Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Io mi-am luat Simson cu atas, in stare originala, destul de bine ingrijit.

Am dat 50 de Ron pe el (atentie, pe toata motocicleta). Singura chestie mai naspa e ca nu are nr noi, in rest e boboc.

Sa traim bine (ca eu cu 2 moto sigur da).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io mi-am luat Simson cu atas, in stare originala, destul de bine ingrijit.

Am dat 50 de Ron pe el (atentie, pe toata motocicleta). Singura chestie mai naspa e ca nu are nr noi, in rest e boboc.

Sa traim bine (ca eu cu 2 moto sigur da).

Ori nu citesc eu bine ori ai omis un 0

50 sau 500?

Editat de Soti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50. Ron. (initial ii promisesem 100, da nu am avut atatia bani la mine :cheers: ). No, problema e ca l-am luat de la un coleg care l-a mostenit de la o ruda de a lui si asta vroia sa-l dea la fier vechi. Dupa cum i-am spus si lui valicaddy, a luat-o la a 2-a pedala dupa cel putin 1 an de stat.

O sa incep sa ma ingrijesc de el in curnd, acum am alte planuri motoristice.

 

a dat cincisute de mii de lei vechi. cam mult, zic eu.

 

Da mah :ok: , trebuia ala sa-mi dea la niste euroi ca l-am scapat de Simsonelul original. Auzi Vali, daca poti, sa-mi faci rost de butonul dreapta de pe ghidon, ca ala parca era naspa.

Bomboana de pe tort: am gasit in podul casei un motor intreg nou (n-are acte) si doua jenti noi si o toba folosita, dar destul de ok. Cred ca era maniac mosul cu motocicleta, mi-a aratat colegul de unde am luat motoreta poze cu mosul, nevasta-sa si motoreta in Germania, asta inainte de 89. Cum dracu s-o fi tarat pana in Germania cu 50-60 km/h?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50. Ron. (initial ii promisesem 100, da nu am avut atatia bani la mine :ok: ). No, problema e ca l-am luat de la un coleg care l-a mostenit de la o ruda de a lui si asta vroia sa-l dea la fier vechi. Dupa cum i-am spus si lui valicaddy, a luat-o la a 2-a pedala dupa cel putin 1 an de stat.

O sa incep sa ma ingrijesc de el in curnd, acum am alte planuri motoristice.

Sa-l stapinesti sanatos,la banii astia as lua si eu vreo 3-4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50. Ron. (initial ii promisesem 100, da nu am avut atatia bani la mine :cheers: ). No, problema e ca l-am luat de la un coleg care l-a mostenit de la o ruda de a lui si asta vroia sa-l dea la fier vechi. Dupa cum i-am spus si lui valicaddy, a luat-o la a 2-a pedala dupa cel putin 1 an de stat.

O sa incep sa ma ingrijesc de el in curnd, acum am alte planuri motoristice.

Da mah :ok: , trebuia ala sa-mi dea la niste euroi ca l-am scapat de Simsonelul original. Auzi Vali, daca poti, sa-mi faci rost de butonul dreapta de pe ghidon, ca ala parca era naspa.

Bomboana de pe tort: am gasit in podul casei un motor intreg nou (n-are acte) si doua jenti noi si o toba folosita, dar destul de ok. Cred ca era maniac mosul cu motocicleta, mi-a aratat colegul de unde am luat motoreta poze cu mosul, nevasta-sa si motoreta in Germania, asta inainte de 89. Cum dracu s-o fi tarat pana in Germania cu 50-60 km/h?

Toba respectiva e de vanzare cumva? Eu is pe cale sa-mi refac originalitatea Simsonului pe cat posibil si m-ar interesa mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

asta-i al meu :D

 

 

Am pus aprindere electronica de la gaspar.

are o bataie in alternator. Ce poate fi? mai pot umbla 50 km cu ea sa ma duc pana la Rar? Maine tre sa fiu acolo....

altfel tre sa-i vad instalatia de iluminare, sa-i reglez atasul, si la drum!

