Sari la conținut

Bmw G450x


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 233
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intr-adevar, BMWu' a avut probleme de fiabilitate, dar nu din cauza componentelor, ci a protectiilor de motor insuficiente. In a doua zi de traseu, daca nu ma inseala memoria, Forster a trebuit sa mearga numai in prima viteza deoarece o piatra i-a crapat cutia. Probabil ca, daca nu avea problemele astea, iesea pe primul loc. Am tras si de bimmer si pot spune ca-i destul de usor, e puternic, iar pilotul este exceptional, atat ca si tehnica, dar si ca navigatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti totul e marketing. La BMW merge bine strada insa au esuat in intrarea in enduro cu 650-ul. Pana l-au scos ei lumea s-a cam mutat pe hard enduro. Iar boxerele sunt tot mai stradale. Acum au apelat la Loncin pentru motoare insa concurenta s-a cam inghesuit....si atunci au cumparat Huskvarna. Si le ramane BMW-ul 450 pentru boieri de tinut la garajul cabanei de la munte. Pentru ei 2000 in plus nu mai conteaza. Si ei nu apuca sa le uzeze....merg mai mult pe alte BMW-uri X5, X6 sau 1200 GS.

450-uri ....bune toate, nu conteaza ce marca....

post-2175-1221767752_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atillas, faci o confuzie, se face referire la urcarea cu stanca vis-a-vis de pensiunea Miranda, unde nu s-au ajutat pilotii cu funie (pentru ca nu era) ... pilotii au fost TOĂI ajutati manual de oameni/oficials.

Singurul care a trecut fara niciun pic de ajutor a fost KTM-ul ala 2 wheel drive, ca stateam si ma uitam ca prostul ce facea ala pe portiunea aia imposibila.

In rest toti au fost ajutati si primul ajuns (Bolton) si al doilea (BMW450) ...si ultimul, absolut toti. Am fost acolo, am pus mana serios la tras motoare, am vazut piloti Pro efectiv terminati fizic.

Mai zicea cineva mai sus si sunt de acord, s-a exagerat cu traseele alea.

Si nu-i vorba ca pui un Pro sa faca numai o (singura) urcare din aia cand e fresh, ca (probabil) o face. Problema e cand ii dai 150-200 KM pe zi (sau cum o fi) numai cu urcari si coborari din astea aproape imposibile ...

 

Tu te referi la Urcarea aia care avea plecarea prin "poarta" RedBull.

Am fost si acolo, am vazut, este extrem de grea.

Dar mai era o urcare mai jos la vreo 150m de asta de cari zici tu, cea cu stanca multa SI INAINTE DE BANNERUL DE SUS traseul facea dreapta dupa care urma o portiune aproape imposibila, nu aveai de unde sa-ti iei avant, aderenta slaba rau ... parerea mea ca urcarea asta era mai dificila decat aia de i-au tras cu funia ...

 

Iata aici filmuletele facute de mine pt. urcarea BMW-ului pe "urcarea lui Atillas" :rolleyes:

respectiv urcarea fara cusur a nr.32 Ktm 2x2 pe "urcarea lui seseseko" :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verhoeven si Katay s-au dus la fel de bine pe stanca aia fara nici un 2x2

studiata la rece(fara presiunea publicului,a cursei si a oboselii acumulate)cu elan puternic puteai sa urci lejer stanca aia(si aici ma refer strict la nivelul unui profi)problema era cu virajul ala la 90 de grade ptr intrarea in padure..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata aici filmuletele facute de mine pt. urcarea BMW-ului pe "urcarea lui Atillas" :grinbandit:

respectiv urcarea fara cusur a nr.32 Ktm 2x2 pe "urcarea lui seseseko" :blink:

 

 

Am mai spus-o si in alt topic.

 

Nr. 32 e de 10 ori campion la trial in State + ca are mai multe victorii in competitii din europa.

 

Pe urcarea aia l-a ajutat si motorul dar si el stie meserie (a luat-o aproape perpendicular prin padure, fara nici o jena).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

studiata la rece(fara presiunea publicului,a cursei si a oboselii acumulate)cu elan puternic puteai sa urci lejer stanca aia(si aici ma refer strict la nivelul unui profi)problema era cu virajul ala la 90 de grade ptr intrarea in padure..

Problema mare aparea dupa ce faceai virajul ala de 90 grade ... urma o urcare extrem de grea.

Am fost acolo, vazut si tras ... chestia este ca de jos nu se vede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mare aparea dupa ce faceai virajul ala de 90 grade ... urma o urcare extrem de grea.

