rideordye Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) Salutare! Am descoperit de curand ca dr-ul meu de 350 consuma in medie 4.8 litri la suta de km. M-am plimbat si in oras si la drum lung cu 9 litri, atat are rezervorul. Mi se pare cam mare consumul. Stiu ca depinde mult de cum o folosesc, daca o forjez e normal sa consume mult dar eu o folosesc normal, nu schimb pana intr-a sasea dupa 50 de metri. Poate am ceva la motor cine stie. Filtrul de aer e schimbat acum o luna. Editat Mai 14, 2008 de rideordye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
touareg Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) cam 4.5/100 km imi ia mie (dr 350) pe deal...pe strada n-am incercat ca n-am carnet (inca ) Editat Mai 14, 2008 de touareg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 la 650 cam 4 L la 100 km mers in 4000 de roate adica cu 100km/h la 130 km/h adica aprox 5000 de roate cam 5-5,5 da se poate si mai mult oleaca in functie de sofer,bagaje,vint,drum ,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Salutare! Am descoperit de curand ca dr-ul meu de 350 consuma in medie 4.8 litri la suta de km. M-am plimbat si in oras si la drum lung cu 9 litri, atat are rezervorul. Mi se pare cam mare consumul. Stiu ca depinde mult de cum o folosesc, daca o forjez e normal sa consume mult dar eu o folosesc normal, nu schimb pana intr-a sasea dupa 50 de metri. Poate am ceva la motor cine stie. Filtrul de aer e schimbat acum o luna. vezi cum stai cu acul de dozaj, filtrul de aer, jigloare si cuiul pantou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 DR 350: cam 3.3% afara cu 110/70, in jur de 4.5-5% in oras mers relaxat. Insa am aflat despre carburatorul meu ca e reglat pentru amestec sarac, deci nu stiu cat de relevant e consumul in cazul asta. Cat despre modul de utilizare, caut sa merg in oras sub 4500 de ture, iar la drum lung nu schimb dintr-a sasea decat daca am fost nevoit sa franez sub 40 la ora. Posibil ca al tau carb sa fie pus pentru un amestec bogat pentru mai multa putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Mai 14, 2008 Autor Share Postat Mai 14, 2008 Multumesc pentru informatii. Sunt in Bucuresti saptamanile astea. Am motorul de o luna si as vrea sa merg la un service cu el. Poate imi recomandati unul sau poate chiar ne intalnim weekendul asta daca se pricepe vreunul dintre voi la "setari". Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Suzuki DR 650 R: La mers "croaziera" 120 km/h la 4500 rpm intr-a 5-a (in afara orasului) - 5l / 100 km; In oras - 5.5 - 6l / 100 km. (mers numai peste 4500 de rpm, adicatelea cam intre 4500 si 5500). P.S.: nu le place mersul subturat ca-s monocilindre si-s dezechilibrate rau la ture mici; sub 4000 merg naspa iar sub 3000 rpm nici nu discuta sa mearga "rotund". Doar la Tenere am vazut pana acum sa ii "placa" si putin sub 4000 rpm, adica trage frumos inca de la 3000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Mai 16, 2008 Autor Share Postat Mai 16, 2008 Am observat si eu chestia asta la ture mici. O invat si eu cu timpul. Am facut azi o plimbare prin Bucuresti, am fost sa-mi fac o programare la un service ca sa se uite la carburator, cica tocmai saptamana viitoare ma suna. Deja ma gandesc la un DR 650 pt viitor. Cu 350 la drum lung e cam naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Am observat si eu chestia asta la ture mici. O invat si eu cu timpul. Am facut azi o plimbare prin Bucuresti, am fost sa-mi fac o programare la un service ca sa se uite la carburator, cica tocmai saptamana viitoare ma suna. Deja ma gandesc la un DR 650 pt viitor. Cu 350 la drum lung e cam naspa. la mine cam 4.6-4.8... in oras, depinde de starea mea de spirit ai grija si cu uleiul ca la mine ala ii place sa bea. pentru drum lung in schimb trebuie musai altceva. eu am venit de la Sibiu prin Medias - Sighisoara - Hoghiz - Zarnesti - Bran - Rucar - Targoviste - Bucuresti si mi-am sezutul la reshapat cand am ajuns dupa aproape 9 ore Asa ca pentru trasee lungi, o