cristian72 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Nu am destula experienta in domeniul mecanicii la motociclete. Vreau parerile voastre despre ACESTE motoare care ma incanta. Caut ceva la un pret mic care sa ma tina ceva vreme fara prea multe cheltuieli de intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 (editat) quote name='cristian72' post='1169872' date='May 7 2008, 01:40 PM']Nu am destula experienta in domeniul mecanicii la motociclete. Vreau parerile voastre despre ACESTE motoare care ma incanta. Caut ceva la un pret mic care sa ma tina ceva vreme fara prea multe cheltuieli de intretinere. Baga aici un ochi pentru Kawasaki EN 500[ Editat Mai 7, 2008 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Nu am destula experienta in domeniul mecanicii la motociclete.Vreau parerile voastre despre ACESTE motoare care ma incanta. Caut ceva la un pret mic care sa ma tina ceva vreme fara prea multe cheltuieli de intretinere. Am avut si eu dilema asta acum un an de zile. Honda e cea mai puturoasa si nici nu am incaput pe ea. Vulcanetele de 400 e mai maricel dar mi s-a parut mai greoi si astfel am ajuns proprietarul unui EN500. Ma felicit pentru alegerea facuta, cei de la Kawasaki sunt singurii suficient de dementi incat sa puna un motor de sportiva pe un cruiser. Ce iti pot spune despre EN, are motorul de pe GPZ, unul din cele mai longevive motoare fabricate in serie, 2 in linie, 50 cp, racit cu apa, cuplul maxim il dezvolta la 8500 rpm. Cutia de viteze e scurta, ceea ce face pana si o plimbare in oras o placere. Daca tragi de ea, mergi din explozie in explozie de cuplu si senzatia e incredibila. Nu prea e de incepator fiindca are sange de vitezoaica si pana te obisnuiesti cu ea, e cam periculoasa dar super confortabila atat in oras cat si la drum intins. Din noiembrie si pana acum am facut 10,000 km pe el, am mers si iarna, am facut si 1000km intr-o zi fara dureri de spate sau de gat. Consumul e ok, daca mergi legal, fara pasager la un drum in afara, iti papa cam 4,5%, cu pasager 5,5%, daca tragi de ea in reprize sau mergi ca dementul cu 160, 6-7%. Eu am modelul C, cel ptr US, iti atasez si 2 poze, modelul mai ingust, cu jenti turnate si transmisie pe curea e EN500A. Sper sa te fi lamurit cat de cat cu EN, la vulcan si shadow sa te lamureasca fanii lor dar eu iti mai pot da un sfat: motoarele de 400 sunt facute ptr Japonia (Steed si VN400) si piesele pentru ele sunt destul de greu de gasit, comanda dureaza iar intretinerea poate deveni o problema. Uita-te mai bine la EN500, shadow de 750 si VN800 daca te intereseaza cheltuielile de intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 shadow de 600! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 EN500 pentru incepatori = bucurie! Ca fost proprietar de EN500 sustin tot ce zice Sukhoi mai sus. Exact ca al lui am avut, mai putin bibilita si aranjata, dar e un motor superb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Mai 9, 2008 Autor Share Postat Mai 9, 2008 multumesc pentru recomandari. m-am hotarat....caut un en 500 astept oferte daca aveti.... va anunt ca nu am mult bani dar totusi....poate ca gasesc ceva pe bugetul meu.... imi place acest motor cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiroiuclaudiu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 multumesc pentru recomandari.m-am hotarat....caut un en 500 astept oferte daca aveti.... va anunt ca nu am mult bani dar totusi....poate ca gasesc ceva pe bugetul meu.... imi place acest motor cristi Salut, Si eu sunt incepator si anul asta in feb am reusit sa achizitionez un EN 500A, 31.000 km, italianul a avut foarte mare grija de ea. Am gasit motorul la cineva din TG. Mures pretul 1900 E (dar nu am negociat deloc - eram prea incantat), iar inmatricularea pana in 200 E (bacsisurile incluse). Nu stiu daca pozele sunt clare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 multumesc pentru recomandari.m-am hotarat....caut un en 500 astept oferte daca aveti.... va anunt ca nu am mult bani dar totusi....poate ca gasesc ceva pe bugetul meu.... imi place acest motor cristi pai zi ce buget ai.