Sari la conținut

Bmw G450x


Postări Recomandate

mai BMW e cel mai bun... sau va fi cel mai bun... si o sa ia si campionatu mondial de enduro 2009 - detalii aici

:goodposting:)))) :agree:) am vrut sa te contrazic dar dupa ce am citit site-ul pus de tine nu mai am cuvinte.DA bmw este cel mai bun si intr-adevar o sa ia campionatul cu david knight.

asta este exact ce spuneam eu mai sus ca cel mai important este pilotul nu motorul pe care merge.

david knight poate sa merga si pe mobra hoinar ca tot castiga.................asa ca bmw va fi lider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 248
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

david knight poate sa merga si pe mobra hoinar ca tot castiga.................asa ca bmw va fi lider

pana la urma nu conteaza cine bate si strange laurii,dar niciodata ktm nu ar lasa un "greu" din mana sa plece la o firma concurenta..din cate am vazut motorul de bmw dupa romaniacs si-a dovedit pe moment lipsa de fiabilitate:motoare desfacute in fiecare noapte,cutii de viteze schimbate la greu..momentan ktm INCA scrie legea dupa parerea mea..fiti convinsi chiar daca night castiga campionatul nu se vor apuca zeci de enduristi sa vanda portocalele si sa treaca pe alb-albastru..din considerentele scrise de prieteni mai sus:pret,piese,servisare,fiabilitate,etc etc..cu alte cuvinte:

 

bmw-0 ktm-1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma nu conteaza cine bate si strange laurii,dar niciodata ktm nu ar lasa un "greu" din mana sa plece la o firma concurenta..din cate am vazut motorul de bmw dupa romaniacs si-a dovedit pe moment lipsa de fiabilitate:motoare desfacute in fiecare noapte,cutii de viteze schimbate la greu..momentan ktm INCA scrie legea dupa parerea mea..fiti convinsi chiar daca night castiga campionatul nu se vor apuca zeci de enduristi sa vanda portocalele si sa treaca pe alb-albastru..din considerentele scrise de prieteni mai sus:pret,piese,servisare,fiabilitate,etc etc..cu alte cuvinte:

 

bmw-0 ktm-1

la anul nu dar daca se baga bani multi si bmw are de unde peste 3,4 ani nu se stie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la anul nu dar daca se baga bani multi si bmw are de unde peste 3,4 ani nu se stie

 

Mai, ai de furca cu fani ktm pentru care nimic nu conteaza. Daca alta mobra castiga in afara de ktm, "aaaaaaaa, pai mobra n-are nimic in comun cu premiul. Doar pilotul a contat". Dar nimeni nu spune ca asta se aplica si la ktm-uri. Doar pilotii castiga! Mobrele ktm sunt niste gioarse, dar cu ajutorul pilotilor si mecanicilor talentati au reusit sa castige si astfel sa-si faca reclama. Corect? Poate fi spus si-n cazul ktm-urilor acelasi lucru? Va zic eu. Da! Poate fi spus!

Momentan nimeni nu s-a dat cu k.k.tul asta de bmw dar toti comentati de ce nu e bun si n-o sa fie vreodata. Si daca va dovedi ca-i bun, tot va veti imbata cu apa cum ca: "domne, e scump domne. Cu banii astia ce-as face eu cu nu stiu ce alt k.k.t de mobra". Hai bah, lasati-o-n bretele de aici.

Daca bmw-u' asta va fi in stare sa castige din ce in ce mai mult, fac pariu ca in cativa ani, la concursurile voastre de pe la Buzau si altele, vor fi din ce in ce mai multi concurenti bmw-isti. Si cand veti vedea ca poate g-ul asta ofera aceleasi performante dar are alte avantaje, veti scoate si voi banii din buzunar fara sa mai comentati ceva. Veti intelege si voi ca, calitatea se plateste.

 

Toata lumea, toata lumea sare acum cu(pe) mine :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea, toata lumea sare acum cu(pe) mine :)

 

 

:agree: :kiss: :goodposting:

 

Domne, iti dau dreptate! Am reparat la KTM-uri de mi s-a acrit...am scos trusa de scule pt KTM-uri mai des decat pt motorul meu. De ce fierb "hard enduro-urile" de la KTM si in acelas timp , pe acelas traseu nu imi fierbe mie tractorul?

 

suspensia, greutatea si bicicleta...superbe!

dar motoarele? bine, bine...piese ieftine, etc. Stiti ce? decat sa dau bani putin si des...mai bine ii dau rar si multi si cu restu bag benzina.

