atillas Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 atillas, faci o confuzie, se face referire la urcarea cu stanca vis-a-vis de pensiunea Miranda, unde nu s-au ajutat pilotii cu funie (pentru ca nu era) ... pilotii au fost TOĂI ajutati manual de oameni/oficials.Singurul care a trecut fara niciun pic de ajutor a fost KTM-ul ala 2 wheel drive, ca stateam si ma uitam ca prostul ce facea ala pe portiunea aia imposibila. In rest toti au fost ajutati si primul ajuns (Bolton) si al doilea (BMW450) ...si ultimul, absolut toti. Am fost acolo, am pus mana serios la tras motoare, am vazut piloti Pro efectiv terminati fizic. Mai zicea cineva mai sus si sunt de acord, s-a exagerat cu traseele alea. Si nu-i vorba ca pui un Pro sa faca numai o (singura) urcare din aia cand e fresh, ca (probabil) o face. Problema e cand ii dai 150-200 KM pe zi (sau cum o fi) numai cu urcari si coborari din astea aproape imposibile ... Tu te referi la Urcarea aia care avea plecarea prin "poarta" RedBull. Am fost si acolo, am vazut, este extrem de grea. Dar mai era o urcare mai jos la vreo 150m de asta de cari zici tu, cea cu stanca multa SI INAINTE DE BANNERUL DE SUS traseul facea dreapta dupa care urma o portiune aproape imposibila, nu aveai de unde sa-ti iei avant, aderenta slaba rau ... parerea mea ca urcarea asta era mai dificila decat aia de i-au tras cu funia ... oki.am inteles de fapt era vorba de urmatoarea urcare de la profi..super nasoala si aia..pozele si comentariile mele s-au referit strict la urcarea prin poarta red bull.asa este..la urmatoarea am ajuns tarziu fiindca spectacolul de la hobby/expert a facut toti banii(urcarea asta era exact intre cele 2 de la profi).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ba, oamenii care trasesera de bmw se plangeau ca e greu. Ok, greu, dar comparativ cu ce? Poate comparativ cu alea in 2 timpi, ca daca facem o comparatie cu exc450 aflam ca g-ul e mai usor cu 3 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ok, am sa recunosc deschis: am un dinte impotriva bmw. de fapt, am ramas cu un dinte impotriva automobile bavaria. asta, ca sa lamuresc problema g450x. probabil, daca ar fi fost invitat si un roman la lansarea de presa a acestei motociclete, am fi aflat si noi, "jurnalistii moto" mai multe si nu as arunca eu cu sagetuta impotriva bmw. dar, noi sa fim sanatosi. imi place tonul folosit aici la coltul enduristilor si ca aste e o discutie constructiva. asadar, mersi attilas pentru ca ai aratat cum au stat lucrurile la cealalta urcare, unde situatia a fost foarte diferita intr-adevar, ceea ce arata cat e de complexa este o cursa ca aceasta. repet: bolton a urcat extraordinar acolo la stanca, forster a urcat bine si el, dar nu asa ca bolton. am inteles ca imediat dupa urcare a abandonat, l-am vazut coborand si din cate stiu, acolo s-a oprit cursa pentru el. probabil oamenii care au zis ca bmw e greu, or fi facut comparatia cu sherco. aaron, daaa, a urcat supermeserias (pt ca nu era pe bmw i-am zis pe unde sa o ia si l-am si impins nitel LOL). cu motocicleta aia a mers si la erzberg, christini ktm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) probabil oamenii care au zis ca bmw e greu, or fi facut comparatia cu sherco. intr-adevar, e mai greu cu 2 kg Editat Septembrie 15, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 o fi o chestie subiectiva, oamenii asa au zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 http://www.bmw-motorrad.com/enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 ..vreau sa va spun ceva ca la parcul de service mecanicii au schimbat vreo 2 cutii de viteze si cateva pinioane..plus ca sau