Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

Nu e vorba ca nu mai e la moda sudura cu electrod, dar nu isi doreste nimeni sa se vada pus intr-o situatie delicata din cauza unui cordon de sudura. acu depinde si cine da sudura.

la gard merge oricum.....ca nu cade nimeni de pe el la 80km/h ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e vorba ca nu mai e la moda sudura cu electrod, dar nu isi doreste nimeni sa se vada pus intr-o situatie delicata din cauza unui cordon de sudura. Acu' depinde si cine da sudura.

 

:peace:

 

Spune asta și perfecționiștilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata deocamdata Flexitu meu, cu articulatii. Saptamana viitoare sper sa prind 2 zile pline, sa mai avansez. Sfaturi idei,comentarii sunt bine venite. Documentatie lipsa complet. Multe semne de intrebare !

Salut,o întrebare,roata atașului are sistem de frânare? Este necesar sau nu?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ce reprezinta proiectul tau?

Cam asa arata deocamdata Flexitu meu, cu articulatii. Saptamana viitoare sper sa prind 2 zile pline, sa mai avansez. Sfaturi idei,comentarii sunt bine venite. Documentatie lipsa complet. Multe semne de intrebare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.improvelife.info/links/bikes/flexit.htm#1

O scurta prezentare a Flexit. Cam asa ceva vreau, dar nefiint familiarizat cu fibra de sticla si rasina, barca propriuzisa va fi din dural de 2 mm pe un sasiu din teava de fier. Pt suspensie, o furca de scuter Burgman 400, completa, cu roata, disc de frana si etrier, pe care-l voi actiona cu o pompa de R1. Furtun la comanda. Modelul de baza pt articulatii in cazul meu.

» Post actualizat in 14 Jun 2015 18:22

Supetitul e casant si nu se recomanda folosirea lui sub 0 grade. Bazicul e mai gumos, si daca-ti faci atasu' cu ala, poti sa meri si li bikes on ice!

Pa principiu asta ar trebui sa luam portile si gardurile in casa, iarna. :) Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io, perosonal, am vazut multe balamale de porti rupte din sudura, fara consecinte. Cu atase, nu am asemenea experiente. Al meu oricum are prinderi manufacturate cu bazic (sarumana Romi si alti sociopati) si cu alea stau linistit.


» Post actualizat in 14 Jun 2015 18:47

PS. Si bazicu ie tot olsdkul, cu electrod de doijuma'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un pic diferit. Balamalele sunt in general goase, pline, comparativ cu peretele tevii de care se sudeaza. Regimul de sudura este dictat de piesa mai subtire, iar sudura in sine se raceste repede, de unde poate rezulta o inbinare casanta. La atas am imbinat fiare de grosime similara, sudura racita natural, nu fortat cu apa. E cea mai mica grija pe care mi-o fac. Dupa ce o sa fie gata am sa fac probe de drum, supra incarcat, sa vad ce si cum si abia apoi vopsitorie.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mic sfat: in zonele importante de asamblare suruburi de grupa superioara , 8.8, 10.8, etc nu SUN 5.8. la http://www.rocast.ro/ gasesti o gramada de organe de asamblare interesante care te ajuta la constructia unui prototip.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un magazine, exlusiv de suruburi, vis a vis de Piata Ferentari. Au detoate pe raft, inclusiv inox. Suruburile critice sunt doar la articulatii, respective M16 fabricate in Germania, 6 buc. Restul sunt neimportante si probabil din inox. Pana acum cumparam suruburi de la Fabory, dar au renuntat la magazin si vand doar pe net. Curierul costa mai mult ca marfa. :(

» Post actualizat in 16 Jun 2015 15:43

Lipeala.

post-8769-0-78488900-1434469430_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-motoretele moderne si extrem de avansate tehnologic , nu prea au cadru...adica cu multa ingaduinta poti spune 'cadru' la niste tuburi subtiri de otel pe care se agata tot felul de plastice.....

Motoretele perimate , din alea din care nu se mai merita de fabricat , aveau cadru...gros, mare , greu , rigid...si chiar si cu un asemenea cadru , la circulatul cu atas , cadrele invaribil se fisureaza/rup....cedeaza prinderile...

-furcile telescopice proiectate pentru mersul solo nu se preteaza la circulatul cu atasul.Eforturile laterale care apar , torsioneaza puternic furca fata la viraje, si uzeaza puternic telescoapele.

Distanta dintre punctul de contact cu solul a cauciucului fata , si punctul de intersectie al axei de rotatie a furcii , cu solul, este prea mare la solo pentru utilizarea cu atas(din motive de stabilitate la calaritul solo...). pentru trasul de ghidon trebuie mers la sala, si trotineta va fi instabila fara un amortizor de ghidon cu frictiune....

 

...unghiuri , convergenta, un vast domeniu de experimentare....cu un purcel in atas , cu doi purcei, cu o purcica....

In rest , suntem curiosi .....

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general cam asa stau lucrurile, DAR in cazul meu sunt diferite.

XT1200Z are cadru si inca ce cadru!

Flexutu nu se comporta ca un atas clasic. Este singura solutie constructiva care nu solicita suplimentar motocicleta, deloc. Nu trebuie schimbata furca fata sau alta setare a motocicletei. Se conduce din prima, fara acomodare, ca si un solo, singura grija, gabaritul, sa nu agate ceva in drum.

post-8769-0-26133400-1434532928_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ubord are dreptate. Ti-ar face trebuinta o furca leading-link, cu atat mai mult cand roata atasului este pe aceeasi axa cu roata din spate a motocicletei.

Toti au cate o parere despre acest proiect. Cel mai important e sa-ti iasa lucrarea cum ai gandit-o si sa poti circula cu atasul in conditii de siguranta cat mai mari.

Spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinderea inferioara. Am plecat dintr-un surub M14 care fixeaxa articulatia suspensiei spate de cadru, am eliminat o saiba groasa de 3 mm si am adaugat piesa din imagine groasa de 5 mm cu filet M12. Va ramane pe motor si de ea se agata suportul atasului. Urmeaza prinderea pe spate, cea mai nasparlie.

» Post actualizat in 17 Jun 2015 13:38

@ubord are dreptate. Ti-ar face trebuinta o furca leading-link, cu atat mai mult cand roata atasului este pe aceeasi axa cu roata din spate a motocicletei.

Toti au cate o parere despre acest proiect. Cel mai important e sa-ti iasa lucrarea cum ai gandit-o si sa poti circula cu atasul in conditii de siguranta cat mai mari.

Spor la treaba !

Din pacate mai nimic din teoria si practica atasului clasic nu se aplica la Flexit.

» Post actualizat in 18 Jun 2015 10:29

.

post-8769-0-14890300-1434548028_thumb.jpg

post-8769-0-69946300-1434548040_thumb.jpg

post-8769-0-25136700-1434623390_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...