Burg_man Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Nu e vorba ca nu mai e la moda sudura cu electrod, dar nu isi doreste nimeni sa se vada pus intr-o situatie delicata din cauza unui cordon de sudura. acu depinde si cine da sudura. la gard merge oricum.....ca nu cade nimeni de pe el la 80km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Nu e vorba ca nu mai e la moda sudura cu electrod, dar nu isi doreste nimeni sa se vada pus intr-o situatie delicata din cauza unui cordon de sudura. Acu' depinde si cine da sudura. Spune asta și perfecționiștilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Supetitul e casant si nu se recomanda folosirea lui sub 0 grade. Bazicul e mai gumos, si daca-ti faci atasu' cu ala, poti sa meri si li bikes on ice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Adica așa.... Cea din prima poza nu e de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Cam asa arata deocamdata Flexitu meu, cu articulatii. Saptamana viitoare sper sa prind 2 zile pline, sa mai avansez. Sfaturi idei,comentarii sunt bine venite. Documentatie lipsa complet. Multe semne de intrebare !Salut,o întrebare,roata atașului are sistem de frânare? Este necesar sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Din câte știu eu unele au altele nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Salut. Ce reprezinta proiectul tau? Cam asa arata deocamdata Flexitu meu, cu articulatii. Saptamana viitoare sper sa prind 2 zile pline, sa mai avansez. Sfaturi idei,comentarii sunt bine venite. Documentatie lipsa complet. Multe semne de intrebare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Un atas cu cadru flexibil adica in momentul in care se inclina motocicleta atasul face acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Asta? ...nu, casa! Un atas cu cadru flexibil adica in momentul in care se inclina motocicleta atasul face acelasi lucru. Finalizarea este o tema de mare interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Nu știu,poarta am montato anul trecut,de casa nu am întrebat dacă se vinde!:-( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 (editat) http://www.improvelife.info/links/bikes/flexit.htm#1 O scurta prezentare a Flexit. Cam asa ceva vreau, dar nefiint familiarizat cu fibra de sticla si rasina, barca propriuzisa va fi din dural de 2 mm pe un sasiu din teava de fier. Pt suspensie, o furca de scuter Burgman 400, completa, cu roata, disc de frana si etrier, pe care-l voi actiona cu o pompa de R1. Furtun la comanda. Modelul de baza pt articulatii in cazul meu. » Post actualizat in 14 Jun 2015 18:22 Supetitul e casant si nu se recomanda folosirea lui sub 0 grade. Bazicul e mai gumos, si daca-ti faci atasu' cu ala, poti sa meri si li bikes on ice!Pa principiu asta ar trebui sa luam portile si gardurile in casa, iarna. Editat Iunie 14, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Io, perosonal, am vazut multe balamale de porti rupte din sudura, fara consecinte. Cu atase, nu am asemenea experiente. Al meu oricum are prinderi manufacturate cu bazic (sarumana Romi si alti sociopati) si cu alea stau linistit. » Post actualizat in 14 Jun 2015 18:47PS. Si bazicu ie tot olsdkul, cu electrod de doijuma' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 (editat) E un pic diferit. Balamalele sunt in general goase, pline, comparativ cu peretele tevii de care se sudeaza. Regimul de sudura este dictat de piesa mai subtire, iar sudura in sine se raceste repede, de unde poate rezulta o inbinare casanta. La atas am imbinat fiare de grosime similara, sudura racita natural, nu fortat cu apa. E cea mai mica grija pe care mi-o fac. Dupa ce o sa fie gata am sa fac probe de drum, supra incarcat, sa vad ce si cum si abia apoi vopsitorie. Editat Iunie 14, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Pare-se că oldschool este "nașpa" în ale noastre vremuri,din păcate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Un atas cu cadru flexibil adica in momentul in care se inclina motocicleta atasul face acelasi lucru. Felicitari,interesant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 15, 2015 Autor Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) un