desfacut motoarele in fiecare seara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Intr-adevar, BMWu' a avut probleme de fiabilitate, dar nu din cauza componentelor, ci a protectiilor de motor insuficiente. In a doua zi de traseu, daca nu ma inseala memoria, Forster a trebuit sa mearga numai in prima viteza deoarece o piatra i-a crapat cutia. Probabil ca, daca nu avea problemele astea, iesea pe primul loc. Am tras si de bimmer si pot spune ca-i destul de usor, e puternic, iar pilotul este exceptional, atat ca si tehnica, dar si ca navigatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Baieti totul e marketing. La BMW merge bine strada insa au esuat in intrarea in enduro cu 650-ul. Pana l-au scos ei lumea s-a cam mutat pe hard enduro. Iar boxerele sunt tot mai stradale. Acum au apelat la Loncin pentru motoare insa concurenta s-a cam inghesuit....si atunci au cumparat Huskvarna. Si le ramane BMW-ul 450 pentru boieri de tinut la garajul cabanei de la munte. Pentru ei 2000 in plus nu mai conteaza. Si ei nu apuca sa le uzeze....merg mai mult pe alte BMW-uri X5, X6 sau 1200 GS. 450-uri ....bune toate, nu conteaza ce marca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 atillas, faci o confuzie, se face referire la urcarea cu stanca vis-a-vis de pensiunea Miranda, unde nu s-au ajutat pilotii cu funie (pentru ca nu era) ... pilotii au fost TOĂI ajutati manual de oameni/oficials.Singurul care a trecut fara niciun pic de ajutor a fost KTM-ul ala 2 wheel drive, ca stateam si ma uitam ca prostul ce facea ala pe portiunea aia imposibila. In rest toti au fost ajutati si primul ajuns (Bolton) si al doilea (BMW450) ...si ultimul, absolut toti. Am fost acolo, am pus mana serios la tras motoare, am vazut piloti Pro efectiv terminati fizic. Mai zicea cineva mai sus si sunt de acord, s-a exagerat cu traseele alea. Si nu-i vorba ca pui un Pro sa faca numai o (singura) urcare din aia cand e fresh, ca (probabil) o face. Problema e cand ii dai 150-200 KM pe zi (sau cum o fi) numai cu urcari si coborari din astea aproape imposibile ... Tu te referi la Urcarea aia care avea plecarea prin "poarta" RedBull. Am fost si acolo, am vazut, este extrem de grea. Dar mai era o urcare mai jos la vreo 150m de asta de cari zici tu, cea cu stanca multa SI INAINTE DE BANNERUL DE SUS traseul facea dreapta dupa care urma o portiune aproape imposibila, nu aveai de unde sa-ti iei avant, aderenta slaba rau ... parerea mea ca urcarea asta era mai dificila decat aia de i-au tras cu funia ... Iata aici filmuletele facute de mine pt. urcarea BMW-ului pe "urcarea lui Atillas" respectiv urcarea fara cusur a nr.32 Ktm 2x2 pe "urcarea lui seseseko" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Verhoeven si Katay s-au dus la fel de bine pe stanca aia fara nici un 2x2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Verhoeven si Katay s-au dus la fel de bine pe stanca aia fara nici un 2x2 studiata la rece(fara presiunea publicului,a cursei si a oboselii acumulate)cu elan puternic puteai sa urci lejer stanca aia(si aici ma refer strict la nivelul unui profi)problema era cu virajul ala la 90 de grade ptr intrarea in padure.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Iata aici filmuletele facute de mine pt. urcarea BMW-ului pe "urcarea lui Atillas" respectiv urcarea fara cusur a nr.32 Ktm 2x2 pe "urcarea lui seseseko" Am mai spus-o si in alt topic. Nr. 32 e de 10 ori campion la trial in State + ca are mai multe victorii in competitii din europa. Pe urcarea aia l-a ajutat si motorul dar si el stie meserie (a luat-o aproape perpendicular prin padure, fara nici o jena). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 studiata la rece(fara presiunea publicului,a cursei si a oboselii acumulate)cu elan puternic puteai sa urci lejer stanca aia(si aici ma refer strict la nivelul unui profi)problema era cu virajul ala la 90 de grade ptr intrarea in padure.. Problema mare aparea dupa ce faceai virajul ala de 90 grade ... urma o urcare extrem de grea. Am fost acolo, vazut si tras ... chestia este ca de jos nu se vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Problema mare aparea dupa ce faceai virajul ala de 90 grade ... urma o urcare extrem de grea.Am fost acolo, vazut si tras ... chestia este ca de jos nu se vede. posibil..dupa cum ziceam cu elan urcarea aia nu reprezenta o problema..ideea era clar ce faci dupa aia????... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Simplu, Stefi!! Scoti senilele din buzunar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 ramaneti ontopic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 eu zic ca intr-un concurs de genul asta conteaza cel mai mult factorul uman,daca este sa luam dakarul ca reper suprematia yamaha a incetat in momentul in care peterhansel s a retras din rally-u din postura de motociclist.abia atunci a inceput ktm sa se simta in largul lor si sa angajeze alt piloti de top(de pe locurile imediat inferioare lui peterhansel) si sa duca firma pe podium.la noi la redbull dintr-o masa de ktm au castigat altii decat ktm,datorita faptului ca cei mai buni piloti au avut alte motociclete decat ktm.totul marketing si de cati bani se baga ptr ca o anumita firma sa castige. tot din dakar pot da si exemplul masinilor,unde mitsubishi nici nu exista in fata masinilor citroen care erau mult mai rapide,mai bune si cu pilotii cei mai buni.totul pana s-au tran niste sfori ca citroenul sa iasa din cursa si atunci de pe locurile din spate a aparul si mitsubishi pe primele locuri. la baja castiga numai honda de exemplu desi ktm a fabricat o motocicleta special ptr aceasta cursa ktm 690 baja. problema este ca ptr noi muritorii de rand este altceva.noua nu ne schimba nimeni motorul rapid dupa o plimbare in care am luat o piatra si l-am crapat. noua ne trebuie o motocicleta cu adevarat fiabila si cu un pret omenesc! ei sunt acolo sus si ar putea merge pe orice motocicleta,au bani in spate,sponsori,echipe de uzine,fani,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 mai BMW e cel mai bun... sau va fi cel mai bun... si o sa ia si campionatu mondial de enduro 2009 - detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 mai BMW e cel mai bun... sau va fi cel mai bun... si o sa ia si campionatu mondial de enduro 2009 - detalii aici )))) ) am vrut sa te contrazic dar dupa ce am citit site-ul pus de tine nu mai am cuvinte.DA bmw este cel mai bun si intr-adevar o sa ia campionatul cu david knight. asta este exact ce spuneam eu mai sus ca cel mai important este pilotul nu motorul pe care merge. david knight poate sa merga si pe mobra hoinar ca tot castiga.................asa ca bmw va fi lider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 david knight poate sa merga si pe mobra hoinar ca tot castiga.................asa ca bmw va fi lider pana la urma nu conteaza cine bate si strange laurii,dar niciodata ktm nu ar lasa un "greu" din mana sa plece la o firma concurenta..din cate am vazut motorul de bmw dupa romaniacs si-a dovedit pe moment lipsa de fiabilitate:motoare desfacute in fiecare noapte,cutii de viteze schimbate la greu..momentan ktm INCA scrie legea dupa parerea mea..fiti convinsi chiar daca night castiga campionatul nu se vor apuca zeci de enduristi sa vanda portocalele si sa treaca pe alb-albastru..din