 

acu ce sa zic..la enduro nu mi se pare ca propulsorul joaca un rol fundamental! Cred ca ar trebui sa fie foarte fiabil si pe la 40 cp. Restu se rezolva din rapoarte de transmisie si cuplu. MULT mai importante is suspensia, greutatea si bicicleta.

 

Ok...m-am echipat, puteti sa dati cu pietre :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, ai de furca cu fani ktm pentru care nimic nu conteaza. Daca alta mobra castiga in afara de ktm, "aaaaaaaa, pai mobra n-are nimic in comun cu premiul. Doar pilotul a contat". Dar nimeni nu spune ca asta se aplica si la ktm-uri. Doar pilotii castiga! Mobrele ktm sunt niste gioarse, dar cu ajutorul pilotilor si mecanicilor talentati au reusit sa castige si astfel sa-si faca reclama. Corect? Poate fi spus si-n cazul ktm-urilor acelasi lucru? Va zic eu. Da! Poate fi spus!

Momentan nimeni nu s-a dat cu k.k.tul asta de bmw dar toti comentati de ce nu e bun si n-o sa fie vreodata. Si daca va dovedi ca-i bun, tot va veti imbata cu apa cum ca: "domne, e scump domne. Cu banii astia ce-as face eu cu nu stiu ce alt k.k.t de mobra". Hai bah, lasati-o-n bretele de aici.

Daca bmw-u' asta va fi in stare sa castige din ce in ce mai mult, fac pariu ca in cativa ani, la concursurile voastre de pe la Buzau si altele, vor fi din ce in ce mai multi concurenti bmw-isti. Si cand veti vedea ca poate g-ul asta ofera aceleasi performante dar are alte avantaje, veti scoate si voi banii din buzunar fara sa mai comentati ceva. Veti intelege si voi ca, calitatea se plateste.

 

Toata lumea, toata lumea sare acum cu(pe) mine :kiss:

 

Eu sar primul si iti spun ................. AI MARE DREPTATE !

 

Intr-o competitie de anvergura, totul este de top, daca o mobra se dovedeste ca este mai buna decat alta, atunci ea se va folosii ! In cazul asta, banii nu conteaza, ci ..... locul 1.

Insa pentru ,,omul de rand" poate nu este motivata o investitie asa mare !

 

La ce mi-ar folosii mie un G450X, cand eu nu ma descurc bine nici pe un DRZ400 ? Nu ? Ce rost are diferenta de bani ? ..... Poate de fitze, ca scrie BMW pe rezervor !? :goodposting:

 

 

... se vede ca am fost al doiea !

 

Domne, iti dau dreptate! Am reparat la KTM-uri de mi s-a acrit...am scos trusa de scule pt KTM-uri mai des decat pt motorul meu. De ce fierb "hard enduro-urile" de la KTM si in acelas timp , pe acelas traseu nu imi fierbe mie tractorul?

 

suspensia, greutatea si bicicleta...superbe!

dar motoarele? bine, bine...piese ieftine, etc. Stiti ce? decat sa dau bani putin si des...mai bine ii dau rar si multi si cu restu bag benzina.

 

acu ce sa zic..la enduro nu mi se pare ca propulsorul joaca un rol fundamental! Cred ca ar trebui sa fie foarte fiabil si pe la 40 cp. Restu se rezolva din rapoarte de transmisie si cuplu. MULT mai importante is suspensia, greutatea si bicicleta.

 

Ok...m-am echipat, puteti sa dati cu pietre

 

Hai moshule, potoleste-te cu ,,trusa aia de scule" ! Poate ca acele KTM-uri faceau chestii asa de extreme la care tu erai spectator si din lipsa de ocupatie faceai pe mecanicul ! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai moshule, potoleste-te cu ,,trusa aia de scule" ! Poate ca acele KTM-uri faceau chestii asa de extreme la care tu erai spectator si din lipsa de ocupatie faceai pe mecanicul ! :goodposting:

 

da, da...exact acelas traseu, buey!

 

ce-i drept, de multe ori gaseam filtrele de aer cu 2 cm de pamant pe ele, bujiile neschimbate de secole, suruburi care nu au fo stranse de cand au fo asamblate... Proasta intretinere a motoarelor..

Deh, unii au impresia ca daca merge motorul nu tre sa se atinga de el.