 

 

Ce ziceti, e prostie mare sa te duci la drum lung (turul eurpei) cu ea? Bineinteles ca duc toate sculele posibile.

post-10613-1178607708_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos utilaj, sa ne vedem pe la intalniri. Ce fel de bataie? Daca auzi pinioanele troznind pe acolo inseamna ca nu e bine reglat jocul , si ala se regleaza rotind alternatorul dupa ce slabesti piulitele. Ideal ar fi sa vezi si cum se aseaza dintii, asa ca va trebui sa dai partea din fata a motorului jos, nu e cine stie ce. Apoi rotind alternatorul gasesti pozitia optima a.i. pe toata coroana pinioanelor jocul intre dinti sa fie uniform.

 

Depinde cat de mare e bataia pe care o auzi, intotdeauna zona aia e zgomotoasa la Nipru, daca nu auzi bine tobele in mers de zdranganitul pinioanelor nu mai merge, poa sa crape toata partea din fata a motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am tot rotit la alternator, dar nu prea s-a shimbat sunetul, doar o mica diferenta. Se pare a nu de acolo vine.

 

Se intampla urmatorul lucru:

Bate numai din cand in cand. Iar cand iau contactul se aude mai tare, pana la momentu cand se opreste din rotatie. sau daca iau curentul de pe alternator suna mult mai tare... dar cu rotirea alternatorului nu am facut mare lucru....

 

mersi de sfaturi pana acum ... D:

:D

 

azi am tot rotit la alternator, dar nu prea s-a shimbat sunetul, doar o mica diferenta. Se pare a nu de acolo vine.

 

Se intampla urmatorul lucru:

Bate numai din cand in cand. Iar cand iau contactul se aude mai tare, pana la momentu cand se opreste din rotatie. sau daca iau curentul de pe alternator suna mult mai tare... dar cu rotirea alternatorului nu am facut mare lucru....

 

mersi de sfaturi pana acum ... D:

:rock:

post-10613-1178656577_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu dai jos partea din fata si verifici doar sunetul nu ai facut foarte bine, ca sa fii sigur ca nu iti crapa in mers si ia cu el juma de motor desfa-l si fa-l o data si bine.

Asculta si tu motorul si da mai multe detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am scos alternatorul , m-am uitat la pinion, nu avea nimic, si l-am bagat inapoi ca am fost foooarte lenes...

 

Azi ma duc la RAR cu ea si dup-aia ma ocup mai cu bagare de seama....numa sa nu-mi crape pana atunci....\

 

nu am ce face.

 

...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai io m=am dus la Rar, si am facut vreo 50 km cu Nipra

dupa vreo 5 km , deodata mi-a blocat roata din spate. Noroc ca am fost pe faza. Mi-am dat seama ca din motor a fost blocajul, asa ca in 30 secunde am pornit=o din nou si da=i la drum....

Mi=a facut asta din 5 in 5 km aproximativ. mai ales cand mergeam la viteze mici sau la viteze constante in a 4 a .

 

Cand am luat motorul, fostul proprietar mi-a zis ca motorul e in rodaj. Un prieten de-al meu a zis ca e normal sa gripeze, pana i se face rodajul. Acuma, ziceti si voi. E normal?

 

Bataia aia o mai am. Au aparut altele din cutie. Mi-am dat seama de acest fapt, pentru ca atunci cand actionez ambreiajul, nu mai bate acel set de zgomote. Bataia aceea (prima) are aceeasi intensitate. Interesant ca atunci cand iau contactul sa opresc motorul, bataia aceea se intensifica enorm. De aceea am presupus ca e din alternator. Dar cum am zis, am scos alternatorul si nuam vazut nimic dubios. Dar si cand iau curentul de la alternator, se intensifica bataia.