considerentele scrise de prieteni mai sus:pret,piese,servisare,fiabilitate,etc etc..cu alte cuvinte: bmw-0 ktm-1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 pana la urma nu conteaza cine bate si strange laurii,dar niciodata ktm nu ar lasa un "greu" din mana sa plece la o firma concurenta..din cate am vazut motorul de bmw dupa romaniacs si-a dovedit pe moment lipsa de fiabilitate:motoare desfacute in fiecare noapte,cutii de viteze schimbate la greu..momentan ktm INCA scrie legea dupa parerea mea..fiti convinsi chiar daca night castiga campionatul nu se vor apuca zeci de enduristi sa vanda portocalele si sa treaca pe alb-albastru..din considerentele scrise de prieteni mai sus:pret,piese,servisare,fiabilitate,etc etc..cu alte cuvinte: bmw-0 ktm-1 la anul nu dar daca se baga bani multi si bmw are de unde peste 3,4 ani nu se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 la anul nu dar daca se baga bani multi si bmw are de unde peste 3,4 ani nu se stie Mai, ai de furca cu fani ktm pentru care nimic nu conteaza. Daca alta mobra castiga in afara de ktm, "aaaaaaaa, pai mobra n-are nimic in comun cu premiul. Doar pilotul a contat". Dar nimeni nu spune ca asta se aplica si la ktm-uri. Doar pilotii castiga! Mobrele ktm sunt niste gioarse, dar cu ajutorul pilotilor si mecanicilor talentati au reusit sa castige si astfel sa-si faca reclama. Corect? Poate fi spus si-n cazul ktm-urilor acelasi lucru? Va zic eu. Da! Poate fi spus! Momentan nimeni nu s-a dat cu k.k.tul asta de bmw dar toti comentati de ce nu e bun si n-o sa fie vreodata. Si daca va dovedi ca-i bun, tot va veti imbata cu apa cum ca: "domne, e scump domne. Cu banii astia ce-as face eu cu nu stiu ce alt k.k.t de mobra". Hai bah, lasati-o-n bretele de aici. Daca bmw-u' asta va fi in stare sa castige din ce in ce mai mult, fac pariu ca in cativa ani, la concursurile voastre de pe la Buzau si altele, vor fi din ce in ce mai multi concurenti bmw-isti. Si cand veti vedea ca poate g-ul asta ofera aceleasi performante dar are alte avantaje, veti scoate si voi banii din buzunar fara sa mai comentati ceva. Veti intelege si voi ca, calitatea se plateste. Toata lumea, toata lumea sare acum cu(pe) mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Toata lumea, toata lumea sare acum cu(pe) mine Domne, iti dau dreptate! Am reparat la KTM-uri de mi s-a acrit...am scos trusa de scule pt KTM-uri mai des decat pt motorul meu. De ce fierb "hard enduro-urile" de la KTM si in acelas timp , pe acelas traseu nu imi fierbe mie tractorul? suspensia, greutatea si bicicleta...superbe! dar motoarele? bine, bine...piese ieftine, etc. Stiti ce? decat sa dau bani putin si des...mai bine ii dau rar si multi si cu restu bag benzina. acu ce sa zic..la enduro nu mi se pare ca propulsorul joaca un rol fundamental! Cred ca ar trebui sa fie foarte fiabil si pe la 40 cp. Restu se rezolva din rapoarte de transmisie si cuplu. MULT mai importante is suspensia, greutatea si bicicleta. Ok...m-am echipat, puteti sa dati cu pietre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 (editat) Hai moshule, potoleste-te cu ,,trusa aia de scule" ! Poate ca acele KTM-uri faceau chestii asa de extreme la care tu erai spectator si din lipsa de ocupatie faceai pe mecanicul ! da, da...exact acelas traseu, buey! ce-i drept, de multe ori gaseam filtrele de aer cu 2 cm de pamant pe ele, bujiile neschimbate de secole, suruburi care nu au fo stranse de cand au fo asamblate... Proasta intretinere a motoarelor.. Deh, unii au impresia ca daca merge motorul nu tre sa se atinga de el. Editat Septembrie 25, 2008 de Athanasiou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.