Am fost acolo, vazut si tras ... chestia este ca de jos nu se vede.

posibil..dupa cum ziceam cu elan urcarea aia nu reprezenta o problema..ideea era clar ce faci dupa aia????...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca intr-un concurs de genul asta conteaza cel mai mult factorul uman,daca este sa luam dakarul ca reper suprematia yamaha a incetat in momentul in care peterhansel s a retras din rally-u din postura de motociclist.abia atunci a inceput ktm sa se simta in largul lor si sa angajeze alt piloti de top(de pe locurile imediat inferioare lui peterhansel) si sa duca firma pe podium.la noi la redbull dintr-o masa de ktm au castigat altii decat ktm,datorita faptului ca cei mai buni piloti au avut alte motociclete decat ktm.totul marketing si de cati bani se baga ptr ca o anumita firma sa castige.

tot din dakar pot da si exemplul masinilor,unde mitsubishi nici nu exista in fata masinilor citroen care erau mult mai rapide,mai bune si cu pilotii cei mai buni.totul pana s-au tran niste sfori ca citroenul sa iasa din cursa si atunci de pe locurile din spate a aparul si mitsubishi pe primele locuri.

la baja castiga numai honda de exemplu desi ktm a fabricat o motocicleta special ptr aceasta cursa ktm 690 baja.

problema este ca ptr noi muritorii de rand este altceva.noua nu ne schimba nimeni motorul rapid dupa o plimbare in care am luat o piatra si l-am crapat.

noua ne trebuie o motocicleta cu adevarat fiabila si cu un pret omenesc!

ei sunt acolo sus si ar putea merge pe orice motocicleta,au bani in spate,sponsori,echipe de uzine,fani,etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai BMW e cel mai bun... sau va fi cel mai bun... si o sa ia si campionatu mondial de enduro 2009 - detalii aici

:goodposting:)))) :agree:) am vrut sa te contrazic dar dupa ce am citit site-ul pus de tine nu mai am cuvinte.DA bmw este cel mai bun si intr-adevar o sa ia campionatul cu david knight.

asta este exact ce spuneam eu mai sus ca cel mai important este pilotul nu motorul pe care merge.

david knight poate sa merga si pe mobra hoinar ca tot castiga.................asa ca bmw va fi lider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

david knight poate sa merga si pe mobra hoinar ca tot castiga.................asa ca bmw va fi lider

pana la urma nu conteaza cine bate si strange laurii,dar niciodata ktm nu ar lasa un "greu" din mana sa plece la o firma concurenta..din cate am vazut motorul de bmw dupa romaniacs si-a dovedit pe moment lipsa de fiabilitate:motoare desfacute in fiecare noapte,cutii de viteze schimbate la greu..momentan ktm INCA scrie legea dupa parerea mea..fiti convinsi chiar daca night castiga campionatul nu se vor apuca zeci de enduristi sa vanda portocalele si sa treaca pe alb-albastru..din considerentele scrise de prieteni mai sus:pret,piese,servisare,fiabilitate,etc etc..cu alte cuvinte:

 

bmw-0 ktm-1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma nu conteaza cine bate si strange laurii,dar niciodata ktm nu ar lasa un "greu" din mana sa plece la o firma concurenta..din cate am vazut motorul de bmw dupa romaniacs si-a dovedit pe moment lipsa de fiabilitate:motoare desfacute in fiecare noapte,cutii de viteze schimbate la greu..momentan ktm INCA scrie legea dupa parerea mea..fiti convinsi chiar daca night castiga campionatul nu se vor apuca zeci de enduristi sa vanda portocalele si sa treaca pe alb-albastru..din considerentele scrise de prieteni mai sus:pret,piese,servisare,fiabilitate,etc etc..cu alte cuvinte:

 

bmw-0 ktm-1

la anul nu dar daca se baga bani multi si bmw are de unde peste 3,4 ani nu se stie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la anul nu dar daca se baga bani multi si bmw are de unde peste 3,4 ani nu se stie

 

Mai, ai de furca cu fani ktm pentru care nimic nu conteaza. Daca alta mobra castiga in afara de ktm, "aaaaaaaa, pai mobra n-are nimic in comun cu premiul. Doar pilotul a contat". Dar nimeni nu spune ca asta se aplica si la ktm-uri. Doar pilotii castiga! Mobrele ktm sunt niste gioarse, dar cu ajutorul pilotilor si mecanicilor talentati au reusit sa castige si astfel sa-si faca reclama. Corect? Poate fi spus si-n cazul ktm-urilor acelasi lucru? Va zic eu. Da! Poate fi spus!

Momentan nimeni nu s-a dat cu k.k.tul asta de bmw dar toti comentati de ce nu e bun si n-o sa fie vreodata. Si daca va dovedi ca-i bun, tot va veti imbata cu apa cum ca: "domne, e scump domne. Cu banii astia ce-as face eu cu nu stiu ce alt k.k.t de mobra". Hai bah, lasati-o-n bretele de aici.

