andrei-m Postat Ianuarie 12, 2018 Share Postat Ianuarie 12, 2018 Salutari! Ie-te ce-i facui la bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Ianuarie 13, 2018 Share Postat Ianuarie 13, 2018 Salutari! Ie-te ce-i facui la bascula. Suruburile alea raman in "aer"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Ianuarie 13, 2018 Share Postat Ianuarie 13, 2018 Interesanta lucrarea Shashka deschide-ti telefonul, ca vreau sa vorbesc ceva urgent cu tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Ianuarie 14, 2018 Share Postat Ianuarie 14, 2018 Asta e cadru de DUNA? » Post actualizat in 14 Jan 2018 20:43Asta e cadru de DUNA? » Post actualizat in 14 Jan 2018 20:43 Asta e cadru de DUNA? » Post actualizat in 14 Jan 2018 20:43 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Ianuarie 15, 2018 Share Postat Ianuarie 15, 2018 Asta e cadru de DUNA? » Post actualizat in 14 Jan 2018 20:43 » Post actualizat in 14 Jan 2018 20:43 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Ianuarie 15, 2018 Share Postat Ianuarie 15, 2018 Credeam ca sunt doar cu bara de torsiune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 Pai in poza nu vad altceva decat bara de torsiune. Sau imi scapa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 La cel pe care il am ( partial si ala), ansamblul spate e dintr-o teava mai mare in diametru, iar pe capat, ceva cu o maneta. Cred ca tensiona bara de torsiune. Asta are loc pentru telescop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 (editat) Ar putea sa imi spuna cineva care este grosimea si dimetrul saibei din imagine? Este folosita la atasele Stoye intre piulita si tamponul arcului barcii. Editat Ianuarie 28, 2018 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Eu am avut un atas Duna si cam asa arata cadrul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Eu am avut un atas Duna si cam asa arata cadrul... Asa o comedie am si eu... Dar bascula aia nu e a lui. Dupa stiinta mea, roata vine prinsa cu piulita aia smechera. Aici e cu "furca". » Post actualizat in 29 Jan 2018 20:21 Asa o comedie am si eu... Dar bascula aia nu e a lui. Dupa stiinta mea, roata vine prinsa cu piulita aia smechera. Aici e cu "furca". Asta este pentru t5... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei-m Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Salutari! Ie-te ce-i facui la bascula. Salut, cam asa a inceput sa se lege. » Post actualizat in 09 Feb 2018 13:34 Salut, cam asa a inceput sa se lege. Sorry, am un telefon care nu stie prea bine cu foto. SI aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Salut, cam asa a inceput sa se lege. » Post actualizat in 09 Feb 2018 13:34 Sorry, am un telefon care nu stie prea bine cu foto. SI aripa. Aripa ti-a iesit super, dar eu raman la parerea ca nu vei strange suruburile alea in veci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Mult prea mult fer! Macar tamburul ala ar fi trebuit strunjit, sa ramana doar flansa pt fixarea rotii... Iar restul constructiei nu o prea inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Că dacă tot s-a topit zăpada, am zis să ieşim şi noi la o tură, aşa ca tot omu' normal şi serios . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raluca_carlan Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Că dacă tot s-a topit zăpada, am zis să ieşim şi noi la o tură, aşa ca tot omu' normal şi serios . Cum l-ai scos de acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Fain Sefu.. da cand pui arasu ala,sti tu care.. ca tare ne-ai mai facit curiosi.. ✌ După ce termin Kawasaki-ul de aici, /index.php?