jos la vreo 150m de asta de cari zici tu, cea cu stanca multa SI INAINTE DE BANNERUL DE SUS traseul facea dreapta dupa care urma o portiune aproape imposibila, nu aveai de unde sa-ti iei avant, aderenta slaba rau ... parerea mea ca urcarea asta era mai dificila decat aia de i-au tras cu funia ...

Editat de seseseko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atillas, faci o confuzie, se face referire la urcarea cu stanca vis-a-vis de pensiunea Miranda, unde nu s-au ajutat pilotii cu funie (pentru ca nu era) ... pilotii au fost TOĂI ajutati manual de oameni/oficials.

Singurul care a trecut fara niciun pic de ajutor a fost KTM-ul ala 2 wheel drive, ca stateam si ma uitam ca prostul ce facea ala pe portiunea aia imposibila.

In rest toti au fost ajutati si primul ajuns (Bolton) si al doilea (BMW450) ...si ultimul, absolut toti. Am fost acolo, am pus mana serios la tras motoare, am vazut piloti Pro efectiv terminati fizic.

Mai zicea cineva mai sus si sunt de acord, s-a exagerat cu traseele alea.

Si nu-i vorba ca pui un Pro sa faca numai o (singura) urcare din aia cand e fresh, ca (probabil) o face. Problema e cand ii dai 150-200 KM pe zi (sau cum o fi) numai cu urcari si coborari din astea aproape imposibile ...

 

Tu te referi la Urcarea aia care avea plecarea prin "poarta" RedBull.

Am fost si acolo, am vazut, este extrem de grea.

Dar mai era o urcare mai jos la vreo 150m de asta de cari zici tu, cea cu stanca multa SI INAINTE DE BANNERUL DE SUS traseul facea dreapta dupa care urma o portiune aproape imposibila, nu aveai de unde sa-ti iei avant, aderenta slaba rau ... parerea mea ca urcarea asta era mai dificila decat aia de i-au tras cu funia ...

oki.am inteles de fapt era vorba de urmatoarea urcare de la profi..super nasoala si aia..pozele si comentariile mele s-au referit strict la urcarea prin poarta red bull.asa este..la urmatoarea am ajuns tarziu fiindca spectacolul de la hobby/expert a facut toti banii(urcarea asta era exact intre cele 2 de la profi)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, am sa recunosc deschis: am un dinte impotriva bmw. de fapt, am ramas cu un dinte impotriva automobile bavaria. asta, ca sa lamuresc problema g450x. probabil, daca ar fi fost invitat si un roman la lansarea de presa a acestei motociclete, am fi aflat si noi, "jurnalistii moto" mai multe si nu as arunca eu cu sagetuta impotriva bmw. dar, noi sa fim sanatosi.

 

imi place tonul folosit aici la coltul enduristilor si ca aste e o discutie constructiva. asadar, mersi attilas pentru ca ai aratat cum au stat lucrurile la cealalta urcare, unde situatia a fost foarte diferita intr-adevar, ceea ce arata cat e de complexa este o cursa ca aceasta. repet: bolton a urcat extraordinar acolo la stanca, forster a urcat bine si el, dar nu asa ca bolton. am inteles ca imediat dupa urcare a abandonat, l-am vazut coborand si din cate stiu, acolo s-a oprit cursa pentru el.

 

probabil oamenii care au zis ca bmw e greu, or fi facut comparatia cu sherco.

aaron, daaa, a urcat supermeserias (pt ca nu era pe bmw i-am zis pe unde sa o ia si l-am si impins nitel LOL). cu motocicleta aia a mers si la erzberg, christini ktm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, BMWu' a avut probleme de fiabilitate, dar nu din cauza componentelor, ci a protectiilor de motor insuficiente. In a doua zi de traseu, daca nu ma inseala memoria, Forster a trebuit sa mearga numai in prima viteza deoarece o piatra i-a crapat cutia. Probabil ca, daca nu avea problemele astea, iesea pe primul loc. Am tras si de bimmer si pot spune ca-i destul de usor, e puternic, iar pilotul este exceptional, atat ca si tehnica, dar si ca navigatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti totul e marketing. La BMW merge bine strada insa au esuat in intrarea in enduro cu 650-ul. Pana l-au scos ei lumea s-a cam mutat pe hard enduro. Iar boxerele sunt tot mai stradale. Acum au apelat la Loncin pentru motoare insa concurenta s-a cam inghesuit....si atunci au cumparat Huskvarna. Si le ramane BMW-ul 450 pentru boieri de tinut la garajul cabanei de la munte. Pentru ei 2000 in plus nu mai conteaza. Si ei nu apuca sa le uzeze....merg mai mult pe alte BMW-uri X5, X6 sau 1200 GS.

