Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Eu am avut un atas Duna si cam asa arata cadrul...

Asa o comedie am si eu... Dar bascula aia nu e a lui. Dupa stiinta mea, roata vine prinsa cu piulita aia smechera. Aici e cu "furca".

» Post actualizat in 29 Jan 2018 20:21

Asa o comedie am si eu... Dar bascula aia nu e a lui. Dupa stiinta mea, roata vine prinsa cu piulita aia smechera. Aici e cu "furca".

Asta este pentru t5...

post-87143-0-02923000-1517257267_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, cam asa a inceput sa se lege.

» Post actualizat in 09 Feb 2018 13:34

Sorry, am un telefon care nu stie prea bine cu foto.

SI aripa.

Aripa ti-a iesit super, dar eu raman la parerea ca nu vei strange suruburile alea in veci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain :)

Sefu.. da cand pui arasu ala,sti tu care.. ca tare ne-ai mai facit curiosi..

 

După ce termin Kawasaki-ul de aici, /index.php?/topic/661157-clasice-made-in-japan/?p=4423177, urmeză pe masa de operaţie IJ 56 (prima mea dragoste) cu ataşul menţionat de tine

Cum l-ai scos de acolo?

Cu cei vreo 20 cai ai motorului şi doi măgari. (eu şi prietenul meu care a şi făcut pozele)

» Post actualizat in 11 Feb 2018 20:22

Şi de fapt ca să fiu sincer, nu a fost nicio problemă. Am oprit intenţionat în băltoacă doar pentru impresia artistică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripa ti-a iesit super, dar eu raman la parerea ca nu vei strange suruburile alea in veci.

Merci. Cele patru suruburi de 10 se infileteaza direct in flansa cu rulment de Smart. In centrul lor am sudat inca un distantier zdravan din teava. Am obtinut de abia vreo 11 kg plus fata de varianta originala.

» Post actualizat in 12 Feb 2018 09:54

Mult prea mult fer! Macar tamburul ala ar fi trebuit strunjit, sa ramana doar flansa pt fixarea rotii... Iar restul constructiei nu o prea inteleg.

Salut! Tamburul de Smart este demontabil, are rost daca voi avea nevoie in viitor si de sistem de franare. Dupa probele de asta vara, am simtit ca trebuie sa mai echilbrez decalajul dintre greutatea moto (cam 250 kg) si atas (60-65 kg).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. Cele patru suruburi de 10 se infileteaza direct in flansa cu rulment de Smart. In centrul lor am sudat inca un distantier zdravan din teava. Am obtinut de abia vreo 11 kg plus fata de varianta originala.

» Post actualizat in 12 Feb 2018 09:54

Salut! Tamburul de Smart este demontabil, are rost daca voi avea nevoie in viitor si de sistem de franare. Dupa probele de asta vara, am simtit ca trebuie sa mai echilbrez decalajul dintre greutatea moto (cam 250 kg) si atas (60-65 kg).

Teava aia patrata, se va turti cand vei strange suruburile. Poate nu din prima, dar la prima trepidatie. La fel si platbanda. Dupa o tura, va trebui sa strangi suruburile. Poti experimenta usor gaurind o teava identica, si incercand sa strangi un surub in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teava aia patrata, se va turti cand vei strange suruburile. Poate nu din prima, dar la prima trepidatie. La fel si platbanda. Dupa o tura, va trebui sa strangi suruburile. Poti experimenta usor gaurind o teava identica, si incercand sa strangi un surub in ea.

Am strans deja. Poate am omis sa zic ca in interiorul profilului, centrat intre suruburi, am sudat distantier din teava groasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

După ce termin Kawasaki-ul de aici, /index.php?/topic/661157-clasice-made-in-japan/?p=4423177, urmeză pe masa de operaţie IJ 56 (prima mea dragoste) cu ataşul menţionat de tine

Cu cei vreo 20 cai ai motorului şi doi măgari. (eu şi prietenul meu care a şi făcut pozele) Bag mana in foc, ca cei 20 de caluti nu prea au contat! Si ca ati impins ceva.

» Post actualizat in 11 Feb 2018 20:22

Şi de fapt ca să fiu sincer, nu a fost nicio problemă. Am oprit intenţionat în băltoacă doar pentru impresia artistică. Nu te cred! Nu te cred! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am strans deja. Poate am omis sa zic ca in interiorul profilului, centrat intre suruburi, am sudat distantier din teava groasa.

Super. Poate mai faci niste poze cum pica aripa. Am si eu niste atasuri, si as vrea sa fac si eu niste modificari pentru o japoneza, dar ceva mai mic... Un CM400 poate... Ma mai inspir si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde pot gasi prelată si parbriz de atas de nipra?

» Post actualizat in 15 Feb 2018 08:52

De unde pot gasi prelată si parbriz de atas de nipra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. Daca l cunoaste cineva pe domnul de mai jos l as ruga sa lase in contact aici. Am cumparat o motocicleta inmatriculata pe numele persoanei si vreau sa fac actele. Multumesc!

 

Ujupan Remus Ciprian - Dnepr 650 BH-90-BOR

 

Comuna Campani - Judet Bihor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...