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

achile nu pot sa iti dau dreptate intru totul..in zecile mele de iesiri cu toate kilele pe care mandru le posed nu am reusit sa fierb motorul decat de vreo 2 ori vara la curse si in 5 ani de cand folosesc concret exc-uri nu ma lasat niciunul in padure decat daca am dat vreo freza si am rupt ceva nasol..nu contest ca sunt si motoare de ktm vai de capul lor de care proprietarii nu stiu altceva decat sa traga de ele si sa se enerveze ca nu functioneaza..dar ca endurist isi are farmecul lui sa iti ingrijesti motorul,sa il cureti,sa il gresezi etc ..repet..daca bmw-ul va imbunatati si perfectiona motorul asta pana la urma de ce sa nu schimbam marca??in fond asa progresam..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce mi-ar folosii mie un G450X, cand eu nu ma descurc bine nici pe un DRZ400 ? Nu ? Ce rost are diferenta de bani ? ..... Poate de fitze, ca scrie BMW pe rezervor !? :goodposting:

 

 

Pai daca e s-o iau asa, la ce k.k.t sa dau banii pe drz400 cand ma pot descurca cel putin la fel de bine cu un dr350 din 88 care costa 1000 de iepuroi? :agree:

Mosule, nu despre asta era vorba :)

 

 

ps- sa stii ca exista baietei pe aici care au de cheltuit bani seriosi pe mobre off road :kiss:

 

..repet..daca bmw-ul va imbunatati si perfectiona motorul asta pana la urma de ce sa nu schimbam marca??in fond asa progresam..

 

 

he he.........pai cine te mai crede pe tine de cand esti vanzator bmw? :)

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare că discuția asta merge aiurea.

 

concret .. cînd mi-am luat motoretă nouă, am luat în calcul următoarele :

 

- să mi-o pot permite

 

- să găsesc uÂşor (pe stoc sau rapid) piesele de schimb

 

- să existe la îndemînă oameni care să o repare Âşi să pot avea încredere în ei (pentru operațiile pe care nu le pot face singur)

 

...

 

pe ultimul loc era criteriul - cine ce curse a cîÂştigat pe ea

 

înainte am avut o Husqvarna TE350 din 94, iar acum Âşapte ani era o adevărată aventură să găseÂşti piese de schimb (probabil că acum lucrurie s-au schimbat)

 

Fiabilitatea este o chestie relativă Âşi cu legătură directă cu grija cu care te porți Âşi îți întreții motorul.

 

M-am dat cu EXC SM un an pe stradă (80 km/zi) Âşi nu am avut de ce să mă plîng la capitolul fiabilitate.

 

Nu este corect să tragi concluzii despre fiabilitate după ce ai văzut una stricată în care cine Âştie cînd s-a mai schimbat uleiul sau s-a poponeataățat filtrul de aer.

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pun pariu ca primii clienti de G450 vor fi niste domni seriosi, cu BMW X5 in garaj care mai vor sa traga cu dintii de tinerete. O sa fie cumparat pentru sigla nu pentru ce stie sa faca. Domnii se vor da cu el 2 zile pe luna, apoi o sa se duca cu el la revizie la dealer BMW ca cu masina, o sa plateasca 200 E o revizie si nu o sa se strice niciodata.

Inca multi ani de-aici incolo nu o sa vina nimeni cu BMW de-asta la curse in RO.

Cand o sa vin la o cursa in CN si o sa vad 3 BMW-uri la clasa A, atunci o sa putem sa zicem ca au facut o motocicleta de enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pun pariu ca primii clienti de G450 vor fi niste domni seriosi, cu BMW X5 in garaj care mai vor sa traga cu dintii de tinerete. O sa fie cumparat pentru sigla nu pentru ce stie sa faca. Domnii se vor da cu el 2 zile pe luna, apoi o sa se duca cu el la revizie la dealer BMW ca cu masina, o sa plateasca 200 E o revizie si nu o sa se strice niciodata.

Inca multi ani de-aici incolo nu o sa vina nimeni cu BMW de-asta la curse in RO.

Cand o sa vin la o cursa in CN si o sa vad 3 BMW-uri la clasa A, atunci o sa putem sa zicem ca au facut o motocicleta de enduro.

 

 

Prima parte a mesajului stiu ce e o gluma. Domnii seriosi cu x5, daca vor sa mai traga de tinerete, probabil isi cumpara un 1200 adv, dar in niciun caz g450.