/topic/661157-clasice-made-in-japan/?p=4423177, urmeză pe masa de operaţie IJ 56 (prima mea dragoste) cu ataşul menţionat de tine Cum l-ai scos de acolo? Cu cei vreo 20 cai ai motorului şi doi măgari. (eu şi prietenul meu care a şi făcut pozele) » Post actualizat in 11 Feb 2018 20:22 Şi de fapt ca să fiu sincer, nu a fost nicio problemă. Am oprit intenţionat în băltoacă doar pentru impresia artistică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei-m Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Aripa ti-a iesit super, dar eu raman la parerea ca nu vei strange suruburile alea in veci. Merci. Cele patru suruburi de 10 se infileteaza direct in flansa cu rulment de Smart. In centrul lor am sudat inca un distantier zdravan din teava. Am obtinut de abia vreo 11 kg plus fata de varianta originala. » Post actualizat in 12 Feb 2018 09:54 Mult prea mult fer! Macar tamburul ala ar fi trebuit strunjit, sa ramana doar flansa pt fixarea rotii... Iar restul constructiei nu o prea inteleg. Salut! Tamburul de Smart este demontabil, are rost daca voi avea nevoie in viitor si de sistem de franare. Dupa probele de asta vara, am simtit ca trebuie sa mai echilbrez decalajul dintre greutatea moto (cam 250 kg) si atas (60-65 kg). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Merci. Cele patru suruburi de 10 se infileteaza direct in flansa cu rulment de Smart. In centrul lor am sudat inca un distantier zdravan din teava. Am obtinut de abia vreo 11 kg plus fata de varianta originala. » Post actualizat in 12 Feb 2018 09:54 Salut! Tamburul de Smart este demontabil, are rost daca voi avea nevoie in viitor si de sistem de franare. Dupa probele de asta vara, am simtit ca trebuie sa mai echilbrez decalajul dintre greutatea moto (cam 250 kg) si atas (60-65 kg). Teava aia patrata, se va turti cand vei strange suruburile. Poate nu din prima, dar la prima trepidatie. La fel si platbanda. Dupa o tura, va trebui sa strangi suruburile. Poti experimenta usor gaurind o teava identica, si incercand sa strangi un surub in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei-m Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Teava aia patrata, se va turti cand vei strange suruburile. Poate nu din prima, dar la prima trepidatie. La fel si platbanda. Dupa o tura, va trebui sa strangi suruburile. Poti experimenta usor gaurind o teava identica, si incercand sa strangi un surub in ea. Am strans deja. Poate am omis sa zic ca in interiorul profilului, centrat intre suruburi, am sudat distantier din teava groasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raluca_carlan Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 După ce termin Kawasaki-ul de aici, /index.php?/topic/661157-clasice-made-in-japan/?p=4423177, urmeză pe masa de operaţie IJ 56 (prima mea dragoste) cu ataşul menţionat de tine Cu cei vreo 20 cai ai motorului şi doi măgari. (eu şi prietenul meu care a şi făcut pozele) Bag mana in foc, ca cei 20 de caluti nu prea au contat! Si ca ati impins ceva. » Post actualizat in 11 Feb 2018 20:22 Şi de fapt ca să fiu sincer, nu a fost nicio problemă. Am oprit intenţionat în băltoacă doar pentru impresia artistică. Nu te cred! Nu te cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Am strans deja. Poate am omis sa zic ca in interiorul profilului, centrat intre suruburi, am sudat distantier din teava groasa. Super. Poate mai faci niste poze cum pica aripa. Am si eu niste atasuri, si as vrea sa fac si eu niste modificari pentru o japoneza, dar ceva mai mic... Un CM400 poate... Ma mai inspir si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 De unde pot gasi prelată si parbriz de atas de nipra? » Post actualizat in 15 Feb 2018 08:52 De unde pot gasi prelată si parbriz de atas de nipra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 Buna seara. Daca l cunoaste cineva pe domnul de mai jos l as ruga sa lase in contact aici. Am cumparat o motocicleta inmatriculata pe numele persoanei si vreau sa fac actele. Multumesc! Ujupan Remus Ciprian - Dnepr 650 BH-90-BOR Comuna Campani - Judet Bihor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 16, 2018 Share Postat Februarie 16, 2018 Dacă nu știi pe nimeni care să fie din zonă, cunosc eu pe cineva din Pomezeu. Ar putea probabil să se intereseze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.