Lolo_ID Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Eu zic sa nu mai descurajati omul. Lasati-l "sa-si prinda urechile" putin prin motorul unei comuniste. Doar asa va vedea realitatea. @Festina - daca zici ca nu le ai cu mecanica, mai esti si lenes si vazand posturile tuturor de aici spunandu-ti ca e TREABA MARE sa pleci la un asa drum fara sa ti se strice motocicleta.... de ce nu pui mana pe o jivina comunista la un pret redus ? Numai daca iei una mai veche si mai stricata vei reusi sa inveti ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 cateva materiale spirituale gen: cruciulita sfintita cred ca e musai sa completez trusa de scule si cu o asemenea cruciulita. nu stii cand ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Cred ca sunt suficiente 2-3 surubelnite in cruce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Da, sunt in sectiunea asta, daca dai un search le gasesti.Eu nu am talent de scriitor asa ca nu te astepta la povesti impresionante, dar vei putea sa-ti faci o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) cred ca e musai sa completez trusa de scule si cu o asemenea cruciulita. nu stii cand ajuta! Nu ajuta nici o matanie. Eu am coborat toti sfintii din cer cand mi-am impins Simsonul 10 km pana in Timisoara dar nu se pricepea niciunul la mecanica.... Lasa-le dreq de motoparciuri.... In infimii km care i-am facut cu Simsonul am avut asa: Supapa arsa, piston spart, bolt ambelaj rupt.bujii afumate ulei scurs de peste tot. Cu toate astea m-am ambitionat sa-l fac si sa-i schimb toti rulmentii/simeringurile inclusiv din cutia de viteze. Ce e drept am invatat mecanica. DAR NU MAI VREAU SA VAD ULEI NICI MACAR UN STROP SAU O MICA TRANSPIRATIE CA FAC URAT!!! Editat Noiembrie 17, 2011 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Nu ajuta nici o matanie. Eu am coborat toti sfintii din cer cand mi-am impins Simsonul 10 km pana in Timisoara dar nu se pricepea niciunul la mecanica.... Lasa-le dreq de motoparciuri.... Ce iti scapa tie e ca omul a fost deja spre vest la ocean cu o japoneza, asa ca s-a eliberat de stresul asta, si acum se gandeste la alt gen de aventura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 de ce nu pui mana pe o jivina comunista la un pret redus ? pai normal ca daca pana la urma hotarasc sa plec totusi pe o asemenea moto, imi trebuie jivina! sincer, sper sa gasesc una bine intretinuta si care sa ma fereasca de neplaceri majore. in general, am noroc dar na, stii cum e, nu trebuie nici sa fortez mana norocului... si cred ca pot gasi asa ceva. nu ma descurajeaza opiniile voastre, din contra, ma bucura mult ca va implicati cu sfaturi pertinente - asta si caut in coltul "comunistilor". intr-o etapa ulterioara as vrea sa ma intalnesc macar cu unul dintre voi, o discutie face to face ajuta. faza e ca motocicleta in sine nu ma sperie, nici asa predispusa la belele tehnice cum povesteste toata lumea... incerc acum sa culeg informatii, sa percep macar la nivel de discutie "cu ce se mananca" motoreta comunista. asadar, intrebarile mele raman valabile si apreciez orice reply (chiar daca nu raspund fiecaruia, citesc cu mare atentie ce scrie fiecare) Ce iti scapa tie e ca omul a fost deja spre vest la ocean cu o japoneza, asa ca s-a eliberat de stresul asta, si acum se gandeste la alt gen de aventura. exact! asta e ideea. ma tot gandeam, oare ce motoreta sa fie cea noua? si ma tot gandeam ca practic as repeta drumul, doar cu o alta moto si o alta directie, insa cu o moto cu atas sunt sigur ca e cu totul ALTCEVA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Domnule daca dispui de coco ia-ti un ural750 cu atas,ma refer la modelul nou. Si ai terminat cu toata tarasenia,ca sa iau nipru,sa iau ural ca una alta,la ala nu tii cont decat de ulei si de regimul de mers,garantez ca nu desfaci motorul in strada.Poti face excursia asta despre care vorbesti de 10 ori.plus ca nu se devalorizeaza asa brusc ca altele. Vizavii de invitatie as vrea sa pot onora dar nu pot prin simplul fapt ca nu am aia 2000-2500 de coco sa m pregatesc atelajul si sa m finantez cheltuielile de drum si nu am nici 60 de zile de concediu in rest... хорошая дорога и хорошая погода! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 cu cat dezbati mai mult problema cu atat mei incert este raspunsul. daca te ai hotarat sa o faci si ai posibilitatea s o faci, fa o si gata chiar nu are nici o importanta daca iti cade sau nu un cilindru pe drum sau daca stii sau nu sa o repari va fi o super experienta de viata si vei avea numai de castigat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Festina, ți-am scris acum ceva posturi ce ai de făcut. Dacă mai vrei, îți repet. 1. Îți iei Ural de 750, cost de achiziție cam 4000 euro. 2. Iei legătura cu Cios. 3. Nu te băga la altceva dacă nu mergi cu un Aleko pe lângă tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Domnule daca dispui de coco ia-ti un ural750 cu atas,ma refer la modelul nou. Si ai terminat cu toata tarasenia,ca sa iau nipru,sa iau ural ca una alta,la ala nu tii cont decat de ulei si de regimul de mers,garantez ca nu desfaci motorul in strada.Poti face excursia asta despre care vorbesti de 10 ori.plus ca nu se devalorizeaza asa brusc ca altele. Vizavii de invitatie as vrea sa pot onora dar nu pot prin simplul fapt ca nu am aia 2000-2500 de coco sa m pregatesc atelajul si sa m finantez cheltuielile de drum si nu am nici 60 de zile de concediu in rest... хорошая дорога и хорошая погода! daca as fi avut cei 10.000 de euro de dat pentru un ural nou (fie vorba intre noi, toata lumea cred ca-i de acord ca pretul este urias) nu as mai fi scris aici. o cumparam, imi faceam damblaua si va invitam sa va bucurati cu mine de pozele din calatorie. sa stii ca sunt un om obisnuit, ca majoritatea celor de-aici. cat despre raid: nu cred ca va depasi o luna si nu cred ca va costa mai mult de 1.300-1.500 de euro... Большое спасибо ! Festina, ți-am scris acum ceva posturi ce ai de făcut. Dacă mai vrei, îți repet. 1. Îți iei Ural de 750, cost de achiziție cam 4000 euro. 2. Iei legătura cu Cios. 3. Nu te băga la altceva dacă nu mergi cu un Aleko pe lângă tine. 1. nu am banii acestia. 2, cu cios am luat legatura, deocamdata pe forum; sper sa ma si intalnesc cu el. de asemenea, tin sa ma intalnesc si cu tine - am sa te sun nu peste multa vreme. desi nu te cunosc, am zarit ceea ce faci si mizez pe opinia ta. 3. de ce nu un dnepr? cu cat dezbati mai mult problema cu atat mei incert este raspunsul. daca te ai hotarat sa o faci si ai posibilitatea s o faci, fa o si gata chiar nu are nici o importanta daca iti cade sau nu un cilindru pe drum sau daca stii sau nu sa o repari va fi o super experienta de viata si vei avea numai de castigat de acord cu tine, insa atunci cand chiar esti pe drum cu motoreta rupta-n doua, nu mai suna asa simplu... motivul pentru care am scris aici e ca nu am habar de comuniste si opiniile exprimate ma ajuta sa iau o decizie. si chiar cu avertizarile majoritatii legate de dificultati tehnice pe care nu-s capabil sa le gestionez, as cam merge... Doi vampiri (...) Nu pe aia in cruce, cretinuleeee !!!!!! asta e chiar f misto! PS: citesc cu atentie fiecare reply, chiar daca nu raspund fiecaruia. multumesc mult tuturor! simt ca acordati interes proiectului meu si chestia asta ma ambitioneaza sa nu renunt. multumesc, domnilor! Editat Noiembrie 17, 2011 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 cu zece mii de coco te apropii de "next generation" de ex-comunista cu atas, MZ Asta nu e chiar poza de pe net, e in Germania, firma rudei unui prieten care firma pune atase pt MZ, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 cu zece mii de coco frumoasa. dar nu e genul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 pe langa subiect, Jawa produce 650-urile Clasic, 250-urile in 4T si desigur si 350-ul 2T atasabile cu Velorex, costa ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) frumoasa. dar nu e genul meu... Asta iti place? Sau colectia primavara-toamna?