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 multumesc pentru recomandari.m-am hotarat....caut un en 500 astept oferte daca aveti.... va anunt ca nu am mult bani dar totusi....poate ca gasesc ceva pe bugetul meu.... imi place acest motor cristi EN 500C !!! E SUPER !!! putin mai scump ca en 500A dar arata mult mai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Mai 19, 2008 Autor Share Postat Mai 19, 2008 maxim 2000 cam putin intradevar dar asta este astept si alte recomandari pentru ceva care sa se incadreze in pretul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 e super frumoasa en 500 c, insa care sunt preturile? din 97-98, cu pana in 20000 km, e vreuna de vanzare? eu am vreo 2500-2600 euro. gasesc ? drum uscat! EN 500C !!! E SUPER !!!putin mai scump ca en 500A dar arata mult mai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 din 97-98, cu pana in 20000 km, e vreuna de vanzare?eu am vreo 2500-2600 euro. gasesc ? drum uscat! Din 97 cu 20,000 km reali doar daca a fost calarita doar de mos craciun si zana maseluta sau din astia 11 ani, 9 i-a petrecut in cel mai fericit caz intr-un garaj. In Italia am auzit ca sunt mobrele cu cei mai putini km de aia sunt si mai ieftine ca acolo sezonul cica e si mai scurt decat la Nemtia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 eu am un el250 de vanzare. neam mai micutz si mai eftin cu en500`le . frumoase bestii clasa asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Fara echivoc, din punctul meu de vedere, Honda Shadow 600! Poate costa mai mult, dar merita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 honda shadow vt 600 c fara dar si poate! din proprie experienta cu modelele astea! respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 de departe honda vt 600 este cea mai reusita,en mult mai slab ca honda din cm toate punctele de vedere mai putin consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 de departe honda vt 600 este cea mai reusita,en mult mai slab ca honda din cm toate punctele de vedere mai putin consum Exact! Fix din toate punctele de vedere: 1. en500 are 50cp fata de vt600 care are 39cp! 2. en500 consum mediu 5% fata de vt600 care arde 7%! 3. en500 greutate la gol 180 kg fata de vt600 care are 200 kg! 4. en500 viteza maxima 170km/h fata de vt600 150km/h! 5. en500 rezervor de 15l fata de vt600 11l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Din 97 cu 20,000 km reali doar daca a fost calarita doar de mos craciun si zana maseluta sau din astia 11 ani, 9 i-a petrecut in cel mai fericit caz intr-un garaj. In Italia am auzit ca sunt mobrele cu cei mai putini km de aia sunt si mai ieftine ca acolo sezonul cica e si mai scurt decat la Nemtia. da in italia dupa motor trsa meri cu cineva care stie baiurile generice ale motorului pe care vrei sa tzil iei , ca italia ii plina de tzigani , si TOTI is mesteri. uita ca motocicleta nui scutar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Din 97 cu 20,000 km reali doar daca a fost calarita doar de mos craciun si zana maseluta sau din astia 11 ani, 9 i-a petrecut in cel mai fericit caz intr-un garaj. In Italia am auzit ca sunt mobrele cu cei mai putini km de aia sunt si mai ieftine ca acolo sezonul cica e si mai scurt decat la Nemtia. Tu te auzi ce vorbesti? Italia e mai in sud decat Germania. Germania are alpii ce o cam traverseaza. Ca si comparatie, Germania are clima de Romania, doar ca ploua si bate vantul mai des. Italia are clima mediteraneana. Deci, sezonul moto dureaza 12 luni din an. Exact! Fix din toate punctele de vedere: 1. en500 are 50cp fata de vt600 care are 39cp! 2. en500 consum mediu 5% fata de vt600 care arde 7%! 3. en500 greutate la gol 180 kg fata de vt600 care are 200 kg! 4. en500 viteza maxima 170km/h fata de vt600 150km/h! 5. en500 rezervor de 15l fata de vt600 11l! Consumul la a mea e de 5,5 in oras. 4,5% in afara. Greutatea la Shadow e mai mare putin, e adevarat: 213 cu toate fluidele. Dar 30 de kile abia se vad. Compenseaza cuplul, care din cate tin minte e mai mare la Shadow decat la EN. Aici fac comparatie strict shadow vt600c din 96, cum am eu, si cu un EN500 tot din acelasi an. Cuplul Shadow 48.10 Nm (4.9 kgf-m or 35.5 ft.lbs) @ 3500 RPM Cuplul EN500 40.20 Nm (4.1 kgf-m or 29.7 ft.lbs) @ 7300 RPM Plus, e avantajul motorul in V. Dupa