Daca bmw-u' asta va fi in stare sa castige din ce in ce mai mult, fac pariu ca in cativa ani, la concursurile voastre de pe la Buzau si altele, vor fi din ce in ce mai multi concurenti bmw-isti. Si cand veti vedea ca poate g-ul asta ofera aceleasi performante dar are alte avantaje, veti scoate si voi banii din buzunar fara sa mai comentati ceva. Veti intelege si voi ca, calitatea se plateste.

 

Toata lumea, toata lumea sare acum cu(pe) mine :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea, toata lumea sare acum cu(pe) mine :)

 

 

:agree: :kiss: :goodposting:

 

Domne, iti dau dreptate! Am reparat la KTM-uri de mi s-a acrit...am scos trusa de scule pt KTM-uri mai des decat pt motorul meu. De ce fierb "hard enduro-urile" de la KTM si in acelas timp , pe acelas traseu nu imi fierbe mie tractorul?

 

suspensia, greutatea si bicicleta...superbe!

dar motoarele? bine, bine...piese ieftine, etc. Stiti ce? decat sa dau bani putin si des...mai bine ii dau rar si multi si cu restu bag benzina.

 

acu ce sa zic..la enduro nu mi se pare ca propulsorul joaca un rol fundamental! Cred ca ar trebui sa fie foarte fiabil si pe la 40 cp. Restu se rezolva din rapoarte de transmisie si cuplu. MULT mai importante is suspensia, greutatea si bicicleta.

 

Ok...m-am echipat, puteti sa dati cu pietre :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai moshule, potoleste-te cu ,,trusa aia de scule" ! Poate ca acele KTM-uri faceau chestii asa de extreme la care tu erai spectator si din lipsa de ocupatie faceai pe mecanicul ! :goodposting:

 

da, da...exact acelas traseu, buey!

 

ce-i drept, de multe ori gaseam filtrele de aer cu 2 cm de pamant pe ele, bujiile neschimbate de secole, suruburi care nu au fo stranse de cand au fo asamblate... Proasta intretinere a motoarelor..

Deh, unii au impresia ca daca merge motorul nu tre sa se atinga de el.

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

achile nu pot sa iti dau dreptate intru totul..in zecile mele de iesiri cu toate kilele pe care mandru le posed nu am reusit sa fierb motorul decat de vreo 2 ori vara la curse si in 5 ani de cand folosesc concret exc-uri nu ma lasat niciunul in padure decat daca am dat vreo freza si am rupt ceva nasol..nu contest ca sunt si motoare de ktm vai de capul lor de care proprietarii nu stiu altceva decat sa traga de ele si sa se enerveze ca nu functioneaza..dar ca endurist isi are farmecul lui sa iti ingrijesti motorul,sa il cureti,sa il gresezi etc ..repet..daca bmw-ul va imbunatati si perfectiona motorul asta pana la urma de ce sa nu schimbam marca??in fond asa progresam..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce mi-ar folosii mie un G450X, cand eu nu ma descurc bine nici pe un DRZ400 ? Nu ? Ce rost are diferenta de bani ? ..... Poate de fitze, ca scrie BMW pe rezervor !? :goodposting:

 

 

Pai daca e s-o iau asa, la ce k.k.t sa dau banii pe drz400 cand ma pot descurca cel putin la fel de bine cu un dr350 din 88 care costa 1000 de iepuroi? :agree:

Mosule, nu despre asta era vorba :)

 

 

ps- sa stii ca exista baietei pe aici care au de cheltuit bani seriosi pe mobre off road :kiss:

 

..repet..daca bmw-ul va imbunatati si perfectiona motorul asta pana la urma de ce sa nu schimbam marca??in fond asa progresam..

 

 

he he.........pai cine te mai crede pe tine de cand esti vanzator bmw? :)

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare că discuția asta merge aiurea.

 

concret .. cînd mi-am luat motoretă nouă, am luat în calcul următoarele :

 

- să mi-o pot permite

 

- să găsesc uÂşor (pe stoc sau rapid) piesele de schimb

 

- să existe la îndemînă oameni care să o repare Âşi să pot avea încredere în ei (pentru operațiile pe care nu le pot face singur)

 

...

 

pe ultimul loc era criteriul - cine ce curse a cîÂştigat pe ea

 

înainte am avut o Husqvarna TE350 din 94, iar acum Âşapte ani era o adevărată aventură să găseÂşti piese de schimb (probabil că acum lucrurie s-au schimbat)

 

Fiabilitatea este o chestie relativă Âşi cu legătură directă cu grija cu care te porți Âşi îți întreții motorul.

 

M-am dat cu EXC SM un an pe stradă (80 km/zi) Âşi nu am avut de ce să mă plîng la capitolul fiabilitate.

 

Nu este corect să tragi concluzii despre fiabilitate după ce ai văzut una stricată în care cine Âştie cînd s-a mai schimbat uleiul sau s-a poponeataățat filtrul de aer.

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...