mic sfat: in zonele importante de asamblare suruburi de grupa superioara , 8.8, 10.8, etc nu SUN 5.8. la http://www.rocast.ro/ gasesti o gramada de organe de asamblare interesante care te ajuta la constructia unui prototip. Editat Iunie 15, 2015 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 (editat) Am gasit un magazine, exlusiv de suruburi, vis a vis de Piata Ferentari. Au detoate pe raft, inclusiv inox. Suruburile critice sunt doar la articulatii, respective M16 fabricate in Germania, 6 buc. Restul sunt neimportante si probabil din inox. Pana acum cumparam suruburi de la Fabory, dar au renuntat la magazin si vand doar pe net. Curierul costa mai mult ca marfa. » Post actualizat in 16 Jun 2015 15:43 Lipeala. Editat Iunie 15, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Roata atasului nu ar trebui pozitionata mai catre fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) -motoretele moderne si extrem de avansate tehnologic , nu prea au cadru...adica cu multa ingaduinta poti spune 'cadru' la niste tuburi subtiri de otel pe care se agata tot felul de plastice..... Motoretele perimate , din alea din care nu se mai merita de fabricat , aveau cadru...gros, mare , greu , rigid...si chiar si cu un asemenea cadru , la circulatul cu atas , cadrele invaribil se fisureaza/rup....cedeaza prinderile... -furcile telescopice proiectate pentru mersul solo nu se preteaza la circulatul cu atasul.Eforturile laterale care apar , torsioneaza puternic furca fata la viraje, si uzeaza puternic telescoapele. Distanta dintre punctul de contact cu solul a cauciucului fata , si punctul de intersectie al axei de rotatie a furcii , cu solul, este prea mare la solo pentru utilizarea cu atas(din motive de stabilitate la calaritul solo...). pentru trasul de ghidon trebuie mers la sala, si trotineta va fi instabila fara un amortizor de ghidon cu frictiune.... ...unghiuri , convergenta, un vast domeniu de experimentare....cu un purcel in atas , cu doi purcei, cu o purcica.... In rest , suntem curiosi ..... Editat Iunie 17, 2015 de ubord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) In general cam asa stau lucrurile, DAR in cazul meu sunt diferite. XT1200Z are cadru si inca ce cadru! Flexutu nu se comporta ca un atas clasic. Este singura solutie constructiva care nu solicita suplimentar motocicleta, deloc. Nu trebuie schimbata furca fata sau alta setare a motocicletei. Se conduce din prima, fara acomodare, ca si un solo, singura grija, gabaritul, sa nu agate ceva in drum. Editat Iunie 17, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 @ubord are dreptate. Ti-ar face trebuinta o furca leading-link, cu atat mai mult cand roata atasului este pe aceeasi axa cu roata din spate a motocicletei. Toti au cate o parere despre acest proiect. Cel mai important e sa-ti iasa lucrarea cum ai gandit-o si sa poti circula cu atasul in conditii de siguranta cat mai mari. Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Prinderea inferioara. Am plecat dintr-un surub M14 care fixeaxa articulatia suspensiei spate de cadru, am eliminat o saiba groasa de 3 mm si am adaugat piesa din imagine groasa de 5 mm cu filet M12. Va ramane pe motor si de ea se agata suportul atasului. Urmeaza prinderea pe spate, cea mai nasparlie. » Post actualizat in 17 Jun 2015 13:38 @ubord are dreptate. Ti-ar face trebuinta o furca leading-link, cu atat mai mult cand roata atasului este pe aceeasi axa cu roata din spate a motocicletei. Toti au cate o parere despre acest proiect. Cel mai important e sa-ti iasa lucrarea cum ai gandit-o si sa poti circula cu atasul in conditii de siguranta cat mai mari. Spor la treaba ! Din pacate mai nimic din teoria si practica atasului clasic nu se aplica la Flexit. » Post actualizat in 18 Jun 2015 10:29 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Un Flexit interesant. » Post actualizat in 19 Jun 2015 05:56https://www.google.com/patents/US1204924Tehnologie din 1913... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Astazi, zi plina, a sasea. Urmeaza H-ul de legatura. » Post actualizat in 30 Jun 2015 16:32 Continuarea de astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.