cstelia Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 Pai oprirea din tangaj ar trebui sa o dea amortizorul (telescopul). Asta daca telescopul e in toate mintile lui. Ma gandeam ca e vreo smecherie cu limitarea cursei bratului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Mai 23, 2018 Share Postat Mai 23, 2018 Dintre toți atașiștii aștia mulți care mai activăm p-aicilea, mai merge cineva cu motocicleta în Moldova la Trebujeni? Întreb și eu, poate ne întâlnim la Albița înainte de a intra în Moldova să nu merg chiar de unul singur cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 27, 2018 Share Postat Mai 27, 2018 O sugestie pt atase mai vechi sau mai noi care necesita amortizor de ghidon. Ideea mi-a fost sugerata din situri americane dedicate ataselor, evident majoritarea fixe. Eu am folosit un amortizor de directie de la Smart model pana in 2006, luat de la Alpadrino cu 206 roni si cateva piese de ataptare confectionate de mine. Dupa cateva sute de km pe drumuri amestecate rezultatul este foarte bun. Apreciez ca socurile in ghidon la trecerea prin gropi, fie cu moto, fie cu roata atasului, s-a micsorat 80-90% iar forta cu care trebuie tras suplimentar de ghidon a crescut cu max 20%. Datele sunt subiective, neverificate prin masuratori, dar prestatia la drum foarte buna, comparativ cu cea fara amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Mai 28, 2018 Share Postat Mai 28, 2018 Dintre toți atașiștii aștia mulți care mai activăm p-aicilea, mai merge cineva cu motocicleta în Moldova la Trebujeni? Întreb și eu, poate ne întâlnim la Albița înainte de a intra în Moldova să nu merg chiar de unul singur cu motorul. Daca vii de la Oradea nu-i mai aproape sa mergi pe la Iasi-Sculeni. De la Iasi la Trebujeni sunt 178 de km. Pe ce data e intrunirea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei-m Postat Mai 29, 2018 Share Postat Mai 29, 2018 O sugestie pt atase mai vechi sau mai noi care necesita amortizor de ghidon. Ideea mi-a fost sugerata din situri americane dedicate ataselor, evident majoritarea fixe. Eu am folosit un amortizor de directie de la Smart model pana in 2006, luat de la Alpadrino cu 206 roni si cateva piese de ataptare confectionate de mine. Dupa cateva sute de km pe drumuri amestecate rezultatul este foarte bun. Apreciez ca socurile in ghidon la trecerea prin gropi, fie cu moto, fie cu roata atasului, s-a micsorat 80-90% iar forta cu care trebuie tras suplimentar de ghidon a crescut cu max 20%. Datele sunt subiective, neverificate prin masuratori, dar prestatia la drum foarte buna, comparativ cu cea fara amortizor. » Post actualizat in 29 May 2018 11:53 Si eu am pus, dar de Mercedes mai vechi. Merge si de la Transportere vechi si este foarte eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 29, 2018 Share Postat Mai 29, 2018 Cam toate merg, dar eu aveam nevoie de unul scurt pt ca atasul fiind mobil trebuia sa ma leg de motocicleta si nu de atas. La atasele clasice lucrurile sunt mai simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIGI98 Postat Iunie 2, 2018 Share Postat Iunie 2, 2018 Cineva interesat de un ataș Stoye 2? Detalii PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 2, 2018 Share Postat Iunie 2, 2018 (editat) Nu există Stoye 2 sau Stoye 1. Dacă pui niște poze o să afli modelul de Stoye ce vrei să-l vinzi. 2-ul pe care-l vezi ( pe plăcuța de identificare ) în triunghi, este, de fapt, al 2-lea STAS după care s-au fabricat atașele Stoye. În funcție de starea bărcii atașului o să ai diverse oferte de preț. Succes ! Editat Iunie 2, 2018 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIGI98 Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 (editat) Eu credeam că cel cu bot perfect ascutit este 1 si cel cu bot ceva mai lat este 2. Acesta ce tip este? Editat Iunie 3, 2018 de GIGI98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Stoye TML. Poate fi atat 1, cat si 2, in functie de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIGI98 Postat Iunie 3, 2018 Share Postat Iunie 3, 2018 Cine este interesat de atasul Stoye, este de tip EL-SI 1958. Detalii PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 (editat) ...deci este corcit Barca o fi de EL-SI dar șasiul e de SM, SML, TM, TML. Ce preț are ? Editat Iunie 4, 2018 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Barca e tot TM/TML. Fundul la EL-SI are alta forma. Placuta e gresita probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIGI98 Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 So, dragi colegi, Mă scuzați pt confuzia creata. Poza respectivă era informativa, luată de pe internet. Celor interesați trimit in privat poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Asta-i din ciclul 'am ceva de vânzare dar nu vă arăt ce şi nici cât costă' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Presupun ca asta e: https://www.olx.ro/oferta/vand-atas-stoye-pt-simson-zundapp-bmw-dnepr-ural-IDbdcgZ.html#300853a422 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei-m Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Salutare, Avem niste rezultate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat August 12, 2018 Share Postat August 12, 2018 Pentru cei care au ştiut de întrunirea de la Kiskunfelegyhaza din Ungaria dar nu au venit, au fost ceilalţi de aici: https://www.facebook.com/100006044852526/videos/2153213581556783/UzpfSTEwMDAwMjcwNTI4NjQxNToyMTIwNjY2MDg0NzAwMjE0/ » Post actualizat in 12 Aug 2018 22:51Evident că punctul culminant a fost cross-ul cu ataşe, distracţie maximă. Să vezi o Harley Sportster şi o Yamaha Virago pe teren accidendat, nu e de ici de colo. Pot să zic că şi IJ-ul s-a comportat mai mult decât onorabil, la un moment dat chiar am crezut că se rupe săracul. https://www.facebook.com/petrutiu.ingrid/videos/1892897527415342/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 13, 2018 Share Postat August 13, 2018 Foarte tare colegul nostru Doctor Karoly. Pentru intrunirea de la Trebujeni a calatorit peste 2000 de km cu ijul sau. Da peste doua mii km. Un adevarat pasionat pentru care am tot respectul si consideratia. Namaste Doctore! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat August 13, 2018 Share Postat August 13, 2018 Eee, să nu exagerăm. . Au fost doar 1700 km pentru că am ocolit puţin prin Miercurea Ciuc. nimic deosebit. Au mai fost şi alţii care au venit din Timişoara, Târgovişte, Braşov, Bucureşti, etc. Deci nu e vreo performanţă de să mori. Urse, mulţumesc pentru apreciere. Şi tu eşti un om deosebit cu suflet mare, aşa ca să ştii. » Post actualizat in 13 Aug 2018 20:59Nişte poze de la motocross şi un mic film cu participanţii. https://www.facebook.com/100007399818117/videos/2164924127097560/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Bravo,domnule!Felicitari organizatorilor si participantilor!Pacat ca pe la noi nu se mai intampla mare lucru din punctul asta de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 Şi ca să vă fac ciudoşi, mă mai laud cu vreo două poze. O chestie foarte frumoasă ce se petrece la întrunire, este plimbarea copiilor cu ataşul. În fiecare zi, de la ora 17, vin copiii din oraş să fie plimbaţi gratuit deătre doritori. Şi credeţi-mă că copii nu stau mult după voluntari. Se fac ture prin pădure, iar satisfacţia copiilor este maximă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 L4E? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 Nu e L4E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 Si eu sunt in lucru. » Post actualizat in 02 Oct 2018 06:36 Și eu lucrez la un ataș dar sunt în niște mici impasuri: - am greșit puțin la calcule și roata de la ataș este cu vreo 10 cm mai în față raportat la roata spate a motocicletei și după teste am observat că derapaează roata față în curbele strânse; - nu prea am idei cum să fac o suspensie ca lumea la ataș deoarece vreau să pun roata de Kawasaki și frâna pe disc, dar pot lua în discuție și montarea unei roți auto ca cea din poza de mai sus. Ce am făcut până acum nu mă satsiface pe deplin; - am cumpărat un ataș nou din Chișinău, inițial aveam de gând să-l pun complet pe motor, dar și acela are niște minusuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.