ZIDU' Postat Aprilie 26, 2017 Share Postat Aprilie 26, 2017 exista ceva tentative de grup de enduro touring. Eu personal merg mai mult singur. Am stilul meu de plimbare. cand ies merg mult si destul de vioi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Salutare, Daca dau jos bateria de pe gs si o schimb sau o pun la loc trebuie sa fac apoi ceva inainte sa o pornesc, sau pun bornele si asta este? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Salutare, Daca dau jos bateria de pe gs si o schimb sau o pun la loc trebuie sa fac apoi ceva inainte sa o pornesc, sau pun bornele si asta este? Multumesc Doar pui bateria la loc [remember Istambul 2012]. Ai grija ca BMW au bornele pe dos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Doar pui bateria la loc [remember Istambul 2012]. Ai grija ca BMW au bornele pe dos. Ok costi, mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Salutare. Stie cineva care este lungimea filetului de la senzorul de presiune ulei la un GS din 2003 ? Am inteles ca filetul este M10X1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Salut nu stiu daca sa mai discutat despre variante AOM la injector, a folosit cineve Injector BOSCH 0 280 155 788, vreo parere sfat ceva?eu studiez acum ce pot face sa cresc performantele si iti pot spune ca...injectoarele sunt de la Bosch. Primele variante au avut un injector f rau si l au schimbat. De altfel de a lungul timpului au tot schimbat injectoare. Bosch zice ca injectoarele sunt pt 3bari dar bmw are 3.5bari in sistem. Nu ai ce griji sa iti faci. Pare se ca husqwarna tr650 si g650gs ar avea un injector foarte reusit si montat pe F ar duce la o functionare mai buna a motorului. Schimbatul injectorului ajuta modelul cu o bujie pe partea de stalling/surging plus ultima varianta de soft. Si acuma doleanta mea, fiind pe telefon nu gasesc postul colegului cu site ul unde gasesc softul de diagnoza si cum pot confectiona mufa obd. Ma puteti directiona va rog Ps: injectorul cu debit mai mare este Bosch 0-280-158-124, vreo 90ron nou, 261 heptan bla bla fata de 237 heptan bla bla, are si diuza mai lunga fata de primele variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Este postul lui smar2 de aici: /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-521&do=findComment&comment=4201489 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Doar schimbarea injectorul, nu ajuta cu nimic? Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Clar nu faci avion si te vei obisnui repede cu plusul de putere, da face parte din religia mea:) Din ce am citit, multi useri spun ca amestecul nu e ideal, ci chiar catre sarac motiv pentru care un alt injector care duce la un amestec mai bogat e recomandat. Cu un filtru aer sport, o alta evacuare si alt injector ar trebui sa scoti un plus de max. 10% in putere, un raspuns mai bun la acceleratie si un cuplu mai mare in plaja de turatii medie. Mai calculezi ca salvezi 3kg din evacuare, mai slabesti 5kg, mergi cu rezervorul pe jumate si voila F 650 $uperGS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 nu scoti nici o putere cu injector de debit mai mare. ECU va avea grija sa scada timpii de injectie altfel va merge innecat. pt cativa cai trebuie sa mergi cu ecu aftermarket si alte chestii, Daca o sa cauti nitel o sa gasesti tabelecu versiunile de software care au fost pe ecu standard, consumul de benzina pt fiecare si "fun factor" - poate te ajuta chestia asta la ceva desi nu are rost sa te complici. Sunt unii care au incercat diferite tobe si - in mod uimitor - tot toba stock a dat cele mai bune performante de putere si consum - testate pe dino Cea mai importanta chestie a motorului asta e fiabilitatea. Daca merge bine nu il altera. Eu am motor single spark si injector din primele serii si nu am dece sa ma plang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Bun atunci, ca nu stiam pe ce sa mai stric banuti ......deci