Vrsv Gunoier Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 '' Avea un buboi la ceafa cu vârful alb, se oprisera în centru si în cinci minute umplusera satul cu transmisiuni pe motociclete cu atas... un om le-a dat un pepene si ala cu buboiul l-a taiat cu briceagul si mâncau si scuipau în dreapta si în stânga, ma mir ca nu i se spargea buboiul, ca îl atingea mereu gulerul tunicii... al lui Pataleata râdea ca prostul,si apoi intreaba : motocicleta, motocicleta, de unde e? Nu stiu cum l-a înteles ala , a rasuciit ghidonul si zice :americanschi si prrr au pierit încolo spre gara.'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Constantin, daca zici, zi mai multe ca sa inteleg si eu caci altfel imi ies buboaie la ceafa. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Vezi link-urile şi vei înţelege. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=468196 http://www.steves-workshop.co.uk/vehicles/bmw/sidecar/sidecaradjustment/sidecaradjustment.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Am pus doar o intrebare nu am dat in cap la nimeni dar raspunsurile sunt de asteptat. In fine, azi am facut ce zice prin carti si i-am dat pe vertical (adica unghiului de stabilitate) cam 1centimetru iar unghiului de convergenta aprox. 7mm. Poze din timpul examenului......oricum multumesc pentru lamuriri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Mai e o chestie: în general teoria e una iar de obicei practica e alta. Cel mai bine e dacă pui aprox 80 kg în ataş şi faci o tură. În acest caz, ar trebui să poţi ţine foarte uşor ghidonul chiar şi cu două degete şi să observi dacă are tendinţa de a trage într-o parte sau alta. Dacă ai suspensiile şi rulmenţii OK, nu ar trebui nici măcar să vobleze ghidonul. Pe urmă te pui pe ajustat dacă e nevoie. A, şi încă ceva. Cel mai bine îţi dai seama dacă e reglat corect ataşul după vreo 3000-4000 km, când mai ai sau nu riduri pe cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 (editat) Atasul se regleaza fara pasager / greutate in el. Treaba cu "carnea" pe cauciuc e valabila doar daca reglajele nu sunt facute cum trebuie. Editat Martie 11, 2015 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 S-o fi reglând el fără pasager-teoretic. Eu ziceam că practica ne omoară. Am foarte mulţi km la activ pe motor cu ataş şi am tot avut timp şi ocazia să testez cum e mai bine. Acum, după ce am mai crescut, asta-i concluzia şi părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Eu vorbeam de practic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 http://www.oldalkocsis.hu/en Poate se găsesc şi doritori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 22, 2015 Autor Share Postat Martie 22, 2015 Le-am dat un mail de invitatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosebi Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Salut,ma intereseaza si pe mine un grup de Simson,pentru atas,sau macar sa stiu ce numar de dinti are cel de atas Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 25, 2015 Autor Share Postat Martie 25, 2015 vezi ca-i la Bursa Comunistelor un anunt recent. Ca sa afli cati dinti are grupul de Simson consulti cartea tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Salut,ma intereseaza si pe mine un grup de Simson,pentru atas,sau macar sa stiu ce numar de dinti are cel de atas Multumesc! Atas -28/6=4,6 Solo -27/7=3,85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosebi Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Multumesc de informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Saptamana viitoare este posibil sa fie gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 26, 2015 Autor Share Postat Martie 26, 2015 BRAVO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Noh, tare-s curios cum a aliniat axele rotilor spate, respectiv atas, si cum a facut sa stea tot agregatul horizontal , avand o roata de 18' si doua de 19'...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Noh, tare-s curios cum a aliniat axele rotilor spate, respectiv atas, si cum a facut sa stea tot agregatul horizontal , avand o roata de 18' si doua de 19'...! Cred ca in curand o sa schimbe roata. O fi si omul in probe. Desi, eu am mers 1 an cu roata pe 18 ( adevarul este ca tragea dreapta ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Ca sa aiba si pe atas acelasi diametru al rotii la fel ca cel al motocicletei va trebui sa schimbe ori janta rotii atasului cu tot cu spite ( ca sa pastreze acelasi ax ), ori va trebui sa reconstruiasca axul pentru a-i permite sa monteze tot roata de DNEPR ( ca sa aiba toate rotile interschimbabile ). Spor la treaba cristi 57 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Repet! Eu am schimbat roata cu totul si este foarte simplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 27, 2015 Autor Share Postat Martie 27, 2015 Lolo poate ai o roata de Ij pe 19 mai subtireanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Adica ce vrei sa spui?Ca la lolo e groseanu?Nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Am discutat deja cu cristi 57. Nu am roata pe 19 ce i s-ar potrivi pe axul basculei atasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Saptamana viitoare este posibil sa fie gata! No, ce pot sa zic arata frumos langa marele galben, imi place parbrizul ala...belea, eu l-am spart pe al lui. Interiorul nu il faci? Aripa aia cred ca o s-o trimeti aici, mai ca as face o combinatie la bmw-ul meu...asa de fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 (editat) Pentru Aleko, Lolo, Urse, Pedros si cine mai este interesat... in urma discutiilor avute cu voi si alti 3-4 atasisti, datorita opiniilor oarecum diferite am ajuns la concluzia ca cel mai important lucru este sa "merg" cat mai repede cu ea pentru a-mi forma propia parere. In afara de ce am aflat de la voi cineva mi-a spus ca fata de toate inclinatiile stiute(geometria caii de rulare atas/motor), mai exista si un al treilea factor care se refera la decalajul axial catre fata al rotii atasului fata de roata spate care impreuna cu covergenta rotii formeaza o compensare de stabilitate directionala... bla, bla, bla... deci urmeaza teste si intrebari. Acum m-am gandit si am mai multe solutii: 1. varianta Urse (probabil cea mai simpla) - care inseamna inlocuirea axului original cu altul de nipra (furca fata). Dezavantaj nu ai frana(amanunt de care nu prea se plange nimeni); 2. pastrarea sistemului actual impreuna cu butucul si inlocuirea cercului cu unul de 19. Am roata de nipra dar aceasta are 40 de spite fata de 36 la ij. Teoretic cred ca ar merge daca las libere patru gauri in cerc in forma de cruce(care nu deranjeaza pe nimeni), dar ramane problema necesitatii unor spite mai lungi... ramane de vazut si practic! In acest caz daca este nevoie, pot activa sistemul de franare care exista deja. Pentru Burg_man: am vorbit deja cu Ionel pentru ilocuirea tapiteriilor... dar ca la toata lumea, trebe sa mai adun ceva "bonuri de masa"... toate la timpul lor. Daca vrei material pentru parbriz cred ca te pot ajuta...(asta valabil doar pentru tine) Aripa vreau sa o duc cat de curand asa cum ti-am promis, si poate-mi gaseste tatal tau si ornamentul acela lateral. Editat Martie 27, 2015 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.