(Motoare fotografiate in Baia Mare, dupa ce au facut Germania-Tulcea si retur.) Deja radem si glumim, frigul e de vina; Editat Noiembrie 17, 2011 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Asta iti place? Sau colectia primavara-toamna?(Motoare fotografiate in Baia Mare, dupa ce au facut Germania-Tulcea si retur.) Deja radem si glumim, frigul e de vina; da, astea chiar imi plac. mult. mz, nu? am vazut una solo in primavara asta, in garajul din bulgaria al lui doug woltke, sunt superbe! pe bune! la noi nu am vazut niciuna. or fi? si da, radem si glumim, e foarte bine asta: mai ales pe racoare, nu? pe langa subiect, Jawa produce 650-urile Clasic, 250-urile in 4T si desigur si 350-ul 2T atasabile cu Velorex, costa ok. pai le mai produce? ai un link, pls? preturi? mai exista Jawa? no offence, intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Omule.....daca reply-urile celor care au postat aici (majoritatea) nu te trezeste la realitate atunci eu ma retrag. Pretul pentru o asemenea isprava depaseste cu mult minimul pe care ti l-am scris eu. Suntem oameni , realitatea este cruda pentru multi din cei care detin moto-comuniste. Iti recomand sa bagi la cap macar 50 % din ce s-a scris aici. Multi dintre noi sunt visatori dar o asemenea excursie implica mult mai multe decat s-au scris aici !!! WAKE UP ! FA EXCURSIA CALARE PE ALTA MOTOCICLETA NE-COMUNISTA !!!!!!! Fara suparare... dar ce ai tu de gand... cu cunostintele tale in domeniul motociclistic... si cu comodiattea de care dai dovada in fiecare rand scris aici (vorbim de mecanica si electrica motocicleteror comunste, accesibile ca pret) nu cred ca ai vreo sansa sa "scapi" de o cheltuiala mai mica de 4000 de euro.Eu am incheiat aici ce aveam de spus in privinta "ambitiei" tale. SUCCESURI !!! Editat Noiembrie 18, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 1. nu am banii acestia. 2, cu cios am luat legatura, deocamdata pe forum; sper sa ma si intalnesc cu el. de asemenea, tin sa ma intalnesc si cu tine - am sa te sun nu peste multa vreme. desi nu te cunosc, am zarit ceea ce faci si mizez pe opinia ta. 3. de ce nu un dnepr? Poate-ti place asta atunci daca iei legatura cu Aleku poate vi cu el sa il vezi ca stie unde stau si sunteti si aproape de mine Mai multe foto vezi pe bikeshop ..... dar probabil l-ai vazut deja ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Nu vreau sa intru in ezoterism dar daca tu te incapatanezi sa crezi ca duce o rusoaica atata drum fara defectiuni, ea o sa se incapatineze mai tare si o sa-ti demonstreze contrariul. Si crede-ne n-o sa-i fie greu. PS: Daca tot vrei s-o comiti c-o rusoaica fa-o c-o Planeta 5 cu aprindere Gotronic. Editat Noiembrie 18, 2011 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) am zis sa deschid aici topicul in ideea ca voi gasi cei mai multi proprietari sau cunoscatori de comuniste sau moto cu atas aici - nu e o problema sa fie mutat topicul, daca e nevoie. nu ma supar. 1. daca stii de el, da-mi te rog un link sau ajuta-ma cu o alta metoda de contact - daca si dansul nu ar fi deranjat; 2. asa ma gandeam si eu, nu sunt mecanic dar chestii "basic" le pot efectua; ma mai gandesc si ca voi parcurge tari comuniste/foste comuniste, unde gasesc piese si oameni isteti ce ma pot ajuta (fireste, contra cost - la preturi abordabile, intuiesc eu); 3. am pus poza aceea doar pentru ilustratie, am gasit-o in 3 minute. nu am bani de asa ceva, daca aveam de una noua o cumparam, plecam si doar povesteam calatoria... fireste, ma gandesc la o moto veche, dar pe care cu o pregatire sumara sa o pot face apta de un drum de 6 mii de km - zic eu ca nu e asa mult - un pic peste un schimb de ulei, daca ar fi sa judecam astfel. chiar si lucrurile vechi iti ofera sigurantza minima de care as avea eu nevoie la o calatorie de genul asta. pana la urma urmei, nu e