ramne cum este din fabrica ! Numai bine , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Nu vreau top speed mai mare, ci un raspuns mai rapid la acc si cuplu in ture mici si medii. Vreau sa ajung la 120-140kmh mai repede, atunci cand am nevoie. Evident ca un fuel nanny sau power commander e de dorit, dar pana atunci am sa experimentez cu filtru doba(engine breathing, loud pipes save lifes, etc) si injector. Peste tot parerile sunt impartite si e greu sa elimini subiectivitatea. Fiecare cu alegerile lui. http://faq.f650.com/GSFAQs/ExhaustModificationsGS.htm » Post actualizat in 30 Apr 2017 14:25 Injector-Info.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 cel mai simplu si mai ieftin pentru a obtine aia este sa.... schimbi kitul de lant. Pune pinion de 15 pe fata si foaie mai mare pe spate. va fi alta mobra. Modificarea asta e foarte des intalnital a cei care merg offroad Pe langa asta - diferitele versiuni de software dadeau raspuns diferit la acceleratie ("fun factor" ). de asta am zis sa te uiti pe lista si sa vezi ce si cum. » Post actualizat in 30 Apr 2017 14:49uite aici detalii http://faq.f650.com/FAQs/SprocketsOtherSizesFAQ.htm pe fata se poate pune pinion incepand cu 14 dinti so pee spate se poate merge pana la 49 dinti. le poti comanda daca vrei sa incerci - te costa sub 200 lei toata distractia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 (editat) Nu vreau top speed mai mare, ci un raspuns mai rapid la acc si cuplu in ture mici si medii. Vreau sa ajung la 120-140kmh mai repede, atunci cand am nevoie. Evident ca un fuel nanny sau power commander e de dorit, dar pana atunci am sa experimentez cu filtru doba(engine breathing, loud pipes save lifes, etc) si injector. Peste tot parerile sunt impartite si e greu sa elimini subiectivitatea. Fiecare cu alegerile lui. http://faq.f650.com/GSFAQs/ExhaustModificationsGS.htm » Post actualizat in 30 Apr 2017 14:25 Injector-Info.pdf Ti-ai luat F650 ? Editat Aprilie 30, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Dap, si ma simt extraordinar pe ea (comparativ cu At si Ta).Feeling-ul este de tip "in control" , extraordinar de manevrabila, mult mai usoara, consumul de necrezut, mentenanta mi se pare mai usoara ca la Honde. Acuma sa invat partea cu PC ul. Comunitatea (internationala) si documentatia existenta iarasi mi se pare foarte foarte mare. Pasionatii stiu sa sharuie. Minus, unghiul la genunchi(pt pers inalte e de luat in considerare) dar dupa cateva ture nu mai simt deranj, si lipsa celui de al doilea cilindru. Plaja de turatii nu mai e asa mare permisiva. Vibratiile nu ma deranjeaza pe cat ma asteptam iar tehnologia noua(pt mine) e deliciu pt sinapse. Mi-am schimbat putin parerea despre new vs. old. Concluzia: trebuia sa fac o miscare similara acum mult timp si sa nu ma ma complic, dar partea pozitiva e ca am invatat ceva din fiecare experienta. Ps: pe viitor mi ar placea un f650gs twin( vedem, testam), f800 l am calarit si a fost superb la acc/franare/pozitie in sa dar pretul e maricel si felul in care inchide furca fata la viraje nu imi place(o fi de la inaltimea motocicletei, nush) » Post actualizat in 01 May 2017 06:05 » Post actualizat in 01 May 2017 06:08 Pps: Dakarul(primul) are cea mai frumoada schema de culori dintre toate F-urile GS de la BMW » Post actualizat in 01 May 2017 06:47 Imi pare rau ca nu am documentat video lucrarile , dar eram nerabdator sa o calaresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Daca ai necaz cu unghiul la genunchi pune o sea mai inalta si / sau scarita coborate (gasesti la touratech, daca nu le identifici zi si caut linkuri) » Post actualizat in 01 May 2017 08:38eu cu asa ceva merg si nu mai am probleme la 1.83. In plus scaritele coborate sunt mult mai late deci mersul in picioare e o placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 (editat) Mc. Stiu despre scaritele alea, raman pt la iarna( poate prind