450-uri ....bune toate, nu conteaza ce marca....

post-2175-1221767752_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atillas, faci o confuzie, se face referire la urcarea cu stanca vis-a-vis de pensiunea Miranda, unde nu s-au ajutat pilotii cu funie (pentru ca nu era) ... pilotii au fost TOĂI ajutati manual de oameni/oficials.

Singurul care a trecut fara niciun pic de ajutor a fost KTM-ul ala 2 wheel drive, ca stateam si ma uitam ca prostul ce facea ala pe portiunea aia imposibila.

In rest toti au fost ajutati si primul ajuns (Bolton) si al doilea (BMW450) ...si ultimul, absolut toti. Am fost acolo, am pus mana serios la tras motoare, am vazut piloti Pro efectiv terminati fizic.

Mai zicea cineva mai sus si sunt de acord, s-a exagerat cu traseele alea.

Si nu-i vorba ca pui un Pro sa faca numai o (singura) urcare din aia cand e fresh, ca (probabil) o face. Problema e cand ii dai 150-200 KM pe zi (sau cum o fi) numai cu urcari si coborari din astea aproape imposibile ...

 

Tu te referi la Urcarea aia care avea plecarea prin "poarta" RedBull.

Am fost si acolo, am vazut, este extrem de grea.

Dar mai era o urcare mai jos la vreo 150m de asta de cari zici tu, cea cu stanca multa SI INAINTE DE BANNERUL DE SUS traseul facea dreapta dupa care urma o portiune aproape imposibila, nu aveai de unde sa-ti iei avant, aderenta slaba rau ... parerea mea ca urcarea asta era mai dificila decat aia de i-au tras cu funia ...

 

Iata aici filmuletele facute de mine pt. urcarea BMW-ului pe "urcarea lui Atillas" :rolleyes:

respectiv urcarea fara cusur a nr.32 Ktm 2x2 pe "urcarea lui seseseko" :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verhoeven si Katay s-au dus la fel de bine pe stanca aia fara nici un 2x2

studiata la rece(fara presiunea publicului,a cursei si a oboselii acumulate)cu elan puternic puteai sa urci lejer stanca aia(si aici ma refer strict la nivelul unui profi)problema era cu virajul ala la 90 de grade ptr intrarea in padure..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata aici filmuletele facute de mine pt. urcarea BMW-ului pe "urcarea lui Atillas" :grinbandit:

respectiv urcarea fara cusur a nr.32 Ktm 2x2 pe "urcarea lui seseseko" :blink:

 

 

Am mai spus-o si in alt topic.

 

Nr. 32 e de 10 ori campion la trial in State + ca are mai multe victorii in competitii din europa.

 

Pe urcarea aia l-a ajutat si motorul dar si el stie meserie (a luat-o aproape perpendicular prin padure, fara nici o jena).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

studiata la rece(fara presiunea publicului,a cursei si a oboselii acumulate)cu elan puternic puteai sa urci lejer stanca aia(si aici ma refer strict la nivelul unui profi)problema era cu virajul ala la 90 de grade ptr intrarea in padure..

Problema mare aparea dupa ce faceai virajul ala de 90 grade ... urma o urcare extrem de grea.

Am fost acolo, vazut si tras ... chestia este ca de jos nu se vede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mare aparea dupa ce faceai virajul ala de 90 grade ... urma o urcare extrem de grea.

Am fost acolo, vazut si tras ... chestia este ca de jos nu se vede.

posibil..dupa cum ziceam cu elan urcarea aia nu reprezenta o problema..ideea era clar ce faci dupa aia????...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca intr-un concurs de genul asta conteaza cel mai mult factorul uman,daca este sa luam dakarul ca reper suprematia yamaha a incetat in momentul in care peterhansel s a retras din rally-u din postura de motociclist.abia atunci a inceput ktm sa se simta in largul lor si sa angajeze alt piloti de top(de pe locurile imediat inferioare lui peterhansel) si sa duca firma pe podium.la noi la redbull dintr-o masa de ktm au castigat altii decat ktm,datorita faptului ca cei mai buni piloti au avut alte motociclete decat ktm.totul marketing si de cati bani se baga ptr ca o anumita firma sa castige.

tot din dakar pot da si exemplul masinilor,unde mitsubishi nici nu exista in fata masinilor citroen care erau mult mai rapide,mai bune si cu pilotii cei mai buni.totul pana s-au tran niste sfori ca citroenul sa iasa din cursa si atunci de pe locurile din spate a aparul si mitsubishi pe primele locuri.

la baja castiga numai honda de exemplu desi ktm a fabricat o motocicleta special ptr aceasta cursa ktm 690 baja.

problema este ca ptr noi muritorii de rand este altceva.noua nu ne schimba nimeni motorul rapid dupa o plimbare in care am luat o piatra si l-am crapat.

noua ne trebuie o motocicleta cu adevarat fiabila si cu un pret omenesc!

ei sunt acolo sus si ar putea merge pe orice motocicleta,au bani in spate,sponsori,echipe de uzine,fani,etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...