chiar asa de greu si nici departe... de-aia am si intrebat de amanunte concrete, incerc sa iau o decizie si pe baza sfaturilor voastre. Nu ca ar fi dificila tura care ti-ai propus-o,dar din punct de vedere al mecanicii la moto vechi...nu stiu ce sa zic.Ar trebui sa iti cunosti foarte bine mobra si sa ai cunostinte de mecanica destul de bune ,eventual piese de schimb la tine,caci nu stii pe unde ajungi. Deci...fara cunostinte de mecanica si piese eu zic sa nu te aventurezi Editat Noiembrie 18, 2011 de edysson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackd1rt Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Salut si felicitari pentru idee, e CEL PUTIN interesanta! However... ...in periplurile mele prin Mama Rusie (si fiica vitrega Ucraina), nu am intalnit multe motoare vechi. Ok, poate pe la sate, poate prin saracie or mai fi. Dar rusii de rand nu prea am vazut sa aibe motoflete d-aste vechi. S-or fi saturat si ei... Insa, hai sa zicem... ai probleme, oi gasi tu pe cineva sa te ajute. Rusii sunt saritori si sufletisti, daca ai noroc. Insa esti sigur ca vrei sa ti-l incerci? Daca ti se strica in Finlanda, impinge-o intr-un lac (au multe, n-o sa fie o problema sa gasesti unul), pentru ca tractatul, reparatul etc. te costa de te ia mama naibii. Cunosc (indirect) un roman care a plecat iarna spre cercul polar cu o Dacie 1310. A ajuns acolo. Dar s-a intors cu trenul. Ca om care a finalizat o calatorie cu motorul pe bancheta unei dube, nu pot sa spun ca nimic nu poate fi mai trist decat sa pleci calare si sa te-ntorci sezand. Your call. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Poate-ti place asta atunci daca iei legatura cu Aleku poate vi cu el sa il vezi E beton! Superb! Nu-l vazusem! Poti sa-mi dai te rog link-ul catre anunt si un nr de tel pe PM? ai probleme, oi gasi tu pe cineva sa te ajute. Rusii sunt saritori si sufletisti, asa ma gandesc si io. merci frumos pentru incurajari! Editat Noiembrie 18, 2011 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ender28 Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Festina , ne stim de pe facebook dar nu pot sa-mi declin identitatea ca-mi iau bann instant. Deci , din experienta mea , poti sa te duci cu ce motor vrei tu unde vrei tu. Cu orice fel de motor. Vrei sa vezi capul bunei sperante calarind un scooter Vespa , o sa-l vezi. Tu chibzuieste bine daca vrei sa-ti vezi destinatia manjit de ulei si o luna dupa data pe care ti-ai propus-o sau daca vrei sa te bucuri de drum. Ai manii cu surubaraia si restaurarea , da-le frau liber mestesugind in garaj. Vrei sa faci drumuri lungi , ia o motocicleta moderna. Cand Che Guevara a plecat sa traverseze Anzii , peste tot se gaseau piese pentru un Norton 500 din 39. Daca ar fi plecat cu o comunista astazi n-ar fi iesit din Argentina Editat Noiembrie 18, 2011 de Ender28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Nu am citit ce au scris ceilalti; Singura optiune ieftina si pe care te poti baza este IJ Planeta 5 cu atas, UITA de Dnepr sau Ural. 1: Se cumpara motocicleta la pretul de 10-15 milioane, in stare cat mai buna; 2: Demontezi motorul de pe cadru si il duci la mecanic; 3: Se crapa motorul si se verifica cu atentie. Toate piesele uzate se schimba cu altele noi. Cele noi au suficienta calitate pentru 6.000 de km. 4: Mana de lucru 3-4 milioane + 6-7 milioane piesele. Mai esti aici? Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Singura optiune ieftina si pe care te poti baza este IJ Planeta 5 cu atas, UITA de Dnepr sau Ural. da, sunt. tocmai am citit ce spui. a mai zis cineva de Planeta 5, tot asa. dar ce anume o face sa fie mai fiabila decat dnepr sau ural? Esti sigur ca preturile de care zici sunt o estimare realista pentru o mobra buna? Daca tot vrei s-o comiti c-o rusoaica fa-o c-o Planeta 5 cu aprindere Gotronic. aceleasi intrebari si pt. TM06UFO, daca se poate... Editat Noiembrie 18, 2011 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.