ceva mai lesne pe ebay), momentan am ce am cu evacuarea , injectorul si softul de diagnoza/harti etc. Poate si cu un parbriz mai inalt Editat Mai 1, 2017 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 pune pinioanele cu raport schimbat si vezi daca mai ai nevoie de altceva dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Si pe asta o strici, ma Raoul? Tu nu te mai vindeci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 (editat) Sa o stăpânești cu maxima placere! Eu nu m-aș baga în injectoare. Dar deloc. Părere strict personala. Oricum, mișto motoreta. Este un enduro-turism ff fain și capabil. Și eu am un love story ascuns cu ea, dar nu cred ca îl voi materializa prea rapid. Pe motiv de maxim 400 cmc și mai multe crampoane. Știi ca tu îl ai pe Zidu și comunitate internațională maxima, dar parca nici 690 și Mr. White pe parte de know-how, nu suna rău . Anyway, enjoy la maximum și sa o stăpânești cu placere! Editat Mai 3, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Daca ai necaz cu unghiul la genunchi pune o sea mai inalta si / sau scarita coborate (gasesti la touratech, daca nu le identifici zi si caut linkuri) » Post actualizat in 01 May 2017 08:38 eu cu asa ceva merg si nu mai am probleme la 1.83. In plus scaritele coborate sunt mult mai late deci mersul in picioare e o placere M ar interesa pe mine un link pt sacritele acelea coborâte, dacă nu e deranj mare! Nu trebuie modificata poziția schimbătorului și pedalei de frână dacă se pune asa ceva? Mersi, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 https://touratech-usa.com/Store/Height-Adjustable-Footpegs-BMW-F650GS-G650GS-Single-Sertao-R1100-1150GS se poate ajusta foarte usor pozitia schimbatorului si a pedalei de frana. chiar daca scarita merge in fata pe masura ce coboara 43-ul meu tot are loc fara probleme. mai exista variatiuni pe aceeasi tema - unele cu coborare fixa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Mersi,pai nu sânt pe stoc, m am uitat și la modelul Fastway Extra(nu e stoc nici la astea). Alta chestie cum comand eu de aicea, transportul nu v a fi cam măricel și nu în ultimul rand PRETUL!! Cum Dumnezeu sa dau 274$ pe o bucata+transport !?(sau sânt la set) Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Mersi,pai nu sânt pe stoc, m am uitat și la modelul Fastway Extra(nu e stoc nici la astea). Alta chestie cum comand eu de aicea, transportul nu v a fi cam măricel și nu în ultimul rand PRETUL!! Cum Dumnezeu sa dau 274$ pe o bucata+transport !?(sau sânt la set) Stima Poate daca strangem o comanda indeajuns de serioasa si le facem cu ochianu celor de la HD...cine stie.» Post actualizat in 03 May 2017 23:37 Aveti idee daca exista vreo solutie pentru montarea a 2 tobe pe f650gs, inafara de cele stock? Am gasit ceva pe net, dar nu vad sa fie de vanzare pe nicaieri... RemusRev-G-F650GS.jpg Nu prea o sa ai noroc la dastea duble. Ori apelezi la ceva meseriasi sa iti faci damblaua ori te multumesti cu una singura( cauta pe ebay dupa G650gs) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Mersi,pai nu sânt pe stoc, m am uitat și la modelul Fastway Extra(nu e stoc nici la astea). Alta chestie cum comand eu de aicea, transportul nu v a fi cam măricel și nu în ultimul rand PRETUL!! Cum Dumnezeu sa dau 274$ pe o bucata+transport !?(sau sânt la set) Stima cautape site de europa si le poti lua - de exemplu prin bavaria - fara transport si comision. Cred ca poti incercasi direct la ei. Pretul era pe la 120E in principiu.... » Post actualizat in 04 May 2017 03:22 Aveti idee daca exista vreo solutie pentru montarea a 2 tobe pe f650gs, inafara de cele stock? singurul motiv pt care f650gs are 2 tobe este faptul ca una din ele este catalizator. Daca vrei neaparat toba aftermarket - pui una singura si in partea care ramane goala poti pune o cutie rotunda pt bagaje . Asta e modificarea clasica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.