Iar la concursuri, daca bmw o sa castige la curse din ce in ce mai mult, vor exista baieti garla care se vor lasa "intimidati" de aceste performante si vor cumpara bmw. Asa a vandut si ktm-ul. A cistigat curse date la televizor si pretendentii la titlul de endurist serios au pus botu' la aceasta metoda de a vinde, in speranta ca, daca vor avea un ktm, vor ajunge si ei sa mearga ca aia de la tv. In timp, nemaiexistand alta firma cu destui bani sa sustina concursurile intr-un mod foarte serios, mai bine zis sa-si permita sa plateasca piloti de varf, ktm-ul a tot castigat si baieteii de coclau au zis ca "asta-i mobra!" Si astfel, totul e portocaliu la cursele de pe la noi.

Sunt sigur si o stiti si voi ca, din momentul in care bmw va castiga cursa dupa cursa, veti incepe chiar si voi, inflacaratii ktm, sa va intrebati daca totusi ktm-ul e cea mai buna varianta.

 

Asta-i adevarul. Restul sunt scuze.

 

 

ps- Am mai spus-o mai demult: BMW a cam inceput sa fie "ready to race". Ceea ce nu-nteleg este de ce deranjeaza asa mult acest fapt. Ar trebui sa va bucure ca veti avea de unde alege. Existand concurenta calitatea produsului se va inbunatati si ieftini.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca e s-o iau asa, la ce k.k.t sa dau banii pe drz400 cand ma pot descurca cel putin la fel de bine cu un dr350 din 88 care costa 1000 de iepuroi? :goodposting:

Mosule, nu despre asta era vorba :agree:

 

Hai mai Angi, ca stii tu ce am vrut sa spun ! :kiss:

 

 

......nu contest ca sunt si motoare de ktm vai de capul lor de care proprietarii nu stiu altceva decat sa traga de ele si sa se enerveze ca nu functioneaza..dar ca endurist isi are farmecul lui sa iti ingrijesti motorul,sa il cureti,sa il gresezi etc ..repet.....

 

AMIN !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he.........pai cine te mai crede pe tine de cand esti vanzator bmw? :kiss:

chiar ma intrebam cand o sa subliniezi aspectul..?? :goodposting: :agree: nu ma lasati sa mananca si gura mea o paine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasand gluma si caterinca la o parte,cred ca totusi bmw a vrut sa vada daca poate si in segmentul asta..oricum pe moment ei sunt foarte bine bagati in maxi-turer,touring,touring-sport etc modelele de 1150 si 1200 fac legea in europa..la segmentul hard enduro mai au de invatat,cred ca de aia se baga la toate competitiile extreme ci 450-ul sa vada ce tine si ce crapa..trebuie tinut cont ca la ei totul a fost proiectat de la 0,nu cum fac multi altii care cumpara motorul de la x,telescoapele de la y,(etc,etc)si gata au facut motocicleta..poate in cativa ani bmw-ul sa fie SI el o optiune pe langa marcile enumerate de ionut mai sus..

 

 

Stefule, ce modest esti.... Da' la cele 150 kg ale tale, cat e de mare painea aia?? :goodposting:

graham,prajita,150 grame(cu iaurt cu tot)..m-a pus ade la regim :agree:

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:agree: Cum am mai spus: restul sunt scuze :goodposting:

 

 

Mie mi se pare că ai pornit tot topicul ăsta doar ca să înțepi în portocalii Âşi cu idei preconcepute. N-am nimic personal cu tine Âşi nici cu BMW sau KTM Âşi nu înțeleg dorința asta de a polariza discuțiile. Dacă te deranjează că sînt prea multe KTMuri, ia-ți BMW.

 

Eu nu am s-o fac datorită politicii de prețuri BMW, în primul rînd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur si o stiti si voi ca, din momentul in care bmw va castiga cursa dupa cursa, veti incepe chiar si voi, inflacaratii ktm, sa va intrebati daca totusi ktm-ul e cea mai buna varianta.

 

Asta-i adevarul. Restul sunt scuze.

 

 

ps- Am mai spus-o mai demult: BMW a cam inceput sa fie "ready to race". Ceea ce nu-nteleg este de ce deranjeaza asa mult acest fapt. Ar trebui sa va bucure ca veti avea de unde alege. Existand concurenta calitatea produsului se va inbunatati si ieftini.

 

pai si ceilalti producatori de fapt fac motociclete mai bune dar, ghinion, au lipsuri la departamentul marketing?in afara de motocicleta mai conteaza si partea cu piesele, costuri de intretinere si retea de service/dealeri. chiar crezi ca sunt asa multi "inflacarati" in ro care au dat minim 7000 euro pe ktm nou doar pt ca e portocaliu pe podiumuri? nu tin partea ktm, insa, cred eu, DEOCAMDATA, ca este pentru enduristul mediu, cel mai bun pachet pret/fiabilitate/dotari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...