cum vezi, turele de la motorul meu nu is nush cat de mari. Dar, motorul o sa ma tina mult mai mult decat la al tau. Si suna intr-un cu totul alt fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Eu am vt din 94 cu 41.000 (aprox 63000 km) mile si motorul nu are absolut nici o bataie,zgomot. La drum intins am scos consum si de 3.5 cu viteza max de 100km/h. La 120-130 ia cam 4.5 - 5. Daca vrei putere mai mare ia-ti motocicleta sport. Pentru plimbari este absolut recomfortanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) iti recomand EN500. Io cu asta am inceput. Exceptionala pt. incepatori. Mai "fasneatza" decat celelalte modele din comparatie, datorita motorului luat de pe GPZ. Insa , daca vrei sa ai sunetu' specific unui cruiser, modelul in linie a lui EN500 nu ti-l va da. Shadow de 600 da sunetu mai placut in tobe, sunet specific motorului in V. SI EN500-le il poti face sa sune mai frumos, daca ii mesteresti tobele. Am avut 2 ani En500, f. multumit de el, nu am avut nevoie de piese prea multe, daca ma gandesc.. nu i-am schimbat decat consumabilele, si am facut ceva kilometri. In fine, am condus si celelalte modele pe care le-ai precizat in topic, insa nu m-au impresionat cu nimic. Si da, normal ca in 2500 iti iei unu bunicel. Chiar te rog sa-mi dai un Private Message, daca esti chiar interesat sa iei unul, stiu pe cineva care il vinde in Ploiesti (trece pe soft-enduro) , model relativ nou, stare f. buna. Editat Mai 20, 2008 de Poison Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Tu te auzi ce vorbesti? Italia e mai in sud decat Germania. Germania are alpii ce o cam traverseaza. Ca si comparatie, Germania are clima de Romania, doar ca ploua si bate vantul mai des. Italia are clima mediteraneana. Deci, sezonul moto dureaza 12 luni din an. iti dai seama cat de penibil ai fost cu postul asta? Greutatea la Shadow e mai mare putin, e adevarat: 213 cu toate fluidele. Dar 30 de kile abia se vad. Compenseaza cuplul, care din cate tin minte e mai mare la Shadow decat la EN. Aici fac comparatie strict shadow vt600c din 96, cum am eu, si cu un EN500 tot din acelasi an. Cuplul Shadow 48.10 Nm (4.9 kgf-m or 35.5 ft.lbs) @ 3500 RPM Cuplul EN500 40.20 Nm (4.1 kgf-m or 29.7 ft.lbs) @ 7300 RPM Plus, e avantajul motorul in V. Dupa cum vezi, turele de la motorul meu nu is nush cat de mari. Dar, motorul o sa ma tina mult mai mult decat la al tau. Si suna intr-un cu totul alt fel. Si acum mai spune-ne inca o data cum e vt600 peste en la toate capitolele, mai putin consum. Adica cum de fapt suna intr-un cu totul alt fel si de asta e mai bun la toate capitolele. Stai jos, cheama-l pe AWD sa iti dea o nota. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Omule bun. Eu ziceam parerea mea proprie si personala referitor la Shadow si EN. Nu zic ca nu ar fi bune nici una nici alta, dar totusi, prefer Shadow-ul. Desi nu urca peste 150 cum zici tu, nu-mi trebuie mai mult. Oricum nu am parbriz. Ca e mai grea... cuplul e mai mare ca la a ta, si plec de pe loc cu pasager si cu bagaje fara probleme. Mai mult nu ma intereseaza. Si hai sa fim seriosi, daca eu ma plang de consum la motorul de 600, apoi astia cu motoarele de 1100, 1300 ce pot zice? 1 kil de benzol in plus in minus e tot acolo. Cat despre Italia avand sezonul moto mai scurt ca Germania. Acolo chiar nu vad cu ce am gresit. Gandeste-te mai bine la asezarea lor geografica. Ai fost de sarbatorile de iarna prin cele 2 tari, ca sa poti face o comparatie? Eu vorbesc din proprie experienta. De la Munchen pana la granita de sud a Germaniei zapada, dupa ce am ajuns in Italia - soare, cald, briza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 nu stiu care e mai bun dar ideea este ca pe un chopper motorul in V arata mai bine.Si un shadow cu mici modificari poate sa arata f fain.in lipsa lu AWD il pot nota si eu (am derogare de la el).Stai jos:2! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Indiferent de lungimea sezonului, sa zici ca mobrele din Italia sunt mai bune sau mai putin alergate decat alea din Germania, si asta ca o regula, e o gluma buna Italienii sunt aproape la fel de romani ca romanii, iar germanii sunt nemti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.