In rest, am avut dificultati cu gasirea punctului acela in care face contact, cheia de la contact... cred ca tre sa schimb contactul, pentru ca l-am desfacut eu in timp ce stateam la coada, dar nu am putu face mare lucru.

Bate roata de pe atas, de imi scoate ghidonul din maini, asa ca am nevoie de o roata....

Am avut prima busitura cu motorul :D, nu am adaptat viteza, in curte unde parchez, si am intrat in treptee din apropiere. Pagube: indoit tabla pe partea inferioara a atasului. Numa asa am putut sa evit o rasturnare spre stanga :rock:.

Cu toate problemele ce au aparut si cu toate ambuteiajele in trafic ce le-am cauzat azi, sunt fericit ca am in sfarsit ce am vrut. Nu ma sperie problemele pentru ca ma pricep la mecanica ( pana acum doar la masini :rock:)

Nu am avut pe ce sa invat mecanica la motoare ca pana acum am avut, si mai am, motoare necomuniste, fara probleme.

 

Astept niste solutii la primele mele probleme, de catre cunoscatori.

 

De-asemenea, daca exista solutie simpla sa schimb motorul, care cred ca se dovedeste problematic, sa-mi ziceti. Cumpar TOT! Numa sa fie bine, si sa pot merge la ture lungi. Eventual, e posibil sa pun motor de ural pe cadru de nipru?

 

Imi trebuie de asemenea niste anvelope si camere...

 

Nu-mi merge semnalizarea spre stanga, si stopul.....

 

Cablu de ambreiaj l-as schimba, de-asemenea si pe cel de frana....

 

Imi trebuie cablu de kilometraj....

 

Am pierdut azi roata de rezerva care statea semeta pe atas... noroc ca mi-au facut semn. Nu am surubul de asigurare :rock:

 

 

 

 

probleme, probleme, probleme...........................................sunt rezolvator de probleme, supranumitul MacGyver printre prieteni. Dar rabdarea m-i limitata invers proportional cu varsta. Astfel am nevoie de ajutorul voluntarilor.

 

 

Eu chiar si acum cred ca e posibil un tur al Europei, sau al oricarei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bataia din fata de ziceai pana acum este de la roata dintata de pe axa cu came

in fata ai un capac vertical care inchide motorul

dupa ce-l scoti observi 4 pinioane care angreneaza intre ele:

pinionul pompei de ulei, al arborelui, alaxei cu came si al alternatorului.

eu am gasit un pinion al axei cu came distrus jumatate.

se gasesc sa cumperi.

treba cu nipru e sa te apuci sa-l desfaci si sa iei toate la mana pana o sa stii ce ai acolo, altfel o sa stai numai cu carpeli, tot timpul o sa ti se strice ceva.desfa motorul, vezi ce probleme ai, tot atunci uita-te si in cutie, rusii au niste rulmenti de tot rasu, eu a trebuit sa-i schimb pe toti, si mai ales schimba nenorocirile alea de semeringuri cu unele de calitate, nu rusesti ca or sa fie tot la fel.

hai bafta si multi km! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bataia din cutie e de la ambreiaj, nu e nimic sa te ingrijoreze.

Instabilitatea ghidonului e din asezarea atasului in primul rand, dup-aia din neconformitatea rotii atasului. Vezi primele pagini cu instalarea atasului. Nu asculta pe grex, tu incearca sa desfaci doar ce trebuie, unele motoare de Dnepr sunt foarte reusite, si dupa ce-ti bagi mana nu mai e la fel.

 

Piese de Dnepr gasesti de la Gaspar, cauta in forum pt numar, daca vrei motor de rezerva, e 18 mil de la Gaspar.

 

Daca ai grija de motorul asta: ulei bun, la nivel, incalziri, accelerari nu prea brutale, viteza de 70 cu atas la drum te va tine o gramada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm...

mersi mersi . Sfaturile intotdeauna sunt bine venite.

 

stiu numarul lui Gaspar. Mi-am comandat de la el ax cu came si aprindere electronica.