sa incep sa-mi repar transalpu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Uite aici, tura lunga cu 350: /index.php?showtopic=197842 Se poate, dar nu recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Mai 16, 2008 Autor Share Postat Mai 16, 2008 Excelent. De cand astept sa iau parte la un traseu de genul asta. Trebuie intai sa-mi pun invers cauciucul de pe fata ca l-am primit montat asa, sa trec cu motorul prin service si sa ma consult cu "sponsorii" pt bani de benzina. In orice caz, daca mai planuri pentru calatorii, sa nu eziti sa ma anunti. Peace ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 @vintze: Subscriu, la toate monocilindrele astea enduro le cam place sa pape uleiul, dar asta fiindca se ung puternic in cap, colo-shea la supape, la culbutores, la axele cu came, ceea ce mie mi se pare fair enough: eu ii dau sa pape ulei iar ea nu se uzeaza asa repede. @rideordye: ce are carburatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Mai 17, 2008 Autor Share Postat Mai 17, 2008 Dupa cum spune Uzunu e posibil ca al meu carb sa fie pus pentru un amestec bogat pentru mai multa putere. Iar eu nu ma pricep sa umblu la motor si nu vreau sa stric ceva. Cel mai usor e sa fiu de fata cand umbla cineva ca sa invat si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 spunetimi si mie ce poate un dr 650 k vreau sa iau unu akuma!adik k putere fiabiliate adik sa pot sa ma descurc cu el pe terenuri f acidentate sunt destul de abrupte si vreau sa stiu daca are ceva putere sa mearga bine si ka fiabilitate ce probleme apare si setul cam cati km rezista si informati asa de baza!pe mine ma intreseaza ma aiba putere sa traga bine mai mult asta vreau sau o comparatie intrea aststea 2: dr 650 honda xl 600 si xt 600 care e mai puternica si fiabila ct de ct!multemesc!asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 spunetimi si mie ce poate un dr 650 k vreau sa iau unu akuma!adik k putere fiabiliate adik sa pot sa ma descurc cu el pe terenuri f acidentate sunt destul de abrupte si vreau sa stiu daca are ceva putere sa mearga bine si ka fiabilitate ce probleme apare si setul cam cati km rezista si informati asa de baza!pe mine ma intreseaza ma aiba putere sa traga bine mai mult asta vreau sau o comparatie intrea aststea 2: dr 650 honda xl 600 si xt 600 care e mai puternica si fiabila ct de ct!multemesc!asfalt uscat Cea mai buna pentru endureala este Honda XL600 din cele mentionate de tine. Este cea mai usoara dintre ele. Problema e ca este un model ceva mai vechi (sfarsitul anilor 1980), pe cand Suzuki DR 650 si Yamaha XT 600 se gasesc foarte multe modele fabricate dupa 1990. Suzuki DR 650 R, reglat bine si in stare buna trage ca un animal turbat. Partea proasta e greutatea - se apropie de 177 de kg la plin, lucru care nu o recomanda terenurilor FOARTE accidentate. Ca fiabilitate e foarte OK, radiatorul de ulei si sistemul SACS isi fac datoria din plin si nu se incige tare. Lantul de distributie trebuie verificat si schimbat la 50 - 60.000 de km (in conditii de exploatare normala si un soft-enduro). ambreiajul iar este o "problema" uneori la DR-uri, uzandu-se cam repede, dar este ieftin, se gaseste usor si se schiba intr-o ora maxim cu pricepere. In rest, e un motor simplu, care nu are pretentii mari si foarte usor de reglat sau reparat in caz de nevoie, te duce cam oriunde, si are avantajul de a fi un model raspandit, gasindu-se lejer orice consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 multumesc mult de informatie asta de vreo io are motorul nou facut de 2 zile setul tot si ma-m convins deci e facut de cross sau asa a fost dar nu-i enduro si pare usor asa oricum il iau k imi palce si tot multumesc mult!asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Eu am o honda xl 600 r de prin 84.... oricum arata cel putin la fel de bine ca un dr din 93....poate facem o intalnire comparativa etc.Am o gramada de intrebari de pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Eu am o honda xl 600 r de prin 84.... oricum