Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

off, cata munca s-a depus la ea...

Cu siguranta...Chiar am in proiect o customizare de calitate.Momentan am seaua,aripile,rezervorul si ghidonul,toate de Harley.Pana la sfarsitul anului sper sa am toate accesoriile si in iarna viitoare sa gasesc un atelier unde sa fac toate adaptarile.Sper sa gasesc meseriasi ca de tiganeli sunt satul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Pare a fi un Indian cu atas Princess.

 

In tot cazul, arata super si motocicleta si fotografia in sine. imi place farul cu acetilena...

Si inca unul, din zilele noastre :

 

1932455_266672993493111_498835526_n.jpg

 

1621864_266672913493119_1171339329_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Oameni cu bani Festina! Cauta un pret pt. echipament incalzit si pe urma mai vorbim. Eu iau banii, platesc facturile, mancarea si raman cu datorii, asa ca... Si nu cred ca tu, acolo la pescuit, castigi sume care sa ti permita extravagante moto. Oamenii astia ies cu ele pentru ca au pe altii care muncesc pentru ei.

Editat de Ursu Gunoier
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt tari in lumea asta unde poti sa nu ai subordonati, sa prestezi cinstit si eficient si sa-ti permiti luxul de a te distra cu asa o jucarie. Acele tari nu au clase sociale puternic polarizate si ofera tuturor aceiasi umbrela de protectie sociala, nu incurajeaza subcultura si consumismul, organiatia sociala adica statul protejeaza initiativele cetatenilor, reprezinta cetatenii in fata coorporatiilor, pastreaza o scara ierarhica stabilita de intelect si gradul de profesionalism, tin cu dintii de resurse strategice, protejeaza si promoveaza mediul intr-un cuvant indeplinesc in mare masura sarcinile de stat national.
Una peste alta sigur te distrezi mai bine cu Uralul tau versiune revizuita :D decat cu bombele astea. Trebuie sa facem o iesire in teren cat e noroi.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

salutare domnilor..!

vin si eu cu urmatoarea problema , mz es 175 si am gasit un atas de jawa-ra .

welorex , si vreau sa le inperechez... :)

nu stiu de unde sa pornesc cu prinderile, cum il pozitionez,..?

ce modific ,prinderile de pe cadru atasului sau sunt conditionat de anumite puncte de prindere de pe cadrul de mz...?

sau pot folosi orice punct solid de pe cadru..?

decalarea axelor e valabila la toate sau difera ...?

sunt in ceata ....va pun si 2-3 poze.

e greu cand ai copii mici vor si astia cu motoru....! :))))

post-9350-0-31109000-1399848523_thumb.jpg

post-9350-0-47221300-1399848553_thumb.jpg

post-9350-0-61376600-1399848590_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa faci o treaba ca lumea, trebuie sa te folosesti de punctele de prindere ale motocicletei. Trebuie de asemenea sa schimbi cel putin foaia (daca nu si pinionul) ca sa poti trage atasul. Trebuie sa schimbi de asemenea arcurile de la roata fata cu unele de spate, si ar trebui sa schimbi si arcurile de spate cu unele mai tari.

 

Punctele de prindere la Mz sunt pe axul basculei spate (tu nu ai axul cu bila , tu ai un gresor acolo), tirantul are punct de prindere intre rezervor si sea. Prinderea de jos din spate era pe bascula (bascula pentru atas are o ureche in plus) dar asta e valabil doar pentru Stoye care avea prinderea aia mobila.

 

In concluzie nuca din fata o prinzi pe cadul mobrei jos sub prinderea motorului (vezi cum te lasa teava de esapament), tirantul din fata il prinzi cat mai sus pe cadru in fata, tirantul din spate il prinzi la punctul deja indicat intre rezervor si sea, iar nuca din spate o prinzi pe axul basculei (faci la strungar o bila cu filet pe care sa o infiletezi pe ax) .

 

In afara de reglarea geometriei asa cum ai vazut in primele pagini, trebuie sa tii cont ca axul rotii atasului sa fie intre 15 si 20 cm in fata axului rotii spate iar cadrul atasului trebuie sa fie pe cat posibil paralel cu solul (tu ai roti pe 16 atasul pe 18?- reglezi din prinderi ca atasul sa stea drept).

 

Bafta



Totusi ma gandesc ca 175 e cam mic ca sa traga de atas...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din moment ce atasul ala nu se pupa asa cum e cu MZ-ul, ideal e sa faci niste prinderi reglabile pe toate directiile.

http://berni.fmode.de/www/mz/gespann500/2009/0705/index.html

Asa arata prinderile universale pe Velorex 562. La tine e un pic diferit, in sensul in care teava e patrata, dar principiul e la fel. Bascula motocicletei nu intra in ecuatie, din cate zicea si cios.

Editat de Dimethylmercury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...