 

Atasul l-am reglat eu, dar un mare ou iese la fiecare rotatie a rotii, si spitele sunt intepenite. Nici o sansa sa-l repar. Trebe nou!

 

 

Si... cum e cu motorul ala? Ce da la el? il da gol sau da tot ce tine de motor?

 

In fine, zornaie tare cand nu tin ambreiajul tras. Ceva se intampla acolo. Si se intampla repede...

 

 

...Dar las ca-i dau io de capat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord sa nu desfaca decat ce trebuie, dar atata timp cat zice ca zornaie cutia, iti dai seama ca e ceva in neregula acolo.

sunt motoare de nipru(eu pot sa spun ca al meu este asa) care sunt ff reusite, cred ca o mare pondere in acest lucru o au piesele si cat de originale sunt ele, daca au fost facute de fabrica sau de srl prin cine stie ce atelier. motocicleta mea a fost adusa de mine din rpmoldova, am fost primul care a desfacut motorul ala si asta pet a-i schimba garniturile si semeringurile alea care tot curgeau.si motorul fiind nou iti spun ca nu a calat niciodata, chiar daca e in rodaj un motor nu trebuie sa caleze, asta inseamna ca jocurile sunt prea mici sau ca materialul nu este cel care trebuie si la caldura se comporta altfel decat a fost gandit. stiu multi carora le-a calat pistoanele dar au "mers si asa".

apropo de calitatea pieselor: eu am luat 3 grupuri de solo 2 de la tunaru si de la gaspar, care s-au spart dinti in primele 2 sapt de funtionare, si unu care l-am adus din Ukraina si care a mers 20000km si mai functioneaza si acum.

bafta la reparatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da de unde din Ukraina? Cum comand si de la cine? si cum am garantia ca alea=s alte piese decat ce aduce Gaspar sau Tunaru?

 

 

 

 

In legatura cu motorul ala nou... Ce fel de motor e ala? Modelul nou? E calitate buna ? Ma pot porni la drumuri lungi cu un motor din ala ?

 

Ca ma gandesc ca daca tre sa-i iau set nou , atunci mai bine iau un motor nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaspar si Tunaru cumpara piese din bazarul din Cernauti, piese de cele mai multe ori originale, probabil facute cu masinile unelte de fabrica la negru, cine stie ce combinatie au aia, sunt unele pise pe care doar KMZ le poate face.

Logic ca motoarele alea sunt de fabrica, daca sunt din stoc nou au filtru de ulei extern, volantele au adaptare pt electromotor.

 

La 18 mil primesti motor chel, fara alternator si carburatoare, pt alea mai pui 4 mil jumate. Cu motorul ou tre sa ai grija si dup-aia probabil va fi bun, daca nu ai avut ghinion.

 

daca tzacane fara un motiv evident poate sa mai fie si rotile dintate ale pompei de ulei, sau arborii aia, se mai indoaie, fostul proprietar al Niprului meu MT10 a patit asta.

Zdranganeala in relanti care se potoleste cand ambreiezi e de la placa de presiune si arcurile moi.

Nu te grabi sa schimbi setul, poti sa faci mai mult rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e destul de scump

cred ca nu iau.

 

nu conteaza banii pentru a o face buna ... dar nici chiar asa :bounce:

 

Deci cred ca o s-o desfac deocamdata si sa vad ce bate in ea si ce se mai poate imbunatati. Azi a vazut-o un prieten si zice ca s-ar putea sa bata biela si sa nu mai circul cu ea ca s-ar putea sa iasa prin blocul motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e valabil la toate motocicletele cu atas

(mai putin la MT16, MW750, MT12, Zundapp KS750, BMW R75, s.a. adica motociclete cu tractiune pe atas permanenta. Pentru modelele Ural Gear-up, Sportsman care au tractiune pe atas cuplabila numai cu raport constant ramane valabila setarea de la inceputul postului.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...