arata cel putin la fel de bine ca un dr din 93....poate facem o intalnire comparativa etc.Am o gramada de intrebari de pus. E un model foarte reusit! Mananca "coclaurile" de n-are treaba. Anii 1980 au fost ani propice pentru modele reusite! De unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 spunetimi si mie ce poate un dr 650 k vreau sa iau unu akuma!adik k putere fiabiliate adik sa pot sa ma descurc cu el pe terenuri f acidentate sunt destul de abrupte si vreau sa stiu daca are ceva putere sa mearga bine si ka fiabilitate ce probleme apare si setul cam cati km rezista si informati asa de baza!pe mine ma intreseaza ma aiba putere sa traga bine mai mult asta vreau sau o comparatie intrea aststea 2: dr 650 honda xl 600 si xt 600 care e mai puternica si fiabila ct de ct!multemesc!asfalt uscat Ai un stil de-a scrie, incat scuza-ma , dar nu am inteles nimic din ce intrebi .Mai incearca! In general este puternica , fiabila , dar cam grea pentru drumuri foarte accidentate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 caut si eu 2 jante de supermoto pt al meu dr 350! am un set de roti cu jante de 21,18 si as vrea sa le modific pt supermoto uzunu!! te rog, daca ai un manual tehnic pt shc!! as vrea sa stiu cam cat ulei de furca intra!!nu de alta dar din poze vad ca ai asa ceva multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) Nu am manualul tehnic specific SHC, il am doar pe cel al utilizatorului. Stiu ca am citit undeva de 589ml in fiecare amortizor, dar nu-ti pot confirma ca-i sigur pt furca USD de la DR. Editat Mai 28, 2008 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Nu am manualul tehnic specific SHC, il am doar pe cel al utilizatorului. Stiu ca am citit undeva de 589ml in fiecare amortizor, dar nu-ti pot confirma ca-i sigur pt furca USD de la DR. ok atunci inseamna ca mai trebe sa mai caut!!! in cazul in care gasesc ceva te anunt!! dar cu jantele de super moto ma poate indruma cineva? am gasit un manual de service pt dr 350 care are si ceva legat de SHC, e in limba franceza, am sa scanez partile legat e de amortizoare (fata/spate) daca le vrei da un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ametist Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 salutare! ma bag si eu in seama : caut sa cumpar un dr 350! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 (editat) Multumesc pentru informatii. Sunt in Bucuresti saptamanile astea. Am motorul de o luna si as vrea sa merg la un service cu el. Poate imi recomandati unul sau poate chiar ne intalnim weekendul asta daca se pricepe vreunul dintre voi la "setari". Numai bine ! la sal asa nu umbla la nimic iti merge bine,la orice consumul este relativ, am si eu 650 ,,, Editat Iunie 29, 2008 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Salutare frati DR-isti, Am si eu un Dr 650 RS din 1991 si cateva intrebari. Mi se intimpla uneori sa mi se opreasca brusc - cel mai frecvant cand e rece afara dar mi s-a intimplat si acum in plina vara dupa ce m-a dat un conservar pe jos. Deocamdata nu l-am dus in service pt chestiuni serioase ci doar i-am schimbat uleiul si filtrul. Cand il duc (inca mai adun piese) vreu sa-i reglez carb-ul, schimbat bujii, filtru de aer. Intrebarea este: vi se intimpla si voua chestia asta ? care ar fi cauza? Eu banuiesc ca nefiind curatat / reglat carburatorul de cand l-am luat posibil sa nu aiba jigloarele ok si nu primeste suficienta benzina. Alta problema - relantiul nu e constant - ba creste , ba scade, eu il tin in jur de 1700rpm, daca incerc sa-l dau la 1500 am impresia ca da sa se opreasca. Am constatat zilele astea ca am si ceva pelicula de ulei pe amortizoarele fata - o sa-i schimb simeringurile, ce cantitate de ulei intra / amortizor si ce tip? Multumesc. Ca o concluzie eu sunt f. multumit de DR-ul meu, chiar daca are el ceva pb. care vor fi remediate, imi place pt faptul ca cel putin in oras se comporta super ok, nici la benzina nu e mancator, si trege si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.