Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

Salut..!

sa le luam pe rand;

motorul are cilindru de 250 .

iar in prima faza. nu schimb,modific nimic .(arcuri , foaie,pinion)..pentru ca nu am mers cu atas si nu o fac decat pentru plimbari ocazionale.

dar ..am luat la cunostinta cele spuse..!

axul basculei e cu gresor si bascula spate nu e cu ureche pr atas....(pot evita prinderea de pe bascula....

are roti pe ;16..: ca si atasul.:))

ok..am inteles cate ceva...o schita cu dimensiunea pentru nuca unde gasesc...??

va multumesc..!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare domnilor..!

vin si eu cu urmatoarea problema , mz es 175 si am gasit un atas de jawa-ra .

welorex , si vreau sa le inperechez... :)

nu stiu de unde sa pornesc cu prinderile, cum il pozitionez,..?

ce modific ,prinderile de pe cadru atasului sau sunt conditionat de anumite puncte de prindere de pe cadrul de mz...?

sau pot folosi orice punct solid de pe cadru..?

decalarea axelor e valabila la toate sau difera ...?

sunt in ceata ....va pun si 2-3 poze.

e greu cand ai copii mici vor si astia cu motoru....! :))))

Va salut,

eu va recomand sa cautati mai degraba un cadru de atas original de mz,poate gasiti,si sa va rezumati la a adapta prinderea cutiei pe el.Poate chiar gasiti un atas original de mz,complet iar pe acesta care arata destul de bine sa il vindeti cuiva care are o Jawa si care cauta de asemenea un atas original.Prinderea atasului de motocicleta in cazul adaptarii unui atas ce nu este original da destula bataie de cap si influenteaza mult tinuta de drum.Ce este original de fabrica a fost realizat in urma unor teste si de proiectare s-au ocupat niste cunoscatori.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

eu va recomand sa cautati mai degraba un cadru de atas original de mz,poate gasiti,si sa va rezumati la a adapta prinderea cutiei pe el.Poate chiar gasiti un atas original de mz,complet iar pe acesta care arata destul de bine sa il vindeti cuiva care are o Jawa si care cauta de asemenea un atas original.Prinderea atasului de motocicleta in cazul adaptarii unui atas ce nu este original da destula bataie de cap si influenteaza mult tinuta de drum.Ce este original de fabrica a fost realizat in urma unor teste si de proiectare s-au ocupat niste cunoscatori.

Bafta.

da am inteles.....!

nu vreu altul .va fireconditionat asta....

.cat permite bugetul si vad cum il prind.

acum il demontez ...am timp toata vara.

vom vedea...oricum multumesc pt sfaturi !

tot nu ma-mlamurit ce diametru are sfera (bila ).....?

post-9350-0-68463000-1400008143_thumb.jpg

post-9350-0-67762400-1400008181_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bila trebuie facuta dupa ghearele de prindere pe care le are atasul. In mod normal se iau pereche. Masori ghearele la interior cu surubul strans 2/3. Atentie, tija care se termina cu bila in cap trebuie sa permita inchiderea ghearelor. In nici un caz bila nu are voie sa iasa din gheare daca ghearele nu sunt scoase la maxim, si nu are voie sa aiba nici un fel de joc cu ele stranse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bila trebuie facuta dupa ghearele de prindere pe care le are atasul. In mod normal se iau pereche. Masori ghearele la interior cu surubul strans 2/3. Atentie, tija care se termina cu bila in cap trebuie sa permita inchiderea ghearelor. In nici un caz bila nu are voie sa iasa din gheare daca ghearele nu sunt scoase la maxim, si nu are voie sa aiba nici un fel de joc cu ele stranse.

Am intels vad ce adaptez.....va tin la curent...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e aripa de Ural! Decizia BMW de a o rupe cu atasele dupa R69S a fost cred o greseala. In acele momente fabrica vindea bine si ar fi putut avea in vedere la o parte din modelele ulterioare posibilitatea de a purta atas.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Cu atasele Sambata trecuta la parada G.M. la Deta:

intr-o poza cu palarie si căput, in cealaltă la pelea goala si cu barba mică...o dată doi prunci , alta data o lodovică..... a fost si ceva călătorie in timp acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu atasele Sambata trecuta la parada G.M. la Deta:

Haha, mai traieste si Semaca? Nu l-am vazut de cativa ani buni, tot cu nipre stralucitoare vad ca umbla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mi-am permis sa "fur" de pe celalalt forum o poza. Sper sa nu se supere initiatorul topicului de acolo. Poza e facuta in Romania pe autostrada Soarelui.

Concluzia e una: motocicletele BMW sunt foarte foarte solide :crack: :

post-85089-0-35030100-1408878367_thumb.jpg

 

Restul pozelor sunt aici: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/121732-motociclete-cu-atas-pe-autostrada-soarelui/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...